• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

Sklapanie zrkadiel sa da riesit modulom od Mazdy - planujem to tiez dat namontovat, ked bude viac casu. Co sa tyka hluku v kabine - uz si jazdil nad 120 - 130 km/h? Dovtedy je to ok, ale potom zacina byt aerodynamicky hluk otravny. Aspon v Mazde 6 urcite.
 
Jel jsem o víkendu chvíli něco přes 130km/h s rádiem, tak nevím. Příště se na to zkusím soustředit a dle podmínek provozu zkusím.
S tím modulem pak poreferuj, nevím o tom. Asi si ale zvyknu na stávající stav.
 
Čau Bouu, díky.
To bych se taky opotil, to radši ani nebudu zkoušet :) . Dle mých poznatků ten sport na manuální režim vážně nemá vliv, je to jen pro převodovku v režimu D.
Jestli i víc teče do motoru, nezjistím, ale pochybuju o tom.
Zase ale překvapila mě, v manuálním režimu na trojku jsem dal skoro prošlap na nájezdu na dálnici (horní pohyblivou část plynového pedálu jsem nedošlápl - to beru jako jasný pokyn pro kick-down :D ) a ona mi mrcha podřadila na dvojku. Myslel jsem, že se bude chránit jen v nejvyšších otáčkách a přeřadí mi sama kvůli možnému přehřátí, tady ale očividně vyhodnoceno jako nedostatečný převodový stupeň vzhledem k rychlosti a požadavku na zrychlení - režim nerežim-šup a přeřadila.. Zpátky na trojku jsem už musel sám. Beru to, ale nečekal jsem to.

Obecně myslím, že mě to brzy přejde a budu spokojený uživatel v režimu D. Teď řeším takovéto hovadiny, protože mě zajímají možnosti a různé kombinace,baví mě to a může se hodit pro krizové momenty.

Hlavně ať nám to všem jezdí bez závad a nehod.
 
Čau Bouu, díky.
To bych se taky opotil, to radši ani nebudu zkoušet :) . Dle mých poznatků ten sport na manuální režim vážně nemá vliv, je to jen pro převodovku v režimu D.
Jestli i víc teče do motoru, nezjistím, ale pochybuju o tom.
Zase ale překvapila mě, v manuálním režimu na trojku jsem dal skoro prošlap na nájezdu na dálnici (horní pohyblivou část plynového pedálu jsem nedošlápl - to beru jako jasný pokyn pro kick-down :D ) a ona mi mrcha podřadila na dvojku. Myslel jsem, že se bude chránit jen v nejvyšších otáčkách a přeřadí mi sama kvůli možnému přehřátí, tady ale očividně vyhodnoceno jako nedostatečný převodový stupeň vzhledem k rychlosti a požadavku na zrychlení - režim nerežim-šup a přeřadila.. Zpátky na trojku jsem už musel sám. Beru to, ale nečekal jsem to.

Obecně myslím, že mě to brzy přejde a budu spokojený uživatel v režimu D. Teď řeším takovéto hovadiny, protože mě zajímají možnosti a různé kombinace,baví mě to a může se hodit pro krizové momenty.

Hlavně ať nám to všem jezdí bez závad a nehod.
byla by nějaká fotečka?
 
Čéče žádnou ani nemám :rolleyes:, je to prostě obyčejná červená sériovka bez jakýchkoliv doplňků.... časem něco doplním.
 
Loketka-prvek pohodlí, tady úplně mimo.

Loketka je subjektivně lepší než před faceliftem, teď celkem v pohodě opřu loket a dlaň položím na stehno (svoje :D). Nebo bylo jinak nastavené sedadlo ;) Škoda jen, že pod loketkou nenechali nějaký USB port (nebylo by potřeba ukrývat flasku/přehrávač před nenechavci).

Přidám ještě pár dalších postřehů:

Ruší mě velmi výrazný odraz světlého orámování průduchu ventilace v obou zpětných zrcátkách. Jak to bylo před faceliftem si nějak nevybavuju.

Absenci osvětlení zavazadlového prostoru u Attraction výbavy jsem zmínil v jiné diskusi o CX-5, sem přidávám jen pro komplexní pohled na to, co se podle mě v nové CX-5 opravdu nepovedlo. Tahle "úspora" je Mazdě jen na ostudu.

Jinak posun vpřed, ale nijak dramaticky (až na celkem povedený infotainment, tomu schází snad jen mirrorlink nebo něco jako "spořič obrazovky" s velkými digitálními/analogovými hodinami ;) ).

Update: omlouvám se za mystifikaci s tím světlem, potmě jsem hledal tam, kde před faceliftem. Za světla jsem zjistil, že světlo je v 5. dveřích :bag:
 
Poslední úprava:
Loketka je subjektivně lepší než před faceliftem, teď celkem v pohodě opřu loket a dlaň položím na stehno (svoje :D). Nebo bylo jinak nastavené sedadlo ;) Škoda jen, že pod loketkou nenechali nějaký USB port (nebylo by potřeba ukrývat flasku/přehrávač před nenechavci).

No vidíš, tak aspoň tobě to vyhovuje. Já jsem krapítko širší, tak asi proto. Až časem jsem si uvědomil, že nejvíc mám loket v té vykrojené části a opírám se spíše z boku (resp.na 1/2 u spolujezdce). Prostě bych jí potřeboval širokou stejně po celé ploše....achjo :cool:

Odrazu rámečků jsem si taky párkrát všiml, ale až tak mě to neruší...

První nádrž jsem měl za 10l dle tankování, další už budou za víc :p....hodně města v blbou dobu. No uvidíme....
 
jandrak - teba som už našiel na spritomonitore :)
No na mojí spotřebu nekoukej :D Mám to ještě syrový, od pondělí do pátku jen skoky po městě s klimou a o víkendu tomu dávám napít. Při normálním ježdění po zajetí, si myslím, 8l v pohodě.

Máte to v bielej koži?
Jsem čuně, tak mám černou.

Jinak už jsem okusil protinárazový systém (Systém SCBS pro prevenci čelního nárazu). Párkrát při ostřejším dobržďování , resp.spíše pozdějším dobržďování mi to řvalo, ale nepozoroval jsem samo-brzdění, protože jsem sám brzdil silně.
No a minulý týden jsem byl autem zřejmě vyhodnocen jako lemra a samo mi to zaduplo. Sportovně uznávám, že bych to měl jen tak tak, možná bych to neodhadl na tak prudké brzdy, možná i ťukáneček by byl...těžko říct. Každopádně to byl full zásah, pedál brzdy se mi pod nohou dost propadl a stál jsem na fleku. Za mě dobrý :p
Ono se ve špičce v Praze člověk se slušnými rozestupy nikam nedostane, tak ze mě nedělejte piráta, jo.. :D
 
Dnes som v Prešove vyskúšal:
CRV 1.6 iDtec LifeStyle - motor OK, exteriér - predok sa mi viac páčil pred FL, spracovanie interiéru FL lepšie ale.., pocit zo šoférovania rozpačitý -ako komfortná dodávka
CX-5 CD175 AWD AT - exteriér o triedu lepší, interiér o 2 triedy lepší, jazda tichšia, pocit zo šoferóvania podstatne lepší, aj na 19 pre mňa komfortná jazda, ALE max 110 km/h
CX-5 jazda pohodlnejšia aj v porovnaní s Outbackom - tam podvozok až príliš tvrdo naladený
po dnešku zase vyhráva CX5 ;)
To Jandrak, Bouu a ďalší: dostali ste od dealera nejakú zľavu, bonusovú výbavu?
 
CR-V nafta nevím, máme benzín Lifestyle 2013 (před FL), s manuálem.
Obecně víc místa vzadu a v kufru (dvě děti, malý + velký kočár a dost krámů v pohodě-samozřejmě bez rolety), jízdně měkčí, houpavější, což ale neznamená konfortnější proti CX-5, gumovější brzdy proti CX-5. Obecně je to na příjemné pohodové cestování. Příčná nerovnost je cítit a slyšet v obou. Jako všude, něco je tam lepší, něco horší. Sleva asi 95tis.

CX-5 cca -60tis.
 
Kufor v CR-V je mega, ale zase nemá tunel, ani sklápanie stredu. CX-5 má sklopný stred ale zase som nevidel žiadne háčiky na tašky. Keď máš obe doma môžeš porovnávať najlepšie:). Zľavy parádne. Tu Honda len aktuálna zľava importéra -1000 + robust pack zdrama, dealer nič. Mazda importér nič, dealer 0 - 5%.
 
Jen pro zajímavost ke spotřebě: na trase Fryšták - Vídeň a zpět po okreskách (cca 370 km), mi to ukázalo 6.3l/100km. Silnice prázdné, tam jsem jel podle předpisů, po cestě zpátky jsem lehce spěchal. Nejel jsem ani za každou cenu na spotřebu, jen lehce "předvídavě". Přijde mi to jako hezké číslo, za které se Mazda CX-5 vůbec nemusí stydět, a stojí se za to podělit (a to mi to ještě při výjezdu z Vídně ukazovalo 6.1l/100km).

Update: 2.0i AT AWD
 
Poslední úprava:
Kdybych měl jet teď na hory, vezmu CR-V a rakev na střechu, absence tunelu nevadí. Ať to děti ničí manželce :p
Včera jsem s tím zrovna jel po měsíci a dost se změnilo vnímání všeho.....CX-5 je o dost lepší, tižší, pohodlnější i na "19". Nevím ale jaká je Honda po FL. Jediné co víc vyhovuje, jsou širší sedadla v oblasti zad v Hondě a ta loketka.

Nevím, jaký máš motor, u mě zatím nejlepší spotřeba s CX-5 z kopce ukazovala 6,8l :) (cca 35Km , dálnice D1 120km/h, kraj Prahy z kopce Chodov, jižní spojka do Braníka)

Na té slevě je potřeba aktivně makat, nikdo se sám od sebe nepředá. Byl tam obrovský rozptyl , byla mi nabízena výhoda v podobě kvality značky Mazda (ale za ceníkovou cenu :D), sleva na servis, povinnou výbavu zdarma až po snížení kupní ceny. Vzdálenost prodejce nehrála roli.
Pravda je, že to bylo před půl rokem, FL ještě nikdo neviděl, tak se třeba báli, že ty větší benzíny tolik nepůjdou. :D
 
Back
Top