• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Co vás pobavilo?

To je do multitoolu?
Je, bežná Wood+Metal to nedávala, potreboval som vyrezať zadnú stenu zo vstavanej skrine ktorá sa nedá odsunúť, tak režem šroby ktorými je tam uchytená.. Ide to, ale spotreba čepelí bude asi značná, ak sa s tým nenaučím lepšie pracovať.
 
Ja mám vybavení od Feinu (včetně příslušenství) a s tímto jsem se teda ještě nesetkal. Na ty echt tvrdé ocele používám pilky, co mají ty zuby v takové zlaté barvě (viz.foto).

Nedávno jsem tím řezal vruty, když jsem potřeboval rozebrat bednění okolo geigeru, který jsou obbetonoval, neboť ničím jiným bych se k těm vrutům nedostal...

Screenshot_20231128_120745.jpg
 
Poslední úprava:
Mě včera pobavilo, že se opět potvrdilo, že objem ničím nenahradíš. Řešil jsem něco u auta a na dohled odemne bylo jedno zasněžené parkovací místo v rovině. Samozřejmě že před místem byla zledovatělá bariéra shrnutého sněhu. Na toto místo se během hodiny pokusila dostat hned tři auta. Nějaký novodobý Fiat (tuším že 1.4), pak Scala 1.0 a starý focus 1.6. Všechny auta nebyla schopná se do místa dostat a hrabala na místě, pač by jim to buď chcíplo na udušení nebo s trochou plynu hned hrabalo. Později tam zajela M6 GH a zcela bez potíží a bez pomoci plynu, pouze převalováním motoru o objemu 2.5. Podobnou situaci jsem zažil dnes ráno v práci. Já vpohodě zaparkoval na neprotažené parkovací místo pouze přes spojku a kolega ve starém Volvu C30 1.6 2x chcípl, než se dostal vedle mě a to jezdit fakt umí. Taková blbost, ale úsměvné.
 
Ja bych to negeneralizoval. K chatě máme takový kopeček vysypaný štěrkem. My se tam s S-maxem 2.0TDCi 132 KW, když je bláto, případně sníh, vždycky zahrabeme. I na tom štěrku mívám problém. Ostatní např. s Dusterem s motorem z mixéru (1.0) FWD, nebo Civic 1.4 úplně bez problému. Spíš jsem si říkal, že ten Ford je hodně těžký na předek, a že to ve spojení s relativně velkým výkonem na předek dělá problémy. S Mazdou jsem tam ještě nebyl.
 
Ja bych to negeneralizoval. K chatě máme takový kopeček vysypaný štěrkem. My se tam s S-maxem 2.0TDCi 132 KW, když je bláto, případně sníh, vždycky zahrabeme. I na tom štěrku mívám problém. Ostatní např. s Dusterem s motorem z mixéru (1.0) FWD, nebo Civic 1.4 úplně bez problému. Spíš jsem si říkal, že ten Ford je hodně těžký na předek, a že to ve spojení s relativně velkým výkonem na předek dělá problémy. S Mazdou jsem tam ještě nebyl.
A já myslím, že @Polsonside generalizuje celkem správně. Problémem turbomotorů je jejich nelineární zátah. Když jsem měl na Kanárech půjčené Clio s obejem asi 1,0 a turbem, tak na křižovatkách při vjezdu na hlavní, kde jsem musel na úzkých silničkách a v lese opravdu zastavit a pak akcelerovat, jsem zuřil. Po přidání plynu to skoro sekundu nedělá nic a pak zátah, že se člověk praštil o hlavovou opěrku. Takže takhle nějak to zřejmě funguje v jím popisovaném případě. Ale nevím, v čem je problém ve tvém případě, když tam máš ten dvoulitr. Ten snad tolik necuká, když si dáváš pozor, ne?
 
Taky takové potkávám. 26132609f879e30b23967fd10b5f7a39.jpg

Odesláno z mého ANE-LX1 pomocí Tapatalk
 
U nás teď začala policie dávat pokutu 100 Kč za sníh na střeše. Bohužel staví jen osobáky a na dodávky a kamiony ser..
 
Polsonside rozjima nad objemem motoru, neargumentuje tim, zda je motor preplnovany, nebo neni.

Ja jsem psal o splasenem litrovem trihrnku a o atmosfericke R4 1.4. Cili obe varianty.
 
U nás teď začala policie dávat pokutu 100 Kč za sníh na střeše. Bohužel staví jen osobáky a na dodávky a kamiony ser..
No jo někteří řidiči kamionů by si rádi tu střechu uklidili, jenže to není tak jednoduché..u nás v práci máme rampu ze které to zvládnu, ale když stojíš někde ve světě a padá, nebo hůř prší a mrzne to na led tak si v loji, leda, že jsi sebevrah a vyškrábeš se škvírou mezi kabinou a návěsem na střechu se smetákem což je fakt o hubu..
 
U těch osobáků je to podle mě jasné.Tam je to jenom lenost řidiče.100kč je směšná částka.Nevím kdo z vás zažil, když dvaceti centimetrová vrstva sněhu sjede při brzdění na přední sklo.V tom lepším případě je to na nepříjemný pocit v gatích.Taky se mě párkrát stalo ,že autu přede mnou se plotna ze střechy krásně vznesla,převrátila se ve vzduchu a já rychle přemýšlel jak asi daleko doletí a jestli se jí stačím vyhnout.U náklaďáků je to složitější, protože pokud nemá k dispozici rampu na čištění,tak nemá možnost sníh z auta sundat.Kdysi dávno jsme měli s bezpečákem debatu pravě na toto téma a ten nám tvrdil, že aby mohl řidič kamionu sundat sníh musel by vylézt na kamion.Jenomže co je nad dva metry je považováno jako práce ve výškách a na to by musel mít bezpečnostní školení.Nevím teda kolik kamioňáků má školení na práci ve výškách.Takže na jedné straně je řidič povinen očistit vozidlo,ale na straně druhé mu to bezpečnost práce zakazuje.Klidně mě opravte jestli jsou to blbosti,ale jak jsem koupil,tak prodávám.😁Tím samozřejmě nechci ospravedlňovat to, že auta jsou zajebané od sněhu.Jenom taková úvaha...🤔
 
Poslední úprava:
Práci ve výškách může školit i vedoucí pracovník, nebo poučený zaměstnanec. Stačí, aby šofér podepsal, že byl proškolen. Na druhou stranu by pak šofér věděl, že na ten návěs nesmí vylézt, aniž by měl nějaké jištění 🤔
 
Back
Top