• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

Co se týká NOx, tak už teď to většina automobilek v reálném provozu plní viz.: https://autobible.euro.cz/kolik-nox-produkuji-moderni-diesely-realnem-provozu-nektere-nic/ a jsou tamní benzíny vypsány. To je článek úplně o ničem.

Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Ona pravda je poněkud složitější. Článek z webu Tesmanian je trochu tendenční, jak už to od příznivců Tesly bývá. Na druhou stranu je měření ADACu poplatné stávající metodice, a ta není vůbec jednoduchá, s různými úlevami, koeficienty atd. Podobný chaos se uplatňuje při výpočtu pokut za překročení emisí. Nekonečná je také snaha o vykazování skutečné spotřeby. Jestli EU chce opravdu zjednodušit a "zjednoznačnit" pravidla, bylo by to chvályhodné, jen tomu nevěřím. Nevím ovšem, jestli je za tím neschopnost nebo úmysl.
 
Ja jen doufam ze automobilky zazaluji konecne EU! Protoze tahle buzerace neni normalni.V oceanech pluje spoustu parniku, ve vzduchu lita spoustu letadel ktere znecistuji tuto planetu X krat vice...Zkuste si najit jen kolik sezere tanker nafty(tezkeho oleje) za jeden tyden...
 
Ona pravda je poněkud složitější. Článek z webu Tesmanian je trochu tendenční, jak už to od příznivců Tesly bývá. Na druhou stranu je měření ADACu poplatné stávající metodice, a ta není vůbec jednoduchá, s různými úlevami, koeficienty atd. Podobný chaos se uplatňuje při výpočtu pokut za překročení emisí. Nekonečná je také snaha o vykazování skutečné spotřeby. Jestli EU chce opravdu zjednodušit a "zjednoznačnit" pravidla, bylo by to chvályhodné, jen tomu nevěřím. Nevím ovšem, jestli je za tím neschopnost nebo úmysl.
Jasně, ale za 5 let se to posune zase dále. Když už teď jsou auta v reálném provozu schopna mít do 10mg NOx. Automobilky s tím umí pracovat, jenom to zaplatí zákazníci.

Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
 
Jasně, ale za 5 let se to posune zase dále. Když už teď jsou auta v reálném provozu schopna mít do 10mg NOx. Automobilky s tím umí pracovat, jenom to zaplatí zákazníci.

Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Ano, posune se to dál.
- bude více aut nebo i značek, která budou v Evropě nedostupná. Spíše skončí na CO2 a na sankcích a EURO 7 se nedočkají.
- bude přibývat "zelených" politiků (nejnověji se psalo o vstřícnosti Borise Johnsona k posunu termínu ukončení spalovacích motorů v nových autech)
- Evropa se pomalu bude měnit na zvláštní skanzen (a to teď nemyslím jen auta) ...
 
Ja jen doufam ze automobilky zazaluji konecne EU! Protoze tahle buzerace neni normalni.V oceanech pluje spoustu parniku, ve vzduchu lita spoustu letadel ktere znecistuji tuto planetu X krat vice...Zkuste si najit jen kolik sezere tanker nafty(tezkeho oleje) za jeden tyden...

To je pěkně,ale bez těch tankerů by jsme se na naše auta jen koukali.
 
To ano ale buzerují se pouze automobilky. Tankery a okázalé výletní několika patrové lodě ty si jezdí a jezdí a nemusí splňovat vůbec nic...btw jak nám krásně pršelo tento rok že? Že by to bylo tím zákazem létání, nebo jen náhoda...?
 
hybrid v case ked konkurencia bude seriozne nasadzovat bev? s takovou sa zachvilu v europe ziadne mazdy predavat nebudu, lebo sa kvoli emisiam budu musiet pokutne dovazat a homologovat ako nejake vystavne kusy :)
 
copak se nám to chystá :rolleyes:, ale proboha proč zase to šílený oplastování :scream:
 
Back
Top