• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Já na to ze zvědavosti taky mrknul,ale za mě recenze úplně o ničem.Autosalon už jde pár let do kopru a připadá mě, že kdo zaplatí reklamu tak toho propagují.Chapu že z něčeho musí fungovat,ale tohle už je na mě moc.Nejvic mě štve, když recenzuji auto, tak si vezmou kus v plné palbě s nejsilnějším motorem a pak se rozplývají jak to funguje,místo toho aby si vzali základní holátko a otestovali ho.Ale to je jenom můj názor.?
 
Já na to ze zvědavosti taky mrknul,ale za mě recenze úplně o ničem.Autosalon už jde pár let do kopru a připadá mě, že kdo zaplatí reklamu tak toho propagují.Chapu že z něčeho musí fungovat,ale tohle už je na mě moc.Nejvic mě štve, když recenzuji auto, tak si vezmou kus v plné palbě s nejsilnějším motorem a pak se rozplývají jak to funguje,místo toho aby si vzali základní holátko a otestovali ho.Ale to je jenom můj názor.?
Tak to je bohužel u všech testů aut na všech motoristických stránkách. Vždycky koukám na závěrečnou tabulku kde je základ za 300 000 Kč a naše testovaná verze stojí 625 000 Kč. A pak v recenzích vychvalují krásná 18" kola, přístrojový štít, adaptivní podvozek, motor atd. a přitom vrcholovou verzi se všemi příplatky si koupí 1% lidí. Aspoň se vždycky pobavím, když někde dají srovnání třeba Škodovky v základu a pak fotky z reklam, rozdíl propastný. A Autosalon v poslední době je jen o reklamě. Vždy si ho pustím zpětně, reklamy přeskočím a ty rady ohledně pojištění, leasingu atd také přetočím. A z pořadu zbyde 20 minut obsahu ke koukání.
 
Tak to je bohužel u všech testů aut na všech motoristických stránkách. Vždycky koukám na závěrečnou tabulku kde je základ za 300 000 Kč a naše testovaná verze stojí 625 000 Kč. A pak v recenzích vychvalují krásná 18" kola, přístrojový štít, adaptivní podvozek, motor atd. a přitom vrcholovou verzi se všemi příplatky si koupí 1% lidí. Aspoň se vždycky pobavím, když někde dají srovnání třeba Škodovky v základu a pak fotky z reklam, rozdíl propastný. A Autosalon v poslední době je jen o reklamě. Vždy si ho pustím zpětně, reklamy přeskočím a ty rady ohledně pojištění, leasingu atd také přetočím. A z pořadu zbyde 20 minut obsahu ke koukání.
Sleduju na YouTube Rasťo Chválu na garáž TV.Daleko objektivnější a zábavnější recenze.Nedávno si tam vzal Sandero v základní verzi a hodnotil auto uživatelský a srozumitelně pro lidi, kteří si potencionálně tohle auto koupí.To je asi recenze ,která má pro spotřebitele smysl.Ale ne porovnávat Rolls-Royce Ghost a Phantom, které je lepší, když se v tom drtivá většina lidí nikdy nesveze.?
 
Mě se moc libila recenze z Autobible. Ale co do technické recenze za mne parádní natočil Martin Vaculík z autocz bylo to sice na CX30 ale ono je to prakticky stejný.
Jinak ano Rasťo Chvála, ale šel i TopSpeed nebo Auto Motor a Šport.
 
Už se někomu objevila tato "krásná" grafika :D

Zobrazit přílohu 38582
Ahoj, diel vymeneny cca 2 tyzdne dozadu, vyzera ze vsetko funguje. Pricinu manzelka neriesila, akurat na diel sa cakalo cca 2 tyzdne. Obaval som sa ci po vymene nebude palubka vydavat nove zvuky no zatial vsetko bez problemov. V zaruke to ako problem nevidim, dufam ze vymeneny diel uz bude trvale riesenie
 
Poslední úprava:
Z toho auta by mi stačilo len turbo. A nemyslím tým nápis... :)
 
A jéje. Tak když Mazda zakládá image na atmosférických motorech tak teď se vám stejska po turbo pytlovine a kopancich. Tak si běžte příště koupit golfa

Mazda 3 BN
 
A jéje. Tak když Mazda zakládá image na atmosférických motorech tak teď se vám stejska po turbo pytlovine a kopancich. Tak si běžte příště koupit golfa

Mazda 3 BN
jenže golfa koupíš max s 2litrem a hlavně s tím jejich idiotským digi interiérem,
tady jde o to že tohle je spávný hot-hatch malé řidičské auto a pořádným motorem
 
Nevím tedy přesně jak se tento motor chová ale většinu turbo motoru co jsem jezdil tak mě právě nebaví ten jejich charakter a proto mám atmosféru. Foukanej motor už u mě nebudi emoce. Je to jak kulturista na steroidech. Já bych raději volil výrobu silnější atmosféry ačkoli tyhle jedou velmi dobře.

Mazda 3 BN
 
Nevím tedy přesně jak se tento motor chová ale většinu turbo motoru co jsem jezdil tak mě právě nebaví ten jejich charakter a proto mám atmosféru. Foukanej motor už u mě nebudi emoce. Je to jak kulturista na steroidech. Já bych raději volil výrobu silnější atmosféry ačkoli tyhle jedou velmi dobře.

Mazda 3 BN

Podla tohto vykladu je potom take Porsche 911 Turbo S uplna srakota a auto bez emocii. Neviem teda co vsetko si mal moznost skusit, ale nazvat turbo benzin motorom bez emocii je, ako to napisat, zvlastne. Su aj ine motory ako 1.5 TSi.

Atmo motory maju svoje caro ale aby to bolo ono, musia byt podporene objemom a vykonom. Mazda nema ani jedno z toho a ani nikdy zrejme mat nebude. Bohuzial.
Preto som mal uplne ine pocity ked som mal moznost skusit 4.4 V8 so 400 konmi a potom 2.0 R4 150 konovu Mazdu napr.
2.5 Turbo mi pride idealna kombinacia pre hot-hatch kedy mam maly motor s velmi slusnym vykonom a dokazem si auto uzit. Ak by k tomuto mala byt v EU nejaka atmosfera ako alternativa, preco nie. Ale musela by to byt aspon 2.5 a 280-300 koni. A toho sa zrejme tiez nikdy v 3ke nedockame.
 
Back
Top