• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

To @Michall . Těch 400 km jsi najel za jednu jízdu? No já mám najeto cca 35000 km což je už dost, ale právě pořád mám 0 KWh. Jel jsem třeba z Prahy do Kroměříže cca 260 km a nic se nezměnilo. Tak nevím. To mi právě vrtá hlavou proč je tam pořád 0. Tak jsem začal zkoušet jestli na to nemá vliv pravidelné vypínání i-stopu ale nemělo. Tak je to záhada, nechápu jak to teda funguje.
Já vypíná istop vždy. A ano, jedna jízda. A to jedu dost dynamicky.
 
A na začátku každé jízdy je tam 0KWh ? Nebo se to pořád s najetými km zvyšuje tato hodnota?
 
Ještě jednou bych se zeptal majitelů mild-hybridu Mazda 3 BP. Jezdím už nějakou dobu na displeji s informací právě o využití mild-hybridního pohonu-výpomoci, a stále je tam 0 . Foto viz níže. Jezdím po městě, kde jsem předpokládal že by tento systém měl pomáhat nejvíce a nic. Zkoušel jsem dálnici cca 30 km a nic. Tak tomu nerozumím. Jak to máte ostatní majitelé ? Jestli to tedy sledujete. Díky za poznatky.

Foto displeje.jpg
 
Ještě jednou bych se zeptal majitelů mild-hybridu Mazda 3 BP. Jezdím už nějakou dobu na displeji s informací právě o využití mild-hybridního pohonu-výpomoci, a stále je tam 0 . Foto viz níže. Jezdím po městě, kde jsem předpokládal že by tento systém měl pomáhat nejvíce a nic. Zkoušel jsem dálnici cca 30 km a nic. Tak tomu nerozumím. Jak to máte ostatní majitelé ? Jestli to tedy sledujete. Díky za poznatky.

Zobrazit přílohu 33284
0499170F-865A-4BC2-91BA-85E70034F682.jpeg

Mám tady random fotku cca rok starou z cesty ČB - Jeseník s jednou zastávkou, takže se to po cestě vynulovalo. Je to tak, že když jezdíš normálně, hlavně po okreskách, tak to naskakuje. Po městě ani tak ne a při 170 na dálnici taky ne. Zjistil jsem že nejvíc to naskakuje asi při vypomoci motoru při dvou-valcovem režimu. U téhle jízdy jsem měl 5,5l spotřebu a to jsem jel klasicky / zábavně.
 
Poslední úprava moderátorem:
Díky za odezvu. No právě ať jsem zkoušel jezdit po městě, mimo město, po dálnici, ve dvouválcovém režimu, tak pořád nic. Nevím. Zkusím se na to zeptat v autorizáku koncem měsíce až pojedu přezout. Je to divný, myslel jsem že to automaticky funguje, tak jsem si to chtěl ověřit jen tak pro zajímavost, ale ono nic. :confused:
 
Kluci, už podruhé mně vyskočila tato hláška, resp. 2 varovné zprávy, které se po pár sekundách na displeji střídají. Je to jen špinavým autem nebo na servis? Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to zmizí.

A druhá věc - myslel jsem, že nemrznoucí směs do ostřikovačů se jmenuje nemrznoucí, protože nezamrzá :) Ale každou co jsem měl když nastříkám ráno na promrzlé sklo, tak se tam začnou vykreslovat krásné "vločky", až nevidím skoro nic. Máte někdo zkušenost s nějakou, co se takto nechová jako když na sklo nastříkám obyčejnou vodu?

IMG_0249.jpg IMG_0250.jpg
 
Kluci, už podruhé mně vyskočila tato hláška, resp. 2 varovné zprávy, které se po pár sekundách na displeji střídají. Je to jen špinavým autem nebo na servis? Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to zmizí.

A druhá věc - myslel jsem, že nemrznoucí směs do ostřikovačů se jmenuje nemrznoucí, protože nezamrzá :) Ale každou co jsem měl když nastříkám ráno na promrzlé sklo, tak se tam začnou vykreslovat krásné "vločky", až nevidím skoro nic. Máte někdo zkušenost s nějakou, co se takto nechová jako když na sklo nastříkám obyčejnou vodu?

Zobrazit přílohu 33363 Zobrazit přílohu 33364

Ahoj, podle mě je to špínou na senzorech. Vždycky mi stačilo je očistit a hlášky byly pryč.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ahoj, podle mě je to špínou na senzorech. Vždycky mi stačilo je očistit a hlášky byly pryč.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Je fakt, že jsem celou zimu auto neumýval - tento konkrétní senzor je kde? Na čelním skle předpokládám že ne (to je čisté). Někde v masce?
 
Je fakt, že jsem celou zimu auto neumýval - tento konkrétní senzor je kde? Na čelním skle předpokládám že ne (to je čisté). Někde v masce?

Otři si znak na masce a parkovací senzory na předním a zadním nárazníku. Když to obejdeš vapkou kolem dokola tak uvidíš, že to zmizí.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kluci, už podruhé mně vyskočila tato hláška, resp. 2 varovné zprávy, které se po pár sekundách na displeji střídají. Je to jen špinavým autem nebo na servis? Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to zmizí.

A druhá věc - myslel jsem, že nemrznoucí směs do ostřikovačů se jmenuje nemrznoucí, protože nezamrzá :) Ale každou co jsem měl když nastříkám ráno na promrzlé sklo, tak se tam začnou vykreslovat krásné "vločky", až nevidím skoro nic. Máte někdo zkušenost s nějakou, co se takto nechová jako když na sklo nastříkám obyčejnou vodu?

Zobrazit přílohu 33363 Zobrazit přílohu 33364
Co se týče hlášek, tak zkus auto pořádně umít a pak vyzkoušet znovu. "Poruchu" jsem viděl teda asi jen jednou, jinak je tam "znečištěn". Co se týče kapaliny do ostřikovačů, tak jasně že ti to za jízdy zmrzne, protože ten protivítr kapalinu ochladí na víc, než je vnější teplota navíc, z té kapaliny se rychle odpaří ethanol a pak to zmrzne.
 
Kluci, už podruhé mně vyskočila tato hláška, resp. 2 varovné zprávy, které se po pár sekundách na displeji střídají. Je to jen špinavým autem nebo na servis? Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to zmizí.
Murphy: Když všechno selže, přečti si návod. Případně v něm dej vyhledat slovo "ultrazvuk", dozvíš se něco o svém autě. :D
 
Caute a je tu niekto komu jeho Mazda 3 sedan nevydava pazvuky? Napriklad s najazdom aspon 50k km? Dnes som sa vozil v corolle rodicov a to je teda pohoda jahoda az na ten 1.8 hybrid motor. Ta ich predchadzajuca mala 7 rokov a nic tam nebuchotalo ani neklepalo. Len je to strasne lenive a nepaci sa mi interier. Kvoli lockdown nemozem ist auto otestovat.

Analyzou tohto vlakna som sa dozvedel, ze lak je naprd,
Ze skrabkou na lad si poskriabes sklo (na Rapidke do toho nekompromisne drbem, ale skrabanec som tam nevidel),
ze spatne zrkadlo u vodica je nestabilne pocas vyssej rychlosti,
ze si nemozes utriet palubovku, lebo tam ostanu flaky,
ze nejake dvere prefukuju,
ze vrzga palubovka, b-stlpik, infotainment, dvere a dokonca som videl v inom vlakne video ako vrzga podlaha

Tak sa chcem spytat, ci su tieto problemy bezne u kazdeho vozidla alebo to je len nestastna loteria a ci odporucate kupu tohto auta? Kedze chcem sedan/liftback, tak mam na vyber len dve auta a tym druhym je octavia.
 
Corolla 2.0 je super auto, v combi je k zamyšlení pač se vážně povedlo.
Nicméně k tématu.
To co tu píšeš je výňatek z diskuzních for kde se objevují hlavně lidé kteří si na něco stěžují a čekají radu. Dalších 75% nemá potřebu na fóra lézt pač ty problémy nemají nebo je prostě neřeší. Za mě rozhodně Mazda naopak překvapením ale občas se na čemkoli něco objeví. Je to věc složená z tisíců dílů a lze občas nějaký problém předpokládat. Těžko ti tu někdo z nás dá jistotu v tom co pozadujes. Někdo koupí auto za půl druhého míče a řeší totéž. Každý taky vnímáme auto trochu jinak.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Caute a je tu niekto komu jeho Mazda 3 sedan nevydava pazvuky? Napriklad s najazdom aspon 50k km? Dnes som sa vozil v corolle rodicov a to je teda pohoda jahoda az na ten 1.8 hybrid motor. Ta ich predchadzajuca mala 7 rokov a nic tam nebuchotalo ani neklepalo. Len je to strasne lenive a nepaci sa mi interier. Kvoli lockdown nemozem ist auto otestovat.

Analyzou tohto vlakna som sa dozvedel, ze lak je naprd,
Ze skrabkou na lad si poskriabes sklo (na Rapidke do toho nekompromisne drbem, ale skrabanec som tam nevidel),
ze spatne zrkadlo u vodica je nestabilne pocas vyssej rychlosti,
ze si nemozes utriet palubovku, lebo tam ostanu flaky,
ze nejake dvere prefukuju,
ze vrzga palubovka, b-stlpik, infotainment, dvere a dokonca som videl v inom vlakne video ako vrzga podlaha

Tak sa chcem spytat, ci su tieto problemy bezne u kazdeho vozidla alebo to je len nestastna loteria a ci odporucate kupu tohto auta? Kedze chcem sedan/liftback, tak mam na vyber len dve auta a tym druhym je octavia.
Hodně věcí co se tu řeší se řeší na prvních výrobních kusech. Takhle to bylo skoro vždycky že auto co si lidi kupovali hned jak vyběhlo na trh, tak mělo hodně problémů a porodních bolístek. Dalo by se říct, že čím později si to nový auto koupíš, tím lepší a úplně nejlepší je počkat třeba na facelift. A to není jen o Mazdě. Když kouknu třeba do katalogu Lexusu/Toyoty, tak tam člověk vidí skoro až nespočet změn každý rok života toho modelu. Ať od malých úprav po instalaci dalších různých dílů a to pomalu na každý části auta. Jediný s čím fakt souhlasím že stojí u Mazdy opravdu za prd jsou prémiový laky, kdy já osobně jsem se setkal s problémem už u M3BL bílá perleť, u M3BM 41V Soul Red to byla hrůza a co se děje s tátovou rok a čtvrt starou CX5KF 46V Soul Red Crystal začíná být taky zajímavý. Pokud bych tady doporučil, tak si kup tu nejobyčejnější barvu.

Když ale čtu co by tě mohlo obtěžovat a vadit ti, tak ti raději doporučím koupit ten koncern. Sice tě asi nebudou otravovat problémy s skřípáním/vrzáním, interiérový klavíro haha lakování, a podobný věci který u Mazdy asi nikdy nezmizí, ale zase se nesmíš divit že občas půjdeš do práce pěšky.
 
Poslední úprava:
Hodně věcí co se tu řeší se řeší na prvních výrobních kusech. Takhle to bylo skoro vždycky že auto co si lidi kupovali hned jak vyběhlo na trh, tak mělo hodně problémů a porodních bolístek. Dalo by se říct, že čím později si to nový auto koupíš, tím lepší a úplně nejlepší je počkat třeba na facelift. A to není jen o Mazdě. Když kouknu třeba do katalogu Lexusu/Toyoty, tak tam člověk vidí skoro až nespočet změn každý rok života toho modelu. Ať od malých úprav po instalaci dalších různých dílů a to pomalu na každý části auta. Jediný s čím fakt souhlasím že stojí u Mazdy opravdu za prd jsou prémiový laky, kdy já osobně jsem se setkal s problémem už u M3BL bílá perleť, u M3BM 41V Soul Red to byla hrůza a co se děje s tátovou rok a čtvrt starou CX5KF 46V Soul Red Crystal začíná být taky zajímavý. Pokud bych tady doporučil, tak si kup tu nejobyčejnější barvu.

Když ale čtu co by tě mohlo obtěžovat a vadit ti, tak ti raději doporučím koupit ten koncern. Sice tě asi nebudoi otravovat problémy s skřípáním/vrzáním, interiérový klavíro haha lakování, a podobný věci který u Mazdy asi nikdy nezmizí, ale zase se nesmíš divit že občas půjdeš do práce pěšky.
ide o to, ze vo vybave ktoru chcem tie auta stoja okolo 30tis euro. Predsa len, to nie je malo pre mna ako obycajneho cloveka a nerad by som po 5000 kilometroch pocuval interierovy orchester. Hned ako sa otvoria showroomy idem skusat, ale mam tusenia, ze nebudem o nic mudrejsi. Farba je u mna jasna - cierna. Zatial som mal zltu (skoda 105L); bordovu (favorit), cervenu (carisma 96'), zelenu (primera '98) a bielu (rapid). Uz je cas na ciernu :D

Pre Polsonside

combi nemoze byt. Autom bude jazdit manzelka a my so synom sa pridame cez vikendy/dovolenky. Ukol znel jasne - mam vybrat auto podobne rapidke (sedan/liftback) a na trhu su tri: corolla, M3 a octavia. Vsetko na "F" ide mimo mna. Bojim sa ale, ze sa jej nebude pacit vyhlad z Mazdy a taktiez nizky posed. Corolla sa jej nepaci a Skodu vola embecka :_( Este by tu bol civic, ale to auto sa zase mne nepaci.
 
No jak jsem již psal výše, tak mám M3 hatchback (35000km) a nic uvnitř nevrže neklepe. Chvíli asi 14 dní občas klepal-vrzal plast ve dveřích řidiče, ale samo to přestalo, asi si něco dodatečně sedlo. Teď už tak víc jak měsíc nic. Posed je možná nižší, ale to vylepší nastavitelná výška sedadla :) a hned je i lepší výhled. Jak píší ostatní tak každé auto má svoje mouchy,které se nevyhýbají ani Toyotě ani Škodovce. Zkus jít na forum těch modelů o které máš také zájem a klidně i na zahraniční a uvidíš co vše se dočteš. Pak můžeš porovnávat co řeší za problémy a závady tam a tady. Potom se rozhodnout. Zkušební jízda je samozřejmost. Tenký lak na Mazdách je trochu problém, ale myslím že vzhledem k nutnosti používání ekolaků mají tento problém i jiné automobilky co jsem tak četl. Jo akorát že toho laku dává Mazda opravdu málo. Ale když se člověk o auto stará, tak já třeba měl na předchozí CX-3 po 2 a 1/2 letech na kritické kapotě cca 4-5 dírek od kamínků. Ale protože jsem měl pravidelně ošetřeno voskem tak jich nebylo možná tolik co jsem viděl jiná auta. Tohle je rozsáhlá diskuze o možném vítězi výběrového řízení.Prakticky vyzkoušej a uvidíš. Navíc si myslím že černá barva bude dobrá volba, protože černou má soused CX-3 a nevšiml jsem si nějaké od kamínků rozbité kapoty a to sní jezdí každý den do práce. Takže to bude asi jedna z těch odolnějších barev ?.
 
to @Horsky Ještě dodatek. Vlastníkem vozu jsem sice teprve 4 měsíce, i když má již najeto 35000km, kupoval jsem od importéra jako služební. Stejně jak Ty jsem řešil výměnu CX-3 a dlouho jsem se hrabal v různých forech, uvízla mi v síti taky m.j. Toyota Corolla Škoda Scala, ale kamarád z autorizáku škody mi ji důrazně nedoporučil. Toyota je taky kus od kusu, zhlédl jsem nějaké video majitele a to mně odradilo co tam měl za vady. Takže jsem skončil u M3, i když jak píše @Max6 trochu s obavami že první kusy můžou mít svoje mouchy a chtěl jsem spíš počkat na facelift, ale nabídla se mi dost narychlo tahle výměna CX-3 za M3 a tak jsem neváhal. Můžu říct že nelituji a jsem spokojený.
 
Já jsem rozhodně velmi spokojený majitel. Nic nevrže, neklepe, zrcátko zrcatkuje. Kupoval jsem v r. 2019a rozmyslel se i nad corolou. Tenkrát ještě měla variantu 1,6 benzín, ale kvůli horšímu interiéru a slabšímu motoru jsem ji nakonec nebral. A to nová verze už má interiér o dost lepší, ale ani tak to na Mazdu nemá. Nyní když už atmosféra není u coroly v nabídce, tak už bych ji ani neuvažoval.
 
Back
Top