• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Karbonizace u motorů Skyactiv-G

Těm ventilům nic moc nebylo, i když na necelých 80000km je tam toho víc než by muselo.
Zato ty vstřikovače, to je dobrej hnojník. Jestli je to fotka opravdu z testu těch vstřikovačů, tak se nedivím že to auto cukalo.
Asi nepoužíval aditivované palivo,co?
 
Snad se dozvíme kde se mu takhle hezky zavěnovali a za jaký peníz. Chystám se na to taky a většinou to nikdo nechce dělat nebo chtějí úplný nesmysl.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Krásná práce. Ještě by se hodilo vědět která firma ti tohle provedla a za jaký peníz? Celkem mě zarazilo že toho karbonu je tam dost už v takto nízkém nájezdu. Ty vstriky taky krásně čisté.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Takže robil mi to jeden kamarát z B. Bystrice a vyšlo ma to celkom do 500€ (v cene bolo čistenie sania + vstrekovačov, test vstrekovačov, náhradné tesnenia, režijný materiál + robota).

Asi nepoužíval aditivované palivo,co?
Auto som kúpil toto leto takže neviem čo tam lial predchádzajúci majiteľ, ja tankujem len prémiové palivo na OMV alebo Slovnaft.

Těm ventilům nic moc nebylo, i když na necelých 80000km je tam toho víc než by muselo.
Zato ty vstřikovače, to je dobrej hnojník. Jestli je to fotka opravdu z testu těch vstřikovačů, tak se nedivím že to auto cukalo.

Těm ventilům nic moc nebylo, i když na necelých 80000km je tam toho víc než by muselo.
Zato ty vstřikovače, to je dobrej hnojník. Jestli je to fotka opravdu z testu těch vstřikovačů, tak se nedivím že to auto cukalo.
tú dekarbonizáciu som dával robiť preventívne, hlavne som chcel dať odtestovať vstrekovače keďže to mierne cukalo bez niejakej chybovej hlášky, áno zverejnené fotky sú z môjho auta.
 
Viděl jsem nedávno na FB že těma skořápkama to dělá někdo v Česku, už ale nevím kdo
 
Ono je to jedno čím se to dělá. Než byly dostupný hobby pískovačky, tak to lidi běžně drhli kartáčkama. Pokud jsou ty ventily čistý a jde jen o odstranění tý černoty, tak je výborný tryskání jedlou sodou. Pokud je to takovej ten normál lehce karbonový stav (to tu ukazoval asi každej ať měl najeto co měl najeto), tak na to jsou dobrý ty skořápky. Jednou jsem ale čistil MPS motor (taky přímovstřik) a tam jsem naféra použil drcený sklo, protože to byl jeden zapečenej kus karbonu. U drcenýho skla to už chce ale dávat bacha aby se neubíralo i z hliníkové hlavy (ventily to nepoškodí), ale zas je to ultrarychlý čištění.

To co ale ukázal @paso1977 , tak tam mu z 99,9% pomohla hlavně ta očista vstřikovačů, protože obzvlášť ten jeden dávkoval jak po lobotomii (dle fotky). Dle mého názoru s tím předchozí majitel jezdil jako důchodce a hodně krátký trasy, protože na těch hlavičkách je vidět takovej ten těžkej karbon co ulpívá za studena.
 
Back
Top