• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

No asi ne. Navíc nic nebrání, koupit si auto ve west bloku, že...


Tak si nech civica, tohle prodej a máš pokoj.
Potřebuji něco na tahání karavanu, a na rovinu dneska už na trhu není moc aut co zvládnou utáhnou více jak 1.5t.
 
Možno je to v dnešnej dobe už blbost ale za Československa sa k nám dovážali autá 2-3 triedy. Neopakujú sa náhodou dejiny a čo pri výstupnej kontrole neprejde na Nr.1 ide na ost blok? Pri čítaní tých koatastrofických scenárov začínam tomu veriť. Nie je predsa možné aby takéto nepodarky vozili do Rakúska alebo Nemecka. Tam by Mazdu aj zožrali právnici pri reklamáciach a súdnych sporoch.

Keď som mal služobnú Mazdu 929 v roku 1991 kupovanú a servisovanú v Oppitzhauser Bruck v Rakúsku tak vždy si našiel majitel alebo hlavný managér čas a prišiel sa opýtať ako som spokojný s autom a ći je všetko v richtigu. Dnes si myslím by sa takéto asi u nás nedialo a šefstvo by sa zatajovalo.
Moje mazda je dovezená ze švédska, v ČR nebyla ještě v prodeji ve výbavě a barvě co jsem chtěl.... takže si nemyslím že by šidily jenom RVHP blok... jinak mě ten dovoz pomohl s dodatečným odhlučněním, protože v době kdy sem to řešil to ještě pro RVHP neschvalovaly jako akci hrazenou mazdou, ale tím že mám dovoz ze švédska tak to podle VIN prošlo a mazda to zaplatila. Nyní už to snad platí pro celou evropu...

Nový bug.... taky se Vám stává že když je -6°C tak při plnym rejdu jak kdyby chroupaly homokinetický klouby ??? dneska ráno při vyparkovávání to byl děsivej zvuk.... a taky mi při skoroplnym rejdu sebralo volant a samo se to dotočilo do plnýho kde to drželo :-D:-D
 
Že nějaké problémy budou, bylo jasné hned o začátku. Každý nový typ auta má problémy, kór v dnešní době, kdy je přednější tvořit čísla než spokojenost zákazníků. Pamatuji si co bylo problémů, když přišla v roce 2013 nová CX-5....
Ale prostě bez těch, co si to na začátku vyžerou to nejde...
Docela mě překvapuje názor, koupil jsem si "drahé" auto za 1.500.000,- nesmí být žádné problémy. CX-60 rozhodně není drahé auto, jen se tak tváří, ta velikost a "prémiovost" detailů/materiálů něco stojí a když se spočítá jen cena používaných motorů, tak na zbytek už moc nezbyde.
Zatím tady všichni docela chválí přistupy servisů, snaží se problémy řešit, to u jiných značek rozhodně být nemusí.
Doporučuji si něco zjistit o problémech naší slavné znaky Škoda s modlou Octavií IV, to je teprve na romány :joy:
Jeden příklad:
 
Tak po roce vlastnictví a návštěvě servisu co 14 dní jsem řešil tyto problémy:
- Výměna tlumičů a stabilizátorů
- Třesoucí se zrcátko
- Výměna kardanu
- Palivová nádž a problémy s tankovanáním
- Zavírání kufru v 50% případů se nedovřel
- Cukání převodovky při couvání na elektřinu
- Promazání silentbloků
- Nahrání nového SW pro personalizaci, bezezměny
- Zadrhávání řízení, zítra bude výměna dílu
- Spousta svolávaček

Co mi pije krev a stále nevyřešeno je samovolné zrychlování, je to nebezpečné jako prase. A pak dále parkovací senzory, které reagují s neuvěřitelným zpožděním. Tvar předních světlometů, za deště po nich stéka voda, což láme světlo a oslňujě všechy okolo. Dojezd na baterii v zimě 33km. Vzdálené vytápění, proč se bere elektřina z baterie když je auto připojené na nabíječce?

Příběh sám o sobě jsou asistenti. Adaptivní tempomat, který zpomaluje při předjíždění na dálnici. Držení v pruzích, které jezdí ze strany na stranu, neustále varování, o vyjetí z pruhu na okreskách, hlášky o nepozorném řidiči, jen když se podiváte na vteřinu do levého zrcátka atd...

Na rovinu velké zklamaní, moje druhé auto je 6 let stará honda civic, a adaptivní tempomat s držením pruhů funguje bezvadně.
Ja som kúpil pred nedávnom diesel. A to auto je fantastické. Úžasná spotreba, jazdné vlastnosti, interier, zvuk. Až na trochu nerozhodnú prevodovku na nižších stupňoch kedy sa z nejakého neznámeho dôvodu snaží vkuse podraďovat aj keď to neni nutné, a systém čistenia motora kedy si raz za čas povie auto že sa ide čistiť a ja musím desať minút čakať kým to dokončí, si to auto totálne uzivam. Asistencne systémy fungujú stopercentne. To auto má dokáže odviezť z domu do práce 4km cez mesto v princípe bez dotyku pedálov a volantu (je pravda že cestou nemám žiadne 90 stupňové zákruty 🤣🤣). Niektorým kazitkam som sa vyhol po skúsenostiach z iných áut ako napríklad automatické nastavovanie polohy šoféra a elektronické zatváranie kufra. Zatiaľ mám len 3000 km, ale každé ráno sa teším kedy doňho sadnem.
 
Ja som kúpil pred nedávnom diesel. A to auto je fantastické. Úžasná spotreba, jazdné vlastnosti, interier, zvuk. Až na trochu nerozhodnú prevodovku na nižších stupňoch kedy sa z nejakého neznámeho dôvodu snaží vkuse podraďovat aj keď to neni nutné, a systém čistenia motora kedy si raz za čas povie auto že sa ide čistiť a ja musím desať minút čakať kým to dokončí, si to auto totálne uzivam. Asistencne systémy fungujú stopercentne. To auto má dokáže odviezť z domu do práce 4km cez mesto v princípe bez dotyku pedálov a volantu (je pravda že cestou nemám žiadne 90 stupňové zákruty 🤣🤣). Niektorým kazitkam som sa vyhol po skúsenostiach z iných áut ako napríklad automatické nastavovanie polohy šoféra a elektronické zatváranie kufra. Zatiaľ mám len 3000 km, ale každé ráno sa teším kedy doňho sadnem.
Zaujimave. ja mam uz skoro 9000km a motor netrebalo cistit ani raz.
 
Zaujimave. ja mam uz skoro 9000km a motor netrebalo cistit ani raz.
Tak mě to občas čistit chce - pokud jezdím kratší trasy. Jen nevím, jestli se musí čištění dokončit. Čištění se spustí po zařazení na P - což se mi stalo například jednou při zastavení u pumpy a jednou při vjezdu do mycího boxu. A tam fakt nemůžu deset minut stát a čekat, až to skončí.
 
Mne predajca hovoril, že čistenie DPF môžem 1x prerušiť, ak ho preruším druhýkrát, spadne do núdzového režimu a treba to nejak komplikovanejšie riešiť (možno cez diagnostiku a nejak spustiť to čistenie ručne, to už presne neviem).
 
Tak mě to občas čistit chce - pokud jezdím kratší trasy. Jen nevím, jestli se musí čištění dokončit. Čištění se spustí po zařazení na P - což se mi stalo například jednou při zastavení u pumpy a jednou při vjezdu do mycího boxu. A tam fakt nemůžu deset minut stát a čekat, až to skončí.
Tak asi to bude tym ze kratke trasy nejazdim casto tak sa to precisti pocas jazdy. Plus lejem aj vif-ko tak mozno aj to pomaha.
 
Prepalovanie DPFka je ine... To ked ukoncis v priebehu vypalovania tak si zrabas na vymenu DPF. Ja hovorim o automatickom cisteni trysiek. Kedy motor pri zaradenom Pcku trochu dvihne otacky a trva to cca 5minut. Na pristrojovom panely sa objavi upozornenie cez pol obrazovky, ze auto je v cistiacom mode a ze treba pockat kym otacky nepoklesnu. Toto prerusit mozes aj ked mi to dealer dorazne neodporucal, ale pri kazdom dalsom Pcku bude chciet cistiaci rezim nanovo zopakovat. Zhodou okolnosti som dnes bol nuteny tento cyklus prerusit dvakrat, lebo som nemal cas cakat, a nasledne ked som ho po dokonceni jazdy nechal dobehnut tak to trvalo snad 15 minut. Uz som mal v ruke telefon, ze volam dealerovi ci ma to auto v plane dokoncit ten cistiaci rezim. Ja jazdim kratke trasy cca 4 km, s tym ze raz za dva tyzdne mam cca 1200 km dlhsi trip. Za 3000 km som mal tento cyklus 2x.
 
Čo by na tie vaše vypalovania DPF filtrov povedala polícia pri parkovaní v Rakúsku alebo Nemecku. Myslím že by sa im to ťažko vysvetlovalo že nič ja len vypalujem filter a nesmiem vypnúť motor 15 min :)

Už ma 3x zastavili v Rakúskych Alpách a kontrolovali na motorke dezén pneumatík, platničky, lekárničku a výfuk.
 
Ja som kúpil pred nedávnom diesel. A to auto je fantastické. Úžasná spotreba, jazdné vlastnosti, interier, zvuk. Až na trochu nerozhodnú prevodovku na nižších stupňoch kedy sa z nejakého neznámeho dôvodu snaží vkuse podraďovat aj keď to neni nutné, a systém čistenia motora kedy si raz za čas povie auto že sa ide čistiť a ja musím desať minút čakať kým to dokončí, si to auto totálne uzivam. Asistencne systémy fungujú stopercentne. To auto má dokáže odviezť z domu do práce 4km cez mesto v princípe bez dotyku pedálov a volantu (je pravda že cestou nemám žiadne 90 stupňové zákruty 🤣🤣). Niektorým kazitkam som sa vyhol po skúsenostiach z iných áut ako napríklad automatické nastavovanie polohy šoféra a elektronické zatváranie kufra. Zatiaľ mám len 3000 km, ale každé ráno sa teším kedy doňho sadnem.
Ja mam rovnake skusenosti, auto jazdi super, spotreba, motor, podvozok... Som spokojny... Odhlucnenie a dynamika je viac nez postacujuca za super spotrebu, nevien ci je nejake podobne auto tejto velkosti, vykonu a spotreby...
Ma nejake nedostatky ale tak tie sa snad odstrania a nebudu pribudat...
 
Tak docela mě zarazilo, že u CX-60 nejde vypnout ten asistent pro jízdu v pruzích. Nebo spíš, že se při nastartování opět zapne. U trojky jsem ho vypnul jako první a tam se naštěstí sám nezapne.
A nejde to vypnout nějak "softwarově", ještě to nikdo nedělá?

Mám za sebou víkend s CX-60 3,3 Skyactiv-D Homura, ak nevadí, podelím sa o svoje pocity a porovania oproti CX-5, ktorú mám už 80tis km.
Komu sa nechce čítať môj elaborát - CX-5 sa mi v súčasnosti zdá pre mňa vhodnejšia a napriek pár pozitívam ju za CX-60 zatiaľ nevymením.

Zobrazit přílohu 49183

Na začiatok porovnanie áut sprostredkované Google Bard (snáď pravdivé):
Veľkosť Mazda CX-5 Mazda CX-60 Rozdiel
Dĺžka 4545 mm 4745 mm +200 mm
Šírka 1840 mm 1890 mm +50 mm
Výška 1680 mm 1688 mm +8 mm
Rázvor 2700 mm 2870 mm +170 mm
Objem kufra 506 l 570 l +64 l
Hmotnosť 1530 kg 1650 kg +120 kg


Napriek uvedenému porovnaniu bol prvý pocit z auta, že je obrovské (vpredu aj vzadu je trošku viac miesta, kufor vyzerá cca rovnako). Oproti CX-5 som mal pocit, že sedím vysoko ako v dodávke (rád by som si dal sedadlo ešte tak 5cm dole), auto je na pocit dosť široké a myslel som že sa nevojdem do pruhu. Za toto možno môžu inak zakrivené zrkadlá, ale neviem to určite. V oboch bočných zrkadlách som mal pocit že idem po čiare, v CX-5 tam mám v zrkadlách na oboch stranách kus miesta. Zážitok (nie úplne príjemný) bola aj jazda v podzemnom parkovisku, tu oceňujem konečne kvalitný kamerový systém (ktorý má dobrý obraz aj v tme), inak by som tam odrel všetky disky z oboch strán. Stále pravdepodobne chýba naklopenie zrkadiel smerom dole pri cúvaní.

Druhý pocit bol, že v tom aute stále niečo pípa. Chyba vybitia 12V batérie od prvého odomknutia auta s nájazdom 30km je fakt otravná (hlavne keď som v rovnakom čase riešil skutočné vybitie akumulátoru v druhom aute). Auto s touto hláškou nahlas pípa po vypnutí motora aj po zamknutí, po odomknutí, kedykoľvek nebeží motor. Je to neskutočne otravné a pomerne hlasité. Neviem, nechcel by som prebrať nové auto za 1,5mil v takomto stave. Druhá chybová hláška, tentokrát chyba Adblue sa zobrazila asi po 2km, auto sa vyhrážalo obmedzením maximálnej rýchlosti a že po 1000km už nenaštartujem (pričom na prístrojovej doske naskočil efektný odpočet od 1000). Táto hláška zmizla po vypnutí a zapnutí motora. Ďalšie pípanie sa ozvalo od protikolízneho asistenta skoro na každom kruhovom objazde, kedy predo mnou auto schádzalo z objazdu a ja som sa chcel pohnúť smerom za neho. To asistent panikáril skoro vždy, aj keď fyzicky nebolo možné do nikoho naraziť (toto pípanie sa pravdepodobne dá v menu vypnúť, dalo sa tam nastaviť spôsob varovania veľa asistentov).
Zobrazit přílohu 49182

Už veľmi nie som zvyknutý na to, že je niekde zapnutý start-stop (i-stop), v tomto prípade sa auto tvári "hybridne" a motor vypína už pri nízkej rýchlosti a nie až po zastavení, ako na starších modeloch. Veľmi nepraktické napríklad pred kruhovým objazdom - dobrzďujem nech ho nepreletím rovno, nič nejde, stlačím plyn a auto začne ešte len štartovať miesto toho, aby vyrazilo (aspoň na tú nabitú elektriku z brzdenia) vpred.

Kozmetická drobnosť, ale nepáčia sa mi fake výfuky. Na ľavej strane sú to tuším úplné atrapy, vpravo sú reálne výfuky zakončené smerom dolu pár cm za nárazníkom v ktorom sú "diery" na výfuky. Vyzerá to blbo a je škoda, že tie 4 diery v nárazníku nie sú "pravé".

Pozitívny zážitok mám z motora. Jazdil som pod 7 litrov, čo sa mi s CX-5 s menším benzínom podarilo len výnimočne, údajne sa dá dostať ešte o liter nižšie, čo je pri 58 litrovej nádrži už slušný dojazd. Dynamika bola trošku turbonaftová = nič, nič, raketa (nie som na to zvyknutý a vytočiť motor občas trošku dlho trvalo). Škoda, že zvuk je pravdepodobne umelý rovnako, ako tie výfuky. Motor je pekne celý zakrytovaný, takže sa neušpiníte pri dolievaní ostrekovača, akumulátor je na spolujazdcovej strane, pod krytom, zle prístupný, má krytku na + póle, ale pod krytkou je len menšia matica, na ktorú by sa štartovacie káble asi ani nedali uchytiť.
Zobrazit přílohu 49180
Veľké plus dávam za HUD displej, ktorý vie konečne zobrazovať pokyny z Waze (cez Android auto). AA by v aute malo byť aj bezdrôtové, ale nepodarilo sa mi to nastaviť, stále to chcelo párovať telefón a ten sa následne pripojil len cez BT na telefonovanie. Cez USB fungovalo v poriadku, v aute sú vpredu len USB-C konektory. Vpredu je bezdrôtová nabíjačka, občas fungovala, občas sa telefón každú chvíľu prestal a zas začal nabíjať. Vzadu je aj zástrčka na 220, čo je praktické.

Najväčšie plus a toto by som si najradšej namontoval aj k sebe - ostrekovače v predných stieračoch. Asi je to vec čo už sa roky používa všade, naživo som to videl prvýkrát, je to fakt super vec. Okno sa nezotrie nasucho, najprv ho prejdú mokré stierače vlnou okeny a potom ho dočista zotrú. Efektné a funkčné.

Trošku nelogické pre mňa bolo ovládanie teploty na klimatizácii dvoma tlačítkami, kedy aj pridanie aj ubranie teploty je klik "dole", kolieskom si to viem nastaviť naslepo, tu som s stále musel dívať, čo stláčam. Nelogické bolo aj osvetlenie pedálov počas jazdy a nie iba pri otvorených dverách - v noci som vďaka tomu v bočnom okne a zrkadle videl odraz interiéru, vypnúť sa mi to nepodarilo.
Otváranie kufra kopnutím pod nárazníkom bolo v mojom prípade veľmi náhodné, podarilo sa mi to asi 2 z 5 pokusov kedy som to skúšal (možno to chce viac cviku).

Celkovo sa mi páčil infotainment, veľa vecí sa dalo nastaviť, personalizovať, upraviť. Teda okrem prístrojovej dosky, kde sa dá nastaviť vlastne len väčšie písmo. Systém mal celkom rýchlu odozvu, peknú grafiku, displej je akurát veľký. Dobré bolo aj presunutie tlačítka kamerového systému do stredu (na CX-5 je vľavo pod volantom). Prekvapilo ma, že detské poistky na dverách stále nie sú elektronické. ISOFIX konečne nie je utopený medzi sedákom a operadlom, ale prístupný za plastovou krytkou. Predné bočné okná vyzerajú pokryté nejakou fóliou (sneh vyzeral cez ne trošku žlto), či sú termoizolačné, neviem, čelné vyzerá úplne obyčajne, takže v lete asi bude vpredu skleník ako v CX-5.

Auto má v súčasnosti viac ako dvojnásobnú cenu našej CX-5, nevidím v ňom ale dvojnásobnú hodnotu aj s ohľadom na závady ktoré sa v tomto vlákne vyskytujú a ktoré som osobne zažil. Auto mi pripadalo pri jazde tvrdšie a hlučnejšie, ako by mohlo byť, chýba trošku komfortnejšia možnosť nastavenia podvozku.

Napriek tomu, že to bol veľký zážitok, nie je mi za autom až tak smutno :) .
Dobrý den,
nemohl by jste porovnat kvalitu/dojem z BOSE mezi CX-5 a CX-60? u CX-5 jsem byl velmi spokojen...
 
Bose v cx60tke je na ovela lepsie... Moj osobny nazor...
Tiez som vlastnil cx5...
Mal som bose v šestke a bol som spokojný, ale práve pri cx60 som čítal že príplatok za bosé príliš veľký rozdiel nerobi tak som sa mu tentokrát vyhol. Dokonca je pár clankov kde recenzent pise že základ je lepší ako bosé. Ale to je kravina. Ten subwoofer tam brutálne chyba. S kvalitou základného setupu som veľmi spokojný. Nemám síce centerpoint a audiopilot ale v šestke som mal tieto funkcie vypnuté lebo sprocesovany zvuk sa mi páčil menej. To je ale osobná vec. Negatívum je že to nemá spomenutý subwoofer. A to potom fakt sa človek cíti že ta hudba nemá žiadne basy. Snáď bude nejaká možnosť tam subwoofer doplniť. Alebo možno trochu pomôže pohrať sa s equalizerom. Vibrujúce čelne sklo to ale nenahradí 🤣🤣🤣
 
J
Mal som bose v šestke a bol som spokojný, ale práve pri cx60 som čítal že príplatok za bosé príliš veľký rozdiel nerobi tak som sa mu tentokrát vyhol. Dokonca je pár clankov kde recenzent pise že základ je lepší ako bosé. Ale to je kravina. Ten subwoofer tam brutálne chyba. S kvalitou základného setupu som veľmi spokojný. Nemám síce centerpoint a audiopilot ale v šestke som mal tieto funkcie vypnuté lebo sprocesovany zvuk sa mi páčil menej. To je ale osobná vec. Negatívum je že to nemá spomenutý subwoofer. A to potom fakt sa človek cíti že ta hudba nemá žiadne basy. Snáď bude nejaká možnosť tam subwoofer doplniť. Alebo možno trochu pomôže pohrať sa s equalizerom. Vibrujúce čelne sklo to ale nenahradí 🤣🤣🤣
jasne chapem, nemal som moznost porovnat zakladnu audio a priplatkovu v cx60...
Ale priplatkovu co mam teraz tak som velmi spokojny... Mne to staci...
 
Ahoj,
měl jsem právě CX-5 a ten zvuk byl super, pak jsem to vyměnil za Volvo XC60 B4 kvůli sedákům, to Volvo je jak v obýváku, ale zvuk nic moc a to mám příplatkové Harman/Kardon. Sedačka u spolujezdce v CX-5 byla utrpení, jakoby se člověk sesouval dopředu, nemohl jsem si odpočinout když jsem neřídil...

Uvažuji o výměně za Mazdu CX60 v dieselu, ale stále si nejsem jistý. Samozřejmě to vyzkouším atd.. ale i tak, nemá někdo zkušenost s přímým srovnáním? Mazda CX60 vs Volvo XC60? Jedná se mi hlavně o vnitřní prostor a hluk. Ten hluk se dá řešit lepší izolací, ale zásadní tam budou asi také boční okna nebo čelní sklo, jaké má vlastnosti atd... U té CX-5 se to kroutilo jak papír, když mi ho vyměňovali po "kamínku"... Také když jsem četl v tomto vlákně o čelním skle, jak propouští teplo, opravdu jsem si vzpomněl, jak mě žena furt říkala, že v té CX-5 nejde nastavit klimatizace (předtím jsme měli Mondeo), buď je teplo nebo zima... a ono to bylo tím sklem. Je mi jasné, že když bych pořídil CX60, tak nastříkám podvozek, zatlumím co bude třeba, dám nějaké izolační folie na přední a boční okna atd...

Volvo mělo také po pořízení své mouchy, výměna celé ho řízení (vibrace ve volantu), zadními dveřmi tam lítá písek, když si nekoupíš plastové krytky za 2 tis. Kč atd.., už mi 5x seřizovali stěrače a furt blbý..., ale jinak zvuková izolace a jízdní vlastností dobré, i prostor pro posádku je větší než v CX-5 a bufík je k nezaplacení včetně spouštění přes telefon (jde dieselová CX60 startovat přes apku?). Prostě vcelku spokojenost ..... ale něco mi chybí...:)
To volvo má ještě adaptivní tempomat, který zpomaluje v zatáčkách podle toho jak jsou prudké (asi to bere z mapových podkladů.. nevím), takže člověk nastaví 100km/h jen točí volantem... má to CX60? (CX-5 uměla jen zpomalit za vozdily)

V testu je spousta dotazů a ještě jeden, opravdu je zvuk motoru v CX60 "dopován" z repráků? Setkávám se s tím na fórech, ale předpokládám, že by si toho Vaculík ze Světa motorů všiml, ten se v tom videu vyžíval....

Pro mazdu hraje plus hlavně systém BOSE a dále ten pocit z jízdy.
 
Poslední úprava:
Ahoj,
měl jsem právě CX-5 a ten zvuk byl super, pak jsem to vyměnil za Volvo XC60 B4 kvůli sedákům, to Volvo je jak v obýváku, ale zvuk nic moc a to mám příplatkové Harman/Kardon. Sedačka u spolujezdce v CX-5 byla utrpení, jakoby se člověk sesouval dopředu, nemohl jsem si odpočinout když jsem neřídil...

Uvažuji o výměně za Mazdu CX60 v dieselu, ale stále si nejsem jistý. Samozřejmě to vyzkouším atd.. ale i tak, nemá někdo zkušenost s přímým srovnáním? Mazda CX60 vs Volvo XC60? Jedná se mi hlavně o vnitřní prostor a hluk. Ten hluk se dá řešit lepší izolací, ale zásadní tam budou asi také boční okna nebo čelní sklo, jaké má vlastnosti atd... U té CX-5 se to kroutilo jak papír, když mi ho vyměňovali po "kamínku"... Také když jsem četl v tomto vlákně o čelním skle, jak propouští teplo, opravdu jsem si vzpomněl, jak mě žena furt říkala, že v té CX-5 nejde nastavit klimatizace (předtím jsme měli Mondeo), buď je teplo nebo zima... a ono to bylo tím sklem. Je mi jasné, že když bych pořídil CX60, tak nastříkám podvozek, zatlumím co bude třeba, dám nějaké izolační folie na přední a boční okna atd...

Volvo mělo také po pořízení své mouchy, výměna celé ho řízení (vibrace ve volantu), zadními dveřmi tam lítá písek, když si nekoupíš plastové krytky za 2 tis. Kč atd.., už mi 5x seřizovali stěrače a furt blbý..., ale jinak zvuková izolace a jízdní vlastností dobré, i prostor pro posádku je větší než v CX-5 a bufík je k nezaplacení včetně spouštění přes telefon (jde dieselová CX60 startovat přes apku?). Prostě vcelku spokojenost ..... ale něco mi chybí...:)
To volvo má ještě adaptivní tempomat, který zpomaluje v zatáčkách podle toho jak jsou prudké (asi to bere z mapových podkladů.. nevím), takže člověk nastaví 100km/h jen točí volantem... má to CX60? (CX-5 uměla jen zpomalit za vozdily)

V testu je spousta dotazů a ještě jeden, opravdu je zvuk motoru v CX60 "dopován" z repráků? Setkávám se s tím na fórech, ale předpokládám, že by si toho Vaculík ze Světa motorů všiml, ten se v tom videu vyžíval....

Pro mazdu hraje plus hlavně systém BOSE a dále ten pocit z jízdy.
Cx-60 ka cez appku nastartovst nejde, da sa pozriet len info o dojazde stavu nadrze, adblue a pneu... Plus servisny interval a poloha auta... A tusim ze sa da aj zamknut na dialku.
Co viem tak z reprakov zvuk motora neprifarbuje.
Auto vie same soferovat, cize udrziavat medzi pruhmi... ale rychlost samo menit pred zakrutami to asi nevie... Vie ti akurat navrhnut ked je zmena rychlosti ci chces nou poktacovat ked ju potvrdis tlacitkom.
Ja som s autom spokojny, akurat nevyhoda ze ma nejake novorodenecke nedostatky ktore postupne v sevise odstranuju.
Pomer vykon, spotreba a velkost auta je bezkonkurencny. Samozrejme v dieslovej motorizacii.
 
dám nějaké izolační folie na přední a boční okna
Legálne sa na čelné sklo nemôže dať ani úplne priehľadná fólia, na predné bočné som si dal keramické termoizolačné, ale moc rozdiel necítim.
 
Ahoj,
měl jsem právě CX-5 a ten zvuk byl super, pak jsem to vyměnil za Volvo XC60 B4 kvůli sedákům, to Volvo je jak v obýváku, ale zvuk nic moc a to mám příplatkové Harman/Kardon. Sedačka u spolujezdce v CX-5 byla utrpení, jakoby se člověk sesouval dopředu, nemohl jsem si odpočinout když jsem neřídil...

Uvažuji o výměně za Mazdu CX60 v dieselu, ale stále si nejsem jistý. Samozřejmě to vyzkouším atd.. ale i tak, nemá někdo zkušenost s přímým srovnáním? Mazda CX60 vs Volvo XC60? Jedná se mi hlavně o vnitřní prostor a hluk. Ten hluk se dá řešit lepší izolací, ale zásadní tam budou asi také boční okna nebo čelní sklo, jaké má vlastnosti atd... U té CX-5 se to kroutilo jak papír, když mi ho vyměňovali po "kamínku"... Také když jsem četl v tomto vlákně o čelním skle, jak propouští teplo, opravdu jsem si vzpomněl, jak mě žena furt říkala, že v té CX-5 nejde nastavit klimatizace (předtím jsme měli Mondeo), buď je teplo nebo zima... a ono to bylo tím sklem. Je mi jasné, že když bych pořídil CX60, tak nastříkám podvozek, zatlumím co bude třeba, dám nějaké izolační folie na přední a boční okna atd...

Volvo mělo také po pořízení své mouchy, výměna celé ho řízení (vibrace ve volantu), zadními dveřmi tam lítá písek, když si nekoupíš plastové krytky za 2 tis. Kč atd.., už mi 5x seřizovali stěrače a furt blbý..., ale jinak zvuková izolace a jízdní vlastností dobré, i prostor pro posádku je větší než v CX-5 a bufík je k nezaplacení včetně spouštění přes telefon (jde dieselová CX60 startovat přes apku?). Prostě vcelku spokojenost ..... ale něco mi chybí...:)
To volvo má ještě adaptivní tempomat, který zpomaluje v zatáčkách podle toho jak jsou prudké (asi to bere z mapových podkladů.. nevím), takže člověk nastaví 100km/h jen točí volantem... má to CX60? (CX-5 uměla jen zpomalit za vozdily)

V testu je spousta dotazů a ještě jeden, opravdu je zvuk motoru v CX60 "dopován" z repráků? Setkávám se s tím na fórech, ale předpokládám, že by si toho Vaculík ze Světa motorů všiml, ten se v tom videu vyžíval....

Pro mazdu hraje plus hlavně systém BOSE a dále ten pocit z jízdy.
neodsledoval som si ci to robi pri ked tocim volantom, kazdopadne ked je zapnute automaticke natacanie volantom a nedrzim volant tak si auto dobrzdilo. Z toho co mam nacitane nie je tam generator zvuku, aj ked mi prislo dost zvlastne, ze sa mi zdalo, ze auto je lepsie pocut vnutri ako vonku. Niekde som ale cital, ze auto je usposobene aby si zvuk vo vnutri vnimal lepsie, najma sanie. Lebo ked stupim na pedal tak auto nasava poriadne. Az som si zo zaciatku myslel ci to nie je nejake drenie motora. Chod motora je ale velmi kultivovany. Automat sa ho snazi drzat v nizkych otackach. Ked sa stupi trvdsie na pedal tak je ho pocut. Ale nie rusivo. Proste tak ako by som chcel pocut velky motor.

Chcel som sa ale spytat jednu vec. V prirucke aj na forach citam , ze ked je zaradena spiatocka a zmacknes tlacitlo na ovladanie zrkadla, tak sa dane zrkadlo automaticky skloni smerom dolu, aby si videl na zadne koleso. Toto u mna nefunguje. Je to len u mna?
 
Back
Top