• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Corolla je v nabídce jako atmosférický 2.0 hybrid a prý je to velmi povedený motor s okamžitou reakci stejně jako Mazda. U Mazdy a jiných značek zamrzí malá okna. Pro vyletove účely beru často starickeho 307 který má okna pro kochani okolí za jízdy. Taky moc oderek nemám ale 2x ročně voskuji a to celkem napomáhá odklonit od větších památek po kamenech. Celkem měkké je i čelní sklo které má ruzne zářezy od kamínků. A celkově není Mazda žádný ideal pro časté prepravovani lidi vzadu. Ale jinak naprostá spokojenost. Nízký posed má své výhody a sedadla lze polohovat. Z Rapidu to bude celkem nebe a dudy ale nová M3 není nijak prostorove velké auto. Ideální pro dva z bagazi. Civic letos vydá nový model tak můžeš ještě počkat. Teď jsem zkoušel proceed a taky velmi příjemné auto a navíc více praktické.. Můžeš též zkusit. Cena je podobná.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Caute a prepacte za dlhy prispevok. Dnes som bol dat rapidku do mazdackeho servisu a zhodou okolnosti mi dali nahradne vozidlo s rovnakymi parametrami ake chcem (sedan g150 at + bose + style). Tu je mojich par poznatkov:
1. exterier - krasa, sirsie ako rapid, ale toho miesta vnutri je trocha pomenej (stale super na nizsiu strednu triedu). vyzera dobre - teda nazivo je este krajsia ako na obrazkoch a jednoducho vyzera uzasne, tazko to opisat. Vonkajsie spatne zrkadla - na moj vkus velmi blizko, ale prisaham, ze som tam videl vsetko a v premavke som mal absolutnu istotu.
2. interier - ano Jimbo itaj, ale kdeze premiovka. Vyzera fantasticky, ale ked som zapinal horne osvetlenie, tak prisaham som cely tapacir pretlacil aspon 1 cm nahor :D. Velke plus za studenu bielu. Ta patri do toho auta a sadne tam ako rit na serbel a vyzera to cool.
3. centralna konzola - laktova opierka 11 bodov z desiatich na nizsiu strednu triedu. Kolecka takisto dobre, ale nie je to bmw. To cierne leskle je hezke, ale da sa to poskriabat uz len pohladom.
4. infotainment - do minuty som vedel co a ako. velmi intuitivny
5. BOSE - podla mna mal fiat bravo lepsi sound, ale je dost mozne, ze som to len nenastavil poriadne. Ako je to super, ale necitil som ten subac (je tam vobec?)
6. jazda - bratislavske cesty filtruje like a boss, urcite lepsie a tichsie ako corolla. ti, ktori nevedia, ake su cesty v Bratislave, tak su totalne na stolicu slusne povedane. Vazne, cisty hnus a otras.
7. motor 1 - zastrelte ma, ale co ja viem, hmmm. Na mojej primere wagon 98rv 2.0 benzin som isiel na dvojke 120. Na mojej rapidke 1.2tsi 63 kw mam dynamiku v inom vesmire akokolvek smiesne to znie.
8. motor a prevodovka - aj tak sa mi pacil. Hlavne automat mi prehovara z duse. Neboji sa podradit o dva stupne aj bez kickdown (je tam nejaky, fakt som to netestoval?) - za toto velke plus. Neda ma do sedadla pri zrychleni, teda mozno da, ale necitil som to. V kazdom pripade z 0-60 je to vybavene hned bez povsimnutia. Na zaciatku som to tlacil nech dam aspon 60 (pocitovo) a vravim si, ze toto musi byt ono a jejda, isiel som 90. Zvlastne. Prevodovka super, pocitovo jednoznacne lepsia ako CVT a starsie DSG. Nove DSG vyskusam coskoro
9. riadenie - smejte sa kolko chcete, ale pocitovo ma rapida omnoho lepsi feedback vo volante. V Mazde som ten feedback dostaval v hranicnych situaciach. Kedze som pocul, ze ovladanie v Octavii je take lezerne, tak som ostal prekvapeny, lebo to co som povodne ocakaval v octavii som dostal v Mazde. Ak je v octavii este maksie riadenie, tak to si mozu nechat.
10. Zaverecne hodnotenie - paci sa mi a davam Mazde vysoke hodnotenie
 
Corolla je v nabídce jako atmosférický 2.0 hybrid a prý je to velmi povedený motor s okamžitou reakci stejně jako Mazda. U Mazdy a jiných značek zamrzí malá okna. Pro vyletove účely beru často starickeho 307 který má okna pro kochani okolí za jízdy. Taky moc oderek nemám ale 2x ročně voskuji a to celkem napomáhá odklonit od větších památek po kamenech. Celkem měkké je i čelní sklo které má ruzne zářezy od kamínků. A celkově není Mazda žádný ideal pro časté prepravovani lidi vzadu. Ale jinak naprostá spokojenost. Nízký posed má své výhody a sedadla lze polohovat. Z Rapidu to bude celkem nebe a dudy ale nová M3 není nijak prostorove velké auto. Ideální pro dva z bagazi. Civic letos vydá nový model tak můžeš ještě počkat. Teď jsem zkoušel proceed a taky velmi příjemné auto a navíc více praktické.. Můžeš též zkusit. Cena je podobná.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Servus. Ano, 2.0 je v Toyote, ale nie pre sedan co je skoda. Okna v sedane M3 na zadnej rade boli v pohode s dobrym vyhladom. Nesuhlasim s nizkym posedom. Pocitovo (aj manzelka potvrdila) som sedel vyssie ako v corolle alebo rapidke a mal som dobry prehlad o situacii v premavke. Kufor v sedane je pre 2 dospelych a 1 dieta uplne fajn. jeho podorys je lepsi ako ma cx30. Pre mna nie je dolezita vyska, ale plocha kufra.
Co sa tyka Hondy, tak neviem, ten ich dizajn mi proste nejde, ale diky za info, urcite pozriem.
Proceed a I30 combi su najlepsie auta na trhu podla mna a s motorom 1.4 tgdi ci to je, nemaju konkurenciu. Bracho ma I30 combi, ale manzelka povedala, ze kombi neche v ziadnom pripade. I30 fastback si zas moze podat ruku s multiplou. Proste neskutocne skarede auto.
Keby Kia alebo Hyundai ponukali normalny liftback alebo aspon sedan, tak nevaham ani sekundu. Tieto znacky sa posunuli neskutocne dopredu.
 
Corolla je v nabídce jako atmosférický 2.0 hybrid a prý je to velmi povedený motor s okamžitou reakci stejně jako Mazda. U Mazdy a jiných značek zamrzí malá okna. Pro vyletove účely beru často starickeho 307 který má okna pro kochani okolí za jízdy. Taky moc oderek nemám ale 2x ročně voskuji a to celkem napomáhá odklonit od větších památek po kamenech. Celkem měkké je i čelní sklo které má ruzne zářezy od kamínků. A celkově není Mazda žádný ideal pro časté prepravovani lidi vzadu. Ale jinak naprostá spokojenost. Nízký posed má své výhody a sedadla lze polohovat. Z Rapidu to bude celkem nebe a dudy ale nová M3 není nijak prostorove velké auto. Ideální pro dva z bagazi. Civic letos vydá nový model tak můžeš ještě počkat. Teď jsem zkoušel proceed a taky velmi příjemné auto a navíc více praktické.. Můžeš též zkusit. Cena je podobná.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Většinu věcí, co píše polsonside jsou problémy hatchbacku, které sedan řeší. Jsme rodina 2+2 M3 sedan je pro nás naprosto dostatečná. Já přecházel na M3 z Octavie II fl a byl celkem problém najít za těch cca 6000000 auto, kde by jsme si v interiéru nepohoršili. Co se týká civicu sedan má podstatně rozumnější design, než hb. Jinak mým hlavním kritériem byl jednoduchý spolehlivý motor, tedy atmosféra a manuál. Kupoval jsem auto na dlouhou dobu. Na minulém autě jsem v 8 letech řešil opravu dsg za 60t, oficiálně by to bylo dokonce 90t. Ale 8 let je ještě celkem nové auto, to ještě smysl má, ale co když to přijde třeba v 12? M3 pro mě skloubení jednoduchých osvědčených technologií, s luxusním a moderním interiérem a exteriérem, a navíc se zábavnými jízdními vlastnostmi. Navíc jsem chtěl vybavené auto a v tomto případě má i velmi příjemnou cenu. V těchto ohledech je M3 poslední vlaštovkou.
Ještě k těm horším cestám. Na nich může už někdy být podvozek tvrdý a víc se pak ozývá i to vrzání.
Co se laku týká je fakt slabý, já však jezdím víceméně hlavně okresky a tady nedostává tak zabrat. A taky 2x ročně voskuji.
 
Co se týče Bose, doporučuju nastavit Centerpoint aspoň na 1, Posunout Fader tak do 1/3 směrem dozadu, přidat basy tak +3/+4, trochu výšky a hraje to fajn.
 
Zdravím, přemýšlím o koupi Mazdy 3 hatchback. O výbavě a motoru mám jasnou představu, jen přemýšlím nad barvou auta. Líbila by se mi polymetal grey, ale mám celkem strach, vzhledem k tomu jakou mají laky Mazd pověst. Nemá tady někdo zkušenosti s touto barvou? Dále mám ve výběru šedou barvu, případně stříbrnou nebo bílou. Tak bych se chtěl zeptat, která barva by byla "nejlepší" co se odolností týče. Samozřejmě počítám s péčí o lak voskování případně fólie.Co se týče mých cest tak se jedná většinou o okresky vyšší třídy, dálnice jezdím minimálně.
 
Zdravím, přemýšlím o koupi Mazdy 3 hatchback. O výbavě a motoru mám jasnou představu, jen přemýšlím nad barvou auta. Líbila by se mi polymetal grey, ale mám celkem strach, vzhledem k tomu jakou mají laky Mazd pověst. Nemá tady někdo zkušenosti s touto barvou? Dále mám ve výběru šedou barvu, případně stříbrnou nebo bílou. Tak bych se chtěl zeptat, která barva by byla "nejlepší" co se odolností týče. Samozřejmě počítám s péčí o lak voskování případně fólie.Co se týče mých cest tak se jedná většinou o okresky vyšší třídy, dálnice jezdím minimálně.
Za sebe - mám Machine Grey a krom jedinýho "průrazu" od kamínku, kde jsem měl malinký rezavý flíček na čelním oknem, jsou všechny jen na podklad, tzn ne na kov. Hlavně přední hrana kapoty.
 
Za sebe - mám Machine Grey a krom jedinýho "průrazu" od kamínku, kde jsem měl malinký rezavý flíček na čelním oknem, jsou všechny jen na podklad, tzn ne na kov. Hlavně přední hrana kapoty.
Mám to podobně.Mám Soul red cristal a krom asi čtyř drobných tůknutí na kapotě a asi dvou na pravé straně na podběhu nic.Všechny byli na základ ne do plechu.Zaretušoval jsem barvou.
 
Jediná barva co mi na Mazdě nedělala problém, byla obyčejná bílá. Nejlevnější, ale nejvíc vydržela (ovšem např.pro CX-30 nepoužitelná barva kvůli šíleným plastům, na ostatních modelech mi přijde v pohodě, dokonce elegantní)
 
Jediná barva co mi na Mazdě nedělala problém, byla obyčejná bílá. Nejlevnější, ale nejvíc vydržela (ovšem např.pro CX-30 nepoužitelná barva kvůli šíleným plastům, na ostatních modelech mi přijde v pohodě, dokonce elegantní)
... a přesto jsou lidi, kteří si koupí CX-30 v bílé nepoužitelné barvě o_O. Jinak - slyšel jsem více názorů, že ne obyčejnou bílou, ale bílou perleť, která je o poznání odolnější a případná malinká poškození v ní nejlépe zanikají.
 
... a přesto jsou lidi, kteří si koupí CX-30 v bílé nepoužitelné barvě o_O. Jinak - slyšel jsem více názorů, že ne obyčejnou bílou, ale bílou perleť, která je o poznání odolnější a případná malinká poškození v ní nejlépe zanikají.
na CX-3 jsem měl obyčejnou bílou, teď mám na M6 bílou perleť a ta obyčejná bílá je jednoznačně odolnější
 
na CX-3 jsem měl obyčejnou bílou, teď mám na M6 bílou perleť a ta obyčejná bílá je jednoznačně odolnější
Ty názory, které jsem zmínil, vycházely z toho, že metalíza je vždy o něco silnější, než základní barva. To myslím platí dodnes, i když se tloušťky laku dost snížily. Tak se může stát, že obyčejná bílá na pár let starém autě může být odolnější, jak metalická dnes.
 
Děkuji všem za odpovědi. Ještě si to nechám projít hlavou. Bílá barva mě taky vychází co se odolnosti týče asi nejlépe. Podle mě i ta stříbrná by nebyla špatná. Nejvíce mě ale láká ta Machine Grey. No uvidíme.
 
Mám Machine Grey a pár velmi malých dírek od kamínků, které jdou viět až po podrobném prohlédnutí. Celkem se ztrácí. Auto je staré cca 16 měsíců. Před tím jsem měl CX-3 Redsoul a taky velmi málo dírek, tak cca 5 na kapotě a 3 na předním nárazníku. Praidelně cca každé 2-3 měsíce jsem voskoval, takže to asi taky trochu pomohlo. Jinak lak je opravdu tenký, ale myslím, a to jsem někde četl, že je odolnost laku, každého dána také tím, jak dlouho zraje po nástřiku. Když je čerstvě nastříkán, auto jde na loď a poté hned k zákazníkovi, tak je to tak cca 3 měsíce max. No a četl jsem že lak by měl v klidu zrát aby měl svoji odolnost a řádně vytvrdnul minimálně 6 měsíců.Co je na tom pravdy nevím, nezkoušel jsem, ale pravdou je že na CX-3 došlo k poškození během cca 2 měsíců co jsem auto převzal. Poté již skoro žádné další se nějak neobjevily. Tak nevím. Je to jen můj názor. Když jsem kupoval M3, kterou teda nemám pravda od novoty, ale bral jsem ji na protiúčet za CX-3 cca 1 rok starou , tak prodejce tvrdil že Redsoul je nanášena jinou technolgiíí nebo postupem než Machine Grey a že právě díky tomu je ta šedá odolnější.
 
Tak včera první jízda na fungl novém autě.

M3 G122 HB

Asi sem jel ukrutnou pilu protože spotřeba na okresce po 50 km mimo město je 10 litrů!

Teď vážně s 10l jsem u nového vozu nepočítal, natankována plná 98, rychlosti co sem jel tak max 110 a otáčky jsem držel mezi 1800-3000.

Jako chápu že je to nové a musí se zajet ale jako 10l fakt? Pro klidnou jízdu na okresce?

Kujwa na M2 (taky fungl nová) 1,5 G90 byla spotřeba na stejný trase a se stejnou dynamikou jízdy 5l.
 
No to je divný. Já mám po okreskách při 90km/h cca 5,5-6 max. Tento týden přezuto a na dálnici 130km/h cca 6,5-7. najeto 35000 km.
 
Jo proti tomu bych necekl ani půl slova. Jediný co mě napadá jak bylo auto vlastně jen prevazeno na náklaďáku a td a v salonu na servis a třeba dlouho natočeno na místě.... ta spotřeba tam byla při předávání asi 30l nebo tak něco.
Ale to bych čekal ze když kupuji auto s 5km co byly na tacho ze to během 50km srazim víc jak na 10l.

No zatím nebudu zmatkovat, možná bude dobrý vynulovat průměr a začít měřit od teď.

Ale na M2 sem nic nenuloval auto ze salonu mělo asi 5-7km už si nepamatuji přesně a během stejné trasy tam byl doma průměr 5l a dnes to auto má po 1,5 roce něco přes 32000 a průměr se nikdy nenuloval je tam město, okresky parkrat dálnice ve 3 a 4 lidech a průměr 4,6.

Tak sem čekal ze M3 ukáže placnu od oka třeba 7l a bude postupně dal klesat třeba s najezdem 1000km pak někam na 6 a časem se ustálí kolem 5,5l.
Ta 10l ne vážně zaskočila.
 
Tak to je jasna vec, ked si to nenuloval. To by mal byt podla mna prvy krok. Ved ides sledovat svoju spotrebu, nie to, co robili v autosalone. Takto to vobec nema vypovednu hodnotu.
 
Back
Top