Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jj novy modelTiše závidím . Jakej motor ? Model 2017 ?
Provokace urcite neTo je p-p-provokace t-t-toto. Zavidim . I kdyz po rocni zkusenosti s 2.5 bych se bal ze ta 2.0 vubec nepojede.
Mno tak to nejde srovnavat s temi vozy co pises U tohoto typu auta (stredni suv) proste nepotrebuju extra vykon. Kdyz bych chtel vykon, tak pro sportovni svezeni a pro sportovni svezeni bych urcite resil jine auto a rozhodne ne suvMoc dlouho jsem byl ve svete kde downsizing neznaji a tam se 2.5 CX-5 mezi tema 5.7L HEMI, V6 Mustangama a dalsima karama tahla jak smrad. Hodne tech NA recenzi se shoduje v tom, ze tomu chybi vykon (a tam maji aktualne jedinou motorizaci - 2.5; az na podzim snad dostanou i 2.2D).
Urcite brzdou nebude. Presne jak pises: EU neni US...Abych vse uvedl do kontextu - ted v CZ jezdim s VAG 1.2 HTP ktery ve meste staci a na dalnici ma zvuk siciho stroje vytoceneho na 4k RPM, takze se tesim na jakoukoliv zmenu k lepsimu .
Evropa je jina, tady bude 2.5 bez problemu uplne a ani 2.0 nebude brzda provozu.
Mám dojem, že jako jediná.Nepochytil jste někdo info, jestli 2,5 bude mít pádla pod volantem ?
2.5 ještě nikdo netestoval a je informační embargo na parametry až do 15. 5.SM je svět motorů ? Nikde jsem ještě neviděl test s 2,5kou, která se dělá jen v TOP verzi a někde jsem právě potkal info, že tam by pádla měla bejt.