• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Odvětrávání sedadel v trojce jsem ještě neviděl A ty kliky jsou standard? Mě se zdá že tam bývá to tlačítko. Jen škoda že chybí výhřev okna. Za mě nepochopitelné když tu ráno všichni skrabeme nová auta jako pitomci.

Mazda 3 BN
 
BP už nemá tlačítko,je tam nějaké čidlo.Zase takové ranní škrábání je fajnová rozcvička. ?Zakrýt okno nebo garáž.?
 
Odvětrávání sedadel v trojce jsem ještě neviděl A ty kliky jsou standard? Mě se zdá že tam bývá to tlačítko. Jen škoda že chybí výhřev okna. Za mě nepochopitelné když tu ráno všichni skrabeme nová auta jako pitomci.

Mazda 3 BN
Odvětrávaná nejsou. Jsou jen perforovaná. Ani v americe to nemají. Prodejce očividně "mystifikuje".
 
Všetko pekné, ale veľká škoda že to nie je rovno 2,5 Turbo. Lebo napríklad pre mňa osobne by to pri výbere zavážilo. Ak už by som išiel do risku kupovať auto z USA, tak nech to stojí za to. Tento 2,5 l má ak sa nemýlim 186 koní čo je v podstate ekvivalent X186 predávanej u nás, ktorá bude mať ako bonus o hodne lepšiu spotrebu.
Takto je to len pekný HB s lepším, rozhodne nie ojedinelým motorom (leda tak u nás).
Inak predajca priekupník a trochu básnik....ojedinelý obsah, exkluzívna športová výbava, pštros, video, ale nenapíše ani aký to má výkon, čo by mňa ako potencionálneho kupca zaujímalo hneď.
186 koní to má na 87 AKI, což je cca 91 RON. Speciál 91 se u nás neprodává léta.
 
Odvětrávaná nejsou. Jsou jen perforovaná. Ani v americe to nemají. Prodejce očividně "mystifikuje".
Ameriky jsou navíc koženkové, jen (tato) maximální výbava je kůže. Problém bych viděl jen v tuneru a absenci DAB.
 
tak on ten DAB u nás taky není žádná sláva, jen český rozhlas a radiožurnál
a je fakt že ideální by byla 2.5 s turbem
 
Já bych byl pro přirazit rovnou 100.
Když budou šikovně zdražovat mohu svou jetou trojku za čas prodat dráž než za kolik sem jí koupil ?
 
,,Cena neobsahuje přípravu a aktivaci vozu v systémech Mazda 9500 Kč." Koukám, že dají do auta služby plné konektivity a pro aktivaci si to člověk bude muset zaplatit. A pořádně jsem koukal na obrázky a parkovací senzory jsou stále 4 vpředu i vzadu, tak nevím kde ten jeden měli ubrat.

aaa.jpg
 
,,Cena neobsahuje přípravu a aktivaci vozu v systémech Mazda 9500 Kč." Koukám, že dají do auta služby plné konektivity a pro aktivaci si to člověk bude muset zaplatit. A pořádně jsem koukal na obrázky a parkovací senzory jsou stále 4 vpředu i vzadu, tak nevím kde ten jeden měli ubrat.

Zobrazit přílohu 38382
Tak oni tu aktivaci mají už i ve všech nových ceníkách. Takže zdražení ne o 15, ale o 25 tisíc.

Bez názvu.jpg
 
Viděl už někdo z vás tohle na G motoru? Nájezd 34000 cca. Víko zřejmě prolíná.

Zobrazit přílohu 38383 Zobrazit přílohu 38384
Viděl jsem to na Sky-G s nájezdem od cca 60000km (je jedno jestli 2013 nebo 2018). U mě na dílně jsem to viděl cca 1 z 20 aut (GJ/GL,BM/BN,CX5). Společně s tím nebo i samostatně se objevovalo i prolínání gufera hydraulickýho solenoidu časování ventilů co je ve víku.
 
Viděl jsem to na Sky-G s nájezdem od cca 60000km (je jedno jestli 2013 nebo 2018). U mě na dílně jsem to viděl cca 1 z 20 aut (GJ/GL,BM/BN,CX5). Společně s tím nebo i samostatně se objevovalo i prolínání gufera hydraulickýho solenoidu časování ventilů co je ve víku.
Pěkný... takže další záruční věc. :D Nekončící příběh...
 
Michall někdy musíme zajít na pivko docela bych si rad poslechl cos vše musel řešit, nebo možná raději cos nemusel řešit abych se tam neopil ?
 
Shrnutí mých dosavadních poznatků je následující:

- Trepajici se zrcátko řidiče ve vyšších rychlostech (i po výměně za jiné)
- Profukování zadních dveří (to se dá zkousnout, není to tak hrozný)
- Problémy s převodovkou - vibrace na 3ku (zatím stále nevyřešeno - mělo by se vyřešit snad brzy)
- Termostat
- Těsnění víka ventilů (ještě zkouknu ten pcv ventil)
- Snad nebudu muset řešit tu rez kolem
okna po výměnách...
- Reklamace sklápění zrcátek (SW update)
- Pak ještě těsnění kolem dveří, které minule léto drhlo o sebe. Po použití mých rukou a "pobouchání" je už vše ok.

Ještě si na něco určitě vzpomenu.
 
Poslední úprava:
To je na vraceni auta, ne?
To zase asi ne. Myslím, že každý má na autě nějaký problémy, když by pořádně hledal. Zrcátko si třeba vyřeším sám, někdy v budoucnu. Taky to není tak hrozný, jen je to to po zaměření viditelný. Převodovka mě jediná trochu děsí. Vše je nahlášeno a zatím jsem to nijak víc neřešil. Žádný ofiko postup zatím není. Celkově jsem s autem stejně spokojen :)
 
Back
Top