• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Mám M6 2.0 G165 manuál, osobně se mi nezdá výkon k pláči.
Měl jsem CX-3, CX-5 a nyní M6 a že by byl podvozek jak liška, nevím nevím ?
Zaleží odkud dostaneš auto vyrobeno. Co šlo y Hoffu nebo z Evropy tak je ochrana celkem dobrá. Ale kámoši měli M3 z Mexika a po roce i ocas lišky by zbledl jak to měli po české zimě rezavé.
 
Neslo mi o výrobce ale o umístění, jak říkám jsem rád za Mazdu která ma tyto funkce na Volantu. VW teď u novych modelu po 2020 už ma to na volantu, ale cokoliv mezi 2010 a 2020 i premiovka je na páčce.
VW 2015 mám na volantu ;)
A s tou korozí u mazd teda taky nevím nevím.. Teda jestli někdo považuje za "vážnou" korozi vozu výfuk, případně nápravu... :)
 
Musím říct že ty páčky (tempomat) pod volantem mě teda přijdou otřesný. Nejen že mě to přijde ošklivý, ale třeba já jak mám delší hnáty, tak se mi už stalo že jsem si tempomat de/aktivoval při točení volantem o nohu. Tohle se mě u mazdy líbí, že to má hezky zakomponovaný v tlačítkách volantu.
Zobrazit přílohu 37671
Díky Maxi za podporu. ;)

VW 2015 na volantu ;)
A s tou korozí u mazd teda taky nevím nevím.. Teda jestli někdo považuje za "vážnou" korozi vozu výfuk, případně nápravu... :)
Jde o podvozek, to je bouužel jediná bolest Mazd.
 
Ty ramena/nápravnice pokud nejsou potřený tím voskem, tak chytnou lišku za pár let. Ale to je jen vizuelní problém. Aby byly zrezlí tak že jsou až konstrukčně nebezpečný,tak to jsem u mazdy neviděl (třeba u Hyundaie jsem dokázal zrezlou zadní nápravnici zlomit v rukou když jsem jí měnil). Hlavně to jsou všechno měnitelný díly.
Problém je s karoserií - tu člověk jen tak nevymění nebo se to už ani nevyplatí vařit/řezat/měnit. Ale tam zase mazda udělala docela velký pokrok. Teď když vidím na dílně třeba GH který nikdo nikdy neošetřoval, tak mi ty auta nepřipadají vůbec špatný na to že jim je 10-14 let (co by člověk taky chtěl). A ty poslední generace jsou v tomhle už úplně jinde oproti starším generacím a karoserie (neberu ty nápravy,ramena, výfuk) je i po 7 letech v pořádku - pokud to zrovna někde neutopí v moři.
Že někomu praskne třeba shnilá pružina tlumiče, tak to jsem viděl u všech možnejch značek od WV po Mazdu (většinou od 10 roku života) a sestře na Mitsubishi ASX vypadá příruba koncovýho tlumiče výfuku jako by tam byla 10 let.

Což mě teď připomnělo,že se musím kouknout na cenu krytu aktivního uhlí na CX3 co je u nádrže - u 2016 je už dost shnilej, ale je to opět lehounce měnitelný díl a vše okolo je naprosto zdravý.
 
Poslední úprava:
Ty ramena/nápravnice pokud nejsou potřený tím voskem, tak chytnou lišku za pár let. Ale to je jen vizuelní problém. Aby byly zrezlí tak že jsou až konstrukčně nebezpečný,tak to jsem u mazdy neviděl (třeba u Hyundaie jsem dokázal zrezlou zadní nápravnici zlomit v rukou když jsem jí měnil). Hlavně to jsou všechno měnitelný díly.
Problém je s karoserií - tu člověk jen tak nevymění nebo se to už ani nevyplatí vařit/řezat/měnit. Ale tam zase mazda udělala docela velký pokrok. Teď když vidím na dílně třeba GH který nikdo nikdy neošetřoval, tak mi ty auta nepřipadají vůbec špatný na to že jim je 10-14 let (co by člověk taky chtěl). A ty poslední generace jsou v tomhle už úplně jinde oproti starším generacím a karoserie (neberu ty nápravy,ramena, výfuk) je i po 7 letech v pořádku - pokud to zrovna někde neutopí v moři.
Že někomu praskne třeba shnilá pružina tlumiče, tak to jsem viděl u všech možnejch značek od WV po Mazdu (většinou od 10 roku života)

Což mě teď připomnělo,že se musím kouknout na cenu krytu aktivního uhlí na CX3 co je u nádrže - u 2016 je už dost shnilej, ale je to opět lehounce měnitelný díl a vše okolo je naprosto zdravý.
Souhlasim s Maxem je to vizuální povahy. Pokud jsou to vyměnitelné díly je to o casu a údržbě. Ale karoserije je dost problem. Na prve M6 prahy a lemy blatniku, U druhé M6 generace vim ze hodne rezl celej spodek a pokud vydrželi prahy tak pak uz jen dávat pozor na přední napravinici. Treti generaci jsem v první sérii nadával na brzdy, které nevím z čeho dělali ale aftermarket byl tak 3x lepší než original.
 
Musím říct že ty páčky (tempomat) pod volantem mě teda přijdou otřesný. Nejen že mě to přijde ošklivý, ale třeba já jak mám delší hnáty, tak se mi už stalo že jsem si tempomat de/aktivoval při točení volantem o nohu. Tohle se mě u mazdy líbí, že to má hezky zakomponovaný v tlačítkách volantu.
Zobrazit přílohu 37671
Dle fotky je toto umístění tempomatu opravdu hrozné, u VW to bylo na druhé straně, také hrozný. Dnešní Mazda to mají na volantu, což je super, ale není super, že Mazda 2018 neumí udržet aktivní tempomat při řazení (což už uměl každý vůz od VW v roce 2010:confused:), naštěstí nová CX 30 už to umí, takže to dorazilo i do Japonska ?
 
Zaleží odkud dostaneš auto vyrobeno. Co šlo y Hoffu nebo z Evropy tak je ochrana celkem dobrá. Ale kámoši měli M3 z Mexika a po roce i ocas lišky by zbledl jak to měli po české zimě rezavé.
Mám CX-30 z Mexika. Po první české zimě koroze podvozku OK, že oreznou svary na výfuku apod., považuji za normální. Nastává druhá zima.
 
Not to mas ještě celkem ucházející stav, kamarád mel o dost horší. Takhle vypadala po 12 letech moje GH takže o vic jak sedum let starší.
Taky tomu nerozumim. Mam M3 z 10/2016 po prvnim majiteli a naprosto ok. A i v servisu rika ze nevidel mazdu kde by rez byla nejaka vic...
 
Taky tomu nerozumim. Mam M3 z 10/2016 po prvnim majiteli a naprosto ok. A i v servisu rika ze nevidel mazdu kde by rez byla nejaka vic...
Uprimne kolik Mazd uvidis v servise? Benzin jediné pokud nebo odejde. Jinak jezdi.
Když vezmu například Hyunday tak podle verze je tam daleko častěji. I o tom koluje vtip pro mají na kufru ixx - to je počet dni kdy musí do servisu na kontrolu/ opravu.
 
Tak asi zruším objednávku na trojku, připlatím si 50 tisíc a půjdu do Fábie :joy:
Jo dodací lhůty jsou od 6 měsíců na Fabie :eek:, tak jí budeš možná do příštích vánoc 2022 mít :joy:
Seděl jsem v ní, není to špatné, ale pokud bych chtěl malé auto, tak raději opět VW Polo :p, je dotaženější a za podobné peníze.......
 
Asi tak, když vidim cenovky nových aut ted a i jaké byly před krizi tak me koupe nikdy neláká. Jediné pokud bz mi ho někdo daroval. Každé ma to své.
U nového auta nersis moce jakoukoliv poruchu ale opravy jedine pres autorizak.
Ja jsme rad ze svoje auto které jsme v 2014 koupil se prodává porad stejně i když mam o vice jak 120 tisíc najeto.
A největší výhoda je to poctivá atmosféra, minimum servisu, kromě toho co je zapotřebí. Takže za cenu nového auta dalsich šest let jezdit a davam to do benzinu. Ken by byla stejna náhrada.
 
Back
Top