• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tak zdravím a děkuji. Výpisek z návodu co se týká mě. Chci jen vědět barvu kontrolky. Kde jsem se ptal, říkali všichni, že oranžová - modrou neviděli.
Tak jsem asi magor a zdálo se mi to.
To je to co bych potřeboval vědět. Koukám do fóra na Vaše příspěvky, jste dobrej, znáte to, tak to zkouším u Vás. Mám jen záludné otázky ty jednoduché znám, je to moje 5 Mazda.


Díky hodně zdraví přeji
 

Přílohy

  • stěrač.pdf
    455,7 KB · Zobrazení: 21
No tak mně tedy svítí asi pořád oranžová, pravda moc na to nehledím, ale je pravda že jsem jednou nebo i dvakrát viděl modrou,ale nevím při jaém stavu nebo příležitosti to bylo, to jsem v tu chvíli neřešil. takže ano, mně svítila i modrá, ale fakt nevím z jakého důvodu. Zkusím se na to zaměřit. No napadlo mně, jestli třeba se nepřepne na jinou barvu v noci, ale to je asi blbost.
 
To jsem rád, že nejsem úplný magor a že jste tu modrou taky viděl. Bylo by dobré zjistit proč se barvy mění. Při obou AUTO režim funguje, ale ta Oranžová (takhle svítí závady). Denní dobou to nebude.
Budu rád, když se povede na to někomu přijít proč.
Hezké Velikonoce a hodně zdraví všem a dík za spolupráci
 
Jo ty přechody schválně sem to testoval na dlouhé rovince s pěkným povrchem a prakticky to nerozeznám.
Právě, otázka je co to bude dělat časem....
 
Ahoj, měl bych takový dotaz na majitele BM a BP: Mám necelý šest let M3 BM, najeto okolo 80 tisíc km, auto bez závad, měněny jen komplet kotouče a destičky, a nevím, zda auto prodat a koupit novou M3 BP, nebo si ještě nějaký rok nechat auto původní? Když si auto nechám, tak příští rok začnou investice (nové gumy, nová baterie, nová náplň klimatizace), takže budu do auta cpát peníze a třeba za dva roky ho prodám podstatně za méně než dnes. Nebo auto prodat bez investic, koupit nové a zase mít 6 let pokoj? Předchozí šestku jsem po 6 letech bez investic prodal a koupil trojku, ale teď váhám. Nevím jestli se nová trojka vyplatí, hlavně když je o 100 tisíc dražší (chtěl bych minimálně výbavu plus a paket Style, kvůli dennímu diodovému svícení). Tak stále nevím. Neřešil to také někdo? Dík za každou radu pro nebo proti.
Ještě dotaz: už nějak vyřešili u BP zrcátka a další porodní vady? Koukal jsem na modelový rok 2021, těšil se, že by denní diodové svícení mohli dát už do základu, ale stále nic.
 
Řešil jsem to když jsem měl BM, těšil jsem se na BP se Skyactiv-X a nakonec po zkušebních jízdách (i se Skyactiv-G) jsem jí nekoupil a vůbec toho nelituji. Při představě že mě BM v Revolutionu s G165 stála cca 520000Kč a co bych dal za BP a co bych NEdostal navíc... Každý si musí zhodnotit co od auta očekává.

Jinak co popisuješ u BM není vražení peněz, ale klasická údržba co mimo těch pneumatik nestojí žádný velký peníze.

Toť můj názor.
 
Ahoj, také jsem o tom uvažoval, ale mám G165 a Skyactiv-X je pro mě zklamání. Takže já zůstávám u své M3 z roku 2017. Uvidíme co případný facelift.
 
Též bych to neměnil. BP je prostě už příliš malá prostorem vzadu a v kufru a celkem zklamání ty motory. Ty BM BN jedou prostě nějak lépe. Navíc se řeší celkem dost porodních bolesti. Auto to není vůbec špatné ale nějak mě moc neoslovilo.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Serus chlapi. Potreboval by som poradiť. Mal som preliačené vodičové dvere a riešil som to cez havarijku a v servise mi ich vymenili za nové. Včera som si prevzal auto a dnes ráno som zistil, že nefunguje kúrenie. Popozeral som aj stav chladiacej kvapaliny a aj ďalšie veci pod kapotou, ale nič som ja svojim laickým nevidel. Nevedeli by ste mi poradiť, čo sa tam mohlo stať resp. odpojiť. Mám ten dojem, že treba v servise pomôcť s nasmerovaním, kde môže byť problém ;) Ďakujem moc.
 
Co se týče BP.

Prostor
Mám 186/90 sedačku si nastavuji poměrně dozadu a i tak si bez problému sednu sám za sebe.
Co se týče pocitu vzadu nemám s tím problém ano okýnka jsou užší, ale že by mi to vadilo? Naopak aspoň nikdo nebude vystrkovat hlavu ven.

Kufr
Je menší na litry.... no ono celkově je zajímavé jak kdo ty litry počítá. Když jsem to srovnával s jinými auty nepřišel mi o nic menší než u HB ve stejné třídě. Prostor je tam pěkný.

Rozdíl oproti starším Mazdám
Interiér - konečně kvalita! Japonské interiéry byly vždy o strohosti nebo extravagantní moderně a tvrdých plastech. Toto je první interiér u Mazdy o kterém mohu říct že je to paráda a kvalitně provedeno, vše orientováno na řidiče tak jako kdysi u BMW e46 což byl pro mne vrchol u této značky pak to šlo do háje....
Tady si opravdu chrochtám a v mnohém to tu e46 připomíná.

Exteriér
Nový design je parádní, žádné ostré linky a šílenosti, v reálu ten HB vypadá moc pěkně i vzadu, kdo ocení design nebo ho třeba studoval ten mi dá za pravdu. Není to takový ten prvoplánový kýč ale opravdu decentní a přitom výrazné.

Celkově z nové M3 mám pocit, že je to dnes asi jedno z posledních klasických aut, které jednak klasicky vypadá ale i jezdí, je kvalitně zpracované a přitom za dostupnou cenu.

Ano motory jsou slabší, no v dnešní době bych si nelíznul jet na okresce 250 jako za mlada s 6 válcem - pro mne jsou slabá všechny dnešní dostupná auta, ale hlavně i ty silná jsou k ničemu, jelikož když pominu osobní zodpovědnost a bezpečnost ty pokuty dnes nejsou gentlemanské a doba kdy vás zastavila hlídka a pane řidiči víte kolik jste jel.... a jak to jezdí kolik to má objem.... a pak nějaké symbolické pokárání a příspěvek ta doba je pryč.
Jezdit se dá relativně pěkně i s tím základním motorem pokud mu podřadíš.

Ale pokud teď mas M3 s G165 a má 80 tisíc asi bych si jí nechal pokud nebudeš mít dobrou nabídku na prodej.
Co je dle mne jisté současná M3 je asi poslední klasika myslím že dýl už to ani Mazda neudrží. Takže pokud si chceš udělat ještě radost, vizuálně a interiérem je o parník jinde.

Ještě dodám že mě v interiěru nic nevrže jak zde bylo zmíněno za displejem nebo rachtající okýnka - vše testováno na drncající okresce bez rádia.
 
Poslední úprava:
Měl jsem týden novou BP 150k a určitě o parník jinde není. Dokonce jsem rád že jsem za skoro půl mice koupil BN v takumi verzi. Jizdne je prostě lepší starší model dle mého názoru. Interiér je též pěkný a nic nevrze ačkoli je u BP opravdu ještě o dost lepší. Mám 188/100kg a zadní místa ve všech Mazdach nicmoc. Ale určitě je to velmi povedené auto ale za G165 bych asi neměnil. Za ty prachy raději lehce jetou M6.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
BP
MK-M3 pěkně sepsáno. Za mě důvody pro změnu. Jednoznačně interiér po všech stránkách, moderní infotaiment, výbava, adaptivní led, kvalitní couvací kamera, exteriér. Prostě novější modernější auto. Co se týká motorů při přechodu ze starších, tady spíš asi převáží mínusy.
 
Ještě ke kufru.
Mazda uvádí 330l to na papíře vypadá nepoužitelně.

Mnou naměřené rozměry:
Šířka 103
Délka 85
Výška 52

Měřeno po plato, pak tam jsou nějaké prohlubně kam se třeba vejdou ještě drobnosti a samozřejmně místo pod podlahou které některé automobilky rády započítají.

Pokud si pamatuji matematiku ze základky tak dle reálných rozměrů je objem 450 litrů !

V takovém tom českém testu kde větší kufr = polovina bodů v testu by hned M3 vypadala jinak kdyby se někdo obtěžoval přeměřit vždy reálné rozměry.
Třeba nový Golf uvádí něco kolem 400l takže vedle M3 vypadá jinak, přitom v reálu má ten kufr podstatně menší.
 
Ještě ke kufru.
Mazda uvádí 330l to na papíře vypadá nepoužitelně.

Mnou naměřené rozměry:
Šířka 103
Délka 85
Výška 52

Měřeno po plato, pak tam jsou nějaké prohlubně kam se třeba vejdou ještě drobnosti a samozřejmně místo pod podlahou které některé automobilky rády započítají.

Pokud si pamatuji matematiku ze základky tak dle reálných rozměrů je objem 450 litrů !

V takovém tom českém testu kde větší kufr = polovina bodů v testu by hned M3 vypadala jinak kdyby se někdo obtěžoval přeměřit vždy reálné rozměry.
Třeba nový Golf uvádí něco kolem 400l takže vedle M3 vypadá jinak, přitom v reálu má ten kufr podstatně menší.
Přesně. Navíc problém kufru a horšího výhledu na zadních sedadlech řeší verze sedan.
 
Jj zvažoval jsem nakonec i sedana, kufr byl ještě větší ale zas horší přístup a u HB vždy mohu sundat plato a zklopit zadní sedačky a odveze to i pračku.

Zcela upřímně výhled vzadu je to poslední co bych u auta řešil - sedl jsem si tam na parkovišti abych si vyzkoušel zda se tam vejdu sám za sebe. Vejdu a to je asi poprvé a naposled co sem tam sedel.
Budu řídit max čas od času pojedu jako spolujezdec ve předu, vzadu bude jen prcek (až jednou bude) a až bude velkej/ká tak už dávno M3 bude mít po sezóně a možná bude v te době zakázáno jezdit autem na benzín. No a lidi pod 180 tam mají místa až až.

Když sem byl malej jezdili jsme na Slovensko na Šíravu ve Škodovce 105.
Táta řídil, vedle seděl děda a měl u nohou psa a tašku, vzadu mamka, babička, já a sestra, pod nohama tašky s oblečením, za zadními sedačkami tašky, v motorovém prostoru nastrkaný lahváče, v předním kufru dvě basy piv a tašky. Jezdili jsme na 2 týdny a cestou zpět sme se stavovali cca na týden u babičky na Moravě.
Takže 4 dospělí, 2 děti, pes a krámy na 3 týdny včetně nouzových bas piva.

Lidi jsou dnes zhejčkaný.
 
Mimochodem kámoši mají VW Touran a Renault Scenic.

Touran:
Šířka 105
Délka 95
Výška 48

Scénic:
Šířka 110
Délka 110
Výška 51

Když si vezmete jaké to jsou ,,dodávky” on ten kufr v základu není o tolik větší.
 
No asi nelze těm papírovým údajům úplně věřit. Sám jsem se o tom přesvědčil. Když jsem četl kolik litrů má kufr HB tak jsem váhal, ale když jsem viděl v reálu, tak mi spadla brada, prostorný přístupný, prostě akorát pro běžného uživatele. Místa vzadu sám za sebou (185cm) dostatek, bez problémů dlouhé trasy (třeba do oblíbeného Řecka) úplně v pohodě.
 
Ještě jsem si vzpomněl na jednu věc jako důvod pro koupi a to výborně odtlumený interiér. Pak ještě drobnosti jako hud, nebo 2 koncovky na sedanu.
 
Odhlučněné je to pěkně s tím souhlasím asi bych přirovnal k BMW 3 co sem měl. Jestli lip nebo stejně to by se muselo jet hned po sobě ale je to velmi pěkný v autě je ticho.
2 koncovky čeho? Výfuku? Ty má i Hatchback.
 
Back
Top