Já chtěl původně předvádečku, ale když jsem viděl, jak to předváděcí auto, co mělo najetých sotva 200 km (mělo za sebou jedno nebo dvě mytí) vypadalo (řekl bych, že to prošlo myčkou), tak mě to přešlo...
Zásada je domluvit se s prodejcem při předání nového auto, ať ho nijak neumývají
Tentokrát jsem si i všechny samolepky v interiéru sundával sám. Za to může moje puntičkářké OCD, ale vidím, že půlka borců tady to má nějak podobně
Předchozí auto jsem řešil moc - jen něco zavrzalo, už jsem byl v servisu. Nové auto jsem řešil ze začátku - různé vrzání, flekatou palubku, náchylný klavírní lak, odprýsklý lak od kamínků atd. Ale asi jsem už otupěl tak, že jsem ještě s jedinou (kosmetickou) závadou nebyl v servisu a vlastně to vůbec neřeším. A auto si snažím užívat...
@Michall Tady u nás na Moravě bych zkusil
http://carwellness.cz - nemám žádnou zkušenost, ale jeden Brňák mi to tu dporučoval a prý super práce za dobrou cenu, ale i tak to rozleštění bude pálka... ale možná (s trochou nadsázky samozřejmě) vyjde levněji to auto prodat a koupit znovu...
Jinak jsem zvědavý, jak bude vypadat a obecně co Japonci změní v designu interiéru a exteriéru u faceliftu M3, který by měli co chvíli představit. Upřímně moc mě toho nenapadá, kromě poladění pár nějakých vrzání je to auto prostě perfektní a každou jízdu si moc užívám!
Přece jen jedna věc - za stěrač se mi asi dostal kamínek a udělal mi na jinak krásně čistém čelním skle krásně pravidelný půlkruh
Dá se to na skle rozleštit? Jestli ne tak o nic nejde, spíš me to tak zajímá.
@Natural Robine?