Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Taky to pozoruji. Řeším to tak, že to na trojku nenechám spadnout do těchto otáček a podřazuju na dvojku.Zdravím. Už jsem to tu myslím někdy v minulosti řešil, ale blíží se mi 2. garančka a chtěl bych se optat - Jsou "normální" vibrace řadící páky při zařazené trojce při brždění motorem okolo 1900 otáček? Při lehkém použití brzdy - a tudíž "rekuperaci" je to horší. Děje se to náhodně. Někdy při studené jízdě hned, někdy až za ohřátého motoru. Nedokážu najít nějaký vzor. Od 1700 níž a naopak od 2000 výš se vibrace nedějí. Když je nabitá "hybridí baterka", tak je to bez vibrací. Někdy to začně tak vibrovat, že je to slyšet. Řešil už tohle někdo? Díky
No tak to je řešení takový naprd V těchle otáčkách jezdím po městě na 3 často. Na 2ku fakt jezdit nehodlám Je to pakárna. Zrcátko u řidiče budu řešit taky, znovu (v Táboře to viděl jen jeden servisák, ale hlavní údajně ne, tudíž s tím prý nic dělat nejde - wtf?), protože je to horší a horší. + By mě zajímalo, jestli je autorizák vůbec někdy obecněschopen řešit vrzání. Zatím to bylo vždy( nic neslyšíme). Budu řešit vrzání plastu okolo madla u řidiče a spolujzdce. Když zavírám dveře zní to jakou symfonie levných plastů, speciálně při teplotě >20 stupňů. Je ten plast prostě celkově volnější a naprd udělanej.Taky to pozoruji. Řeším to tak, že to na trojku nenechám spadnout do těchto otáček a podřazuju na dvojku.
Sedačka mi povrzává skoro rok a půl. Zatím jsem se k tomu nedohrabal, to nějak řešit. Ale většinou přes zimu ticho a nic. Jen vždycky přes léto. Zrcátko jsi p. Jordákovi ukazoval? Sedačku předpokládám tedy vůbec nijak neřešil (aspoň nějaký zběžný promázání). Zajímalo by mě, jestli to vůbec sami dokážeme vyřešit - sedačku z nového (skoro) auta úplně vyndavat nechci.Tak jasně, že nejezdím po městě na dvojku, jen to použiju, když si přibržďuji motorem před zastavením. Na zrcátko jsem si už nějak tak zvykl, předchozí auto to dělalo taky (Seat Toledo II, ale zrcátka druhovýroba). Začala mi trochu vrzat sedačka řidiče, ale při garančce samozřejmě ani nepípla a to jsme s p. Jordákem z Mazdy Tábor projeli půl města...
čekal jsem na 100% Ceeda na 1. místě, ale doufal jsem u M3 alespoň 2. místo@vladas75 @Ondrej K @pantauleo
V příloze máte nafocen AutoTip.
Spoiler: ano, vyhrál Ceed
PS. Kdyby to nešlo přečíst, tak to nahraju v zipu.
Zobrazit přílohu 36769 Zobrazit přílohu 36770 Zobrazit přílohu 36771 Zobrazit přílohu 36772 Zobrazit přílohu 36773 Zobrazit přílohu 36774 Zobrazit přílohu 36775
Kdyby hodnotili, který auto je nejvíc "sexy", tak to stejně BP vyhraje na plný čářeTak už se mi to povedlo přečíst a co dodat. Měl jsem rozpočet na novou M3 ale po testovací jízdě mě prostě více oslovila původní generace po faceliftu BN. Celkem mě zaráží že je z těchto aut nejpomalejší ve sprintu na 100. V BN jsem dal 8.4 s.
Navíc u nové trojky je už tak malý prostor vzadu ještě menší a kufr taky ubral. Ford Focus se mi především uvnitř vůbec nelíbí. Kia Ceed je velmi dobré auto za ty peníze. Doma máme v plné výbavě 2017 1.6Gdi a vyjma dost lineho motoru mu není co vyčítat. Mě rozhodně baví mé BN a jsem spokojen. Ačkoli místo vzadu je u těchto aut slabší na prostor i výbavu. Kufr je optimální jen mu chybí háčky a rezerva. V tomto testu je Mazda prostě nejhezčí uvnitř i z venci ale působí na mě jako dvoumistne auto s nic moc kufrem. Je to jen můj pohled.... Místo nové trojky bych něco přidal a šel do šestky. Tam už je prostoru a praktičnosti dost.
Mazda 3 BN
Můžeš to zkusit použít o něco řidší brzdovou kapalinu (určitě ne sportovní, ty bývají naopak hustčí) splňující specifikaci výrobce auta, ale narovinu říkám čekej zlepšení tak 0,001%. Hlavní problém proč se to děje je že mazda poprvý v životě použila elektronický posilovač brzd (je to hodně nepřesný,ale dejme tomu že to nazveme tím Brake By Wire, když už tak Brake Pedal By Wire). Tyhle elektronický posilovače nemají úplně super dávkovatelnost, respektive to jak fungují záleží z drtivý většiny na tom jak je někdo naprogramuje a navrhne + si k tomu přidej téměř nulovou zkušenost Mazdy s touhle technologií. Tyhle věci se začínají používat jako takový předvoj hybridů/elektro aut, protože tam jsou bohužel nutností a zároveň se s tím líp párují různý (ne)bezpečností asistenti.V článku píší, že Mazda lehce zaostala v brzdných účincích. Potvrzuji to, protože při mojí zkušební jízdě byla opravu u BP malinko delší prodleva při brzdění než u předchozích modelů. Googloval jsem jak je to možné, a je to prý zavedením jakého si nového "by-wire" brzdění. Mám hloupý dotaz, nešlo by to vylepšit výměnou za jinou brzdovou kapalinou (určenou na pro ostřejší brzdění)?