• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Tak jsem dnes vyzkoušel AUTOHOLD a vypínání motoru a musím říct paráda. Oboje se dá řídit tlakem na brzdový pedál :) . Dojíždím k semaforu na červenou a podle toho, jestli tam zrovna skočila červená a je předpoklad že bu stát dýl, sešlápnu brzdu víc a aktivuji AUTOHOLD a pokud přišlápnu brzdu ještě víc, tak i vypnu motor. Pak jen brnknu o plyn a jedu. Za mě - paráda. Jednoduše řečeno, obě funkce ovládám jen tlakem na brzdový pedál. Za mě 1*.
 
Jo, jo, Mazda už přešla kompletně na senzory ve ventilkách.
Alespoň u mé CX-5ky.
Inak v manuále som čítal, že keď výmeníš kolesá s inou sadou tpms ventilov, tak si ich vieš aj sám zaregistrovať, nemusíš platiť za preprogramovanie.

Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
 
Ked sme pri diskoch, tak si brazdim ulice a za rohom cervena cx5 s celkom peknymi diskami-vid foto. Aj s Mazda puklickou. Z dialky, ak som spravne videl, tak to boli 18''. Vyzeralo to dost dobre.2017-09-22 00.35.38.jpg
 
Ked sme pri diskoch, tak si brazdim ulice a za rohom cervena cx5 s celkom peknymi diskami-vid foto. Aj s Mazda puklickou. Z dialky, ak som spravne videl, tak to boli 18''. Vyzeralo to dost dobre.Zobrazit přílohu 10904
Mazda asi nakupila cervenu Red Soul farbu na cca 20 rokov dopredu, ked takmer vsetky mazdy na cestach maju cervenu farbu... :-(
 
Tí, čo už máte novú cx-5, ako ste riešili dodatočné, zabezpečovacie zariadenie, potrebné minimálne kvôli poistke. Dali ste si tovarenský alarm alebo vinprint (btw ten vidím aj na foto v predchádzajúcom príspevku) ? Či niekto dával zámok na páku radenia (construct, defend lock a pod)?



Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
 
Nekde v emnu nastaveni je informace o verzi SW nebo FW
 
Tí, čo už máte novú cx-5, ako ste riešili dodatočné, zabezpečovacie zariadenie, potrebné minimálne kvôli poistke. Dali ste si tovarenský alarm alebo vinprint (btw ten vidím aj na foto v predchádzajúcom príspevku) ? Či niekto dával zámok na páku radenia (construct, defend lock a pod)?



Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

Kooperative staci fabricky imobilizer. Fabricky alarm je akurat tak na okrasu. Zatial som dal spravit pieskovanie skiel, ale urcite tam dam domontovat nieco dalsie, ale neviem este co. Construct mi odpisal ze na tento model nie je k dispozicii Construct Vario, co je kombinacia radiacej paky a zamku kapoty. Auto vyzdvihujem buduci tyzden.
 
A vse funguje, neseka se? ja mam 59.00.443 a nekdy kdyz nastartuju tak mi i trikrat naskoci to pitome varovani nez nabehne zpetna kamera nebo radio
 
Zatím vše ok. Mám káru jen 10 dnů, ale jak říkám, zatím jsem nezaznamenal žádnej problém.
 
Kooperative staci fabricky imobilizer. Fabricky alarm je akurat tak na okrasu. Zatial som dal spravit pieskovanie skiel, ale urcite tam dam domontovat nieco dalsie, ale neviem este co. Construct mi odpisal ze na tento model nie je k dispozicii Construct Vario, co je kombinacia radiacej paky a zamku kapoty. Auto vyzdvihujem buduci tyzden.
Predajca mi ponúkol že mi spravia vinprint - vyleptanie vin na sklá. Toto akceptuje aj poisťovňa len sa mi moc nepáčia pomerne veľké nálepky na skle. Viem že tovarenský alarm je dobrý tak akurát pre poisťovňu... Ja sa priznám že zvažujem VAM R1 ale kým to dám namontovať chcem už mať poistku platnú keď odchádzam z predajne a na to potrebujem ešte niečo okrem fabrického immobilizéru...
 
Fabrický alarm má dve obrovské výhody - akceptuje ho poisťovňa a spolupracuje s bezkľúčovým otváraním.
Absolútne nič iné od neho nechcem.
Na všetko ostatné slúži poistka. Samozrejme v normálnej poisťovni, nie v Kooperatíve...
 
Je to v zaruce a lsuzebni takze nic neautorizovaneho do toho nechci davat
 
Fabrický alarm má dve obrovské výhody - akceptuje ho poisťovňa a spolupracuje s bezkľúčovým otváraním.
No ako sa to vezme. Z hľadiska pohodlia určite, ale z hľadiska využiteľnosti a bezpečnosti, pri súčasnej zraniteľnosti systémov bezkľúčového prístupu ti nepomôže, preto je dobrý akurát pre poistku.

Na všetko ostatné slúži poistka.
Ano dá sa to riešiť poistkou, ale tam si na tie peniaze pri odcudzení vozidla počkáš min pol roka/rok a ak máš len jedno auto, tak bez auta takú dobu to nie je len tak... K tomu ešte tie vybavovačky, zmarené plány. Preto stále dumám, či to poriešim len jednoduchým továrenským doplnkom a poistkou alebo nejakým zložitejším zabezpečením.

Ale toto sa na inete rozoberá stále dokola, názory sú tak 50 na 50. Nechcem to tu zase rozpútavať len som chcel vedieť či už niekto nemá v novej cx-5 aj niečo ako Construct, Zeder alebo VAM-ko...
 
mám dotaz, Mazda už přešla kompletně na senzory ve ventilkách, nebo ještě dělá snímání přes ABS jako to mám na CX3 a můžu tedy nasadit jakýkoliv disk ?? Některé automobilky se právě snaží vyhnout těm ventilkům a pro zákazníka je to celkem výhoda
Dřív, před Skyactiv modely měla Mazda taky TPMS přes ventilky. Těžko říct, proč se to furt mění.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Já mám za to, že je to kvůli tomu, že musí rychleji zjistit menší rozdíl v tlaku než jde zjistit přes "pasivní" systém.
 
Back
Top