- 5 958
kluci meni uz pred 50tkm
mno... ono taky záleží, jestli je opravdu potřeba to měnit..... Nedávno jsem na M3 viděl kotouče v první třetině životnosti o kterých APS prohlásilo, že jsou na výměnu ...
Poslední úprava:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
kluci meni uz pred 50tkm
Můžu potvrdit,že jestli bylo nějaký spojení "jezdce a koně" tak to bylo u starších Mazd.Dnešní Mazdy se víc pohly k lajně UNI. Dodneška se slzama v očích vzpomínám na 626 GE nebo úplně na svezení v 323 BG 4x4 což bylo ufopojno. Motor bych ale nehanil. Určitě mi přijde zábavnější a lepší G165 v M3BM než třeba 2.0 v M3BL nebo 2.3 5kvalt (možná i 6kvalt) v M6GG. Řazení je pořád výborný (přesný a pevný s dobře vymyšlenejma stupněma), ale třeba v předchozí M3BL 2.0 2009 nebo třeba M6MPS 2006 co pořád máme bylo o ten pomyslnej pocitovej chloupek lepší, ale třeba tátova M6 2.3GG 2003 byla řazením horší - porovnávám a vzpomínám jen do cca 100000km abych srovnal s mojí M3BM co má 83000km (stářim všechno degraduje a zhoršuje se).Zpřevodování se ale v G165 u BM povedlo a pro můj styl jízdy mi přijde naprsto perfektně vyhovující. Někdo nadává, že 6tý stupeň měl být od 5ky víc odsazenej,ale pro mě je to právě naopak. Antokorozní ochrana není vůbec dokonalá, ale rozhodně se zlepšuje (oproti tý M6 GG 2003 který shnily zadní lemy ještě v showroomu je to dneska zlatý). Jestli někdo má starou mazdu a chce aby se cítil jako samuraj na koni i s novou mazdou, tak je to takový DoDo (dodělej si doma). Proto jsem svýmu BMku hnedka koupil přední rozpěru do motoru, následně zadní stabilizátor a pak pružiny + hodně vybírám disky a pneu než je koupim. Tak jako tak musim uznat že za ty prachy je Mazda (aspoň teda 3ka) pořád jedno z nejlepších aut co poslochá řidiče a dává mu podvozkovou odezvu. Můžu třeba srovnat našeho Civica 2008 1.8 Vtec (ufo auto). Honda jak s autama tak i motorkama patřila do kategorie, že s tim můžeš na okruh, ale i do sklepa pro brambory. To auto je ve všem dobrý, ale prostě jen dobrý a ničim nenadchne. Všechno funguje dobře. Ovládací prvky jsou rozmístěný dobře. Podvozek dává dobrou odezvu. Motor funguje dobře v nízkých otáčkách a funguje dobře ve vysokých nad 4500 kdy je "zapnutej" vtec. Prostě nikde není problém, ale nikde není WOW efekt. Z toho důvodu třeba mám motorku od Kawi, protože tam stojí podvozek úplně za velký hnědý, ale motor je prostě atomovej reaktor. A takhle bych viděl i mazdu, byt třeba tím podvozkem, kterej u ní byl vždycky to WOW, dneska je víc UNI WOW. (WOW - anglofilové čtěte ULTRASUPERHYPER) Můžu to taky srovnat s nedostižným kamarádem z Nošovic i30. Za mě může mít výbavu jakou chce, ake pro mě je to pořád jen přibližovadlo z A do B s přeposilovaným řízením a tragickou odezvou podvozku.Tak tento týden testuji Mazdy pro případnou koupi.Prioritou je pro mne automat,navigace.První jsem vyzkoušel Mazdu 3 ,ale jen s manuálem neboť i když prodejce jednu Mazdu AT měl,tak s vysvětlením,že vůz má obuty jen letní pneu,mi testovací jízdu neumožnil.(byly suché cesty).A tak se podělím o dojmy s MT.Byli jsme tam s rakkinem a ten má podobný názor jako já.Mazda 3 je dost obyčejné auto,které nás vůbec neoslovilo.Překvapila nás hlučnost motoru nad 3 000 ot. ,dosti silný hluk byl i od zadních kol.Vím,že motor byl syrový,ale ten výkon nebyl nic moc,tak akorát na to běžné ježdění.Odezva na plyn průměrná,brzdy,řízení dobré.Po přesednutí do naší 10 let starého GH jsme se shodli,že tento vůz je stále lepší,tišší,ovladatelnější. .Výkon neřeším,to nejde srovnávat.Interiér nám připadal u 3 takový chudý a moc šedý.Plasty povrzávaly a dokonce vzadu něco bouchalo při nerovnostech.Jak to bude vypadat po 50 000km.A prý navigace není u žádné výbavy,je třeba ji dokoupit.(12 000Kč)Takže trojku jsme odpískali,prodejce nám potvrdil,že ten automat je ještě letargičtější.Takže jdeme do šestky,opravdu ten interiér je úplně někde jinde.Máme domluvenou jízdu s 2,5 automatem v sedanu.Tak uvidíme.Už se těšíme,tento týden by to mohlo vyjít.A asi kvůli financím do mírně ojeté varianty.Chci sedana,plnou výbavu.
mno... ono taky záleží, jestli je opravdu potřeba to měnit..... Nedávno jsem na M3 viděl kotouče v první třetině životnosti o kterých APS prohlásilo, že jsou na výměnu ...
..potvrzuji je to skutecne takJen takové doplnění, u automatů zhasínají DRL i na P.
Uz jsem toto video zhledl pred par tydny. Pro toho kdo ceka na novou 3 ceka..je video plne informaci,jak o motoru,tak i o sedackach o upravach na B sloupku atd..mrknete samiNevim jestli tohle vdeo tady uz je,pokud ano tak me prosim smazte Je to sice v anglictine,ale to snad neva v dnesni dobe...Fakt jsem zvedavy na ten sky-x. Prvni pulka je o konceptu budouci M3 a druha o jizde s jeste "nedodelanym,neodladenym" sky-x.
Zdravím všechny,
budu v nejbližší době kupovat novou M3, můžete mě napsat Váš názor ohledně motoru 1.5 nebo 2.0? Bude to druhé auto do rodiny, to první je M5 ,
A taky Váš názor na hatch nebo sedan.
Osobně mám v merku 2.0 88kW (to jsem chtěl já, ale pokud máte dobré zkušenosti s 1.5, napiště), hatch v bílé barvě (tak to vidí žena ).
Díky za případné reakce.