Michall
rodinný člen KLANu
- 940
Jak jsi zmínil, kůže se hlavně také lépe udržuje a hůře znečišťujeA další bod - nedá se na tom šuk…t hned kloužeš a je to fuuuuj ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jak jsi zmínil, kůže se hlavně také lépe udržuje a hůře znečišťujeA další bod - nedá se na tom šuk…t hned kloužeš a je to fuuuuj ?
Hezký den, přímo se to netýká tématu, ale jak pročítám názory a stanoviska zaujal mě bod označený 3. Dioda auto funkce stěračů přímo na pacce takže tě to praští do očí a včas vypnes než to vymete namrazu na okně nebo písek ze Sahary.U BP je pár výhod oproti BN.
1.krasne budíky a plně využít prostor v nich. U BN je úplně zbytečně zábran velký prostor ukazatelem řazení a ošklivě řešen ukazatel paliva +chybí kontrola teploty vody což má už BP.
2. Do BP se vrátilo tlačítko SOURCE na volant což mi děsně chybí u BN pro rychlý výběr zdroje
3.Dioda auto funkce stěračů přímo na pacce takže tě to praští do očí a včas vypnes než to vymete namrazu na okně nebo písek ze Sahary.
4. MZD connect system v BP je mnohem hezčí, lépe se ovládá a je rychlejší.
5. V BN všech vybavach je tlačítko funkce auto hold pouze záslepka, chybí to a vypadá divně.
U BN se mi zase líbí že při stání lze ovládat ovladačem i dotykové infotaiment a za jízdy pouze ovladačem, takže navigovani navolim pohodlně dotykove když zrovna stojím.
Nové Mazdy už jen ovladačem nebo přes AA.
Mazda 3 BN
Viděl jsem vždy jen oranžovou. Od Října 2019.Hezký den, přímo se to netýká tématu, ale jak pročítám názory a stanoviska zaujal mě bod označený 3. Dioda auto funkce stěračů přímo na pacce takže tě to praští do očí a včas vypnes než to vymete namrazu na okně nebo písek ze Sahary.
Chci se zeptat na barvu té diody (světla) na BP mi svítila modře, pak se barva změnila na oranžovou (žlutou). Funkce OK. Zažil barevnou změnu někdo?
Možná po přehrání aktualizace soft?
Děkuji.
V zimě nejezdím, provozní kapaliny, tedy i ostřikovače dolity na max. Jsem rád, že někdo viděl modrou barvu, už jsem si myslel, že jsem mimo.to @YVAN .jo řešilo se to ale nevařešilo. já se na to tenkrát zaměřil, ale mně ta oranžová svítila jenom jednou.teď už jenom modře.hledal jsem v návodu ve videích a nic. napadlo ně jestli když teda svítí oranžová to neznamená málo vody v nádržce ostřikovače.
Jako že by to byla jediná kontrolka v autě, která by svítila modře? Proč?Já ci taky modrou ???
Ne to ti napíše na displeji.to @YVAN .jo řešilo se to ale nevařešilo. já se na to tenkrát zaměřil, ale mně ta oranžová svítila jenom jednou.teď už jenom modře.hledal jsem v návodu ve videích a nic. napadlo ně jestli když teda svítí oranžová to neznamená málo vody v nádržce ostřikovače.
Je to záhada.Ja jsem si modré ještě nevšimnul,ale to bude tím, že nepoužívám automatické stěrače.? Používám tekuté, takže stírám málo a jen ručně.to @HHBota aha, to jsem nevěděl, díky za info.tak to mi není jasný proč má někdo oranžovou a někdo modrou ?
Modrá je dobrá ?Jako že by to byla jediná kontrolka v autě, která by svítila modře? Proč?
Ostřik je zakomponovaný do ramýnek,takže samotný stěrač je úplně obyčejný. Jen je dobrý si je před výměnou dát do servisní polohy aby se s nima líp manipulovalo: 3x startovací tlačítko bez brzdy/spojky a potom 2x páčka stěračů nahoru (rychlosetření). Stěrače se potom postaví do horní pozice.Mimochodem už někdo musel řešit výměnu těch stěračů s integrovaným ostrikem?
Mazda 3 BN
Asi záleží jakou měli zrovna diodu.?to @MK-M3 no to je právě to divný, co se tu řeší, proč má každý jinou barvu.V návodě je jenom psaný že se při přepnutí páčky stěračů do polohy automat rožne ta kontrolka.ale není psaný jakou barvou, ajestli tam teda je možnost více barev a proč.