• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Hmmm, to je možno pravda, prešiel som k Mazde cez Ford a naposledy par aut z VW-Škoda group (užil som si svoje s turbami, vstrekmi, podrbanými rozvodmi atď...), tak preto pisem, ze tie "pseudo-problemy" co citam tu, posobia na mna velmi usmevne :) A tiez som chcel RangeRover Evoque alebo Jaguar F-Pace a po skusenostiach konkretnych ludi (a mnozstvo info od nasratych Nemcov) som po dlhej uvahe presiel k Mazde. Toyoty sa mi bohuzial absolutne nepacia designom (ziadna sa mi nepaci), a ani najblizsi buduci model RAV4 ma absolutne neoslovil, preto som pri Mazde. Ano, CX-5 (KF) ma chytila designom, priznavam sa... Ináč by som bol asi skončil pri Toyote aj ja... Ale ved uvidim, myslim si (podla mojej skusenosti), ze kazde auto sa da spolahlivo a seriozne hodnotit aspon po cca 150.000 km resp. aspon po 5 rokoch...
 
tak ja by som si uz CX5 nekupil, nie som spokojny s autom, proste rozne vybezky na karoserii, na ktorych sa chyta spina a ani z umyvarky to auto nevyjde uplne ciste, a o dalsich xy mazdackych specifik ani nehovorim. uz by som siel do jaguara f pace.

Doporucoval bych si ten Jaguar jeste hodne, hodne promyslet. Znamy ma F-Type a jsou s tim jen problemy, a ty dva novinarske kusy, ktere jsem mel pujcene ja, vypadaly po par tisicich km taky dost zalostne (vim vim, novinarske, ale... stredni trida takhle ale po par novinarskych tisicich nevypada :)). Dalsi clovek, ktereho znam, sel po Mazde do Land Roveru a uz po pul roce toho lituje. Lotusy taky vzdycky byly samy problem, o TVR nemluve. S Britama bych tedy doporucoval (stejne jako treba s cinskym Volvem) byt hodne opatrny... Nicmene ackoliv jsem na F-Type slysel o spolehlivosti v podstate jen to nejhorsi, nabizi takovy mix emoci, ktery dokaze za podobnou cenu malokdo jiny, takze si umim predstavit, ze to je auto, u ktereho to muze zajemce prehlednout, ale u SUV — pokud je ta "kvalita" podobna — bych cekal spolehlivost v prioritach snad kazdeho zajemce.
 
Přiznám se CX5, nebyla zase pro mě láska na 1. pohled po CX7. Poslední rok jsem zvažoval mezi Stelvio, F-Pace, XC60, NX200 a Discovery, ale vzhledem k tomu, co píše tecki a protože jsem v kontaktu s automotive, kde sice všichni vyžadují x certifikátů od dodavatele, každý posílá hodnocení dodavatele, ale kvalita/spolehlivost versus cena tomu pak bohužel neodpovídá. Teď si koupit auto je prostě více či méně loterie. Mazdy jsem měl dosud již 3 a žádný extra problém nebyl. Tudíž po zhlédnutí i projetí se v nové CX5 jsem se rozhodl, že do tohu půjdu. Bonusem je max. výbava, která by u výše uvedených byla 2x více, což se mě vzhledem ke kvalitě a výše uvedenému, kdy cena klesá jak na sjezdovce, za auto nechce dávat.
 
Cafte.okna sa asi nedaju zavriet na dialku DO ze? Ked ich mam stiahnute a zamknem ani sa nevysunu a ani dialkovym ak drzim tlacidlo ostanu dole. Uz to nove mazdy nemaju kvoli bezpecnosti?
 
Od roku příchodu skyactiv technologie (2012 ) bohužel nedají.. Existují moduly na dodělání této funkce, ovšem nevím zda jsou kompatibilní s KF o_O
 

Tak na takovou deep-blue právě čekám a jsem zvědavý, v jakém stavu ji CZ-dealer předá ?!?
Každopádně až na ty kotouče si představuju "Work of Asian Natural" :D
 
Zdravím všechny. Uvažuji o instalaci modulu Car Play-Android Auto.. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Konkrétně by mě zajímalo propojení s mobilem /OS Android/, kompaktabilita s Head Up Displayem, konektivita s MZD Mazda Connect, nabíjení mobilu přes USB atd. Napište mi prosím své zkušenosti. Díky :)
 
Ahoj, rozsvítila se mi oranžová kontrolka motoru, akorát když jsem dojel na hory. Chci se zeptat, jestli s tím můžu dojet 500 kiláků domů. Díky, Peter
 
Ahoj, rozsvítila se mi oranžová kontrolka motoru, akorát když jsem dojel na hory. Chci se zeptat, jestli s tím můžu dojet 500 kiláků domů. Díky, Peter
Co značí ta kontrolka?
(Co zavolat na svůj servis .... poradí)
Kam na hory?
 
Co značí ta kontrolka?
(Co zavolat na svůj servis .... poradí)
Kam na hory?
Zavolat se mi tam právě nechce. Se obávám, že mě odkážou na nejbližší servis a tam si auto nechají. Kontrolka značí závadu motoru a v sekce KE jsem se dočetl, že jde asi o čidlo mazání motoru nebo nějaký selenoid. Vůbec tomu nerozumím. Jsem na Pradědu a nevím, jak bych se dostal se všema cajkama domů, kdyby mi dali menší auto.
 
Může to být blbost a taky nemusí ,bez diagnostiky těžko střílet. Zkoušel jsi vypnout zapnout motor jestli furt svítí ?
 
Může to být blbost a taky nemusí ,bez diagnostiky těžko střílet. Zkoušel jsi vypnout zapnout motor jestli furt svítí ?
Asi třikrát. Ráno to ještě zkusím, ale nic si od toho neslibuju. Jen si říkám, jestli nebudu v servisu za blba, když jsem s tím jel až do Plzně a neřešil to.
 
Asi třikrát. Ráno to ještě zkusím, ale nic si od toho neslibuju. Jen si říkám, jestli nebudu v servisu za blba, když jsem s tím jel až do Plzně a neřešil to.
Stejnou závadu jsem řešil v Polsku taky cca 500 km od domova. Zavolal jsem servis do ČR, odkázali mě na nejbližší autorizovaný do Štětína, s tím že na dálku to nelze řešit, protože příčinou rozsvícení této kontrolky může být spoustu věcí. Nedoporučují mi dále pokračovat v jízdě dokud auto neprojde diagnostikou. Přes asistenční službu mi zařídili odtažení. Místo abych se válel s rodinou u moře, strávil jsem celý den v servisu ve Štětíně. Výsledkem bylo po diagnostice, která neprokázala závadu, vynulování hlášky. A to bylo celé. Bohužel ale výše popsaný postup je podle čs. servisu jediné řešení. Přestože kontrolka svítila jen oranžově ( někde jsem se dočetl, že rozhodující jsou ty, které svítí červeně) nelze pokráčovat v jízdě (tedy ujet dalších třeba 500 km). To kdy se kontrolka rozsvítila lze zřejmé zpětně zjistit a při její ignoraci a případném následném poškození servis nebude chtít plnit v rámci záruky.
 
Stejnou závadu jsem řešil v Polsku taky cca 500 km od domova. Zavolal jsem servis do ČR, odkázali mě na nejbližší autorizovaný do Štětína, s tím že na dálku to nelze řešit, protože příčinou rozsvícení této kontrolky může být spoustu věcí. Nedoporučují mi dále pokračovat v jízdě dokud auto neprojde diagnostikou. Přes asistenční službu mi zařídili odtažení. Místo abych se válel s rodinou u moře, strávil jsem celý den v servisu ve Štětíně. Výsledkem bylo po diagnostice, která neprokázala závadu, vynulování hlášky. A to bylo celé. Bohužel ale výše popsaný postup je podle čs. servisu jediné řešení. Přestože kontrolka svítila jen oranžově ( někde jsem se dočetl, že rozhodující jsou ty, které svítí červeně) nelze pokráčovat v jízdě (tedy ujet dalších třeba 500 km). To kdy se kontrolka rozsvítila lze zřejmé zpětně zjistit a při její ignoraci a případném následném poškození servis nebude chtít plnit v rámci záruky.
Hmm, tak to tam radši zítra zavolám. Díky moc.
 
Tak jsem se nechal teda ráno odtáhnout. Na diagnostice vynulovali hlášku a bylo vyřešeno (nízký tlak oleje). Tak uvidím, jestli to zase nevyskočí.
 
Back
Top