• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Je to mozne, stale ale nechapu, jak zadni lampy souvisi s funkci "coming home"?
Dle mě nijak, samozřejmě. Já ale nechápu ani tu spojitost s denním svícením :) a jsem rád, že u nás to není (i když znám spoustu lidí, kterým se to nelíbí).
 
Ahojte, neviete poradiť dobrý servis (ideálne západné Slovensko, Brno a okolie) prípadne niekoho kto by vedel rozobrať a pozrieť sa na joystick v BN? Otáčanie kolieska funguje, ale pohyb doľava/doprava nie (t.j. nie je možné napr. prepínať medzi jednotlivými tabmi v infotainmente). Možno je tam niečo len zatečené, kábliky odpojené, netuším. V autorizáku mi ako jediné riešenie ponúkli nový diel za 1000e bez dane a práce, a že radšej nech si zoženiem autoelektrikára. Tuná na fóre som hľadal, ale podobný problém som nenašiel.
 
Řeším zadní nápravu (konečně 😂).

Má smysl toto rameno měnit celé, nebo jen vyměnit siláč? Protože jsem našla jen výrobce jakési A.B.S. a Triscan, ani jedno neznám, nemám v to důvěru 😅

1000016305.jpg

Nijak zvlášť pohnilé ho nemám, jen když už budu dělat repas, chci ho udělat komplet, ať už na to nemusím sahat. Přijde mi v tomto případě asi lepší jen vyměnit gumu, u siláče je trošku lepší výběr značek 😅
 
Řeším zadní nápravu (konečně 😂).

Má smysl toto rameno měnit celé, nebo jen vyměnit siláč? Protože jsem našla jen výrobce jakési A.B.S. a Triscan, ani jedno neznám, nemám v to důvěru 😅

Zobrazit přílohu 54826

Nijak zvlášť pohnilé ho nemám, jen když už budu dělat repas, chci ho udělat komplet, ať už na to nemusím sahat. Přijde mi v tomto případě asi lepší jen vyměnit gumu, u siláče je trošku lepší výběr značek 😅
No, jestli není rameno není nijak shnilý a máš možnost lisu (nebo přípravku) na vylisovaní těch gum, tak je určitě levnější ty gumy jen přelisovat.
Bohužel z tvé nabídky ti rovnou řeknu, že výdrž těch nových gum bude v lepším případě poloviční než už těch originálů. A.B.S. úplně nevím, ale Triscan používá místo gumy stlačenou tmu.
 
No, jestli není rameno není nijak shnilý a máš možnost lisu (nebo přípravku) na vylisovaní těch gum, tak je určitě levnější ty gumy jen přelisovat.
Bohužel z tvé nabídky ti rovnou řeknu, že výdrž těch nových gum bude v lepším případě poloviční než už těch originálů. A.B.S. úplně nevím, ale Triscan používá místo gumy stlačenou tmu.
Jj, naštěstí tu možnost mám, jinak bych nad tím ani nepřemýšlela.

Nicméně, s nižší vydrží se musím smířit, lepší, než aktuálně prdel mlátička při sebemenší nerovnosti na cestě 😅
 
To je dost smutný že na BM/BN už teď není k sehnání kvalitní výrobce ramen...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Otaznik znaci otazku. Netusim, zda se da koupit, ale zaroven nechapu, proc by nemel. Jak by to resil autorizak, objednal by taky nejaky neznackovy dil?

Neresil jsem, mam najeto 100 tkm a podvozek v kondici, ktera vymenu cehokolik zatim nevyzaduje...
 
To ano a klidně bych tuto cestu volil ale za originál čehokoli chtějí u Mazdy nesmysl. Nevím co stojí třeba rameno ale tuhle jsem se dozvěděl že třeba komplet nové sedadlo pro řidiče vychází na 106 tisíc, sedák a opěradlo včetně nového potahu cca 30 tisíc a nové spony na uchycení cca 7500kc. Ptal jsem se ze zvědavosti kdybych chtěl jedou renovovat sedačku

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ty argumenty chapu, ale na tak podstatnou cast auta, jako je podvozek, bych si zadny pofiderni dil nedal a rozhodne bych, kdyby nebyla vhodna alternativa, zvazoval i ten original. Protoze dat si tam srac.ovy dil bude pravdepodobne znamenat, ze si znicim veci okolo a pak ta puvodni uspora bude dost relativni.
 
Jedno zadní originální rameno B45A-28-300C nebo B45A-28-350C stojí v mazdě v ČR nějakých 6200Kč. Je lepší to stáhnout třeba z mazdy z emirátů nebo z USA. Tam potom jedno originální rameno vyjde na cca 3000Kč (včetně poštovného, cla i DPH)
 
No nevím. Aby právě to clo neudělalo zbytek rozdílu ceny. Co jsem za poslední čas nechal poslat z velké louže tak pokud cena překročí tuším 10 tisíc tak to clo je zlo. Tady by to mohlo být cajk třeba z Mazda parts.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
https://www.autodily-pema.cz/autodily/mazda/3-limuzina-2013/2.0-88kw/zaveseni-napravy-vedeni-kol/pricne-rameno-ulozeni?productId=9278671&bn[1069]=1069 určitě v tomto případě lepší lisovat něco takového, ne? A když už budu hračička tak si celé rameno očistit a nechat nakomaxitovat :) Teda jestli je to určitě ono, muselo by se to proměřit, bo u těch silentbloku si nikdy nejsem jisty. Doufám že to takto pasuje a nebudu muset taky brzo řešit dovolenou v japonsku kvůli nákupu zadních ramen :D
 
https://www.autodily-pema.cz/autodily/mazda/3-limuzina-2013/2.0-88kw/zaveseni-napravy-vedeni-kol/pricne-rameno-ulozeni?productId=9278671&bn[1069]=1069 určitě v tomto případě lepší lisovat něco takového, ne? A když už budu hračička tak si celé rameno očistit a nechat nakomaxitovat :) Teda jestli je to určitě ono, muselo by se to proměřit, bo u těch silentbloku si nikdy nejsem jisty. Doufám že to takto pasuje a nebudu muset taky brzo řešit dovolenou v japonsku kvůli nákupu zadních ramen :D
Je tam těch siláčů víc no.. U ostatních ramen se dají vybrat alespoň slušné značky, ale u toho, co drží pružinu, ani prd, jen shity 😅 takže to za mě nepřipadá v úvahu.. Takže buď přelisovat nebo originál? Ale přijde mi zbytečné, měnit celé rameno, když ho mám OK, jen tu gumu už by to chtělo...
 
Ramena přece jentak neprohnijou natolik, aby se nedala zachránit - zrenovovat. To by vyžadovalo asi extrémní přehlížení degradace po dlouhý roky a věřím, že to nikdo z nás tady svýmu autu nedělá ;-)
 
Ramena přece jentak neprohnijou natolik, aby se nedala zachránit - zrenovovat. To by vyžadovalo asi extrémní přehlížení degradace po dlouhý roky a věřím, že to nikdo z nás tady svýmu autu nedělá ;-)
U mě na autě byl navíc podvozek ošetřený, tak to podle toho vypadá.. Už by to chtělo sice znovu, ale je vidět, že svůj účel to splnilo. Maximálně je sem tam něco kolem šroubu, jinak jsou ta ramena zdravá 😅
 
Ramena přece jentak neprohnijou natolik, aby se nedala zachránit - zrenovovat. To by vyžadovalo asi extrémní přehlížení degradace po dlouhý roky a věřím, že to nikdo z nás tady svýmu autu nedělá ;-)
:joy: možná tak když to auto má od nova.
Třeba na GHčkách, který si většina lidí už pěkných pár let kupuje ojetý vídám zadní ramena v takovym stavu, že nechápu jak vůbec drží kolo u auta natož na ně sáhnout lisem. Tam se vyplatí i to "NoName" rameno než se snažit zachraňovat ten oxid železa. A pomalu už to začínám vidět i na prvních GJ (2013), když si je někdo koupí ojetý obzvlášť z cizých zemí. Do cca 2015 se totiž nestříkal ani ten vosk v Antverpách na podvozkový díly a to je hodně znát.
 
Back
Top