• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Aha,já myslel, že to chceš vypnout komplet.Od řidiče jde tou kolébkou odemknout celé auto.Jinak si může každý odemknout kolébkou sám.Alespoň myslím.?Já jsem to vypl, protože když jsem vozím naší babku, tak mě vždycky lomcovala dveřmi.?
 
Měl bych dotaz: když jedu, tak se po chvilce zamknou dveře, ale když zastavím a nechám běžet motor, tak otevřu řidičovo dveře a kufr, ale zadní a spolujezdcovo dveře nejdou ani zevnitř ani zvenku otevřít. Až když vypnu motor. V menu jde nastavit jen zamknutí při jízdě a pak zamknutí při jízdě a odemknutí při vypnutí zapalování. Máte tam také jen ty 2 možnosti? V návodu je totiž asi 5 možností. Dík
Taky mě to pěkně prudí, nechávám si vzadu bundu a tašku a vždycky když chci vylézt z auta a vzít si třeba peněženku při nastartovaném autě, tak tahám za kliku jak blbý a nic :D . Takže to automatické zamykání asi vypnu kompletně a bude.
 
Taky mě to pěkně prudí, nechávám si vzadu bundu a tašku a vždycky když chci vylézt z auta a vzít si třeba peněženku při nastartovaném autě, tak tahám za kliku jak blbý a nic :D . Takže to automatické zamykání asi vypnu kompletně a bude.
Já jsem to tak udělal a mám klid a když se budu chtít zamknout,tak se zamknu ručně.?
 
Jo to vím, ale to nechce manželka a ta se musí poslouchat. Jsem právě myslel, že by se to zamklo a při zastavení a běžícím motoru odemklo, ale to asi nejde.

Už jsem to zjistil. Když tu funkci nechci mít vypnutou, tak musím ostatní dveře při běžícím motoru odemknout vypínačem u řidiče.
Ono by se to pak odemykalo a zamykalo na každé křižovatce... O koloně raději nemluvit ?
Gratuluji k autu. Plánuješ odemčení na G150?
 
Poslední úprava moderátorem:
Dneska proběhla prohlídka po 3 letech v Autoefekt Zlín.Cena cca 5046 Kč. Olej, filtr, vzduchový filtr,kontrola karoserie. Pohodička, sem je radost jezdit :)
 
Dneska proběhla prohlídka po 3 letech v Autoefekt Zlín.Cena cca 5046 Kč. Olej, filtr, vzduchový filtr,kontrola karoserie. Pohodička, sem je radost jezdit :)
Taky tam rád jezdím.Přístup vždycky 100%.?
 
Dneska proběhla prohlídka po 3 letech v Autoefekt Zlín.Cena cca 5046 Kč. Olej, filtr, vzduchový filtr,kontrola karoserie. Pohodička, sem je radost jezdit :)
Chlapy... Já vám nevím. Věc názoru. Olej 0W30 Castrol 5litru 1200kc, filtr olejový 200kc filtr vzduchový 300kc tak to máme 1700kc a kontrola karoserie ala že technik obejde auto s cigarem No jsou to vaše peníze. Chápu že někdo má lepší pocit když to vozí celé roky jen do autorizaku.

Mazda 3 BN
 
to @Polsonside .Jo máš pravdu, že kdybach si to dělal sám, tak to bude za necelou polovinu, Jenomže já nemám garáž, parkuju na ulici. Tak asi nějak by se ten olej možná dal vyměnit i v takových podmínkách, ale zas je tu faktror - záruka, v mém případě prodloužená. Lít tam jiný než originál olej se mi nechce, protože kdyby byl nějaký problém s motorem, tak je to první čeho se Mazda chytne a zamítne reklamaci. No a pak si budu opravu hradit z vlastní kapsy, to bude možná víc než ty ušetřené 2000 ročně. Kontrola karoserie, no je to nesmysl, ale zas záruka, když něco tak co pak. Neuvažuju že bych auto třeba po dvou třech letech prodal, ale chci si ho nechat dost dlouho, takže ty prachy jednou za rok do toho dám. To je každého volba.
 
Chápu a respektuji. Já se rozhodl po prvních dvou garancnich prohlídkách pokračovat na vlastní triko a neprodluzovat záruku. Jednak většinu stejně zamitnou a navíc mám jistotu v provedené výměně u svých lidi nebo v sobě. Samozřejmě věřím že tyhle auta a motory Skyactive G jsou spolehlivá a čerstvě po třech letech se nic neobjeví a dlouho neobjeví. Má údržbu jak miminko

Mazda 3 BN
 
to @Polsonside .Jo máš pravdu, že kdybach si to dělal sám, tak to bude za necelou polovinu, Jenomže já nemám garáž, parkuju na ulici. Tak asi nějak by se ten olej možná dal vyměnit i v takových podmínkách, ale zas je tu faktror - záruka, v mém případě prodloužená. Lít tam jiný než originál olej se mi nechce, protože kdyby byl nějaký problém s motorem, tak je to první čeho se Mazda chytne a zamítne reklamaci. No a pak si budu opravu hradit z vlastní kapsy, to bude možná víc než ty ušetřené 2000 ročně. Kontrola karoserie, no je to nesmysl, ale zas záruka, když něco tak co pak. Neuvažuju že bych auto třeba po dvou třech letech prodal, ale chci si ho nechat dost dlouho, takže ty prachy jednou za rok do toho dám. To je každého volba.
Po sté a poprvé.
Olej tam můžeš lejt jakej chceš. Taky jsem na jaro koupil novou Mazdu 3 a od začátku leju svůj olej.
Jsi povinen dodržet minimální kvalitativní mazací třídu a rozmezí vizkozity.

Žádný výrobce ti nesmí přikazovat značku oleje!

Nehledě na to ze tedy autorizak chce abys dodal olej v originálně uzavřeném balení a zapíše ti co to bylo za olej.

Na základě toho ti nikdo nemůže zamítnout záruku.
 
Chlapy... Já vám nevím. Věc názoru. Olej 0W30 Castrol 5litru 1200kc, filtr olejový 200kc filtr vzduchový 300kc tak to máme 1700kc a kontrola karoserie ala že technik obejde auto s cigarem No jsou to vaše peníze. Chápu že někdo má lepší pocit když to vozí celé roky jen do autorizaku.

Mazda 3 BN
No ještě má autorizák jednu výhodu, pokud si majitel nového vozu neprošvihne roční prohlídku tak mu 10 let platí služba Mazda Europe Service, což si ale každý musí po uplynutí záruky propočítat, zda je to pro něho nějak vhodné. Já kdybych měl roční nájezd jen 5tis km taky bych si asi měnil vše sám. Navíc tato služba neznamená že Mazda poskytuje vše zadarmo, ale může se někde venku hodit.
 
No ještě má autorizák jednu výhodu, pokud si majitel nového vozu neprošvihne roční prohlídku tak mu 10 let platí služba Mazda Europe Service, což si ale každý musí po uplynutí záruky propočítat, zda je to pro něho nějak vhodné. Já kdybych měl roční nájezd jen 5tis km taky bych si asi měnil vše sám. Navíc tato služba neznamená že Mazda poskytuje vše zadarmo, ale může se někde venku hodit.
Ten evropský servis platí jen rok od servisu auta v autorizáku. Když přijedeš další rok na prohlídku, tak se zase o rok prodlouží. A když nepřijedeš, tak to přestane platit.
 
přesně tak, nesmí se prošvihnout 12 měsíční interval s předepsanými servisními úkony a to po dobu max. dobu 10 let od nákupu nového
 
To je asi možné, že nemusíš měnit pouze originál olej, ale mít svůj vlastní se stajnou specifikací, který třeba i zapíší do zakázkového listu, ale dealer pokud tohle zjistí, tak se tím určitě bude ohánět a mít důvod k zamítnutí. A nevím jak ostatní, ale já co jsem prozatím reklamoval,a byly to prkotiny, tak nebyl problém. K autu jsem prodlouženou záruku dostal, a pokud se nemýlím, tak se vztahuje na všechny stěžejní(dražší) komponenty. Uvidím co se bude dít až něco takového nastane. Doufám že ne.
 
Díky. No jak se dalo očekávat tak nic zajímavého se člověk nedozvěděl. Autosalon dělá jen takový hrubý obecný pohled a povídání. Ale to bude tím že mám ty Mazdy už načtene ze světových fór a recenzí

Mazda 3 BN
 
Back
Top