Dobro
člen KLANu
- 35
Ahoj, mam CX60 PHEV neco malo pres rok, najeto pres 25tis, driv jsem se povazoval za priznivce mazdy ale to uz je pryc. Cestu do servisu uz umim odridit i poslepu. Cistyho casu stravilo auto v servisu tak uz cca mesic.
Mam za sebou:
- komplet vymena pruzin a tlumicu (nebezpecne chovani na nerovnostech+dalnici + moje zada v hazlu)
- vymena praveho svetlometu (tekla do nej voda)
- vymena silentbloku, promazani, v servisu reseno 2x (neskutecne vrzani pri prejezdu nerovnosti v pomalejsi rychlosti)
- vytlumeni dveri (plechovy zvuk pri zavirani dveri, hluku za jizdy to podle me ale moc nepomohlo)
- reset nastaveni prevodovky, nahrani nejakeho SW update (cukani prevodovky)
- vymena kardanu (divny zvuk pri strednich rychlostech)
- vymena zrcatka u ridice (klepalo se, a klepe se pry rychlostech >100kmh dal)
- ukazatel paliva v nadrzi, tady to bylo v servisu celkem 3x. Nejdriv se to chovalo tak ze prvni tretina nadrze zmizela snad za 30km. Nejdriv to zkouseli resit nejakym prehranim SW. Pak se to zaclo postupne zhorsovat. Pri prazdnem ukazateli nadrze jsem dotankovaval max 30l. Dal se to zhorsovalo, po natankovani plne nadrze (cvaknuti pistole) ukazatel na pulce. Nakonec menili plovak, nejaky hadicky, ty pak jeste museli prerovnavat a znova davali nejaky update SW a ted se to nejak stabilizovalo.
Veci ktere asi reseni zatim nemaji, nebo je servis vyresi neumi:
- fakt spatne chovani prevodovky a pohonneho ustroji, prepinani benzinoveho a elektromotoru, prevodovka furt jakoby nad necim premejslela, nez se neco stane. benzinovy motor se obcas nesmyslne zapina i pri plne baterce, jindy zas otali, elektromotor ztrati tah a nekolik sekund trva nez nabehne benzinovy motor. Resenim je asi vzdy prepnout na SPORT a jezdit jenom v tomhle rezimu, jak jsem nekde cetl. Kdo sedel nekdy v Toyote, tam ta spoluprace elektro/benzi funguje fakt hezky a plynule, vim ale ze to maji udelane uplne jinak
- mam vysledovany jedno fakt nebezpecny chovani, kdy se svizneji rozjedu na elektro ale pak potrebuju nahle ubrat, dam nohu z plynu a jak prevodovka se zapnutym elektromotorem podradi (myslim ze 3->2) tak auto zacne samo na chvili pridavat i kdyz mam davno nohu z plynu. V tenhle moment je nekdy problem to prebzdit i brzdou, musite na ni fakt dupnout protoze auto samovolne pridava. Kdyz se mi to stalo poprve malem jsem to napalil do jineho auta ktere mi vyjelo na uzke ceste ze zatacky a ja to malem nedobrzdil. Ted uz si davam pozor.
- dojezd na baterku je celkem zklamani
- funkcnost asistencnich systemu me celkem taky irituje, na uzsich silnicich neustale bezduvodne pipani ze jedu furt na kraji (na displayi volant se sipkou doleva), bezduvodne zpomalovani adaptivniho tempomatu na dalnici kdyz jedu okolo auta ve vedlejsim pruhu a v mem je uplne prazdno, kdyz trochu zaprsi, vsechny systemy se hned vypinaji, asistent pro udrzovani v pruhu neumi jet ani stredem pruhu ale i na rovine liza jednu nebo druhou krajnici, casto i tak ze zacne vrnet volant a dostanu varovani. Na rovnych usecich, i kdyz drzim volant obema rukama neustale varovani ze mam drzet volant apod. Kdyz se treba pripojuju do jineho pruhu jsem zvykly se ohlednout za rameno kvuli slepemu uhlu hned pipa varovani nepozorny ridic. Obecne odhaduju ze 3/4 vsech pipani a varovani asistencnich systemu jsou mimo.
Vim ze asi sirim blbou naladu ale ja z toho auta proste ani po roce radost z rizeni fakt nemam. Predtim jsem mel Mazdu 6, kterou jsem mel fakt rad, ted se mi hlavou neustale honi zda se CX60 nezbavim a nenajdu neco jineho, uz jsem z toho unaveny. Jedine co me drzelo az doted nad vodou je vstricny pristup servisu. Nikdy nic z toho co jsem jim popisoval nezpochybnovali, a vse co bylo v jejich cilach se snazili resit. Auto mi vzdy umyjou a taky se vzdy hrozne omlouvaji.
Jak je to s odstoupením od kupní smlouvy u nového vozu?
Kupující v rámci reklamace vozu nového může požadovat dodání nové součástky, odstranění vady, slevu z kupní ceny, dodání nového auta (pokud to odpovídá povaze vady) a nejzazší možností je odstoupení od kupní smlouvy vozu.Kupující má nárok na odstoupení v případě, že jde o:
- neodstranitelnou vadu,
- odstranitelnou vadu, která se vyskytla opakovaně,
- vadu, která nebyla odstraněna ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění.
Poslední úprava moderátorem: