• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Ahoj CX60 3,3 mám od srpna 2023 najeto 45000 a ohledně řízení to bylo opraveno a před měsícem zase stejná závada jsem objednán do servisu tak jsem zvědav jak to dopadne ale jinak jsem s autem spokojen
Poslušně hlásím, že mě se lepivé řízení také vrátilo. Nyní není v přímém směru, ale když je volant cca o 45° pootočen. Předvést se to dá při nájezdu na dálnici, to je přesně to natočení volantu. No nic, napíšeme dealerovi, že znovu a lépe ..
 
Vie niekto ako je to aktuálne s výmenou tlmičov. Niekde na nemeckom fóre som čítal že Mazda bezplatne menila na niektorých vin tlmiče za mäkšie. Ja mám 30k km. Všetky závady sa mi vyhýbajú, ale minule som sa odviezol vo vlastnom aute vzadu a je to fakt katastrofa. Auto skáče jak koza. V predu to človek cíti ale nie tak ako v zadu. Mám vytypované jedno zvlnenie cesty neďaleko môjho bydliska cez ktoré moja 6tka prejde tak že ani nevieš a cx-60 ide dvihnúť zadnú nápravu skoro do vzduchu.
 
Vie niekto ako je to aktuálne s výmenou tlmičov. Niekde na nemeckom fóre som čítal že Mazda bezplatne menila na niektorých vin tlmiče za mäkšie. Ja mám 30k km. Všetky závady sa mi vyhýbajú, ale minule som sa odviezol vo vlastnom aute vzadu a je to fakt katastrofa. Auto skáče jak koza. V predu to človek cíti ale nie tak ako v zadu. Mám vytypované jedno zvlnenie cesty neďaleko môjho bydliska cez ktoré moja 6tka prejde tak že ani nevieš a cx-60 ide dvihnúť zadnú nápravu skoro do vzduchu.
Myslíš toto téma?
 
Myslíš toto téma?
S vin 145508 to vyzerá že som už jeden z tých odladenych. Čo potom museli mať ti ostatní???
 
S vin 145508 to vyzerá že som už jeden z tých odladenych. Čo potom museli mať ti ostatní???
Nevím, však se jich tam zeptej. Ale tady si nehrajeme na čím víc otazníků, tím hlasitější otázka. ;)
 
Tak jsem byl včera v servisu Mazda ohledně řízení. CX60 podrobili testům co jim Mazda doporučila a naznali že je to špatný. Tet budu čekat až se ozvou a vyřeší se ta opakovaná závada doufejme že už napořád ☝️ jak budu neco vědět podám info.Jinak jsem se svezl s novou CX80 3,3 a ten podvozek je mnohem lepší. A ohledně asistentů hlídání překročení rychlosti tak to není taková hrůza decentní zvuk a dá se vypnout vypínačem na levé straně vedle volantu
 
Vie niekto ako je to aktuálne s výmenou tlmičov. Niekde na nemeckom fóre som čítal že Mazda bezplatne menila na niektorých vin tlmiče za mäkšie. Ja mám 30k km. Všetky závady sa mi vyhýbajú, ale minule som sa odviezol vo vlastnom aute vzadu a je to fakt katastrofa. Auto skáče jak koza. V predu to človek cíti ale nie tak ako v zadu. Mám vytypované jedno zvlnenie cesty neďaleko môjho bydliska cez ktoré moja 6tka prejde tak že ani nevieš a cx-60 ide dvihnúť zadnú nápravu skoro do vzduchu.
Pred dvoma tyzdnami mi na mojej CX60 PHEV vymenili zadne 700E tlmice za 700F. Zmena spravania nie je velka , ale je citelna. Zadny pasaziery su menej vyhadzovany do vzduchu po prejazde velkymi nerovnostami. A tiez predna naprava so zadnou viac "spolupracuje". Pri prejazde velkych nerovnosti sa auto pohybuje smerom hore/dolu naraz predna aj zadna cast. Teda aspon na tych nerovnostiach , kde predtym zadna cast poskocila vysie ako predna.
 
S vin 145508 to vyzerá že som už jeden z tých odladenych. Čo potom museli mať ti ostatní???
Měnili mi tlumiče a stabilizátory v květnu 2023, změna tam byla, ale postupem času zadek zase začal skákat jak koza. Na netu jsem našel, že od října 23 upravili procesy a montují jiné tlumiče, tak jsem šel do servisu znovu a vyměnili mi je podruhé před týdnem. Změna už je to poměrně citelná, hlavně ten komfort na zadním sedadle.

Dělali ještě ruzné přeprogramy v rámci svolávačky, které kompletně rozesraly driver personalisation. Nejen, že mě to nepozná už vůbec, ale v rámci prvotního automatického natavení se hýbe jen sedačka a volant je úplně mrtvý.

Dále jsem si všiml, že se po přeprogramu začal chovat zvláštně adaptivní tempomat. Při změně pruhů si najíždí hodně zeširoka (výrazně více než předtím) a celé to trvá tak dlouho, že i v nočním provozu to je absolutně nepoužitelné. Při vracení zpět mě jednou dokonce málem hodil do svodidel. Vnímáte někdo taky zhoršení?
 
Ahojte, tiež evidujete praskavé pazvuky od stredového tunela (v miestach niekde medzi radením a ovládaním klímy)? Rozumiem, že to asi súvisí so zväčšujúcim sa rozdielom vonkajšej a vnútornej teploty, rovnako je pravda že moja žena zvykne poriadne vykúriť, ale príde mi to extrémne. Nielen pri jazde, ale aj pri odstavenom aute (bežiaci motor) to podchvíľou zapraští. Niečo ako keď môj parketár vravel, že po drevenej podlahe treba veľa chodiť a ‘masírovať ju’ a potom spružnie a nebude toľko praskať. V aute je to podobné, akoby sa všetky tie plasty veľmi neprémiovo nevedeli vysporiadať so zmenou teploty.
 
Jak dlouho trvala oprava, výměna motoru?

Na ten nový motor máte najeto 60000k nebo 20000k ?
 
Co se měnilo při nadměrné teplotě motoru a problému s chladící kapalinou?
Motor, podivej se na můj příspěvek z 29.7., auta jsem se zbavil, mám nové sorento, za 2,5 měsíce 11tiskm a ani jednou v servisu....ano, ta síla motoru tam není, ale vše funguje jak má, auto je pohodlné a zatím spolehlivé, moje třetí sorento, tak vím o čem mluvím, mazdy jsem měl od 323F snad všechny, ale CX60 byla moje poslední
 
Zdravím jak jsem už psal ohledně řízení tak mi v servisu řekli že se řízení bude měnit. Řízení objednali. před týdnem se mi rozsvítili kontrolky porucha hybridního systému a porucha systému i-stop budou měnit baterku tet čekám až bude k dispozici náhradní auto a zavezu ten vergl na opravu🤦🏼‍♂️ dnes sem vypozoroval ze na volnoběh a při mírném zešlápnutí plynu ozivaji divné zvuky někde od motoru su zvědav co to bude Mazdu mám srpen 2023 najeto 50000 km. V servisu su jako doma.
 
Zdravím jak jsem už psal ohledně řízení tak mi v servisu řekli že se řízení bude měnit. Řízení objednali. před týdnem se mi rozsvítili kontrolky porucha hybridního systému a porucha systému i-stop budou měnit baterku tet čekám až bude k dispozici náhradní auto a zavezu ten vergl na opravu🤦🏼‍♂️ dnes sem vypozoroval ze na volnoběh a při mírném zešlápnutí plynu ozivaji divné zvuky někde od motoru su zvědav co to bude Mazdu mám srpen 2023 najeto 50000 km. V servisu su jako doma.
To vše mám již za sebou.. Plus hodně dalších... Aktuálně 57000km koupeno červen 23. Teď posledních cca 20000km bez problémů
 
Dobrý den,
mám dotaz nebyl už někdo na svolávací akci AR056A čeho se týká
 
Dobrý den,
mám dotaz nebyl už někdo na svolávací akci AR056A čeho se týká
Motor může při volnoběžných otáčkách zhasnout v důsledku softwarových chyb
Motor se nemusí znovu nastartovat při volnoběhu z automatického zastavení motoru (i-stop). V tomto stavu se rozsvítí varovná kontrolka motoru, zobrazí se zpráva „Hybrid System Malfunction“ a může zaznít varovný signál. Selhání opětovného nastartování motoru z volnoběhu může zvýšit riziko nehody. Poznámka: Může dojít k uložení DTC P0DAB a DTC P0AB9.
Motor je možné znovu nastartovat stisknutím „tlačítka start“.

Příčina:
Nesprávný software v řídicím modulu hnacího ústrojí (PCM) a řídicím modulu energie akumulátoru (BECM) může ovlivnit funkci podpory akumulátoru hybridního vozidla a způsobit možné selhání opětovného nastartování motoru.

Selhává opětovné nastartování motoru
V řídicím počítači převodovky vozidla „mild hybrid“ nemusí být spojka spojující elektromotor a spalovací motor správně načasovaná, když:
a) dojde k opětovnému nastartování motoru během jízdy EV
b) se motor opětovně nastartuje ihned po přechodu z jízdy se spalovacím motorem na jízdu EV
V takovém stavu se otáčky motoru nemusí zvýšit a motor se nemusí znovu nastartovat. Motor je možné znovu nastartovat stisknutím „tlačítka start“.

Příčina:
Nevhodný řídicí software řídicího modulu převodovky (TCM) může způsobit překročení tlaku spojky C0 nebo zpoždění zapojení.

Nefunkční odmrazování a varovná kontrolka bezpečnostních pásů
Při zapnutí hybridního systému nebo nastartování motoru se na přístrojové desce může zobrazit několik varovných zpráv. Navíc se může rozsvítit varovná kontrolka motoru. Funkce odmrazování, varování bezpečnostních pásů a sledování 360° nemusí fungovat tak, jak bylo navrženo, což může zvýšit riziko nehody.

Příčina:
Naprogramování nesprávného softwaru elektronické napájecí jednotky palubní desky (Dash-ESU) může způsobit chybu při startování vozidla.
 
Back
Top