• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Možná bys mohl vyzkoušet tohle:

Zobrazit přílohu 34376

Zkoušel jsem tím řešit škrábance na tom černým klavírním laku, nebo co to je za neštěstí.
Jako docela to šlo, akorát to chce vystihnout okamžik, kdy ještě leštím a okamžik, kdy už to zase znova škrábu.
Použil jsem utěrku z mikrovlákna.
Tak dnes jsem to zkoušel na takovém telefonním cradlu, co je z lesklého plastu stejně jako ty v autě a by dost doškrábaný. Nicméně výsledek je, ale takový ne zrovna nepřesvědčivý. Možná to zkusím nějak odfotit, ale škrábance celkem zmizeli, jen se mi zdá, že už to není tolik lesklé. Použil jsem leštící útěrky od sonaxu. Mě by spíše zajímalo, jestli nějak více tlačíte na útěrku a cca jak dlouho to leštíte než nanesete další pastu? Nemáte někdo třeba fotky z těch plastů na ovladačích oken, jestli to už někdo čistil?
 
Tak výsledek nebude takový že to bude jako nový, ale myslím že dle míry poškrábání určitě kladný výsledek zaznamenáš. Sice jsem použil něco jiného než Ty, ale já to dělal tak, že na mikrovláknový aplikátor (kolečko asi z molitanu potáhlý mikrovláknem) jsem trochu kápl a kroužil tak dlouho dokud to nebylo skoro na sucho, to bys pak asi zase znovu možná škrábal, teoreticky, pak jsem utřel mikrovláknem podíval na výsledek a pořád dokola dokud jsem nebyl relativně spokojen. Ještě na závěr jsem kápnul na aplikátor jenom z molitanu a závěrečný přeleštění, zase utřel mikrovláknem (hadrem). No šudlil jsem to asi tak půl hodiny hlavně v části kde je el. ruční brzda a navazuje na to loketka. To je asi nejhorší tam furt je tendence škrábnout nehtama.Tož tak.
 
Ahoj všem. Dnes jsem objevil na autě špeky"profesionální" výměny čelního okna v autorizovaném servisu Mazdy v ČB. Věci viz foto. NEDOVEDU si ani představit, jak to vypadá pod oknem a předpokládám, že za pár let budu řešit korozi okolo čelního okna a pod sklem. Jsem už nešťastný. Okno nedokážou nalepit tak, aby bylo na středu...umyjou autu nějakou štětkou tak, že je celé auto plné hologramů (i přes můj zákaz mytí - jako omluvu jsem dostal "rozleštění laku", které vydrželo den, tzn. že se nic nezměnilo) auto poškrábou venku (viz fotky), vevnitř zaprasí palubku, oba A sloupky... Jak je vymahatelná případná oprava rzi pod oknem? Vzhledem k fušérské práci se mi asi rady do budoucna hodit budou...

AEACDE44-10D1-42DD-8A14-EBE869AF1959.jpeg 56D773CF-9973-407D-94F4-2C857C70AFC0.jpeg 02C0493D-9CCD-4051-BC82-A6ECE3D2D951.jpeg 3C8A78AA-29DF-420F-8F2A-7947FE15875D.jpeg 36E0221C-1E7D-486D-BA91-F8C38B5DAD0E.jpeg
 
Tak dnes jsem to zkoušel na takovém telefonním cradlu, co je z lesklého plastu stejně jako ty v autě a by dost doškrábaný. Nicméně výsledek je, ale takový ne zrovna nepřesvědčivý. Možná to zkusím nějak odfotit, ale škrábance celkem zmizeli, jen se mi zdá, že už to není tolik lesklé. Použil jsem leštící útěrky od sonaxu. Mě by spíše zajímalo, jestli nějak více tlačíte na útěrku a cca jak dlouho to leštíte než nanesete další pastu? Nemáte někdo třeba fotky z těch plastů na ovladačích oken, jestli to už někdo čistil?
Na tom plastu na madle jsem to zkusil v úterý. Ty vlásenky se celkem povedlo odstranit, škrábance od nehtů ne. Ale věnoval jsem tomu tak 5 minut s tím, že uvidím. Jestli se tam ty vlásenky znovu objeví, tak už na to kašlu (nebudu to rozlešťovat pořád dokola), pokud ne, možná tomu tedy věnuji více času a uvidím, jestli se podaří rozleštit i ty hlubší. Dělal jsem to jenom mikrovláknovou utěrkou. Tlačil jsem na hadru přiměřeně jen trochu nasraně :).
 
A nemáš pocit že to nepatrně zmatnelo? Na tom cradlu to tak trochu působí což by znamenalo že to skutečně odlestilo tu hlavní polyturu..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
A nemáš pocit že to nepatrně zmatnelo? Na tom cradlu to tak trochu působí což by znamenalo že to skutečně odlestilo tu hlavní polyturu..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
To nedokážu objektivně posoudit, trápil jsem to jen chvíli. Ale je to docela dobře možné. Přeci jen je to v podstatě broušení a vzhledem k šetření na všem, tam ta vrstva nebude kdovíjaká.
 
Ahoj všem. Dnes jsem objevil na autě špeky"profesionální" výměny čelního okna v autorizovaném servisu Mazdy v ČB. Věci viz foto. NEDOVEDU si ani představit, jak to vypadá pod oknem a předpokládám, že za pár let budu řešit korozi okolo čelního okna a pod sklem. Jsem už nešťastný. Okno nedokážou nalepit tak, aby bylo na středu...umyjou autu nějakou štětkou tak, že je celé auto plné hologramů (i přes můj zákaz mytí - jako omluvu jsem dostal "rozleštění laku", které vydrželo den, tzn. že se nic nezměnilo) auto poškrábou venku (viz fotky), vevnitř zaprasí palubku, oba A sloupky... Jak je vymahatelná případná oprava rzi pod oknem? Vzhledem k fušérské práci se mi asi rady do budoucna hodit budou...

Zobrazit přílohu 34612 Zobrazit přílohu 34613 Zobrazit přílohu 34614 Zobrazit přílohu 34615 Zobrazit přílohu 34616
To by chtělo poradně umejt aby to člověk pekne viděl ale vidět to je i tak. To je tedy pěkná prasárna.
 
Asi jako všechno... Bylo mi emailem napsáno, že hologramy mají už nová auta a že prý to není mechanické poškození...Asi tak k Autorizakum.
No já si myslím, že s hologramy jsem si to taky už odvezl z autosalonu. Nenapadlo mne to zkontrolovat, jinak bych to auto nepřevzal. ?
 
Nové, nechtěl jsem nějakou olítanou, otřískanou kraksnu :).
Aha. No to je asi tím jak to vítr ovívá a ty částečky prachu se otiraji. U mne se otiraji všechny jedním směrem a o velikosti lidské dlaně na různých místech. Asi nějaké divné větry :)
 
Aha. No to je asi tím jak to vítr ovívá a ty částečky prachu se otiraji. U mne se otiraji všechny jedním směrem a o velikosti lidské dlaně na různých místech. Asi nějaké divné větry :)
Taky nové auto se myje při přípravě na prodej. V případě tmavé barvy je to průser. V CB mají myslím ruční mytí. Většinou tuhle práci dělá nějákej jouda a pak to tak vypadá. Tmavý odstín se musí umět vyleštit. Jestli chceš, můžu se na tvojí Mazdu podívat a třeba i poradit. Denně jsem v ČB.
 
Taky nové auto se myje při přípravě na prodej. V případě tmavé barvy je to průser. V CB mají myslím ruční mytí. Většinou tuhle práci dělá nějákej jouda a pak to tak vypadá. Tmavý odstín se musí umět vyleštit. Jestli chceš, můžu se na tvojí Mazdu podívat a třeba i poradit. Denně jsem v ČB.
Co bys mi cca poradil? Sám leštíš? Chce to vidět na sluníčku. Můžeme se třeba někdy příští týden potkat :) Jestli bude slunečno. Lak zbytečně už leštit moc nechci nechat. Mám z toho obecně hrůzu, že by to pak bylo ještě horší... Lak jsem měl v A- stavu (jen pár zakaplych míst) a bez skrabanecku. To vím 100%. Po každém mytí auto důkladně prohlížím. Myl jsem jen Wapkou, doteď. Jedinou neduhu to mělo okolo nádrže, kde to v servisu vzali hadrem, ale nebylo to tak špatné, jako je to teď. Jinak bez hologramů. Rok a půl.
 
Dal bych to nějakému profikovi co udělá dekontaminaci rozlesti nalesti a zavoskuje. Ale stojí to ranec. Já si to vždy dělal sám krom rozleštění, ale u M3 jsem se k tomu ještě nedostal, možná za týden.
Buh vi zda to vůbec bylo rozlesteny….
 
Dal bych to nějakému profikovi co udělá dekontaminaci rozlesti nalesti a zavoskuje. Ale stojí to ranec. Já si to vždy dělal sám krom rozleštění, ale u M3 jsem se k tomu ještě nedostal, možná za týden.
Buh vi zda to vůbec bylo rozlesteny….
Rozleštěný asi ne, ale určitě na tom něco dělali. Ve spárach byl vidět "prach" z pasty a na plastech u okna byla zaschlá pasta. Bílá. Dle jejich slov, že používají 3M se nejspíš jednalo o hrubou bílou pastu... Takže tak.
 
Někdo tu psal že borec na Mazdy je na Slavkově u Brna. Chce to ale nechat tam auto 3 dni ale umí to prý dobře. Možná najdu kontakt v emailu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
To nedokážu objektivně posoudit, trápil jsem to jen chvíli. Ale je to docela dobře možné. Přeci jen je to v podstatě broušení a vzhledem k šetření na všem, tam ta vrstva nebude kdovíjaká.
No upřímně výsledek me moc nepřesvědčil. Pastu jsem nanesl několikrát a lestil vícekrát a výsledek je na fotce. Malé škrábance zmizeli ale stále tam nějaké jsou a hlavně to chytlo takový šedý nádech. Na fotce je to patrné a už se mi to nedaří rozlestit. Asi koupím nový plast na tlačítka u řidiče za těch 1400kc, potahnu ho čirou folii a ten původní kus si nechám na testování. Je možné že příliš dlouhé leštění tomu jen uskodilo. 68c0f8f5362ab695685b7126fa151858.jpg

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top