• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Asi by bylo lepší, kdyby se místo vymejšlení softwaru vrátili ke karburátorům. To by snad to auto bylo aspoň pojízdný :joy:
 
Motor může při volnoběžných otáčkách zhasnout v důsledku softwarových chyb
Motor se nemusí znovu nastartovat při volnoběhu z automatického zastavení motoru (i-stop). V tomto stavu se rozsvítí varovná kontrolka motoru, zobrazí se zpráva „Hybrid System Malfunction“ a může zaznít varovný signál. Selhání opětovného nastartování motoru z volnoběhu může zvýšit riziko nehody. Poznámka: Může dojít k uložení DTC P0DAB a DTC P0AB9.
Motor je možné znovu nastartovat stisknutím „tlačítka start“.

Příčina:
Nesprávný software v řídicím modulu hnacího ústrojí (PCM) a řídicím modulu energie akumulátoru (BECM) může ovlivnit funkci podpory akumulátoru hybridního vozidla a způsobit možné selhání opětovného nastartování motoru.

Selhává opětovné nastartování motoru
V řídicím počítači převodovky vozidla „mild hybrid“ nemusí být spojka spojující elektromotor a spalovací motor správně načasovaná, když:
a) dojde k opětovnému nastartování motoru během jízdy EV
b) se motor opětovně nastartuje ihned po přechodu z jízdy se spalovacím motorem na jízdu EV
V takovém stavu se otáčky motoru nemusí zvýšit a motor se nemusí znovu nastartovat. Motor je možné znovu nastartovat stisknutím „tlačítka start“.

Příčina:
Nevhodný řídicí software řídicího modulu převodovky (TCM) může způsobit překročení tlaku spojky C0 nebo zpoždění zapojení.

Nefunkční odmrazování a varovná kontrolka bezpečnostních pásů
Při zapnutí hybridního systému nebo nastartování motoru se na přístrojové desce může zobrazit několik varovných zpráv. Navíc se může rozsvítit varovná kontrolka motoru. Funkce odmrazování, varování bezpečnostních pásů a sledování 360° nemusí fungovat tak, jak bylo navrženo, což může zvýšit riziko nehody.

Příčina:
Naprogramování nesprávného softwaru elektronické napájecí jednotky palubní desky (Dash-ESU) může způsobit chybu při startování vozidla.
Díky za info
 
Zdravím všechny.Tak Mazdu CX 60 už mam druhej týden v servisu ohledně výměny řízení oprava předních ramen a výměnu hybridní baterky. Na baterku se čekalo deset dnů ☝️. A dnes mi volali že zjistili že teče chladič. Tak ho objednají a zase se bude čekat. Musím doufat že to pujde rychle. Je to smutny dali do prodeje auto s kterým jsou od začátku problémy 😢 snad se do Vánoc dočkám
 
Zdravím všechny.Tak Mazdu CX 60 už mam druhej týden v servisu ohledně výměny řízení oprava předních ramen a výměnu hybridní baterky. Na baterku se čekalo deset dnů ☝️. A dnes mi volali že zjistili že teče chladič. Tak ho objednají a zase se bude čekat. Musím doufat že to pujde rychle. Je to smutny dali do prodeje auto s kterým jsou od začátku problémy 😢 snad se do Vánoc dočkám
Přeji brzkou opravu, snad to do těch vánoc klapne. Jen se zeptám, o jaký model CX 60 jde a kolik máte najeto
 
Mám naftu do provozu srpen 2023 najeto 50000 km svezeni moc pěkný ale ty problémy
Tak u mě najeto pouze 4800 km v provozu od září 2024 ( vyrobeno 2023) (diesel 3.3) a zatím pouze problém se svítící kontrolkou motoru. Opraveno na záruku před třemi týdny, zatím vše ok, jak píšete s jízdou jsem naprosto spokojen a neměnil bych ( předtím jsem měl 4. generaci Santa FE hybrid a tak nějak srovnávám s CX 60. Myslím tím + a - . Zatím více plusů Mazda :grinning: Jen mě děsí zde popisované závady ve všech vláknech :p Tak snad budu mít štěstí na dobrý kousek :). Čas ukáže. Pak napište, jak to dopadlo.
 
Tak u mě najeto pouze 4800 km v provozu od září 2024 ( vyrobeno 2023) (diesel 3.3) a zatím pouze problém se svítící kontrolkou motoru. Opraveno na záruku před třemi týdny, zatím vše ok, jak píšete s jízdou jsem naprosto spokojen a neměnil bych ( předtím jsem měl 4. generaci Santa FE hybrid a tak nějak srovnávám s CX 60. Myslím tím + a - . Zatím více plusů Mazda :grinning: Jen mě děsí zde popisované závady ve všech vláknech :p Tak snad budu mít štěstí na dobrý kousek :). Čas ukáže. Pak napište, jak to dopadlo.
Jak budu mít auto opraveno podám info. U mne se závada se řízením začala objevovat kolem 10000 km a vrzající ramena taky. A zbytek závad později. Snad vaše Mazda bude na tom líp 👍
 
Zdravím všechny tak po třech týdnech jsem dostal Mazdu zpět vše co bylo potřeba vyměnili. Doufám že už bude pokoj a budu si užívat ten zvuk a jízdu. Přeji všem pěkný vánoční svatky 👍



IMG_2735.jpeg
 
Dám to sem.
Upgrade šestky na CX-60 254D Homura + packety, Platinum Quartz. Zatím spokojenost, cca 2200km, z toho většina ve sněhu při výsadku na Pitztal. Nějaké drobnosti by k vylepšení se našly, ale nestojí to za řeč.
Poděkování do Mazda Tábor (Wágnerová), super přístup jako vždy.
A stejně tak poděkování @Natural za precizní úvodní péči o exteriér (on to ani jinak neumí).

IMG_3952_small.jpgIMG_3954_small.jpgIMG_3955_small.jpg
 
Zdravím všechny tak po třech týdnech jsem dostal Mazdu zpět vše co bylo potřeba vyměnili. Doufám že už bude pokoj a budu si užívat ten zvuk a jízdu. Přeji všem pěkný vánoční svatky 👍



Zobrazit přílohu 54486
Zdravím. Ta výměna toho řízení, to je ten problém s posilovačem jak to jde těžko na nějakou stranu ? A ta oprava předních ramen to je to jak to skřípne v nízké rychlosti při přejezdu nějaké nerovnosti ?

Děkuji za případnou odpověď.
 
Zdravím. Ta výměna toho řízení, to je ten problém s posilovačem jak to jde těžko na nějakou stranu ? A ta oprava předních ramen to je to jak to skřípne v nízké rychlosti při přejezdu nějaké nerovnosti ?

Děkuji za případnou odpověď.
Zdravím náhlé zvýšení úsilí při řízení. Před rokem mi něco na řízení měnili a letos to začalo dělat znovu a vyměnili celé řízení. A ty ramena tam dávali nakou opravnou sadu,při přejíždění nerovnostech se ozývali divně zvuky a prý to bude už v poho uvidím
IMG_2762.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top