- 956
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
dle urovne dane recenze ve ktere jsme se nic konkretne a poradne nedozveli, lze usuzovat a jakeho mozna nasraneho/mozna smysleneho uzivatele se jedna. Kbyby napsal kdy se mu jaka zavada presne stala, v kolika km, co ho stala oprava a kde atd tak nereknu, ale takhle to mohl napsat kdokoliv. A vlastne jedine co jsem z toho vycetl je to, ze sjel brzdy za 45tkm..coz neni nic neobvykleho..vzdy zalezi na zachazeni. Jinak me pobavila ta vymena prevodofky. an aktualni M3..tak to urcite)
Ten člověk píše "U vozu řady 6"... takže myšleno zřejmě nějaká předchozí 6, co vlastnil - alespoň tak jsem to z toho mírně zmateného textu pochopil. Člověk musí mít obecně celkem velkou představivost, aby pochopil, co některým pisatelům vytane na mysli. Ale to platí i o některých příspěvcích zde.Jinak me pobavila ta vymena prevodofky. an aktualni M3..tak to urcite)
Takumi,Revolution a Revolution Top maji veliky otackomer uprostred s digitalni rychlosti. Automaticky sklopna zrcatka jsou od vybavy Attraction (dalkovym ovladacem).
Ja mam Attraction a ten maly digitalni otackomer mi moc k srdci neprirostl. Nechtelo se mi priplacet tenkrat 25 tis za vyssi vybavu a ted toho lituji.... Urcite je lepsi analogovy otackomer uprostred, kde se clovek lepe orientuje a hlavne,spolecne s digitalni rychlosti to vypada zatracene dobre
Me napadlo. Kdybych sehnal budiky z vyssi vybavy,pujdou bez obav zamenit?
u Mazdy 6 by mi ho mohli zrusit uplne, beztak to resi automat, ze jo.
Plný souhlas,také to tak cítíme,dokonce ani to řazení nebylo už tak přesné.Miro.. nemuzes porovnavat M6 s M3 byt mezigeneracne..proste M6 je jinde. Mam svou zkusenost..nase nova M3 je fajn,ale stara M6 2,3i AT byla skoro vsem lepsi. Ano nemela vsechny ty skvele fungujici asistenty a novy usporny motor..uspora je v prumeru cca 1,75L/100km. Nadruhou stranu ve stars GG mi vubec nic navadilo. Nic nevrzalo, jen se jezdilo. V M3 sem tam neco vrzne, komfort jizdy na stejnem profilu gumy je o poznani horsi(mensi auto a setreni kg na tlumeni atd). Setrilo se na materialu celkove kvuli vaze, plasty se lehce poskrabou..klavirni lak..to je proste pruser..ale vse jsou to drobnosti a jakkakoliv mazda ti nabidne rdicsky vice nez vse ostatni ve tride. Jeste jak to tu ctu slabsi bude vydrz kotoucu a desek z fabriky. U stare jsem menil koutoce a desky po 135tkm, nyni ctu, ze kluci meni uz pred 50tkm. Proste vse zacina byt jen spotrebak