- 3 466
Teď budu mluvit o autech co ke mě jezdí (ne o tom co jedna paní povídala):Sice nejsem mistr mazdiho řemesla, ale... Kotouče jsou na hmotnost aut a speciálně s automatem poddimenzované, každý potvrzoval, že krom ultradrahych EBC na tom Zimmerman, ATE i TRW vydrzi to samy, tzn nic moc. Olej ma skoro stejné parametry (viskozitu, střih, obsah moly...) na všech trzích, jak v Japonsku, tak USA, tak Evropa, je jedno kdo ho vyrábí, čistě dle parametrů patří mezi top lehkoběžné. Nikdo nikdy neměl problémy při jeho používání i při vysokých nájezdech a předepsaných vymenach, a to se bavím přímo s mechanikama, které znám/znal jsem roky.
1) brzdový systém je opravdu špatně navržený u KE,GJ,BM/BN. O něco lepší, ale pořád strašný je CX3, KF, DJ, GL. Díky bohu za přechod na ATE systém u CX30 a BP.
Ale to hlavní - Když koupím znovu kotouče a desky od TRW (přímo od TRW) tak ano, pořád vydrží nula nula prd oproti brzdovým systémům na starších mazdách (věhlasný GH nebo GE) ale aspoň nedochází ke zvlnění kotoučů.
2) o originálních olejích (ať už BMW od Castrolu nebo Mazda od Totalu) tak nikdy nikdo si nestěžoval, protože to dřív prodal. Pak mi přijede auťák (BL,GH,GJ,BM/BN) co zažívalo tenhle "olej" (bavím se teď jen o Mazdě když jsme na Mazda fóru) co má najeto 100-150 tisíc s tím že spotřeba oleje je nad 1litr oleje přes 5000km. Byť si nechali majitelé měnit olej po 10-15 km tak tenhle problém nastal (a jsou i horší).
Když mi bylo sděleno v autorizáku při debatě nad novým Supra-X 0W20 že sice to promaže kompresor ale oddělá motor že to nikoho vlastně nezajímá protože to se stane až po záruce...... No, aspoň běžný neautorizovaný servis má díky těmhle výmyslům automobilek o práci postaráno
P.S.: ty ultra drahý Turbogroovy od EBC vyjdou cenově stejně jako když zajdu do Mazdy a koupím si tam ultra šajze OEM