• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Asi by bylo lepší, kdyby se místo vymejšlení softwaru vrátili ke karburátorům. To by snad to auto bylo aspoň pojízdný :joy:
 
Motor může při volnoběžných otáčkách zhasnout v důsledku softwarových chyb
Motor se nemusí znovu nastartovat při volnoběhu z automatického zastavení motoru (i-stop). V tomto stavu se rozsvítí varovná kontrolka motoru, zobrazí se zpráva „Hybrid System Malfunction“ a může zaznít varovný signál. Selhání opětovného nastartování motoru z volnoběhu může zvýšit riziko nehody. Poznámka: Může dojít k uložení DTC P0DAB a DTC P0AB9.
Motor je možné znovu nastartovat stisknutím „tlačítka start“.

Příčina:
Nesprávný software v řídicím modulu hnacího ústrojí (PCM) a řídicím modulu energie akumulátoru (BECM) může ovlivnit funkci podpory akumulátoru hybridního vozidla a způsobit možné selhání opětovného nastartování motoru.

Selhává opětovné nastartování motoru
V řídicím počítači převodovky vozidla „mild hybrid“ nemusí být spojka spojující elektromotor a spalovací motor správně načasovaná, když:
a) dojde k opětovnému nastartování motoru během jízdy EV
b) se motor opětovně nastartuje ihned po přechodu z jízdy se spalovacím motorem na jízdu EV
V takovém stavu se otáčky motoru nemusí zvýšit a motor se nemusí znovu nastartovat. Motor je možné znovu nastartovat stisknutím „tlačítka start“.

Příčina:
Nevhodný řídicí software řídicího modulu převodovky (TCM) může způsobit překročení tlaku spojky C0 nebo zpoždění zapojení.

Nefunkční odmrazování a varovná kontrolka bezpečnostních pásů
Při zapnutí hybridního systému nebo nastartování motoru se na přístrojové desce může zobrazit několik varovných zpráv. Navíc se může rozsvítit varovná kontrolka motoru. Funkce odmrazování, varování bezpečnostních pásů a sledování 360° nemusí fungovat tak, jak bylo navrženo, což může zvýšit riziko nehody.

Příčina:
Naprogramování nesprávného softwaru elektronické napájecí jednotky palubní desky (Dash-ESU) může způsobit chybu při startování vozidla.
Díky za info
 
Back
Top