Ty ramena/nápravnice pokud nejsou potřený tím voskem, tak chytnou lišku za pár let. Ale to je jen vizuelní problém. Aby byly zrezlí tak že jsou až konstrukčně nebezpečný,tak to jsem u mazdy neviděl (třeba u Hyundaie jsem dokázal zrezlou zadní nápravnici zlomit v rukou když jsem jí měnil). Hlavně to jsou všechno měnitelný díly.
Problém je s karoserií - tu člověk jen tak nevymění nebo se to už ani nevyplatí vařit/řezat/měnit. Ale tam zase mazda udělala docela velký pokrok. Teď když vidím na dílně třeba GH který nikdo nikdy neošetřoval, tak mi ty auta nepřipadají vůbec špatný na to že jim je 10-14 let (co by člověk taky chtěl). A ty poslední generace jsou v tomhle už úplně jinde oproti starším generacím a karoserie (neberu ty nápravy,ramena, výfuk) je i po 7 letech v pořádku - pokud to zrovna někde neutopí v moři.
Že někomu praskne třeba shnilá pružina tlumiče, tak to jsem viděl u všech možnejch značek od WV po Mazdu (většinou od 10 roku života)
Což mě teď připomnělo,že se musím kouknout na cenu krytu aktivního uhlí na CX3 co je u nádrže - u 2016 je už dost shnilej, ale je to opět lehounce měnitelný díl a vše okolo je naprosto zdravý.