- 1 809
To mne se s dodavkami po Evrope spatne nejezdilo, tchyne mela vzdycky nejvyssi vybavy a silnejsi motory v tech "pracovnich", protoze se s tim jezdivalo az kolem 1500 km na otocku (3000 skoro behem 24h), tak aby to bylo pohodlny. Ale kdyz si chce clovek udelat zajizdku v Alpach po maly silnicce, nebo zastavku nekde v centru mesta, je to s parkovanim kvuli rejdu (dany rozvorem) spatny. Takhle jsem nestastne lovil mista v Amstru, Parizi, bojoval s vyhybacimi manevry na uzkych silnickach... Takze na samotnou cestu ok, vysoky posaz a skvely vyhled se libi i mne, ale presto bych se rad zbavil "dodavkovych neduhu":
* Hluk od zrcatek a celniho skla (jsou dlouhe nudne useky, ktere rad preletim, a i kdyby v 130 vcelku ticho, ve 160 uz hluk jak ve vetraku)
* Pocit "nebezpecnosti" bez cumaku (proti osobaku dobry, diky hmotnosti a vysce, proti zdi/stromu/nakladaku spatny)
* Jizdni vlastnosti na mokru
* Citlivost na narazy vetru
* Audio a akustika prostoru
Umim si predstavit, ze plno z tech veci se da u osobni dodavky vyresit, ale treba to Berlingo nebo Proace City me presvedcuji, ze to ale asi pro majitele tech aut neni moc dulezity, protoze osobak to za volantem proste neni. Stejne jako s fotoaparaty, clovek by idealne chtel vsechno podle sveho, ignorujic zbytek trhu . A samozrejme, kdyby - i treba v ty dodavce - mohlo pod kapotou tlouct treba osmivalcove srdce, nezlobil bych se, i kdyby to umelo jet jen v primce
Americky nebo i evropsky premiovy auta jsou zatim s temi vykonnymi motory dostupny, tak snad jeste par let na nakup aut, ktera chytaji za srdce, mame... Ja bych neco takoveho rad jako druhe auto, idealne ve ctyrmistnem kabriu, at muzeme na projizdku s vetrem ve vlasech vzit aspon cast deti.
* Hluk od zrcatek a celniho skla (jsou dlouhe nudne useky, ktere rad preletim, a i kdyby v 130 vcelku ticho, ve 160 uz hluk jak ve vetraku)
* Pocit "nebezpecnosti" bez cumaku (proti osobaku dobry, diky hmotnosti a vysce, proti zdi/stromu/nakladaku spatny)
* Jizdni vlastnosti na mokru
* Citlivost na narazy vetru
* Audio a akustika prostoru
Umim si predstavit, ze plno z tech veci se da u osobni dodavky vyresit, ale treba to Berlingo nebo Proace City me presvedcuji, ze to ale asi pro majitele tech aut neni moc dulezity, protoze osobak to za volantem proste neni. Stejne jako s fotoaparaty, clovek by idealne chtel vsechno podle sveho, ignorujic zbytek trhu . A samozrejme, kdyby - i treba v ty dodavce - mohlo pod kapotou tlouct treba osmivalcove srdce, nezlobil bych se, i kdyby to umelo jet jen v primce
Americky nebo i evropsky premiovy auta jsou zatim s temi vykonnymi motory dostupny, tak snad jeste par let na nakup aut, ktera chytaji za srdce, mame... Ja bych neco takoveho rad jako druhe auto, idealne ve ctyrmistnem kabriu, at muzeme na projizdku s vetrem ve vlasech vzit aspon cast deti.