• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně


Posuď sám, jestli je to jen montážní závod. A o budovaném výrobním závodu společně s Toyotou v Alabamě ti prodejce nic neříkal ?

Jinak případné výluky Mazda dost pečlivě oznamuje na svých stránkách (třeba v období hlavního covidu něco víc jak před rokem): https://newsroom.mazda.com/en/publicity/release/

Prodejci tyto informace nemají, protože se o ně nezajímají. To mluvím z vlastní zkušenosti. Samozřejmě, to neplatí pro všechny ...
Říkal že do té Alabamy se to má přestěhovat. Ale jinak to nějak nesleduju a nekontroluju jestli má někdo pravdu nebo ne, pro mě bude důležité že to bude jezdit a nebude se to srát a budu to toho lít jenom benzín a měnit olej jako v mojí Hondě ?
No a ty letošní červencové výluky mám právě z tiskových zpráv z japonských stránek...
 
Říkal že do té Alabamy se to má přestěhovat. Ale jinak to nějak nesleduju a nekontroluju jestli má někdo pravdu nebo ne, pro mě bude důležité že to bude jezdit a nebude se to srát a budu to toho lít jenom benzín a měnit olej jako v mojí Hondě ?
No a ty letošní červencové výluky mám právě z tiskových zpráv z japonských stránek...
To máš pravdu, to je to nejdůležitější. Ať se daří ?

Jinak ta výluka se týkala jen jednoho provozu, viz https://newsroom.mazda.com/en/publicity/release/2021/202106/210623a.pdf a tam CX-30 nedělají.
 
To máš pravdu, to je to nejdůležitější. Ať se daří ?

Jinak ta výluka se týkala jen jednoho provozu, viz https://newsroom.mazda.com/en/publicity/release/2021/202106/210623a.pdf a tam CX-30 nedělají.
Jj, dík a nápodobně ? Jo, ten odkaz to je ono co jsem myslel, v tom Hofu...

Jinak co si myslíš o té tiskové zprávě z konce dubna, jak to má vylepšené tlumiče a vylepšení výkonu, já nevím jestli to platí od začátku roku nebo až od té dubnové výroby, faktem ale je že od dubnové výroby tam jde instalovat příslušenství které do dřívějších verzí nejde, jsou tam konkrétní čísla podvozků...
 
Mně se teda ta neonovka docela líbí, je to zase příjemná změna s už docela okoukaných červených. Když si odmyslím ty tuningový vychytávky a dal takovou barvu do seriové výroby tak by to mohlo mít snad i prodejní úspěch. Jasně, každý kdo bude chtít si dá takovou folii ale originál lak je lepší, ale v jednou takové vrstvě :)
 
Jj, dík a nápodobně ? Jo, ten odkaz to je ono co jsem myslel, v tom Hofu...

Jinak co si myslíš o té tiskové zprávě z konce dubna, jak to má vylepšené tlumiče a vylepšení výkonu, já nevím jestli to platí od začátku roku nebo až od té dubnové výroby, faktem ale je že od dubnové výroby tam jde instalovat příslušenství které do dřívějších verzí nejde, jsou tam konkrétní čísla podvozků...
Řekl bych, že spíše od dubnové výroby, u Mazdy je rok od dubna do března. Tedy ne že by mohli dělat změny jen jednou ročně ... :p
 
Od pátku mám Mazdu CX-30, G 122. Zatím jsem najel asi 500 km, první dojmy skvělé. Jediné na co jsem narazil jsou přední parkovací senzory. Ozvou se a zobrazí až když už je tam jen jedna čárka, tzn. cca 30 cm od překážky. Nemám někde špatné nastavení? Nebo je to na servis?
 
Hezký podvečer všem!
Tak už jsem se probrala z prvního opojení novým autem a hlásím první dojmy, zatím tedy prvních pár set km...
Popravdě jsem si myslela, že je trochu rozmařilost koupit CX-30 a opustit jen dva roky starou CX-3...ale je to jiný svět, od základu. To auto je někde úplně jinde... :rolleyes:
Samozřejmě jsou znát zejména koně navíc, i když jsem i předtím měla G150. Ale to ticho vevnitř, to řízení, žádné poskakování na nerovnostech (asi trochu vina krásných a pro můj kraj nepraktických 19´ kol u CX-3) - a hlavně ta jízda, to je prostě paráda. To auto stojí za každou utracenou korunu. Doteď jsem si myslela, jak živé, pohodlné a uživatelsky příjemné auto mám - a teď si připadám, že ani jedno ještě nebyla tak úplně pravda. Ten rozdíl je obrovský, tohle je teprv fakt radost řídit ;), čím klikatější okreska, tím lépe, já se normálně těším i na cestu do práce...

A kdyby někdo potřeboval, "zbyl" mi jeden kryt na klíč, koupila jsem víc druhů pro porovnání a nakonec zůstala u návlekových barevných...v tom okénku bude samozřejmě prokukovat Mazda logo z origo klíče... (jde o ten třítlačítkový samozřejmě, kdyžtak vyfotím tak, jak je nyní rozložený, tohle je stažená fotka)

51EMAIUfVHL._AC_.jpg
 
Kde bych našel schéma pojistek. Rád bych si připojil kameru a potřebuji vědět kam ji připojit.
 
Kde bych našel schéma pojistek. Rád bych si připojil kameru a potřebuji vědět kam ji připojit.
Doporučuji to "vpíchnout" ke konektoru co je v konzoli na čelním okně. Myslím že zelený je spínaných 12v a černý je zem. Hodil jsem do ty konzole ještě step down měnič modelářskej malej z 12v na 5v s USB portem a voilá. Mám to na 3, ale to by mělo být stejný.
 
Doporučuji to "vpíchnout" ke konektoru co je v konzoli na čelním okně. Myslím že zelený je spínaných 12v a černý je zem. Hodil jsem do ty konzole ještě step down měnič modelářskej malej z 12v na 5v s USB portem a voilá. Mám to na 3, ale to by mělo být stejný.
mrkni sem - https://car-fuse.blogspot.com/2020/12/2020-mazda-cx-30-fuse-panel-diagram.html

to by mohlo pomoct, ale je to vlastně jen zvětšený manuál ;) strana 6-46
Díky, přehlídl jsem to v tom manuálu.

Doporučuji to "vpíchnout" ke konektoru co je v konzoli na čelním okně. Myslím že zelený je spínaných 12v a černý je zem. Hodil jsem do ty konzole ještě step down měnič modelářskej malej z 12v na 5v s USB portem a voilá. Mám to na 3, ale to by mělo být stejný.
Moje kamera je na 12v u Škodovky jsem to měl připojené přímo na volnou pozici v pojistkové skříňce. Jakou konzoli máš na mysli?
 
Řekl bych, že spíše od dubnové výroby, u Mazdy je rok od dubna do března. Tedy ne že by mohli dělat změny jen jednou ročně ... :p
Tak jasně, změny se můžou udělat kdykoliv, update motoru e-skyactiv x jsou už od počátku tohoto roku ale update podvozku a vylepšení tlumičů jsou v tiskové zprávě až koncem dubna a ještě jenom v japonštině, takže nevím jestli to platí jenom pro japonský trh nebo obecně pro všechen export.

Jak to je u toho mojeho ještě nevím protože jsem ho ještě neviděl, už je sice dovezený na prodejnu ale mám odběr až v září a akurát jsem požádal prodejce at' mi zjistí číslo podvozku.
Jinak objednávky na tu výroční edici se přijímaly do března tohoto roku a výroba proběhla v květnu a eventuálně mohla i v červnu, doprava z Japonska k našemu dealerovi trvá cca 45 dní a lod' z Hirošimy teda odjížděla cca mezi 15-20 červnem.

Našel jsem na netu diplomovou práci jak se dovážejí Mazdy z Japonska k nám takže pokud to tu není a máte o to zájem tak dejte vědět a hodím tu odkaz.

Jinak číslo podvozku ani už možná nepotřebuju, jestli to je nová verze by šlo poznat podle změn v interiéru, konkrétně USB zdířek kde ta jedna která byla vepředu pod klimatizací už neexistuje a obě jsou v přihrádce kvůli novému ovládání nebo softwarovému ovládači u kterého je možná i verze s DVD přehrávačem

mazdaq.jpgmazdaqq.jpgmazdaqqq.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj všem. Uvažuji o koupi CX-30. (měl jsem CX3 G122) Pročetl jsem celé vlákno a jestli jsem správně pochopil, tak G122 jde odemknout na G150 a tudíž nemá smysl kupovat G150? Je výsledný výkon opravdu rovnaký?
Děkuji za vysvětlení. :)

Řešili jste někdo jak je to s legálností "odemčení" na G150 z hlediska způsobilosti k provozu? CVN kód předpokládám nebude souhlasit.
 
Back
Top