- 3 506
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Přidávám odkaz na tu zmíněnou prezentaci, ze které čerpají naši páni redaktoři:https://www.novinky.cz/auto/clanek/...-sestivalci-ma-byt-i-elektrifikovany-40341944
A teď o tom budou psát všude
EURO 7 - nejen pro Mazdu v Evropě ...
https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/new-euro-7-emission-standard-in-eu
český komentář:
https://fdrive.cz/clanky/evropska-k...1161713&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Ona pravda je poněkud složitější. Článek z webu Tesmanian je trochu tendenční, jak už to od příznivců Tesly bývá. Na druhou stranu je měření ADACu poplatné stávající metodice, a ta není vůbec jednoduchá, s různými úlevami, koeficienty atd. Podobný chaos se uplatňuje při výpočtu pokut za překročení emisí. Nekonečná je také snaha o vykazování skutečné spotřeby. Jestli EU chce opravdu zjednodušit a "zjednoznačnit" pravidla, bylo by to chvályhodné, jen tomu nevěřím. Nevím ovšem, jestli je za tím neschopnost nebo úmysl.Co se týká NOx, tak už teď to většina automobilek v reálném provozu plní viz.: https://autobible.euro.cz/kolik-nox-produkuji-moderni-diesely-realnem-provozu-nektere-nic/ a jsou tamní benzíny vypsány. To je článek úplně o ničem.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Jasně, ale za 5 let se to posune zase dále. Když už teď jsou auta v reálném provozu schopna mít do 10mg NOx. Automobilky s tím umí pracovat, jenom to zaplatí zákazníci.Ona pravda je poněkud složitější. Článek z webu Tesmanian je trochu tendenční, jak už to od příznivců Tesly bývá. Na druhou stranu je měření ADACu poplatné stávající metodice, a ta není vůbec jednoduchá, s různými úlevami, koeficienty atd. Podobný chaos se uplatňuje při výpočtu pokut za překročení emisí. Nekonečná je také snaha o vykazování skutečné spotřeby. Jestli EU chce opravdu zjednodušit a "zjednoznačnit" pravidla, bylo by to chvályhodné, jen tomu nevěřím. Nevím ovšem, jestli je za tím neschopnost nebo úmysl.
Ano, posune se to dál.Jasně, ale za 5 let se to posune zase dále. Když už teď jsou auta v reálném provozu schopna mít do 10mg NOx. Automobilky s tím umí pracovat, jenom to zaplatí zákazníci.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Ja jen doufam ze automobilky zazaluji konecne EU! Protoze tahle buzerace neni normalni.V oceanech pluje spoustu parniku, ve vzduchu lita spoustu letadel ktere znecistuji tuto planetu X krat vice...Zkuste si najit jen kolik sezere tanker nafty(tezkeho oleje) za jeden tyden...
No, autor toho videa podle vlastních slov pracoval/pracuje jako autodesignér, spíše je to jeho fantazie (viz komentáře na youtube pod videem). Myslím, že oficiálních informací bude málo, a tak různí komentátoři tápou: Nové SUV Mazdy se postaví proti modelům BMW, motoricky je dokonce překoná | Autoforum.czcopak se nám to chystá , ale proboha proč zase to šílený oplastování