• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Ahojte, chcel by som sa opytat na prehratie 110 kw map na 90kw 2.0 benzín. Ma s tym niekto skusenost? v servise/stk nemoze nastat nejaky problem? (ci uz technicky, alebo byrokraticky?) pripadne pri update rj v autorizaku - napr. na garancke, zvolavacke...? Tipujem, ze zaloha povodnych map sa da urobit... Da sa trvalo vypnut 2 valcovy rezim?
 
Ahojte, chcel by som sa opytat na prehratie 110 kw map na 90kw 2.0 benzín. Ma s tym niekto skusenost? v servise/stk nemoze nastat nejaky problem? (ci uz technicky, alebo byrokraticky?) pripadne pri update rj v autorizaku - napr. na garancke, zvolavacke...? Tipujem, ze zaloha povodnych map sa da urobit... Da sa trvalo vypnut 2 valcovy rezim?
Ahoj, pár lidí tu úpravu tady už má. Taky by mě zajímalo jestli to dokážou zjistit v autorizovaném servisu... Více info dohledáš zde ---> https://www.mazdaklan.cz/threads/od...skyactiv-d-chiptuning-i-pro-rf-r2-lf-l5.4113/
 
Hojte, mám takový problém při brždění. Když šlápnu na brzdu a to pokaždé, tak se ozývá takový šustění nebo šoupání jakoby desek po kotouči a je to celkem hlučný, navíc pedál jde docela dost dolů skoro na podlahu. Mám najeto cca 35000 km tak nevím jestli je to zralý na výměnu komplet brzd, a kotouče nejsou hladké ale jsou na nich po obvodu malé výstupky. Na vnějším části je cca 2-3 mm hrana asi od toho že desky nebrzdí až na kraji kotouče, což nevím jestli je normální. auto mám cca 2 měsíce, koupeno jako ojeté. Když porovnám s bývalou CX-3 tak tam žádná hrana nebyla a kotouče krásně hladký. Nebo zkusit reklamovat ? :rolleyes: díky za názory a rady.
 
Zdravím, mám ještě jeden dotaz. Myslel jsem si že princip mild-hybridu chápu, ale asi ne. Na budíkách je vlevo dole u rychloměru stav dobití baterie pro mild-hybrid. Je to pořád modré už nějakou dobu, tak nevím jestli to znamená že je nabitá nebo naopak. A ještě by mně zajímalo, jestli je funkce mil-hybridu svázaná s i-stopem, tzn. když vypnu po nastartování tlačítko i-stopu tak jestli třeba nevyřadím pomocný startérgenerátor a tím pádem mi nebude pomáhat při rozjezdu a a ni dobíjet baterii 24V pro mild-hybrid. Může mi to někdo technicky zdatnější trochu vysvětlit ? Díky.
 
Nevím jestli to vysvětlím technický,ale u mě jsem vypozoroval,že je to tak když brzdíš s kvaltem,tak na té modré rafičce se zobrazuje ještě jedna tmavší která znázorňuje intenzitu dobíjení.Pěkně je to vidět na infoteimentu v položce tok energie,kde je vidět jak se baterie nabíjí a vybíjí.Vypnutý i-stop na to nemá vliv.Opravte mě jestli se pletu.
 
Hmm to jsem si nikdy nevšiml že to mění barvu.jsem si myslel že je to obdobně jako u třeba palivoměru,že to ukazuje co a kolik tam je.mrknu na to.na tok energie jsem se díval, mívám ho sem tam na displeji,tam je to jasně vidět.no když vypnu motor po nějaké jízdě, tak se po několika vteřinách objeví na displeji údaj o průměrné a spotřebě za poslední jízdu a taky nahoře je úspora paliva a tam jsem ještě nic neměl,ale to asi souvisí s istopem,by musel být zapnutý. já ho pořád vypínám. no a cca dva dny jsem právě zkusil nevypínat a nic se nezměnilo,žádná úspora a v záložce o spotřebě paliva je využití mild-hybridu kW a tam taky žádný údaj.tak nevím.
 
Hmm to jsem si nikdy nevšiml že to mění barvu.jsem si myslel že je to obdobně jako u třeba palivoměru,že to ukazuje co a kolik tam je.mrknu na to.na tok energie jsem se díval, mívám ho sem tam na displeji,tam je to jasně vidět.no když vypnu motor po nějaké jízdě, tak se po několika vteřinách objeví na displeji údaj o průměrné a spotřebě za poslední jízdu a taky nahoře je úspora paliva a tam jsem ještě nic neměl,ale to asi souvisí s istopem,by musel být zapnutý. já ho pořád vypínám. no a cca dva dny jsem právě zkusil nevypínat a nic se nezměnilo,žádná úspora a v záložce o spotřebě paliva je využití mild-hybridu kW a tam taky žádný údaj.tak nevím.

Je to stejná logika jako když “stoupá” rafička na okamžité spotřebě. Když se zařazenou rychlostí přibrzdíš, začne se vysvěcovat modrá stupnice podle toho, jak intenzivně rekuperuješ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
No ale to by měl být ukazatel stavu nabití baterie pro mhybrid jak se píše v návodu. V tom případě to ve skutečnosti neukazuje co píší,a tím pádem je to jasné, a zároveň zbytečná informace.
 
No ale to by měl být ukazatel stavu nabití baterie pro mhybrid jak se píše v návodu. V tom případě to ve skutečnosti neukazuje co píší,a tím pádem je to jasné, a zároveň zbytečná informace.

To bude asi jen špatný překlad. Spíš bych to nazval “stavem nabíjení” než stavem nabití. Stav nabití je nejspíš jen v infotainmentu.
A zbytečný údaj to je . Stejně jako okamžitá spotřeba a animace v infotainmentu (ten jsem si zobrazil jen když jsem nevěděl proč se občas mění zvukový projev motoru a zvyšují se vibrace - 2 válcový režim) . Akorát to odvádí pozornost. Stačí mi souhrn na konci jízdy.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To bude asi jen špatný překlad. Spíš bych to nazval “stavem nabíjení” než stavem nabití. Stav nabití je nejspíš jen v infotainmentu.
A zbytečný údaj to je . Stejně jako okamžitá spotřeba a animace v infotainmentu (ten jsem si zobrazil jen když jsem nevěděl proč se občas mění zvukový projev motoru a zvyšují se vibrace - 2 válcový režim) . Akorát to odvádí pozornost. Stačí mi souhrn na konci jízdy.

Sent from my iPhone using Tapatalk
No tak potom už jenom najet do nastavení a vypnout to.?Já to používám jenom jako doplňkovou informaci.
 
No ta okamžitá spotřeba mi přijde docela dobrá, zvlášť potom co jsem přepnul budíky kde místo stupidních vlastně nic neříkajících čárek je zobrazena konkrétní číselná hodnota :)
 
Já jsem třeba vypozoroval, že u nového auta jsem měl 0.0 KWh v záložce "nahybridováno" a čím víc mám najeto, tím víc mi tam naskakujou hodnoty. Teď jsem jel 400km z Ostravy do ČB a měl jsem tam cca 1,7KWh, což dřív byla 0. Jezdím stejnou trasu po dálnici i mimo a podobným tempem. A všímám si toho častěji a častěji, jakoby si to nějak musel "sednout". Najeto 21.
 
No ta okamžitá spotřeba mi přijde docela dobrá, zvlášť potom co jsem přepnul budíky kde místo stupidních vlastně nic neříkajících čárek je zobrazena konkrétní číselná hodnota :)
Jak jsi to prosím přepnul?
 
Je tam v záložce nastavení displeje varinata 1 a varianta 2. tak jsem dal tu 2ku.
 
To @Michall . Těch 400 km jsi najel za jednu jízdu? No já mám najeto cca 35000 km což je už dost, ale právě pořád mám 0 KWh. Jel jsem třeba z Prahy do Kroměříže cca 260 km a nic se nezměnilo. Tak nevím. To mi právě vrtá hlavou proč je tam pořád 0. Tak jsem začal zkoušet jestli na to nemá vliv pravidelné vypínání i-stopu ale nemělo. Tak je to záhada, nechápu jak to teda funguje.
 
Back
Top