• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

To je p-p-provokace t-t-toto. Zavidim :-). I kdyz po rocni zkusenosti s 2.5 bych se bal ze ta 2.0 vubec nepojede.
 
Moc dlouho jsem byl ve svete kde downsizing neznaji a tam se 2.5 CX-5 mezi tema 5.7L HEMI, V6 Mustangama a dalsima karama tahla jak smrad. Hodne tech NA recenzi se shoduje v tom, ze tomu chybi vykon (a tam maji aktualne jedinou motorizaci - 2.5; az na podzim snad dostanou i 2.2D).
 
Moc dlouho jsem byl ve svete kde downsizing neznaji a tam se 2.5 CX-5 mezi tema 5.7L HEMI, V6 Mustangama a dalsima karama tahla jak smrad. Hodne tech NA recenzi se shoduje v tom, ze tomu chybi vykon (a tam maji aktualne jedinou motorizaci - 2.5; az na podzim snad dostanou i 2.2D).
Mno tak to nejde srovnavat s temi vozy co pises :-) U tohoto typu auta (stredni suv) proste nepotrebuju extra vykon. Kdyz bych chtel vykon, tak pro sportovni svezeni a pro sportovni svezeni bych urcite resil jine auto a rozhodne ne suv :-)
 
Abych vse uvedl do kontextu - ted v CZ jezdim s VAG 1.2 HTP ktery ve meste staci a na dalnici ma zvuk siciho stroje vytoceneho na 4k RPM, takze se tesim na jakoukoliv zmenu k lepsimu :-).

Evropa je jina, tady bude 2.5 bez problemu uplne a ani 2.0 nebude brzda provozu.
 
Abych vse uvedl do kontextu - ted v CZ jezdim s VAG 1.2 HTP ktery ve meste staci a na dalnici ma zvuk siciho stroje vytoceneho na 4k RPM, takze se tesim na jakoukoliv zmenu k lepsimu :).

Evropa je jina, tady bude 2.5 bez problemu uplne a ani 2.0 nebude brzda provozu.
Urcite brzdou nebude. Presne jak pises: EU neni US...
(Nejake to sportovni auto uz jsem mel napr. s motorem 3.0 R6/asi nejlepsi motor od BMW/ a svezl jsem se ve 4.2 V8 ...oboji fajnove atmosfery). Takze asi vim, co si myslel temi karami z US :-) ,kde jde obsah jeste vyse :-)
CXu mame pro rodinu, takze zde nebyla priorita vykon :-)
 
Bol som novu CX-5 pozriet na autosalone. Zvonku je nadherna, interier ziadne prekvapenie, ale o triedu lepsi ako predtym. Este udivime, aka bude realna dynamika a spotreba s 2.5 motorom a mohol by to byt kandidat na buduce auto.
 
Jsem se ted koukal do ceniku na mazda.de a zaujala me tam soucast Technik-Packetu: Stauassistenzfunktion (nur in Verbindung mit Automatikgetriebe)

To by se mi libilo. Ikdyz teda zalezi, jak presne to funguje.
 
Nepochytil jste někdo info, jestli 2,5 bude mít pádla pod volantem ?
 
SM je svět motorů ? Nikde jsem ještě neviděl test s 2,5kou, která se dělá jen v TOP verzi a někde jsem právě potkal info, že tam by pádla měla bejt.
 
SM je svět motorů ? Nikde jsem ještě neviděl test s 2,5kou, která se dělá jen v TOP verzi a někde jsem právě potkal info, že tam by pádla měla bejt.
2.5 ještě nikdo netestoval a je informační embargo na parametry až do 15. 5.
 
beru zpět, pádla by měla mít právě pouze benzínová 2,5
 
Parametre pre motor 2.5 su uz zverejnene v nemeckom ceniku. A su bohuzial dost zle. Zrychlenie 0-100 za 9,5s (pisu, ze je udaj nezaväzný). Maximalka 195, priemerna spotreba 7,1. Keby bola aspon ta spotreba blizko realnej, tak by sa to dalo akceptovat.
 
Tuzemci asi chtějí počkat až na homologační parametry...
 
Jak moc věříte Mazdě, že ta nová 2.5 bude OK? Přemýšlím, jestli raději nejít do osvědčené techniky, než dělat mazdě beta-testera :D
 
Back
Top