Toto si moc ľudí často interpretuje, že vysoký výkon je len na rovinku, v premávke nevyužiteľné, máme rýchlostné obmedzenia a pod. Práve naopak. Vysoký výkon je okrem fun-factoru navyše obrovské bezpečnostné plus, mám veľkú istotu pri priedbiehaní, núdzových situáciách, nie som za žiadnych okolností brzda premávky a celkovo, mám vždy a všade výkonovú rezervu, ktorú aj keby som mal uplatniť len raz za život, budem vďačný.
Zátačky na Yarise 1.0 sú možno "dynamické" ale človeče, pri každom výjazde musíš horko zaplakať. Je pekné pustiť to v rýchlosti do zákruty ale čo potom. Výkon neoserieš.
Modelová situácia: užívaš si okresky, jedna zákruta, druhá, všetko fajn, gumy pískajú a zradu dobehneš kolónu 5 áut na začiatku ktorej je smradlavá Avia. Máš po radosti lebo vieš, že si "dopretekal". Ak máš výkon, počkáš, prvá bezpečná príležitosť, kickdown a ideš. Zhltneš ich všetkých a pokračuješ v jazde s úsmevom na tvári. A tých životných situácii je milión, predbiehaš niekoho a ten ti samozrejme ako úplný idiot pridá takže zrazu idete obaja 120 a ste na rovnakej úrovni a ty sa modlíš aby si sa zaradil skôr ako ta v protismere stretne Tatra 815. A že sa to deje denne.
Teraz som to trochu nadniesol, ale chápeš, čo tým chcem povedať. Každý kto raz mal možnosť okúsiť "výkon" už si bude len veľmi ťažko zvykať na niečo slabé. Je to tak trochu ľudská vlastnosť. Ale možno to ide vekom a možno som do toho ešte nedozrel, alebo som len dynamický typ vodiča, neviem
K tej 535d, notááák, 280 koní, 580 nm, zadný náhon, z každej zákruty ideš bokom, čo viac chceš