• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

tvl.. co ty drby o zadokolce...?

mmch pro soucasne majitele M6 asi v urcitem smeru dobra zprava.. bude to pomalu zastaravat a asi si i trochu lip drzet cenu.

Nejde si ale koupit novou, no :/
 
divejte... tady rikaji, ze to (zatim?) plati jen pro U.S. a zadokolka se sestivalcem by mela byt snad v planu.

Stejne jako snaha Mazdy o posun vice do premioveho segmentu.. coz kvituji :)

 
No, bude potřeba zavčas vyměnit, ať se můžu vozit co nejdéle ;)
 
Poslední úprava:
Tak teď už jen přijímat sázky, jestli se to dostane i k nám sem do Evropy. Já bych si klidně vsadil, že ne. Vemte si jen anabázi se současným 2,5l benzínem v současných generacích Mazdy 6 a CX-5, který je třeba v zámoří dostupný i s turbem a tady pouze jako "obyčejná" atmosféra a ještě s vypínáním dvou válců... Obávám se, že ten šestiválec přes Brusel neprojde... :( Bez ohledu na samotnou pohonnou jednotku jsem ale zároveň hodně zvědavý, jak s novými generacemi Mazda nastaví cenou politiku. Již delší dobu se Mazda netají ambicemi více promlouvat do prémiového segmentu (teď bez ohledu na to, jak se jí to ve skutečnosti daří nebo ne...), bohužel tak postupně pozicuje i své ceny (i když uznávám, že ke zdražení došlo u všech značek). Dá se tedy očekávat, že nové generace našich modelů budou zase o kousek výš. No a pokud by se sem nakonec nějak dostal i ten šestiválec, tak nevím nevím, kam až páni z Hirošimy budou mít odvahu s cenovkou zajít... No uvidíme... ;)
 
Ještě pro doplnění, možná se to tady už někde objevilo, pokud ne, tak taková malá "ochutnávka" nové generace CX-5, nebo možná spíše nové CX-50?


Jedno je tedy jasné, ať už se bude nové SUV jmenovat jakkoliv, ať už bude mít jakoukoliv platformu, resp. jakýkoliv motor, bude to stále kus krásného auta! :innocent:
 
Sice dle popisu je to patent zadní nápravy a zbytek je jen nějaký myšlenkový pochod, který s patentem nemá nic moc společnýho, ale kdyby vyšlo to co je na obrázku (ta karoserie), tak to bude nějaký čtyřmístný kupé s nádrží na palivo a jámou pro baterie (že by plug-in hybrid ?).

No vypadá to pěkně, ale jestli z toho někdy něco bude....
 
jako technika proc ne, jen doufam ze udelaji vlastni kastli a nebude to jen prelabelovany yaris...
 
Poslední úprava moderátorem:
Mazda confirms model names of expanded European SUV line-up
Leverkusen, 07/10/2021
New Mazda CX-60 and Mazda CX-80 models to be launched in Europe over the next two years
New Mazda MX-30 model with rotary engine generator launching in first half of 2022

Mazda Motor Corporation today announced plans to expand its SUV line-up from 2022 onwards. Two new models from the company’s Large Product group*¹, the Mazda CX-60 and Mazda CX-80, will be introduced throughout Europe during the next two years.

To meet the growing needs of the segment, Mazda will offer European customers a wider choice of SUVs combining the latest environmental performance with the driving pleasure inherent in every Mazda.

At the same time, new CX-70 and CX-90 wide-bodied models, and the CX-50 from the small platform group, will be launched in the US and some other non-European markets.

The new European models, the Mazda CX-60 and Mazda CX-80, will create positive business growth over the medium-to-long term. Making full use of the company’s Building Block development and production strategy*², which incorporates Skyactiv technology, bundled planning and flexible production, Mazda will expand its SUV line-up using the latest technologies.

Featuring two-row and three-row seating respectively, the CX-60 and CX-80 will spearhead the European introduction of plug-in hybrid models with straight-four gasoline engines combined with an electric motor. The new generation straight-six Skyactiv-X petrol engine and Skyactiv-D diesel engine will also be introduced in combination with a 48V mild hybrid system, combining high output with excellent environmental performance.

In addition, during the first half of 2022, a new version of Mazda’s first mass-production EV, the MX-30, will be introduced that incorporates multiple electrification technologies using Mazda’s unique rotary engine as a generator.

From around 2025, the company will introduce a number of new products on a new EV-dedicated platform. With the introduction of these models, Mazda is on track to complete the electrification of its complete range by 2030.

Alongside these new models, the Mazda CX-5, which has been recently updated, remains one of the core models driving Mazda’s business globally. The CX-5, and other models such as the CX-30, will continue to play a key role in Mazda’s crossover SUV line-up; the evolution of design, product improvements, and the introduction of the latest safety technologies and connectivity features are continuously enhancing the model line-up maintaining their appeal.
 
Mě by spíš zajímalo za jaký peníze to projde. Každá věc je dneska tvrdě trestána pokutama za ekoterorismus a ty někdo musí zaplatit. Aby pak větší auta od Mazdy nezačaly s ceníkem +1mega za základ.

Jinak wankl jen jako generátor ? Jupí.... hned jsem z toho vlkej. ☹️ Akorát další věc která rapidně prodraží opravy tak jako už teď mildhybrid v současných autech.
 
Back
Top