Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Inteligentní dobíjení akumulátoru (= to co ničí akumulátor) se dá odpojit stejně jednoduše jako start/stop = ten jsem taky odpojil v zámku kapoty odpojením konektoru = diagnostika to vůbec neřeší jako chybu, tak to inteligentní dobíjení stačí odpojit konektor na alternátoru = ten co snímá napětí akumulátoru. Po jeho odpojení dodává alternátor do akumulátoru stabilně 14,5 voltů, tak jako u normálního auta.
I při zrychlování?
Mohu se zeptat, zda jste napětí měřil přímo na baterce a za jízdy?Inteligentní dobíjení akumulátoru (= to co ničí akumulátor) se dá odpojit stejně jednoduše jako start/stop = ten jsem taky odpojil v zámku kapoty odpojením konektoru = diagnostika to vůbec neřeší jako chybu, tak to inteligentní dobíjení stačí odpojit konektor na alternátoru = ten co snímá napětí akumulátoru. Po jeho odpojení dodává alternátor do akumulátoru stabilně 14,5 voltů, tak jako u normálního auta.
Nechal jsi baterii odpočinout po dobíjení? Někdy to trvá třeba přes noc než se SOC stabilizuje a začne ukazovat.Jen pokračující zkušenosti…
Protože se BATT-SOC pořád jen motalo okolo 63-66 % i po dalších asi 300 km, zaměstnal jsem C-TEK nabíječku. Dotáhla cca po 4 hodinách baterii do plna, tedy dle těch svých LED kontrolek. Jenže (a jak tu již někde někdo psal) BATT_SOC parametr to neovlivnilo ani zbla, a to ani po dalších asi 500 km cest (150 a 150 km dlouhé jízdy, a zbytek vždy tak 20-40 km popojíždění).
Aktuálně si stále trvá na 64 % = výzkum nutně musí pokračovat dalším pozorováním "pacienta"
Jak se ptáš, tak nevědomky, ale ano ... ne/18 asi v pět večer odpojení C-TEK (svítila zelená finální) a do provozu šla vlastně až po/19 v osm ráno. Od té doby zmíněné hodnoty a moje pozorování.Nechal jsi baterii odpočinout po dobíjení? Někdy to trvá třeba přes noc než se SOC stabilizuje a začne ukazovat.
Já nějak takto sledoval M6, je-li to relevantní. Mám stejné zkušenosti. Resp. dobití baterie (C-TEK) mi s BATT_SOC taky ani nehne, ale jistý čas (5-10 dní dle teploty a dle typu jízdy v těchto dnech) klesne napětí na 14,00-14,10V a vlastně nabíjí jen trochu. Mám třeba při odstavení 70%, ráno 68% a odpoledne (po 100km) zase 70% a tak to trvá těch 5-10 dní. Pak logice dobíjení nějak švihne, a najednou je napětí 14,30-14,75 a dotáhnu se cca na 74-75% a pak se to zase začne mrcasit procento, dvě dolů / nahoru a napětí chvilku tak a chvilku tak. Závěry z toho udělat neumím ČVUT navzdory.Zkoušeli jste někdo taky měřit online ? Jake byly hodnoty?