• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Psal jsem střední sílu, pokud to chceš někdy v budoucnu normálně povolit. Ten K2 je OK. Když koupíš to Liqui Moly taky střední sílu (15-25Nm), tak taky funguje dobře. Mám vyzkoušený obě dvě značky.


I když ten Liqui Moly vysoká pevnost jak jsi dával odkaz je jen nějaký 35Nm jestli si dobře vybavuji ? Takže to taky jde použít. Ale opravdu bacha, protože některý ty lepidla s názvem "vysoká pevnost" fungují pomalu jak tekutý kov a to pak od sebe dostaneš jen velkym násilim.
 
Poslední úprava:
Psal jsem střední sílu, pokud to chceš někdy v budoucnu normálně povolit. Ten K2 je OK. Když koupíš to Liqui Moly taky střední sílu (15-25Nm), tak taky funguje dobře.
Ok, dík moc, prišlo mi že 12-25 Nm je málo, keď sa to uťahuje na cca 100 Nm, ale vôbec nerozumiem tmu, ako sa to berie u toho lepidla.

Ale ešte ma udivilo, že ten šroub má závit po celej dĺžke, čakal som, že v tej časti, ktorá je v silentbloku, bude bez závitu, no a ten závit bol na strane bližšie k hlave šroubu úplne vydrený, tak v dĺžke 1-1,5 cm.
 
Ale ešte ma udivilo, že ten šroub má závit po celej dĺžke, čakal som, že v tej časti, ktorá je v silentbloku, bude bez závitu, no a ten závit bol na strane bližšie k hlave šroubu úplne vydrený, tak v dĺžke 1-1,5 cm.
Tak to už si s tím někdo hrál. Ten šoub (9YA0-21-23KA) nemá mít závit až úplně k hlavě a má vypadat takto
 
Tak to už si s tím někdo hrál. Ten šoub (9YA0-21-23KA) nemá mít závit až úplně k hlavě a má vypadat takto..
Tak beriem späť, já už asi blbo vidím aj s brýlami 🤦 ten šroub vypadal viacmenej tak, ako ten v odkaze, neviem prečo, ale prišlo mi, že je tam vydrený závit 😥 asi musím zase zájsť k očnej 🙂 Ok, dík moc za pomoc.
 
Mazdar vsetkym.
Neviem, kde presne by som to napisal, ale vcera som sa vratil domov a po 3 tyzdnoch prevetral auto a stalo sa mi nasledovne:
Prva jazda cca 15km ok.
Druha jazda - stoplo mi hudbu cez bluetooth, preblikli kontrolky a svetlomety a zasekol sa volant (cize pocas jazdy nie najvacsia sranda).
To vsetko cca na 2-3 sekundy.
Tretia jazda cca 15km ok - pre istotu som vypol vyhrievanie aj hudbu.
Pod kapotou som nenasiel na prvy pohlad nic nezvycajne.
So startom nebol problem aj ked bateria je este stale povodna (2017 r.v).
Netusi niekto nejake indicie?
Vdaka.
 
Mazdar vsetkym.
Neviem, kde presne by som to napisal, ale vcera som sa vratil domov a po 3 tyzdnoch prevetral auto a stalo sa mi nasledovne:
Prva jazda cca 15km ok.
Druha jazda - stoplo mi hudbu cez bluetooth, preblikli kontrolky a svetlomety a zasekol sa volant (cize pocas jazdy nie najvacsia sranda).
To vsetko cca na 2-3 sekundy.
Tretia jazda cca 15km ok - pre istotu som vypol vyhrievanie aj hudbu.
Pod kapotou som nenasiel na prvy pohlad nic nezvycajne.
So startom nebol problem aj ked bateria je este stale povodna (2017 r.v).
Netusi niekto nejake indicie?
Vdaka.
Napadá mě zkontrolovat jestli jsou dobře utažený svorky na baterii.
 
Back
Top