- 1 621
Tak takhle bude vypadat nova CX-5 v Cine? https://www.novinky.cz/auto/437062-cinska-automobilka-mg-uvedla-v-britanii-nove-suv.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Já bych to prozatím nebral jako relevantní informaci, protože zástupci importu ani prodejci zatím nemají k dispozici žádné technické specifikace motoru, protože jim japonci zatím nic nechtějí sdělit. Takže těžko říct, zda těch 16% je vůbec reálných, nebo je to pouze odhad importéra.Nedavno som pozeral reportaz z bratislavskeho autosalonu a v rozhovore o novej CX-5 sa zastupca importu zmienil, ze nova technologia pouzita u 2.5 motoru (asi myslel vypinanie dvoch valcov) znizi realne spotrebu o priblizne 16%.
To by pri priemernej spotrebe 8,5 u byvalej CX-5 znamena cca 7.2 u novej. Mozno za cenu znizenia dynamiky, ale bolo by to zaujimave.
K vypinaniu valcov, prihodia ešte GPF a uz je to na úrovni problemov skyactiv diesel.Nedavno som pozeral reportaz z bratislavskeho autosalonu a v rozhovore o novej CX-5 sa zastupca importu zmienil, ze nova technologia pouzita u 2.5 motoru (asi myslel vypinanie dvoch valcov) znizi realne spotrebu o priblizne 16%.
To by pri priemernej spotrebe 8,5 u byvalej CX-5 znamena cca 7.2 u novej. Mozno za cenu znizenia dynamiky, ale bolo by to zaujimave.
DPF nie je komplikovany, iba auta s DPF sa pouzivaju nespravne v mestskej premavke na kratke jazdy.No ty GPF co jsem tak cetl tak nejsou az tak slozite jako DPF a pry by mely vydrzet po celou zivotnost auta...No ale doufam ze nove Mazdy se obejdou bez techto dalsich blbosti.
Napadlo maAno, GPF není potřeba nutit k vypalování, vyšší teplota výfukových plynů benzínu k průběžné oxidaci stačí. Ale je to další dusítko ve výfuku, o tom žádná.
Nedavno som pozeral reportaz z bratislavskeho autosalonu a v rozhovore o novej CX-5 sa zastupca importu zmienil, ze nova technologia pouzita u 2.5 motoru (asi myslel vypinanie dvoch valcov) znizi realne spotrebu o priblizne 16%.
2.0 Skyactiv-G160 AWD - RevolutionTak z ní na chvilku vylez a poděl se
Co máš za motor ?
Ja by som dnes auto bez radaru vpredu (adapt. tempomatu) uz nekupilTak je doma v realu to je komplet proste pecka
2.0 Skyactiv-G160 AWD - Revolution
Myslím, že dobrá volba!Tak je doma v realu to je komplet proste pecka
2.0 Skyactiv-G160 AWD - Revolution
Ja osobne adapt.temp. nepotrebuju a jen detail: ten znak vypada lepeJa by som dnes auto bez radaru vpredu (adapt. tempomatu) uz nekupil
Ale aj tak zavidim ten pocit, mat doma novucicku mazdu
Gratulujem
Neprijde mi, uz jsem to tu psal... od stredniho SUV necekam nejake sportovani. Mame jako rodinne auto. Bezpecne se da predjet, motor se necha krasne vytacet a jizdni vlastnosti netreba komentovat ale najel jsem zatim velky prd (50km) :joyful: takze casem ...Nie je to lenive?
Tyhle příspěvky prostě milujuJa by som dnes auto bez radaru vpredu (adapt. tempomatu) uz nekupil