Caute a prepacte za dlhy prispevok. Dnes som bol dat rapidku do mazdackeho servisu a zhodou okolnosti mi dali nahradne vozidlo s rovnakymi parametrami ake chcem (sedan g150 at + bose + style). Tu je mojich par poznatkov:
1. exterier - krasa, sirsie ako rapid, ale toho miesta vnutri je trocha pomenej (stale super na nizsiu strednu triedu). vyzera dobre - teda nazivo je este krajsia ako na obrazkoch a jednoducho vyzera uzasne, tazko to opisat. Vonkajsie spatne zrkadla - na moj vkus velmi blizko, ale prisaham, ze som tam videl vsetko a v premavke som mal absolutnu istotu.
2. interier - ano Jimbo itaj, ale kdeze premiovka. Vyzera fantasticky, ale ked som zapinal horne osvetlenie, tak prisaham som cely tapacir pretlacil aspon 1 cm nahor
. Velke plus za studenu bielu. Ta patri do toho auta a sadne tam ako rit na serbel a vyzera to cool.
3. centralna konzola - laktova opierka 11 bodov z desiatich na nizsiu strednu triedu. Kolecka takisto dobre, ale nie je to bmw. To cierne leskle je hezke, ale da sa to poskriabat uz len pohladom.
4. infotainment - do minuty som vedel co a ako. velmi intuitivny
5. BOSE - podla mna mal fiat bravo lepsi sound, ale je dost mozne, ze som to len nenastavil poriadne. Ako je to super, ale necitil som ten subac (je tam vobec?)
6. jazda - bratislavske cesty filtruje like a boss, urcite lepsie a tichsie ako corolla. ti, ktori nevedia, ake su cesty v Bratislave, tak su totalne na stolicu slusne povedane. Vazne, cisty hnus a otras.
7. motor 1 - zastrelte ma, ale co ja viem, hmmm. Na mojej primere wagon 98rv 2.0 benzin som isiel na dvojke 120. Na mojej rapidke 1.2tsi 63 kw mam dynamiku v inom vesmire akokolvek smiesne to znie.
8. motor a prevodovka - aj tak sa mi pacil. Hlavne automat mi prehovara z duse. Neboji sa podradit o dva stupne aj bez kickdown (je tam nejaky, fakt som to netestoval?) - za toto velke plus. Neda ma do sedadla pri zrychleni, teda mozno da, ale necitil som to. V kazdom pripade z 0-60 je to vybavene hned bez povsimnutia. Na zaciatku som to tlacil nech dam aspon 60 (pocitovo) a vravim si, ze toto musi byt ono a jejda, isiel som 90. Zvlastne. Prevodovka super, pocitovo jednoznacne lepsia ako CVT a starsie DSG. Nove DSG vyskusam coskoro
9. riadenie - smejte sa kolko chcete, ale pocitovo ma rapida omnoho lepsi feedback vo volante. V Mazde som ten feedback dostaval v hranicnych situaciach. Kedze som pocul, ze ovladanie v Octavii je take lezerne, tak som ostal prekvapeny, lebo to co som povodne ocakaval v octavii som dostal v Mazde. Ak je v octavii este maksie riadenie, tak to si mozu nechat.
10. Zaverecne hodnotenie - paci sa mi a davam Mazde vysoke hodnotenie