• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Nevíte někdo, dají se nějak naštelovat trysky ostřikovačů?
Zkoušel jsem do toho vrazit špendlík, ale ani se to nehlo. Hýbalo se celé osazení trysky. Možná je to jen můj pocit, že je to špatně, ale trysky stříkají do spodní třetiny skla, takže nahoře je to celkem dost nasucho. Většinou musím tak i 15x než se namočí i vrch skla.
Stříká vám to taky tak blbě? Řešil a vyřešil to někdo?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Nejaka moznost koupit na M3 sterace s integrovanym ostrikovanim tak jak to maji nektere Mercedesy...? Jako teoriticky bych odpojil hadicky od ostrikovacu a zapojil bych je do steracu :D
 
Ahoj.
Jak seridit predni LED svetlomety? Sviti mi docela vysoko. A nekolikrat se mi stalo,ze protijedouci ridici na me blikaji. Potrebuji svetelny tok krapet snizit.
Diky
 
Ahoj.
Jak seridit predni LED svetlomety? Sviti mi docela vysoko. A nekolikrat se mi stalo,ze protijedouci ridici na me blikaji. Potrebuji svetelny tok krapet snizit.
Diky
Jestli se nepletu, výchozí pozice se nastavuje inbusem přímo na světlech.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Zadny inbus jsem nenasel. Leda,ze by byl schovan pod nejakou krytkou plastovou.... Mrknu se poradne jeste.
 
Zkoušel jste odpojit baterku v autě?
Došlo k ovlivnění dat v mediálním systému, popřípadě údajů o spotřebě?

Víte prosím někdo co je tento kabel ve dveřích? Může to být senzor airbagu ?

Zobrazit přílohu 19827
ahoj me jsem baterku mimo vuz 2apul mesice a zadnou zmenu jsem po jejim zpet osazeni jsem nazaznamenal a to mame automat

Tak pokud vlastníš nějakou ropnou rafinérii, klidně můžeš své pikolíky povolat po každé jízdě auta, olej vyměnit.Každého věc.:) Néé,v pohodě. Osobně se mi osvědčila výměna oleje opravdu mezi 10 000 max. 12 000km. Vlastnil jsem i žabožrouta Laguna 1 8v.2,0l-84kw. a konečný nájezd při prodeji byl 376 000km. Motor i při -30 pod nulou, start vždy v pohodě. Našel nového majitele, který s ním jezdí bez problému do dnes.To je jen příklad.;) Ono taky v dnešní době, težko věřit kvalitě pořízeného motorového oleje, jak po internetu, tak i v kamenném obchodě či neautorizovaném servisů..tim myslím bohužel i těch autorizovaných. Čili podle mého, častější výměna motorového oleje v každém případě je pouze nic, než ve prospěch všech motorů,pokud si chci nové auto nechat víc jak 5let.

jen dovetek, je zcela zasadni zda-li jezdite s olejem pouze kratke popojizdky ve meste to si neudrzi kvalitu (dle informaci odborniku) ani 7000km. nebo mimo mesto delsi streky, kde vydrzi vic. Samozrejme provoz prevazne dalnicni na delsich strekach za vysokeho zatizeni take nebude idealni. Proto menim vzdy mezi 8 az deseti tisici km, podle toho, kde jezdim. A samo ten rok max..coz se mi ale nikdy jeste nepodarilo:)
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj všem,
chtěl bych tady sepsat malou a krátkou kritiku na M3. Třeba to někomu pomůže v rozhodování o koupi Mazdy nebo třeba zjistím, že někdo má stejný problémy jako já a poradí mi nějaké řešení, které origo servis není schopen najít.

Předem bych chtěl napsat, že se nejedná o úplně zásadní chyby, ale o detaily, které dokážou zkazit jinak dobrý dojem z auta za půl mega. Čili po motorovo-převodové a podvozkové části nemám žádných větších výhrad a pokud někdo hledá auto jen podle těchto parametrů, tak je pro něj M3 ideální volba.

Ale pokud někdo hodlá "investovat" částku okolo 500 000 za nové auto, tak nejspíš bude očekávat komplexní zážitek jak z jízdních vlastností, tak i z interiéru a zabávní elektroniky. A tady kosa naráží na kámen, respektive v podání Mazdy na plast.

Aniž bych chtěl být cynický, tak je třeba poznamenat, že Little Boy byl opravdu little a nedopřál Japoncům zažít požitek z nukleární zimy, takže vozy z jejich produkce absolutně nepočítají s tím, že může teplota klesnout až k nule, nedej císaři, i pod nulu!

Prostě se má M3 (r.v. 2016), Attraction při teplotách pod 15 stupňů Celsia mění v chrastítko, což sice možná může ocenit moje malá dcera, ale mě to dovádí k šílenství. S klesajícími teplotami začínají postupně praskat (vydávat praskavý zvuk, nikoli se fyzicky lámat) všechny plasty v interiéru a při jízdě s postupným prohříváním interiéru dochází nejspíše vlivem tepelné roztažnosti k neustálemu lupání a praskání nejdříve kolem panelu klimatizace, pak kolem obrazovky infotainmantu a u teplot kolem nuly a pod nulou úplně odevšud, ze dvěří, od zpětného zrcátka, ze středového tunelu, prostě každý spoj dvou platových dílu vydává zvuk. Děje se to při zatáčkách a akceleraci a deceleraci, tak při přejezdu nerovností ale i, což je bonus největší, samovolně i při stojícím vozidle.

Někdo řekně, že je to prkotina, že to ani nevnímá, ale pro mě to je opravdu silně obtěžující. Čekal bych, že v roce 2016 by měly být takové věci snad už dávno vychytané, ale místo toho si připadám, že jezdím ve vylítaným nafťáku někdy z 80. let. V servise to opakovaně rozebírali a pokoušeli se spoje podlepit, ale efekt to moc velký nemělo. Oficiální zastoupení od toho dalo ruce pryč a komunikace s nimi připomínala spíš výslech hluchoněmého než jednání se sebevědomým obchodníkem, který si stojí za svým produktem a k problémum se staví čelem.

Ale tím mé radosti s M3 a zimou nekončí. Jakmile auto stojí někde venku přes noc a promrzne, tak po nastartování nejde pouštět hudbu přes bluetooth ani nefunguje navigace a celý panel se neustále do zblbnutí restartuje. Pomůže jedině pustit cd nebo rádio a vytáhnout sd kartu navigace. Nebo počkat, než se auto prohřeje.

Nejdřív se to pokoušeli řešit reinstalací softwaru MZD connect (či jak tomu říkají) ale očividně to taky nepomohlo, tak budu řešit dál reklamacema a uvidím, na co se vymluví tentokrát.

Takže pokud chcete koupit M3 okolo roku výroby 2016 a jste citlivý na celkový projev auta, tak utíkejte raději ke konkureci.

Pokud někdo řešíte podobný problémy nebo jste je dokonce vyřešili, tak dejte vědět, jak a v jakým servise vám to uznali jako závadu k reklamaci.

Mějte se

Ondra
 
Mám M3 2017 a infotainment funguje v pořádku (i když je pomalejší než bych rád).

Co se týká zvuků interiéru, začalo mi to až teď s těmi velkými mrazy. Zatím v únosné míře a řešit to budu až se venkovní teploty umoudří a neodezní to. Zas chápu, když je auto celou noc venku v týhle kose a pak ho během chvíle vytopím na 20, tak plasty pracují - uvidíme jaký to zanechá následky.

Jinak se vrzání reší zde:
https://www.mazdaklan.cz/threads/vrzani-v-interieru.1368/
 
Ja tedy nechci nijak schazovat hodnoceni, ale ...
Ale pokud někdo hodlá "investovat" částku okolo 500 000 za nové auto, tak nejspíš bude očekávat komplexní zážitek jak z jízdních vlastností, tak i z interiéru a zabávní elektroniky. A tady kosa naráží na kámen, respektive v podání Mazdy na plast.

Co je si predstavis pod pojmem "auto za pul mega" a jake takove auto splnuje Tve predstavy, kdyz Te v tomto ohledu Mazda 3 zklamala a posilas za konkurenci? BTW. take me otravuje vrzani plastu v "aute pres pul mega", takze to neni tak, ze bych nesoucitil.
 
Mám M3 2017 a infotainment funguje v pořádku (i když je pomalejší než bych rád).

Co se týká zvuků interiéru, začalo mi to až teď s těmi velkými mrazy. Zatím v únosné míře a řešit to budu až se venkovní teploty umoudří a neodezní to. Zas chápu, když je auto celou noc venku v týhle kose a pak ho během chvíle vytopím na 20, tak plasty pracují - uvidíme jaký to zanechá následky.

Jinak se vrzání reší zde:
https://www.mazdaklan.cz/threads/vrzani-v-interieru.1368/

Díky za odkaz. Bohužel většina řeší něco jiného a řešení mého problému tam zatím není. Jinak to lupání se děje od teplot kolem plus 10 stupňů a níž v intenzivní míře a i v létě to občas lupne.
 
Ja tedy nechci nijak schazovat hodnoceni, ale ...


Co je si predstavis pod pojmem "auto za pul mega" a jake takove auto splnuje Tve predstavy, kdyz Te v tomto ohledu Mazda 3 zklamala a posilas za konkurenci? BTW. take me otravuje vrzani plastu v "aute pres pul mega", takze to neni tak, ze bych nesoucitil.

Chtěl jsem tím říct, že auto v téhle cenové relaci by mělo mít takovéhle neduhy vychytané. Pokud ne u těch plastů, tak u restartujícího se infotainmantu určitě.

A co se týče té konkurence.. u žádné jiné značky jsem takovéhle pazvuky neslyšel... ať v nových autech nebo ve starých autech a to byla auta většinou do 350 000 max (různé Fabie, Korejci, Francouzi, Opel atd.), tak mě to opravdu rozladilo u auta, které je o třídu výš.
 
aniž bych to chtěl zlehčovat .... vrže každé auto. A když ne auto, tak dětská sedačka, kamera na skle, karta od garáže v kastlíku na SD kartu....... já to řeším tahle = Hudba do auta
 
to Absoluter: no my jsme do novych aut investovali neco mezi 400 az 700 tis Kc a auto vrze. Ale musim take rici, ze znam vozy za cenu okolo 2mio Kc a delaji to nyni to same. Na rovinu reknu, ze me to take netesi, ze se ted semtam nejaky ten pazvuk od promrzlych plastu objevi, ale je to hold dani za snizovani hmotnosti vozu...kvuli nasi oblibene EU regulaci vseho mozneho.

U nejnovejsi trojky hold chrasti spise tedy rezonuji ty odlehcene dvere vice nez by si kdo z nas pral, kdyz se do dveri da neco tuzsiho... kazdopadne ono to HODNE MOC souvisi i s kvalitou komunikaci po ktere nase Mazdy jezdi. V Anglii jsou tyto projevy velmi sporadicke zato v Cesku jsou tyto pazvuky takrka na dennim poradku diky te kvalite asfaltu.

A kdyz uz jsme tu otevreli u debatu o slabsich strankach nasich M3, tak za ME to opravdu budou ty plasty, nejenze obcas zavrzou, ale pro me je nejvetsi zklamani jejich naprosto mizerna oteruvzdornost..poskrabou snad uz jen pohledem na ne..stejne tak jako ten klavirovy lak...brr na ten mam uplne osypky. Nadruhou stranu je treba rici, ze vetsina automobilek je na tom dnes zcela stejne a ten klavir lak se da prelakovat s temi ostatnimi plasty uz nejde delat skoro nic. Vadi mi, ze to casem bude hyzdit ten perfektne cisty a odladeny interier, ktery ted Mazda napric modely nabizi.Za me take stale neni idealni odhlucneni podbehu pri dalnicnim provozu na drsnem asfaltu, ci panelkach. opet lze doresit vytlumenim.

Je to trosku o tom DoDo... ale stale si myslim, ze Mazda nabizi za ty penize o dost vice nez ostatni, takze pokud mam i za to nasledne DoDo dat byt 30tis Kc navic, aby vse bylo idealni ..rad je dam, pokud vuz vydrzi jezdit bezporuchove tech 8let ci 160tkm..to jsou me pozadavky, ktere snad nova M3 splni. tak jako to bezchybne plnila starsi M6 GG.

ROZHODNE BYCH ALE KVULI TOMU OBCASNEMU POVRZNUTI NEBO LISEJI NA ZADECH ZADNICH SEDACEK, MAZDU NEMENIL. NEUDELAL BYCH TO ANI U STARYCH MAZD, KTERE REZLY BEZ OCHRANY ZVENCI VCELKU DOST.
 
aniž bych to chtěl zlehčovat .... vrže každé auto. A když ne auto, tak dětská sedačka, kamera na skle, karta od garáže v kastlíku na SD kartu....... já to řeším tahle = Hudba do auta

Asi jsem mel u predesle M6 GG sakra kliku...ta mi zacala obcas povrzvat az v zime po 140tkm pri 8letech veku.
 
v mém případě v prázdném autě nic nevrže. U mě chrastí zmiňovaný equipment rozmístěný po autě ......
 
Chtěl jsem tím říct, že auto v téhle cenové relaci by mělo mít takovéhle neduhy vychytané. Pokud ne u těch plastů, tak u restartujícího se infotainmantu určitě.

A co se týče té.. u žádné jiné značky jsem takovéhle pazvuky neslyšel... ať v nových autech nebo ve starých autech a to byla auta většinou do 350 000 max (různé Fabie, Korejci, Francouzi, Opel atd.), tak mě to opravdu rozladilo u auta, které je o třídu výš.
#

Zde bude spise problem v tepelne roztaznosti pouziteho plastu v nasich interierech, ale jak rikam, je to vsude temer stejne a jak nekdo napsal temer kazde auto obcas vrzne, coz prinasi dnesni naroky na temer bezespare slicovani plast dilu.
 
Chápu Vaše argumenty, ale to co píšu já není o tom, že občas něco vrzne.. to je půl roku trvající praskání a loupání dokud teploty nestoupnou nad těch 10-15 stupňů. A s tím jsem se opravdu v žádným jiným autě nikdy nesetkal. Teda kromě M6, kterou jsem měl na týden jako náhradní auto. To bylo teprv něco. I když to bylo spíš takové to rozvrzání z rozbitejch cest.

První půlrok jsem byl z auta nadšenej, ale zima mě z toho vyléčila.
 
Tak mi vrze akorat stredova konzola ale to se o ni musim oprit jinak vse v poradku zatim po trech zimach.
 
Back
Top