Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Zde si jen sám odpovím, že dnes mi byla nakonec uznána reklamace a bude se čekat na "kostru sedáku řidiče" té mé krásky. Jak se venku snižuje teplota, tak to klepání otravuje život o to více, anebo se na to již moc soustředímOno je to staršího data, ale zkušenosti se nezapomínají, tj. mělo to nějaký další vývoj, prosím?¨
###
Sedadlo řidiče mojí M6 (viz. podpis) začalo nyní (27kkm) mít nějakou vůli "vpřed/vzad".
Většinu času nic, ale jak se razantněji zabrzdí, setrvačnost hrne hmotu vpřed a po zastavení to ťukne zpět a dtto při razantnějším rozjezdu, jen opačně.
Projeví se to i přímo, když si sednu dozadu a zakvedlám s opěrou zad, vůle je malá, ale iritující.
Zatím jsem se objednal na podrobnou záruční prohlídku za cca 10 dní a rovnou byl upozorněn, že případný rám sedačky není dostupný, tak jako mnoho dalšího dnes. Pokud má někdo „čerstvé“ a podobné zkušenosti, tak uvítám nasdílení.
Už jsem to taky řešil někde kolem 30 tis. km. Rovněž výměna kostry sedáku. Teď mám cca 76 tis. km a jsem tam znovu. Mám plně el. sedačku a kromě vysávání se s ní vůbec nehýbe!Zde si jen sám odpovím, že dnes mi byla nakonec uznána reklamace a bude se čekat na "kostru sedáku řidiče" té mé krásky. Jak se venku snižuje teplota, tak to klepání otravuje život o to více, anebo se na to již moc soustředím
Díky za reakci, jen to pokračování jsem snad ani nechtěl vědětUž jsem to taky řešil někde kolem 30 tis. km. Rovněž výměna kostry sedáku. Teď mám cca 76 tis. km a jsem tam znovu. Mám plně el. sedačku a kromě vysávání se s ní vůbec nehýbe!
Toho se bát nemusíš... Klidně tam vzpěry nainstaluj a nebude to mít vliv. Mazda sice používá pyropatronový vystrelovač, ale není součástí pantů kapoty jako to používá třeba Toyota/Lexus a jediný co si musíš ohlídat je aby vzpěry tomu vystřelovacímu prvku (na obou stranách) nestáli v cestě - to může být spíš problém u MX5 ne u M6Mazdar...mam tu takový technický dotázek...na své předchozí Mazdičce jsem si instaloval tlumiče na otvírání kapoty motoru. Jelikož šla do světa a zakoupila se nová, měl jsem v plánu to udělat i na této i přesto, že pevně věřím, že otvírání kapoty u tohoto modelu bude sporadičtější maximálně na občasnou kontrolu oleje nebo dolití vody do ostřikovačů, jenže mě zastavila jedna věc kterou nezbývá než tu asi celkově prodiskutovat..Problém totiž vidím v tom že tohle auto má ve výbavě aktivní kapotu, předpokládám, že to znamená, že pod ní jsou umístěny "pyropatrrony, které v případě srážky s chodcem kapotu nadstřelí..což by podle mne ovlivnilo stahování tlumiči....mám pravdu? Co myslíte, popřípadě má někdo zkušenost s tím že to má na této kapotě uděláno?
Já přesedl z několika verzí Superb, takže "evoluci" sedačky v M6 komentovat neumím, ale mrzuté je to řádněTy sedačky jsou v poslední 6 asi celé jiné, protože já mám přes 100 kilo a šíbuju s ní pořád sem tam, a po 80tis km je absolutně bez vůle.
To je přesně ono, mám stejný problém To bych ocenil.Vnitřní cyrkulace vzduchu se u Octy II. sama vypla po cca 10. minutách
To je mi dost povědomé A natož když nastoupím s manželkouněkdy se mi stane, že domů přirazím z delší cesty s muzikou na "hodně" a druhý den skočím do auta, zapnu a leknu se
Asi nerozumím - když mám manuální režim, vyberu si, jestli mám zapnuté potkávačky nebo obrysovky a k tomu svítí patřičná kontrolka, pokud se nepletu - tedy kontrolka potkávaček určitě. Nemyslíš denní světla? Ale třeba je to u novějších modelů M6 jinak.V manuálním režimu svítí kontrolka jen obrysových světel a kontroklka potkávacích ne. Při jízdě za soumraku po osvětleném městě kolikrát nevím, jestli svitím nebo ne.
Jakou jsi měl OII? Ja OII FL Abiente plus.Ahoj Mazďáci,
za pár dní to bude už rok , co jsem začal "testovat"svoji M6. Musím říct, že nakaždou jízdu se těším a auto mi dělá radost. Přesto si dovolím napsat o několika blbinkách , které mi trochu schází protože jsem na ně byl zvyklý u koncernu:
- Vnitřní cyrkulace vzduchu se u Octy II. sama vypla po cca 10. minutách. Pokud ji zapnu u M6, je zapnutá stále a dokonce i po znovu-nastartování. V drtivé většině to používám , pokud jedu /stojím za nějakým čmoudilem, který je po chvíli pryč a já na to to zapomenu a uvědomím si to až když se mi začne potit okno…
AHoj já už nevím přesně tu výbavu ale byla to O.II. r.v.2006 1,9TDI a byla to asi taky ambiente, ale jistě to nevím.Jakou jsi měl OII? Ja OII FL Abiente plus.
Mě se to rozhodně nevypínalo a jednou mě to málem vypeklo. V autě 4 dospělí a jeli jsme min. 30minut. Ja zacinal usinat jak nebyl kyslik a az kdyz jsem zastavoval na probrani se jsem si toho vsim.