• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Jak stahování oken (nevím jak to střešní) pomocí dálkáče a vzpěry kapoty jdou dodělat. Je sice blbí si dneska koupit auto za 600,800, 1,5M a nemít tam věci který měla Mazda v 2006, ale taková je doba a buďte rádi že to jde aspoň DoDo stylem dodělat. Dneska se nestaví auta pro lidi.... To si kupte retro nebo veterána. Jen koukněte na reklami třeba v TV. Dřív to bylo samý řezání zatáček a tůrování motoru. Dneska je reklama na auto o tom jak si ženská dá někde kafe, pak sedne do auta a připojí se na Facebooku.
 
Jak stahování oken (nevím jak to střešní) pomocí dálkáče a vzpěry kapoty jdou dodělat. Je sice blbí si dneska koupit auto za 600,800, 1,5M a nemít tam věci který měla Mazda v 2006, ale taková je doba. Dneska se nestaví auta pro lidi.... To si kupte retro nebo veterána. Jen koukněte na reklami třeba v TV. Dřív to bylo samý řezání zatáček a tůrování motoru. Dneska je reklama na auto o tom jak si ženská dá někde kafe, pak sedne do auta a připojí se na Facebooku.
Stahování oken jde dodělat? :O Bral bych na BP hned.
 
To taky nutně potřebuju (okna dálkou i vzpěry) - prosím radu ?
 
ahoj a ten autohold bys neuměl přemluvit aby měl opačnou logiku? Tedy aby po nastartování (a připoutání) byl aktivní a nemusel se pokaždé zapínat?
Ne. A už jsem to tu psal několikrát, nepředstavujte si ty jednotky, co to mají na starosti, jako nějaké počítače, kde běží otevřený kód, kde si můžete cokoliv "přemluvit", "naprogramovat" atp.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Ale Dacia za hubičku s otazníkem ? je má ve standardu. Asi má každý jiné prioroty??
Tou Dacii bych moc neargumentoval. Vzpěry sice má, ale např. kryt motoru už zase ne. Stejně tak nemá základní věc, jako je zadní plastové nadkolí! Dnes jsem měl tu "čest" chvíli řídit Dustera a to fakt nechceš. Největší zážitek pro mě byla řadicí páka, která se z mně neznámých důvodů neumí při neutrálu vrátit do středové polohy, ale zůstane viset třeba napravo, člověk, aby zařadil, tak to tam míchá jak bramboračku, neskutečný :p
 
Ne. A už jsem to tu psal několikrát, nepředstavujte si ty jednotky, co to mají na starosti, jako nějaké počítače, kde běží otevřený kód, kde si můžete cokoliv "přemluvit", "naprogramovat" atp.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
OK, díky za info, dá se s tím žít :cool:
 
Ano máš pravdu, dnes jsem vyzkoušel a po vypnutí motoru se aktivuje.
Ahoj, nechci zakládat další vlákno, hledal jsem El. Ruční brzda... Auto - mazda cx-3. Mám ji tyden, spokojenost, super. Výbava takumi. Není mi jasná věc s El. Brzdou.. v megane 2019 to je tak, že když vystoupim/zhasnul motor, je to zabrzdeny. V mazde jsem si dnes všiml, že jsem zaparkoval, odpoutal se (tam megane zatahne) a auto popojelo z kopecka. (Autohold jsem neměl zaply) okej, zatáhl jsem brzdu. Tak jak to je? Měl jsem za to, že brzda zatáhne automaticky. Nebo až po otevření dveří, či zhasnutí motoru? Svítí pak kontrolka na tlačítku/palubce? Sorry za dotaz. Zvyk je zvyk. Megane i při opousteni nechal kontrolku chvíli rozsvicenou a na palubovce to taky svítilo. Taky to Teda bylo slyšet. :)
Dekuji
 
Musíš vypnout motor. Pro zatažení ručky při běžícím motoru musíš použít autohold.

Bez názvu.jpg
 
Tou Dacii bych moc neargumentoval. Vzpěry sice má, ale např. kryt motoru už zase ne. Stejně tak nemá základní věc, jako je zadní plastové nadkolí! Dnes jsem měl tu "čest" chvíli řídit Dustera a to fakt nechceš. Největší zážitek pro mě byla řadicí páka, která se z mně neznámých důvodů neumí při neutrálu vrátit do středové polohy, ale zůstane viset třeba napravo, člověk, aby zařadil, tak to tam míchá jak bramboračku, neskutečný :p
Já mám s Dusterem náhodou supr zkušenosti, jednoho má bratr na firmě a většinou mi ho půjčí když nechávám kamion na víkend v Brně a potřebuji se dostat domů do Opavy. To auto má najeto za 7 let 300000 km v zahradnické firmě , jezdí za pár korun na plyn a skoro nic se zatím nemuselo měnit. Řazení má v pohodě a jezdí slušně a pohodlně. Samozřejmě řezat zatáčky se v tom nedají, ale za mě jsem vždy překvapen jak pěkně to jezdí ? Je pravda, že na dálnici při 130 to hodně točí a taky žere, ale to řeší ten plyn.
 
MAN: věřím, že ty dřívější produkce byly kvalitnější. Tohle je foukany litr, R3, tam moc dlouhý život nepředpokládám :confused:
 
Poradíte mi někdo nějakou pojistku, která je pod napětím až po nastartování, vlevo u řidiče jsem ji nenašel. Myslel jsem třeba, že v pozici 13 Audio bude proud až po startu, ale i ta pod napětím stále. Chci připojit kameru a nepotřebuji ji napájet stále, protože pak nepřejde do parkovacího modu a stále natáčí.
 
Poradíte mi někdo nějakou pojistku, která je pod napětím až po nastartování, vlevo u řidiče jsem ji nenašel. Myslel jsem třeba, že v pozici 13 Audio bude proud až po startu, ale i ta pod napětím stále. Chci připojit kameru a nepotřebuji ji napájet stále, protože pak nepřejde do parkovacího modu a stále natáčí.

V pojistkách u řidiče je vše trvale pod napětím, ale kamera se dá zapojit podle návodu pro bezdrátovou nabíječku.
 

Přílohy

Na všech pojistkách i prázdných slotech jsem při vypnutém zapalování naměřil napětí. Neaktivují se některé už při otevření dveří?

V pojistkách u řidiče je vše trvale pod napětím, ale kamera se dá zapojit podle návodu pro bezdrátovou nabíječku.
To je na mne moc složité, nic jednoduššího není? Co pojistky v motorovém prostoru?
 
To je na mne moc složité, nic jednoduššího není? Co pojistky v motorovém prostoru?
Podíval jsi se na to? Na straně 25 máš označení, kam se připojit na kabel z konektoru. Takže místo k pojistce se připojíš na konektor v krabičce vedle pojistek. Způsob kam se připojit na kostru v tom místě najdeš taky. Je fakt, že varianta, kdy dáš místo pojitky pouzdro s odbočkou je jednodušší, ale když to nejde v pojistkách v kabině, tak mi přijde daleko lepší použít toto zapojení, než řešit prostup do motoru.

ještě je možnost se napojit na napájení u zpětného zrcátka, takže v podstatě není potřeba nic po autě tahat, ale to jsem jen našel a nepoužil. Upřednostnil jsem zapojení které z návodu k nabíječce.
 
ještě je možnost se napojit na napájení u zpětného zrcátka, takže v podstatě není potřeba nic po autě tahat, ale to jsem jen našel a nepoužil. Upřednostnil jsem zapojení které z návodu k nabíječce.
Napojení ze zrcátka používám já. Funguje jako spínaných 12v. Mám na to napojenej Step-Down měnič na 5V-2A a pak přímo do kamery. Všechny proprietky schovaný v tom černým plastu okolo zrcátka.
 
ještě je možnost se napojit na napájení u zpětného zrcátka, takže v podstatě není potřeba nic po autě tahat, ale to jsem jen našel a nepoužil. Upřednostnil jsem zapojení které z návodu k nabíječce.
Ještě se na to podívám, ten prostup z motoru je na nic.

Napojení ze zrcátka používám já. Funguje jako spínaných 12v. Mám na to napojenej Step-Down měnič na 5V-2A a pak přímo do kamery. Všechny proprietky schovaný v tom černým plastu okolo zrcátka.
Jak se dá do toho zrcátka dostat bez toho abych něco ulomil?
 
Jak se dá do toho zrcátka dostat bez toho abych něco ulomil?

Nejdřív něžně prstíkem oddělíš ten přední panel s "Passenger Airbag" světýlkem od těch dvou secvaklých plastů a strčíš prst mezi to a ty dva díly secvaklý k sobě. Jsou jen nacvaklý a normálně je od sebe nějak "rozpáčíš" :D
 
Back
Top