• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Ach,Bože, môj diesel v mazda so 100k km, brble tichšie a jemnejšie , ako ten koncernový tsi trbo benál . Kam ten benzínový svet speje ....
 
Info z produktové informace. (CX-5)

Odmrazovač předních stěračů - nová funkce na zlepšení viditelnosti
Odmrazovač předních stěračů je nově zavedený prvek výbavy, který obsahuje vytápění okrajů čelního skla koncovek stěračů. Účinně tak odmrazí stěrače a rozpustí sníh a led.
 
Pripada mi , akoby PR od Mazdy, žil mimo realny svet.
Vsak take vyhrievanie vodivymi vlaknami na spodnom okraji čelného skla,
som už videl na kdejakom aute niekolko rokov späť a nebolo to na urovni vybavy Revolution Top
ako to bude istotne predavat mazda. :(
......
Dalsia novinka CX5, skryte stierace za/pod zadnym okrajom prednej kapoty...
Taky napad uz mali v Renaulte na Fluence....
Vysledkom bolo, ze stierace sa dali vy/odklopit iba pri otvorenej kapote
Takze aerodynamicky ukryt stieracov v renaulte velmi rychlo zrusili.
Dufam ze mazda nespravila rovnaku chybu a taku banalitu vyriesila... alebo nie ?! o_O
 
Poslední úprava:
No, psal to zrovna jeden, co sem taky občas chodí, takže ... :D
 
Nie casto sa podari vidiet , porovnat na obrazkoch najnizsia a najvyssia vybava Mazda modelov.
V tejto galerii su nafotene dokonca 3 stupne vybavy http://www.caradvice.com.au/537474/2017-mazda-cx-5-review/photos
Ani ta najnizsia (u nas asi Emotion) s plechovymi kolesami, nevyzera az tak lacno, akoby clovek ocakaval a to ani v interieri.:rolleyes:
Ale za tie odflaknute textilne potahy na pozadi operadiel zadnych sedadiel by som "zabijal" .
Taaaak, toto nie je hodne vyrobcu, ktora sa derie medzi premiove znacky :(
Dalsie zistenie, v najnizsej vybave chybaju vyduchy smerujuce vzduch dozadu, medzi prednymi sedadlami....:eek:
 
Poslední úprava:
Jsem zvědav jak bude vypadat v reálu, protože takhle na záběrech vypadá to logo vpředu v masce jako hnusná bradavice. Jinak se divím, ře nepoužili verzi s bílým interiérem, ten vypadá na fotkách/videích skvěle, otázkou je praktičnost. Kola se mi více líbila předchozí z GT/Revolution Top výbavy, ale tyhle taky nejsou marny. Už se nemůžu dočkat až se svezu.
 
Ja mam bily interier a z hlediska prakticnosti zatim po roce a pul bez problemu. Jezdim temer denne a ano, na sedacce ridice je poznat, ze nosim cerne a modre dziny. Ale da se to dostat dolu. Nastesti moc v aute nerozlevame kafe a jine tekutiny a maly vzadu jeste take prilis neplechy neudelal, ale to asi jeste prijde :D.
 
Dobré vědět, že ani bílá kůže není zásadní problém. Já byl u staré Mazdy rád za černou kůži, při prodeji jsem to přejel vlhkým hadrem a bylo hotovo. Největší nepořádek byl pod synátorem.
 
prilis neplechy neudelal, ale to asi jeste prijde
to si piš kámo, přijde :) ale nic s tim neuděláš, teda pokud nezavedeš striktní pravidlo, že v autě se nejí, což jsem zkoušel několikrát a více či méně se to nepovedlo. ono víc zajebe interiér když ti caparti vlítnou do auta v lepším případě jen s mokrýma botama a o přední sesly se nohama šoupou do sedačky... paráda
 
Četl jsem zprávu od kolegy, který jel zkušební jízdu v bílé šestce. Nevím, kolik měla najeto. Ale tvrdil, že bílá kůže byla viditelně ošoupaná...
 
Dnes objednáno a dodávka 8-9/2017 . Bílá kůže se mi taky líbí a když jsem přelejzal z černý na bílou, tak se mi ta bílá zdála taková jemější. Jo a kupodivu na zadních sedadlech se zdála taková jako hodně jetá(ta bílá). Čekal bych že víc bude zadělaná na místě řidiče, ale ne. Asi ji tam pořád leští.
 
Niekde som cital, ze nova CX-5 s motorom 2.5 ma mat zrychlenie 0-10 za 9,5 s . Predosla ho mala za 8,1. Spotreba ostala papierovo rovnaka. Co je za tym? Zvysenie hmotnosti? Akosi to speje do ...
A vraj diesel ma od zaciatku 2018 pouzivat AdBlue kvoli splneniu normy EURO 6c.
 
Niekde som cital, ze nova CX-5 s motorom 2.5 ma mat zrychlenie 0-10 za 9,5 s . Predosla ho mala za 8,1. Spotreba ostala papierovo rovnaka. Co je za tym? Zvysenie hmotnosti? Akosi to speje do ...
A vraj diesel ma od zaciatku 2018 pouzivat AdBlue kvoli splneniu normy EURO 6c.
Benzinovy DPF o_O
Vlastne GPF gasoline particulate filter:confused:
 
Poslední úprava:
Taaaak, toto nie je hodne vyrobcu, ktora sa derie medzi premiove znacky :(
He? Mazda premiovka? Kde, jak? To snad ani ve vlastnich prezentacich, ne?

Četl jsem zprávu od kolegy, který jel zkušební jízdu v bílé šestce. Nevím, kolik měla najeto. Ale tvrdil, že bílá kůže byla viditelně ošoupaná...
Je mozne, ze to vidim spatne, protoze takova ta postupna degradace vetsinou neni moc videt, jak to neni skokove. Kdybych treba ted postavil novou sestku s bilym interierem vedle sve, kdo vi, treba bych uznal, ze ta moje uz je hodne jeta. Takze me asi berte s rezervou, porovnani nemam, akorat mi to proste prislo zachovale.
 
Prave ze Mazda se skutecne snazi cpat do premioveho segmentu. Je to na nekterem z videi co jsou k nove CX-5 na Youtube z oficialnich ust, bohuzel to ted nemuzu dohledat.
 
Back
Top