• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Najvtipnejsie su pripomienky od ludi ktory to auto ani nevlastnia ale spinia veselo a sami seba tlapkaju po ramene ze ako dobre ze oni maju iny model. (Ten spravmy ten najlepsi 😂😂😂)
Neber si to tak osobně, že se bavíme nepříliš lichotivě právě o tvém oblíbeném autě. To jsou prostě fakta. Stejně jako je fakt, že je to nejluxusnější a snad i nejsilnější Mazda. Pokud u tebe pořád klady převažují nad zápory, je to ok.
Pro mnohé z nás je auto nejen hračka (a v tom jsou Mazdy opravdu dobré), ale i věc denní potřeby. A tady by mě poruchy a běhání po servisech hodně sraly, to by žádný luxus nevyvážil.
 
Já bych neřekl že CX60 je špatný auto jako celek, to ukáže až čas +5let/+8let/+10let. Spíš jen ukazuje jak probíhá testování takovýho auta - až na koncových zákaznících. Co mě paměť sahá, tak je to asi opravdu Mazda s nejvíc porodníma bolestma a zároveň nejviditelnějšíma problémama najednou co snad kdy byla vyrobená.
Mazda si historicky udělala špatný jméno korozí (zadní lemy na 323/626, M6GG předfacelift - auto co si člověk koupil už shnilý v autosalonu,....). Když jsem před 19lety v hospodě řekl,že mám mazdu, tak se přísedící ptali, kolikátou karoserii už mám.
A pak ten hentenoný naftový motor z rodiny Skyactiv-D, kvůli kterému musel někdo z vývoje v japonsku spáchat seppuku.
História sa občas opakuje, teraz sa budeme baviť kto má koľký kardan, motor, tlmiče... ale aby to bolo pozitívne, tak nevidím, že by sa niekto sťažoval na nefunkčné sklápanie zrkadiel, tie už konečne vedia urobiť poriadne?
 
Neber si to tak osobně, že se bavíme nepříliš lichotivě právě o tvém oblíbeném autě. To jsou prostě fakta. Stejně jako je fakt, že je to nejluxusnější a snad i nejsilnější Mazda. Pokud u tebe pořád klady převažují nad zápory, je to ok.
Pro mnohé z nás je auto nejen hračka (a v tom jsou Mazdy opravdu dobré), ale i věc denní potřeby. A tady by mě poruchy a běhání po servisech hodně sraly, to by žádný luxus nevyvážil.
Vobec nic si osobne neberiem. Z takych veci som uz davno vyrastol a neprezivam to 😂
A nie je to moje oblubene auto. Oblubene je moj GR Yaris. CX60 je pre mna obycajny spotrebak takze v poho.
 
...ale aby to bolo pozitívne, tak nevidím, že by sa niekto sťažoval na nefunkčné sklápanie zrkadiel, tie už konečne vedia urobiť poriadne?
Na to je ješte brzy, to se projevuje až po 2-3 letech :)
 
uvažujem o CX60 PHEV ... od akého dátumu výroby ma zmysel hľadať auto ,aby som sa vyhol väčšine problémov. Ak sa to vobec da :)
 
Já jsem po jedenácti měsících s mojí CX-60 PHEV (prosinec 22 - listopad 23, najeto 20 tis. km) pokus o soužití vzdal. Snad všechny problémy, co tady ostatní popisují, jsem řešil taky (nejvíc podvozek, ale taky nespolehlivost systémů, špatné bezdrátové nabíjení mobilu, nevytlumené dveře, klepání v kufru, šílené pochody (poskoky, zvuky) v automatické převodovce při řazení, podivné mlácení pod přední nápravou při rozjezdu z nuly, vrzání kol přední nápravy... atd. atd. AŽ JSEM JEDNOHO DNE JEL NASRANÝ Z AUTA KOLEM BMW ... A PROSTĚ JSEM TAM ZABOČIL A VYBRAL SI JEDNO ZE TŘÍ NABÍZENÝCH BMW X5 plug in hybrid. Od té doby jsem spokojený řidič, který se do svého auta těší a jízda je mi potěšením :)

Naprosto tristní je, že ta Mazda CX-60 PHEV s nájezdem 20 tis. km (původní kupní cena 1,6 MIO) od prosince ´23 stála v autobazaru, myslím, že za velmi slušnou cenu, a i přes postupné další snižování ceny (1,2 až po 1 MIO) se do prázdnin neprodala. Nakonec se majiteli autobazaru zželelo a navrhl přímý výkup ... a na částku se ani neptejte ( :sob: ), nepotřeboval jsem peníze hned, nicméně nechat to dalšího půl roku, rok hnít a chátrat na dvoře mi přišlo hrozný... Prachy jsem hodil za hlavu, cenné je pro mě poučení, že MAZDA už ne. Bohužel. BMW je dražší, ale spolehlivé a klidně v něm budu jezdit deset let. Všem majitelům CX-60 přeju pevné nervy ✊
 
Bolo by divné, keby BMW za dvojnásobnú cenu nebolo lepšie, nie? :)
A to som tam skoro nič nepridal, len vyhrievané sedačky.

1724744786022.png
 
Já to nechápu. Každopádně CX60 pěkně škodí pověsti Mazdy o bezproblémových autech. Nicméně je tu i mnoho lidí co si auto chválí a podobné potíže u svého vozu nepozorují. Na pohled se mi CX60 rozhodně líbí a je to fakt škoda.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Bolo by divné, keby BMW za dvojnásobnú cenu nebolo lepšie, nie? :)
A to som tam skoro nič nepridal, len vyhrievané sedačky.

Zobrazit přílohu 52844
Moje mě přišlo na 2 MIO vč. DPH (X5 xDrive45e PHEV, 10 měs. staré s nájezdem 9 tis. KM) , ale ten rozdíl v kvalitě, spolehlivosti, podvozku, celkovém jízdním komfortu atd. je nepoměřitelný. Mám ho už skoro rok a v servisu jsem ještě nebyl, kromě garanční prohlídky, jinak šlape jak hodinky!!! Ano, BMW je o třídu výš (možná spíš o dvě dle mé osobní zkušenosti, protože u nich by si například nedovolili vyrobit "prémiové" auto a nevytlumit dveře...), ale jak kdysi kdosi říkal: "Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci." Po té snůšce problémů (které bych možná ještě pochopil u aut v cenové kategorii v řádu stovek tisíc) jsem šťastný, že jsem se Mazdy CX-60 zbavil. A několika lidem, kteří se mě na ni ptali jsem (snad) i nákup tohoto vozu rozmluvil, protože podle mě se stále jedná o nedotažený koncept, jehož testovacími jezdci jsou zákazníci, kteří za to natvrdo zaplatili... Tím bych to ukončil a ještě jednou přeju všem majitelům tohoto nešťastného vozidla hodně štěstí a pevné nervy!!!
 
X5 G05 je na trhu už 5 let a s tímto pohonem už 4 roky, za tu dobu musí být vychytané.
 
Já jsem po jedenácti měsících s mojí CX-60 PHEV (prosinec 22 - listopad 23, najeto 20 tis. km) pokus o soužití vzdal. Snad všechny problémy, co tady ostatní popisují, jsem řešil taky (nejvíc podvozek, ale taky nespolehlivost systémů, špatné bezdrátové nabíjení mobilu, nevytlumené dveře, klepání v kufru, šílené pochody (poskoky, zvuky) v automatické převodovce při řazení, podivné mlácení pod přední nápravou při rozjezdu z nuly, vrzání kol přední nápravy... atd. atd. AŽ JSEM JEDNOHO DNE JEL NASRANÝ Z AUTA KOLEM BMW ... A PROSTĚ JSEM TAM ZABOČIL A VYBRAL SI JEDNO ZE TŘÍ NABÍZENÝCH BMW X5 plug in hybrid. Od té doby jsem spokojený řidič, který se do svého auta těší a jízda je mi potěšením :)

Naprosto tristní je, že ta Mazda CX-60 PHEV s nájezdem 20 tis. km (původní kupní cena 1,6 MIO) od prosince ´23 stála v autobazaru, myslím, že za velmi slušnou cenu, a i přes postupné další snižování ceny (1,2 až po 1 MIO) se do prázdnin neprodala. Nakonec se majiteli autobazaru zželelo a navrhl přímý výkup ... a na částku se ani neptejte ( :sob: ), nepotřeboval jsem peníze hned, nicméně nechat to dalšího půl roku, rok hnít a chátrat na dvoře mi přišlo hrozný... Prachy jsem hodil za hlavu, cenné je pro mě poučení, že MAZDA už ne. Bohužel. BMW je dražší, ale spolehlivé a klidně v něm budu jezdit deset let. Všem majitelům CX-60 přeju pevné nervy ✊
Tak ať slouží, jen se toho zbav před cca 150tkm. Do té doby bývá BMW super.
 
Back
Top