• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Mazda AIO Tweaks

Tak už to tam mám nainstalovaný, speedometr i s češtinou. Ještě jednou díky za návody. Zeptám se ještě mimo téma. Baterie ukazuje 75%. Je to na zimu normální, nebo bych jí měl dobít.

Myslím, že 75% když jezdíš pojížďky je to asi normal, ale když jedeš delší trasu, tak by se to mělo dobít na skoro 100%. Jinak může být nějaký problém. Já dělávám každou zimu 1 x dobití nabíječkou na plnou kapacitu, protože mám hodně pojížděk. Baterii to určitě pomůže, hlavně když jsou velké mrazy.
 
Někde jsem četl, že ten systém dobíjení u těchto nyvých aut (zase díky extrémním EURO normám :-/ ) jiný než dřív. Aby byl motor méně zatížený při měření emisí, tak se nedobíjí baterie generátorem pokaždé když běží motor, ale jen když poklesne pod nějaký daný stav. Ta logika je na řídící jednotce.
 
Sériový přístup CMU
Ve FW v59.00.502 a vyšších je CMU uzamčeno a uživatelé nemohou mít přístup k vlastním systémům a již nemohou instalovat vylepšení. V současné době je jediným způsobem, jak to obejít, vytvořit sériové připojení a velmi pečlivě dodržovat tyto pokyny. Tento proces vám umožní nadále spouštět úpravy AIO z USB...…...
.

Především chci poděkovat "iPospa, že si s tím dál práci, přeložil a doplnil. Škoda, že jsem sériový přístup nedělal až teď, měl bych to asi jednodušší.
Chci jenom dodat, že jsem musel body 8 a 9 zadat na vícekrát, například když jsem zadal "user" jenom jednou, tak jsem neviděl hlášku "password:" v běhajícím textu na obrazovce. Musel jsem třeba 3 x zadat "User". Možná to chce chvíli počkat, až proběhne počáteční komunikace mezi autem a displejem (lítající text se trochu zpomalí). Pak to ten příkaz možná vezme hned. Toto co píši jsem viděl na nějakém ruském videu, proto jsem to zkoušel vždy několikrát. Píši to sem proto, aby to někdo hned nevzdal, když mu to napoprvé nepůjde, jako mě.
Jinak všem hodně štěstí při přehrávání, stojí to za to. Waze a Google-Mapy (samozřejmě speedometer, videoplayer a další), běží perfektně. Možná lepší než s dokoupenou jednotkou pro android auto, jak jsem tu četl na jiném tématu. Teď jsem konečně s funkcí displeje spokojen
 
Tak už to tam mám nainstalovaný, speedometr i s češtinou. Ještě jednou díky za návody. Zeptám se ještě mimo téma. Baterie ukazuje 75%. Je to na zimu normální, nebo bych jí měl dobít.

Kde si vzal češtinu.Já jí tam nemám,dal jsem slovak a píše mi to německy :mad:
 
V AOI Speedometer si před vygenerováním souboru zaškrtni jazyk Němčina a ve vygenerovaném souboru zaměň soubor speedmeterUpdate. Ten stáhneš ze stránky 1 od "zborovsky".
Cesta: config\speedometer\jci\gui\apps\_speedometer\js\speedometerUpdate.js
 
Přemýšlím co hezkého dát na pozadí.
Nějaký tip?
No jo.. to je těžké radit. Někdo si tam dá prsatou ženskou, jiný decentní strukturu tmavé broušené ocele a ona budou maximálně spokojení.
V nabídce AIO jich je dost (teda ta ženská ne ) a je dobrý vědět, že si může každý udělat obrázek vlastní, stačí dodržet uvedené rozměry v pixelech..

Odesláno z Tapatalk
 
Zdravím všechny.
Psal jsem dotaz již v prvním příspěvku, když jsem toto vlákno zakládal, takže znovu:
Nepodařilo se mě rozjet Castscreen-receiver (zrcadlení telefonu). Mám Samsung Galaxy S7, nemám proveden ROOT telefonu, možná je to tím. Podařilo se Vám to někomu rozchodit bez Root telefonu?
Díky za Vaše zkušenosti a odpovědi.
 
No jo.. to je těžké radit. Někdo si tam dá prsatou ženskou, jiný decentní strukturu tmavé broušené ocele a ona budou maximálně spokojení.
V nabídce AIO jich je dost (teda ta ženská ne ) a je dobrý vědět, že si může každý udělat obrázek vlastní, stačí dodržet uvedené rozměry v pixelech..

Odesláno z Tapatalk

Mazda-Takeri-Concept-Design-Sketch-02.jpg
 
No jo.. to je těžké radit. Někdo si tam dá prsatou ženskou, jiný decentní strukturu tmavé broušené ocele a ona budou maximálně spokojení.
V nabídce AIO jich je dost (teda ta ženská ne ) a je dobrý vědět, že si může každý udělat obrázek vlastní, stačí dodržet uvedené rozměry v pixelech..

Odesláno z Tapatalk
Což by mělo být ideálně 800x480 a formát PNG. Když ne, tak to udělá AIO za vás, jen dodržte poměr stran jinak to bude deformované.
 
Vy, co máte u speedometeru zobrazený zbytek paliva v nádrži v litrech - kolik vám to ukazuje při dojezdu 0 km? Indikuje opravdu ten "vysoký" mazďácký zbytek cca 8 litrů?

Teď jsem se dostal na dojezd 0km u ukazatele Mazdy na pravém budíku před řidičem a u Speedometru mi to ukazuje kolem 8 litru v nádrži (speedometer tento údaj nefiltruje, takže auto jak se naklání, tak ukazuje mezi 7 a 9 litry - průměr 8litrů), takže Speedometer ukazuje asi skutečnost.
Mám dotaz na ostatní, nainstaloval už někdo aplikaci z AIO tweaks ZRCADLENÍ TELEFONU (Castscreen-receiver). Napište prosím, jestli jste to zkoušeli, i když Vám to nefungovalo. Popřípadě s jakým mobilem.
Díky.
 
Zdravím všechny, právě finalizuji objednávku Mazdy 6, určitě budu chtít zprovoznit AIO tweaks, mám tedy nechat dát do auta Android Auto ?
Předem dík za odpověď ..
 
Zdravím všechny, právě finalizuji objednávku Mazdy 6, určitě budu chtít zprovoznit AIO tweaks, mám tedy nechat dát do auta Android Auto ?
Předem dík za odpověď ..
To spolu moc nesouvisí. V novém autě (aktuální firmware) AIO instalovat nejde, je potřeba zprovoznit přes seriové rozhraní - rozmontovat palubku a připojit MZD k notebooku.
Navíc jsem si až dosud myslel, že v modelech 2019 je už Android Auto automaticky k dispozici, takže není co řešit. Tak nevím..

AA funguje trochu jinak v AIO, a jinak jako originál Mazda Integrace (aplikace)
Originál AA podporuje připojení pouze přes USB kabel, je bez dotykového ovládání (ani za jízdy ani stojící auto), ale dá se plně ovládat Stickem.
AIO se dá připojit i bezdrátově, je s dotykovým ovládáním i za jízdy, dá se ovládat stickem ale v některých situacích je nutno použít dotyk na obrazovku.
Stabilita aplikace: Jak komu někomu jde lépe origo, někomu AA v AIO. Každá verze AA má svoje bugy, záleží i na verzi aplikace v telefonu (oficiálně pro ČR zatím ve Storu není)
 
Děkuji za odpověď, kolega objednává CX-5 a tam stutečně AA je v základu, v M6 není, má být až pro auta objednané cca v 3/2019 ..
Jestli to ale chápu správně tak pokud objednám AA do nového auta, tak po zprovoznění AIO tweaks si budu moci vybrat jestli pustím AA originální, nebo z AIO ?
Každopádně počítám se zprovozněním přes sériové rozhraní, už se na to připravuji :)
 
A když změníš telefon na iPhone, budes to řesit jak pro CarPlay? Určitě je lepší to mít v originálu. ;)
AIO je pořad “nelegální” s neurčitou možností “nestabilní” nástroj, který jednoho dne může skončit. Ale sám ho nám. :D
 
Taky bych hlasoval pro origo. (Ale když má android, pravděpodobnost že by přešel na Apple moc velká není.. ;) )
 
Jinak jsem na druhy pokus dostal speedometr do MZD. Jako, je to k ničemu, jen to ukazuje GPS rychlost s malým zpožděním (asi je prostě pomalý systém MZD). Spiš mne šlo o horní lištu kde se má zobrazit teplota a baterka.
Teplotu vody jsem tam viděl. Baterku i přes nastavení nevidím. A ukazuje to ještě nějakou teplotu něčeho, musím se podívat co jsem naklikal. :)
A když zapnu CP s navigaci, zůstává mne tam zelený proužek ze speedometru a hodnoty bílého písma na bílém podkladu navigace. :D
 
Podívej můžete sem někdo vložit nějaký podrobný postup či odkaz na instalaci toho AIO? Kdybych se pro to rozhodl, abych mohl podle něčeho postupovat.
Mám v autě zatím fw 59.00.4xx..nevím teď přesně
Kdybych teda chtěl v budoucnu to AIO použít, musel bych tam něco nahrát nyní před případnou aktualizací fw? nebo je to jedno a ten zásah s tím rozebíráním MZD se musí udělat pak následně po aktualizaci vždy?
 
Back
Top