• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

No upřímně výsledek me moc nepřesvědčil. Pastu jsem nanesl několikrát a lestil vícekrát a výsledek je na fotce. Malé škrábance zmizeli ale stále tam nějaké jsou a hlavně to chytlo takový šedý nádech. Na fotce je to patrné a už se mi to nedaří rozlestit. Asi koupím nový plast na tlačítka u řidiče za těch 1400kc, potahnu ho čirou folii a ten původní kus si nechám na testování. Je možné že příliš dlouhé leštění tomu jen uskodilo. Zobrazit přílohu 34619

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Potáhni to všechno Piano Black folií a máš ušetřeno.
 
Já chtěl původně předvádečku, ale když jsem viděl, jak to předváděcí auto, co mělo najetých sotva 200 km (mělo za sebou jedno nebo dvě mytí) vypadalo (řekl bych, že to prošlo myčkou), tak mě to přešlo... :) Zásada je domluvit se s prodejcem při předání nového auto, ať ho nijak neumývají ;) Tentokrát jsem si i všechny samolepky v interiéru sundával sám. Za to může moje puntičkářké OCD, ale vidím, že půlka borců tady to má nějak podobně :grinning:

Předchozí auto jsem řešil moc - jen něco zavrzalo, už jsem byl v servisu. Nové auto jsem řešil ze začátku - různé vrzání, flekatou palubku, náchylný klavírní lak, odprýsklý lak od kamínků atd. Ale asi jsem už otupěl tak, že jsem ještě s jedinou (kosmetickou) závadou nebyl v servisu a vlastně to vůbec neřeším. A auto si snažím užívat...

@Michall Tady u nás na Moravě bych zkusil http://carwellness.cz - nemám žádnou zkušenost, ale jeden Brňák mi to tu dporučoval a prý super práce za dobrou cenu, ale i tak to rozleštění bude pálka... ale možná (s trochou nadsázky samozřejmě) vyjde levněji to auto prodat a koupit znovu...

Jinak jsem zvědavý, jak bude vypadat a obecně co Japonci změní v designu interiéru a exteriéru u faceliftu M3, který by měli co chvíli představit. Upřímně moc mě toho nenapadá, kromě poladění pár nějakých vrzání je to auto prostě perfektní a každou jízdu si moc užívám!

Přece jen jedna věc - za stěrač se mi asi dostal kamínek a udělal mi na jinak krásně čistém čelním skle krásně pravidelný půlkruh :) Dá se to na skle rozleštit? Jestli ne tak o nic nejde, spíš me to tak zajímá. @Natural Robine? :)
 
Co bys mi cca poradil? Sám leštíš? Chce to vidět na sluníčku. Můžeme se třeba někdy příští týden potkat :) Jestli bude slunečno. Lak zbytečně už leštit moc nechci nechat. Mám z toho obecně hrůzu, že by to pak bylo ještě horší... Lak jsem měl v A- stavu (jen pár zakaplych míst) a bez skrabanecku. To vím 100%. Po každém mytí auto důkladně prohlížím. Myl jsem jen Wapkou, doteď. Jedinou neduhu to mělo okolo nádrže, kde to v servisu vzali hadrem, ale nebylo to tak špatné, jako je to teď. Jinak bez hologramů. Rok a půl.
Souhlasím s tím setkáním. Více informací ohledně leštění a CB auto až na místě.
 
Ahojte neriesil niekto prislusenstvo hacik na nakup do kufra? Hatchback je v tom smere dost neprakticky a pri beznom nakupe jednoducho vsetko lieta. Z rieseni ktore nevyzaduju vrtanie a lepenie som nasiel iba original skoda do isofix, ale nemam skusenost cci je to kompatibilne. Nejaka prakticka skusenost?
Tohle je moje Simply clever,ale vozím tam jenom deštník.?

IMG20210508101219.jpg
 
Tusim tu bolo uz rozoberana tema no nenasiel som k tomu diskusiu, manzelka bola na prehliadke a prepalovali jej firmware vramci zvolavacky. Dnes sme zapli navigaciu a hlasoovo nenaviguje, iba ked zmenim trasu tak povie prepocitava a ked prides do ciela, ma krizovatkach je proste ticho. Riesil niekto tento problem? Viem ze pri kupe vozidla to fungovalo
 
Nemáte prosím někdo info od známých, z webu, od dealerů, do kdy se bude ještě vyrábět/objednávat Mazda 3 BP s motorem Skyactiv-G? Jestli například už s tímto motorem teď nekončí a od příštího roku pouze s novějším Skyactiv-X motorem apod. Díky.
 
Přece jen jedna věc - za stěrač se mi asi dostal kamínek a udělal mi na jinak krásně čistém čelním skle krásně pravidelný půlkruh :) Dá se to na skle rozleštit? Jestli ne tak o nic nejde, spíš me to tak zajímá. @Natural Robine? :)
Samozřejmě se dá vše. Akorát, je třeba počítat s tím, že materiál přijde o specifické vlastnosti. Například sklo po rozleštění budeš mít během chvilky obité od kamínků jako cedník :)
Řešilo se to naposledy například zde ;)
 
Tušíte někdo označení originálních stěračů? Rád bych objednal Denso, ale všude nacházím jenom na BM/BN... nebo máte někdy lepší zkušenosti s jinou značkou? Díky!
 
Dotaz - ví někdo nebo kde se dá zjistit maximální nosnost střechy u M3 BP Hatchback 2020.
 
Tyjo tam sem to hledal a nikde sem si toho nevšiml. Kouknu znovu ale díky moc, 75 kg vypadá ok.
 
Jo je to tam já sem slepej. :D

Zvažuju nosiče na kolo, původně sem chtěl dodělat tažné ale i s nosičem je to cca 40 tisíc a použiju to třikrát do roka tak asi zvolím něco na střechu. Plus mě to nebude omezovat v couvání - senzory, kamera, o metr kratší auto.
 
Jo je to tam já sem slepej. :D

Zvažuju nosiče na kolo, původně sem chtěl dodělat tažné ale i s nosičem je to cca 40 tisíc a použiju to třikrát do roka tak asi zvolím něco na střechu. Plus mě to nebude omezovat v couvání - senzory, kamera, o metr kratší auto.
No ale na střeše máš zase o metr vyšší auto, dávat kola na střechu je rozhodně míň pohodlné, větší odpor tedy spotřeba. Senzory a kamera ok, ale zase kola na střeše nevidíš. Na druhou stranu je fakt, že cena tažného na M3 sedan byla strašná. A držák je už za nápravou tak daleko, že se to celkem houpe. Mám na něm 4 lehká kola a už je to max.
 
Este su drziaky priamo na kufor bez montaze inych uchytov. Ja som to aktualne riesil. Zatial este nevyskusal v praxi. Ale Saris Suberbones sedi aj na moj sedan GH.
 
Ano auto je vyšší no pod každý most bych se s tím měl vejít bude to mít do 2,5 metru.

Nakládání je hračka máme dva Epicy o váze 10kg takže to nad hlavu zvednu jako nic, navíc mám 186 a auto má 143 plus něco málo příčníky.

Spotřeba je mi fuk - teď to bere 5,5-6 tak s koly to bude kolik 7-8 na 3 jízdy ročně to ani nepoznám, stejně projedu cca 6000 měsíčně.

Co se mi naopak líbí jsou systémy úchytu za přední kolo nebo za přední osu. Máme karbonové rámy tak úchyt za rám je takovej dost…. no vždy jsem se toho bál a nebyl si jist zda je to dobře dotažené byť jsem na Thule ClipOn měl i chrániče karbonu.

Taky si moc neumím představit s tím nosičem a koly couvat když nic neuvidím - kola přesáhnou do zrcátek v zadním okně je prd vidět normálně, senzory budou odpojené a kamera bude k ničemu.

Nevím no to tažné s nosičem 40 na střechu vše komplet do 20.

Do garáže s tažným taky nebudu moc jelikož bych tam nezacouval a i kdyby vedle mne zrovna nikdo nestál byl bych tak vystrčenej, že by nemohli vyjet naproti mne, s koly na střeše tam možná se štěstím i zajedu (bude to na těsno vrata mají 240 cm) a kdyby ne tak budu tak jako tak nakládat venku na druhem místě.
Tak to omezení je spíše ze nesmím zajet do podzemní garáže u obchodaku a samo se omezit v rychlosti po dálnici.
Těžko říct asi to ještě promyslím ale…. Na tu střechu mi to přijde i lepší.

Este su drziaky priamo na kufor bez montaze inych uchytov. Ja som to aktualne riesil. Zatial este nevyskusal v praxi. Ale Saris Suberbones sedi aj na moj sedan GH.
Mám Thule ClipOn je fajn jenže na Mazdu 3 BP nepasuje a co sem koukal nenašel jsem žádný který na ní pasuje - zjemně kvůli tomu plastovému spoileru na střeše.
tam se totiž upina ten Thule - jenže bezne je tam kov.
 
Jo taky jsem si říkal, že na nový auto už pořídím kouli + nosič kol na kouli, ale pak stejně vyhrály nosiče na střechu, protože lyže a střešní box na kouli nedám.
 
Jo to je taky pravda.
No uvidím.
Mohl by mi někdo změřit přesnou výšku auta s nasazenými příčníky?
Hraju taky o milimetry abych vjel s kolama na střeše do garáže.
 
Vjíždět s koly na střeše do garáže je zajímavý požadavek, já osobně bych s koly do garáže nejezdil...ani neznám garáž, kam bych se s nimi vlezl :)
 
Back
Top