• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Ake mate skusenosti s DAB príjmom ?
jak už jsem tu několikrát psal, signál rádia je velkou slabinou Mazdy. Měl jsem problém na CX-3, CX-5 i M6. Klasický signál i DAB. Okolí rakovnicka, Rakovník-Příbram i D1 Praha-Brno, všude problém
 
Zdravim , tiež som sa stal vlastníkom mazdy CX-30 G150 AWD . Mam problém s naladenim DAB radia. Signal tu určite mame. Bol som v servise a tam skušal mechanik ladiť ďalsie dve mazdy a tiež nič nenaladil. Ake mate skusenosti s DAB príjmom ?
V Praze - není s DAB příjmem problém. Venku - jak kde, dost často možnost příjmu mizí. Může být, že instalace v Mazdě nemá příliš velkou citlivost.
 
DAB v M6 funguje dobře, záleží ale samozřejmě na vysílači/multiplexu. Ale zpočátku mi v servisu taky neporadili, taky jsem měl nějaký zádrhel, nějak jsem to rozchodil. Možná něco v nastavení příjmu, nepamatuji si.
O DABu je toho tady na fóru spousta, třeba zde - elektrika Digital Audio Broadcasting - DAB. Jinak stačí hledat klíčové slovo DAB. ČRo je v pohodě, chytám jej jak v Praze, tak prakticky všude na dálnicích. Když chci poslouchat Rádio BEAT, tak smůlička - signál je slabý i v Praze, tedy aspoň pro moji Mazdu. V CX-30 a v jiných autech nevím.
 
FM príjem v CX 30 je výborný...od Púchova smerom na moravu tu mame tzv hluché miesto kde maju auta problem s príjmom FM signalu, ale u CX 30 som bol milo prekvapeny Stanice hraju čisto a bez šumu . DAB je však na prd na rozdiel napr. Nisana. V mazda servise mi povedali , že pošlu dotaz niekde ďalej.
 
Když chci poslouchat Rádio BEAT, tak smůlička - signál je slabý i v Praze, tedy aspoň pro moji Mazdu. V CX-30 a v jiných autech nevím.
Vzhledem k tomu, že vysílají pidivýkonem 0,8 kW ze Žižkova, není se čemu divit. Mně taky přestane E2 hrát někde u Českého Brodu. Operátoři čekají na rozhodnutí ČTÚ, který má vypsat tendr na celoplošné DAB+ sítě v III. pásmu. Víc viz. https://www.televizniweb.cz/2020/12...-vidina-ze-by-stat-neco-podnikl-v-nedohlednu/
 
DAB v M6 funguje dobře, záleží ale samozřejmě na vysílači/multiplexu. Ale zpočátku mi v servisu taky neporadili, taky jsem měl nějaký zádrhel, nějak jsem to rozchodil. Možná něco v nastavení příjmu, nepamatuji si.
O DABu je toho tady na fóru spousta, třeba zde - elektrika Digital Audio Broadcasting - DAB. Jinak stačí hledat klíčové slovo DAB. ČRo je v pohodě, chytám jej jak v Praze, tak prakticky všude na dálnicích. Když chci poslouchat Rádio BEAT, tak smůlička - signál je slabý i v Praze, tedy aspoň pro moji Mazdu. V CX-30 a v jiných autech nevím.
Rádio BEAT na Jihu hraje bez potíží. Je pravda ale, že rádio moc neposlouchám.
 
Rádio BEAT na Jihu hraje bez potíží. Je pravda ale, že rádio moc neposlouchám.
Jde o to, jestli v DABu. Na FM samozřejmě hraje skoro všude, BEAT má po zemi několik frekvencí.
 
Mám další poznatek s půl roku starou Mazdou CX30 AWD AT. Včera ráno jsem nenastartoval. Při zmáčknutí startovacího tlačítka mi to hodilo brzdu zpět. Po několika pokusech si začala dělat elektronika co chce. Vše nesmyslně blikalo, posunuly se stěrače, auto již nešlo zavřít a kufr otevřít. Přitom žádná zpráva pro řidiče o co jde se neobjevila. Po dojezdu asistenční služby bylo konstatováno, že se jedná o vybití baterie (naměřeno 5V). Po nastartování z náhradní baterie se vše srovnalo do normálu jenom zůstala hláška "porucha motoru". Bez vypnutí jsem dojel do Car Staru, kde dali vůz na diagnostiku. Nic nezjistili a řekli, že asi zůstalo něco zapnutého. Přehráli některé software a auto předali zpět. Příčinou dle mého názoru může být práce se světly, kdy jsem předešlého dne jel ve sněhové chumelenici a snažil jsem se zapnout světla ne na automat tak, aby nesvítilo pouze denní svícení. No budu pozorovat co dál. Nic příjemného.
 
Zaujímavý test varianty s turbomotorom. Nemá komentár, ale má veľmi kvalitný zvuk, takže odporúčam slúchadlá ?

 
Zdravím.-) oslovím vás jako už zkušenější. Vím že to téma už určitě bylo i zde řešeno ale rád si nachám poradit od někoho kdo to vyzkoušené. Čím čistíte interiér a myslím tím hlavně palubovku a displey Mazda CX30? Něco co příjemně voní a nesedá na to prach.-) Děkuji za jakýkoliv tip. Mám končně volno po strašení s policajtama na okrscích tak tu krásku chci dát do pucu.-)
 
Zdravím.-) oslovím vás jako už zkušenější. Vím že to téma už určitě bylo i zde řešeno ale rád si nachám poradit od někoho kdo to vyzkoušené. Čím čistíte interiér a myslím tím hlavně palubovku a displey Mazda CX30? Něco co příjemně voní a nesedá na to prach.-) Děkuji za jakýkoliv tip. Mám končně volno po strašení s policajtama na okrscích tak tu krásku chci dát do pucu.-)
Tedy ne že bych palubovku či displeje příliš čistil, spíše oprašuji a případná ušpinění na opěrce místně očistím Sonaxem, ale chtěl bych tě upozornit na extrémně měkký plastový kryt přístrojů, kterého je lépe se nedotýkat - více v diskusi včetně foto na https://www.cx30talk.com/threads/instrument-cluster-plastic-lens-cover.271/#post-1330 . Dále - vůni čistidla jsem neřešil, s vůní pomáhá California , např. na https://www.alza.cz/auto/vune-do-auta/18856065.htm#f&cst=0&cud=0&pg=1&prod=9013 , ale to není asi nic nového.
 
Mám další poznatek s půl roku starou Mazdou CX30 AWD AT. Včera ráno jsem nenastartoval. Při zmáčknutí startovacího tlačítka mi to hodilo brzdu zpět. Po několika pokusech si začala dělat elektronika co chce. Vše nesmyslně blikalo, posunuly se stěrače, auto již nešlo zavřít a kufr otevřít. Přitom žádná zpráva pro řidiče o co jde se neobjevila. Po dojezdu asistenční služby bylo konstatováno, že se jedná o vybití baterie (naměřeno 5V). Po nastartování z náhradní baterie se vše srovnalo do normálu jenom zůstala hláška "porucha motoru". Bez vypnutí jsem dojel do Car Staru, kde dali vůz na diagnostiku. Nic nezjistili a řekli, že asi zůstalo něco zapnutého. Přehráli některé software a auto předali zpět. Příčinou dle mého názoru může být práce se světly, kdy jsem předešlého dne jel ve sněhové chumelenici a snažil jsem se zapnout světla ne na automat tak, aby nesvítilo pouze denní svícení. No budu pozorovat co dál. Nic příjemného.
Ja byluz nedavno na svolavacce. Mozna to byltam i tvuj pripad. Bylo tam neco s tim,ze muze dochazet k odberu i pri vypnutem aute..nebo tak nejak. Nekde to mam jeste na emailu
 
Ja byluz nedavno na svolavacce. Mozna to byltam i tvuj pripad. Bylo tam neco s tim,ze muze dochazet k odberu i pri vypnutem aute..nebo tak nejak. Nekde to mam jeste na emailu
Jde najít ten email? Nerad bych to absolvoval znovu v horší situaci.
 
Tak jsem měl včera a dnes půjčenou G122 na testování. Výkonově motor nic moc, na to že to je 2.0, to mi stačit nebude v dnešní době, co jsem nepochopil, tak když jsem si odepnul pásy, tak se mi pokaždé nastartoval motor který byl zastavený v istopu, to samé i při zastavení na semaforech když jsem i nechtěně se dotknul pedálu spojky nebo brzdy tak se nastartovalo.

Minulý týden jsem měl na testování Ford Puma 1.0 155k, tam se motor zapínal až při zařazení rychlosti. Jinak celkem OK ale ráno mě překvapilo jak jsem to jel vracet, tak že tam táhl studený průvan i když jsem měl vypnutou klimu. Táhlo to bůhví proč z těch výdechů na palubovce, ty jsem u sebe zavřel ale cítil jsem to pořád když jsem měl ruku na řadící páce nebo když jsem dal ruku nad sedadlo spolujezdce nebo když jsem ji strčil pod středové ovládání klimatizace, pořád tam někde profukovalo dole i když jsem přepnul ofuk nahoru podle šipek na tom displeji, pak jsem zastavil, zavřel jsem i ten středový u spolujezdce a pořád jsem to cítil, pravá ruka úplně zmrzlá studená , já nevím co s tím, to byl hnus, dělá vám to taky tak nebo co tam bylo blbě?

Jo a ten DAB který ztrácí signál pod každým mrakem nebo v lese je v dnešní době dost trapné...
 
Tak to máš ten rovnaký problém ako já.Mám tiež verziu bez Bose a chcem dojazdovej kolo.Výplně zatiaľ asi nikde neseženeš (možno v zahraničí) .Kontaktoval jem asi štyri predajcu ohľadom veľkosti dojazdového kola.Mám 18 "kolesá a štvorkolku AWD a nikto ma nedokázal odpovedať či bude pasovať 17 "alebo použiť 19" dojazdovej kolo.16 "nejde štvorkolku AWD.Tak zatiaľ čakám ako sa to neskôr vyvine.Nebo do tých original polystyrénu vyrezať otvor podľa dojazdového kola a upraviť uchytenie kolesa.
Ano aj ja to chcem vyriesit. Skusal som 18" zimne kolo, ale nevojde do kufra vobec, ani po demontazi vsetkych polystyrenov.
V e-shopoch ponukaju 17" dojazdove za cca 135 €.
Uz to niekto vyskusal ? (Cx-30 , awd. r. 2021 bez Boss)
 
Ano aj ja to chcem vyriesit. Skusal som 18" zimne kolo, ale nevojde do kufra vobec, ani po demontazi vsetkych polystyrenov.
V e-shopoch ponukaju 17" dojazdove za cca 135 €.
Uz to niekto vyskusal ? (Cx-30 , awd. r. 2021 bez Boss)
Já jsem pro AWD (určitě nelze použít R16) použil R19 125/70, výplň jsem vyhodil, do prolisu kolo zapadlo úplně přesně (takže z výplně by toho moc nezbylo), díky menší šířce na něm sedí i dno kufru a lícuje s okolím.

IMG_3908.jpg
 
Ja som pre AWD (určite nemožno použiť R16) použil R19 125/70, výplň som vyhodil, do prelisu koleso zapadlo úplne presne (takže z výplne by toho veľa nezostalo), vďaka menšej šírke na ňom sedí aj dno kufra a lícuje s okolím.

Zobrazit přílohu 35114
Super. Uz len pohladat taketo koleso.
Zdvihak pouzivas so strbinou, ktorym sa dviha na falci podbehov ?
...a este ten "sperhak" vo vybave, na co sa pouziva ?
Dakujem za odpoved.
 
Back
Top