• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Zdravím, tento týden bych si měl vyzvednout Mazdu CX-30 (první moje Mazda), zatím mám jen VIN a zjistil jsem na VINChecku, že je vyrobená v Mexiku. Má někdo zkušenosti s tímto výrobcem?
Dle VIN jsem zjistil, že mám japonce. Mám být rád nebo je to jedno?
 
Všechny Skyactiv-X se dělají v Japonsku.
 
Zdravím všechny, vyměnil jsem telefon Apple 8 za Apple SE a nemůžu synchronizovat kontakty v Mazdě, ani nenaskočí Carplay po připojení kabelem. Ten starý telefon byl služební a nešlo na něm zapnout Siri takže Carplay taky nefungoval, ale kontakty se přes BT normálně načetly. Asi budu mít někde problém v nastavení telefonu, ale nemůžu na to přijít. Poradíte?
 
První postřehy a dojmy:
pozitiva
- úžasně klidná jízda
- perfektní zpracování
- matrix světla
- není slyšet motor (pro někoho i negativum)
- není slyšet nic :)
- variabilní kufr
- automatika světel
- automatika dálkových světel
- chlazení sedaček (aspoň jsem četl v návodu, ale nemám vyzkoušeno)
- DAB
- Auto Android
- není to vysoká krabice, ale elegantní vůz
- působí jako veliké auto, ale není ( pro někoho i negativum) - každý si udělá vlastní názor
- manželka spokojena ;)

negetiva
- head up displej mi překáží ve výhledu , to chce velké zvyknutí (nemusím, auto je manželky :cool: )
- po ubrání plynu okamžitě pocitově začne brzdit, asi rekuperace, dá se zvyknout
- vybíjení baterie, po několika minutách se musí nastartovat, začne to řvát
- start stop nejde trvale vypnout
- auto hold nezůstane zapnutý trvale
- nemá mlhovky vpředu
- chybí rezerva
- není slyšet motor ani výfuk z atmosferického motoru
- nesvítí zadní světla při DLR
 
auto hold nezůstane zapnutý trvale
nejsem si jistý jakou máš výbavu, ale v manuálu se píše (strana 4-80)
Funkce AUTOHOLD automaticky udržuje vozidlo zastavené, i když řidič uvolní nohu
z brzdového pedálu. Tuto funkci můžete používat, když zastavíte v zácpě nebo na
světelné signalizaci. Brzdy budou uvolněny, když se s vozidlem rozjedete.

Tahle funkce by měla jít podle manuálu naprogramovat. Opravte mě pokud se pletu.
 
nejsem si jistý jakou máš výbavu, ale v manuálu se píše (strana 4-80)
Funkce AUTOHOLD automaticky udržuje vozidlo zastavené, i když řidič uvolní nohu
z brzdového pedálu. Tuto funkci můžete používat, když zastavíte v zácpě nebo na
světelné signalizaci. Brzdy budou uvolněny, když se s vozidlem rozjedete.

Tahle funkce by měla jít podle manuálu naprogramovat. Opravte mě pokud se pletu.
AUTOHOLD je potřeba při každém nastartování zapnout, pak funguje, jak píšeš.
 
nejsem si jistý jakou máš výbavu, ale v manuálu se píše (strana 4-80)
Funkce AUTOHOLD automaticky udržuje vozidlo zastavené, i když řidič uvolní nohu
z brzdového pedálu. Tuto funkci můžete používat, když zastavíte v zácpě nebo na
světelné signalizaci. Brzdy budou uvolněny, když se s vozidlem rozjedete.

Tahle funkce by měla jít podle manuálu naprogramovat. Opravte mě pokud se pletu.
On myslí, že funkce autohold se musí po každém nastartování tnovu zapnout. Nastartuješ, zapneš autohold a pak celou jizdu funguje. Pokud ale vypneš motor, tak se to vypne.
 
- chlazení sedaček (aspoň jsem četl v návodu, ale nemám vyzkoušeno)
Gratulace k autu, dobrý výběr (tedy až na barvu ;)). Ventilované sedačky to nemá, jen se na sedačce zapíná a vypína ohřev podle nastavení teploty klimatizace v autě. Musí se to v menu jen povolit.
 
Gratulace k autu, dobrý výběr (tedy až na barvu ;)). Ventilované sedačky to nemá, jen se na sedačce zapíná a vypína ohřev podle nastavení teploty klimatizace v autě. Musí se to v menu jen povolit.
Tu barvu můžeš diskutovat s manželkou :p, ale ona tam jiná hezká bohužel na výběr není! Není to moje auto, já mám modré......
Chlazení v menu povoleno:cool:
 
On myslí, že funkce autohold se musí po každém nastartování tnovu zapnout. Nastartuješ, zapneš autohold a pak celou jizdu funguje. Pokud ale vypneš motor, tak se to vy

No právě to mi vadí!
Jj, pochopil jsem a taky jsem si spletl dvě funkce - programovat jde ruční brzda, autohold je jen na tlačítko. Jinak bych v tom neviděl zas takové negativum - stisknutí tlačítka autohold a i-stop Aspoň nebudeš tak zhýčkaný :) že auto dělá všechno samo ;)
 
To je jen o zvyk. Člověk přijde do auta, nastartuje, vypne istop, zapne autohold a může jet. Mě spíš štve, že při zastavení se automaticky aktivuje ruční brzda. U baráku nebo někde na ulicic bych radši stál jen na rychlost. Sice to jde deaktivovat, ale po nastartování se to zase aktivuje, což je škoda.
 
když se před zastavením odpoutáš, tak by se to němělo aktivovat? vyzkoušej

Jj, pochopil jsem a taky jsem si spletl dvě funkce - programovat jde ruční brzda, autohold je jen na tlačítko. Jinak bych v tom neviděl zas takové negativum - stisknutí tlačítka autohold a i-stop Aspoň nebudeš tak zhýčkaný :) že auto dělá všechno samo ;)
Manželky je potřeba hýčkat :yum:joy:
 
když se před zastavením odpoutáš, tak by se to němělo aktivovat? vyzkoušej
Takže prijizdim k baráku, odpoutam se, zastavím, vypnu motor a ručka nezabrzdi? To můžu vyzkoušet nejdřív až v prosinci, až budu mít novou trojku. CX30 jsem měl jen půjčenou, ale s trojkou jsou skoro stejné.
 
Back
Top