• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Bohužel jsem to nefotil, taky jsem nedoufal že to uznají, ale údajně jsou s kůží na volantu problémy, přijel sem do servisu, mrkli na to a ani to nenechávali myslím schvalovat Mazdě a rovnou mi řekli že až ho budou mít tak zavolají a vymění. Ale byla jakoby oloupaná nějaká horní vrstvička a to cca20-30 mm x 4 mm .
 
Díky,já už jsem po záruce takže out.Zjevuje se to jen při úvodní obrazovce,tak na to prdím.
Nema Mazda nahodou zakladnu zaruku 3 roky? Ak zije sanca tak by som to skusil, jedna sa o vyrobnu chybu kedze je dokazatelne ze problem malo viacero ludi. Mozno ponuknu spoluucast pravdepodobne sa to bude zhorsovat
 
Nema Mazda nahodou zakladnu zaruku 3 roky? Ak zije sanca tak by som to skusil, jedna sa o vyrobnu chybu kedze je dokazatelne ze problem malo viacero ludi. Mozno ponuknu spoluucast pravdepodobne sa to bude zhorsovat
Už jsem se na to ptal a bohužel už jsem 3 měsíce po záruce.?@Jan91 psal, že se mu to děje jenom v zimě,tak doufám že na tom budu stejně.Děla to jenom ta úvodní obrazovka,pak to zmizí.Když to půjde do kopru a zdechne to,tak to budu muset vyměnit.?
 
Ahoj, nastal čas na nové stěrače, nemám teď přístup k autu, takže to nemůžu naměřit. Je správná délka předních stěračů 650 a 400mm? Máte s nějakou značkou dobrou zkušenost? Jít do Bosh aerotwin nebo Denso DUR? Uchycení je na hák? Díky moc!
 
Docela by mě to taky zajímalo.Zatím to ještě není aktuální,ale ta doba určitě přijde...tak ať jsem připraven.?
 
Ahoj @Jan91 , mám podobnou grafiku jak ty.Jak se ti to prosím tě podařilo vyřešit?Mám neblahé tušení, že jestli to budu muset měnit,tak to půjde na moje triko,tak by mě zajímala cena výměny.Díky
Od zacatku listopadu se mi zacala objevovat uplne stejna linka na displeji. Nastesti mam prikoupenou 3+2 zaruku. Budu to ted resit se servisem, tak muzu dat vedet, kolik by to v autorizaku vyslo.

Jinak mam mazdu 3 BP 2019 sedan od dubna (koupenou jako 2,5 lete auto s najezdem 30t. km a tech problemu mi prijde ze je mraky.
1. resil jsem vrzajici palubovku - servis uplne to nevyresil, ac se snazili. Uz to ale neresim a radeji zesilim radio, kdyz to zacne.
2. zpetne zrcatko ridice - vibruje mi sklo zrcatka pri vyssich rychlostech. Cekam uz 2 mesice na vymenu, servis se zatim neozval
3. ted v zime se mi bezne stava, ze leve nebo prave zpetne zrcatko se plne neodklopi, proste zustane sklopene. Delaji to nahodne, na stridacku. Tohle je fakt otravne, clovek musi zastavit a pomoci tomu. Budu muset do servisu.
4. ted se pridala ta linka na displeji
5. stalo se mi, ze jsme jeli v aute 3, a auto pipalo, ze nekdo neni pripasany. Pritom vsichni tri lide byly pripasani a do spravnych karabin. Pomohlo az vypnout/zapnout motor. Zase otravne.
6. Obcas se auto nechce odemknout pomoci keyless (polozenim ruky na drzadlo). Zaroven ne vzdy se auto automaticky zamkne pri vzdaleni od vozu. Funguje to zase jakoby nahodne.

Mazdu mam poprve, ale vazne premyslim o tom, ze ji prodam a pujdu do neceho jineho. Tohle mi moc jako japonska spolehliva technika neprijde, byt jinak je auto fajn :-( Neumim si predstavit, ze mi skonci zaruka a tohle budu resit a platit opravy.

IMG_2617.jpg
 
A 7. jsem dohledal i dalsi problem, ktery pozoruju. V tomhle chladnem pocasi se mi stava, ze i po 10 km neni motor ohraty na vice nez 50 stupnu a kdyz pustim AC (ofuk skla), tak teplota motoru poklesne. Resp. bezne fluktuuje malo kdy mam vice jak 75 stupnu (i po dalnici). Problem bude asi tohle viz Shr3k

Vypada to, ze Mazdu odstavim na nejakou dobu do servisu a budu doufat, ze to vsechno opravi. A ja mezitim zacnu vybirat jine auto ??.
 
Jak jsi to vyjmenoval tak to budou určitě všechny dětské nemoci nového modelu. Já mám 2020 a kromě zrcátek které byly dělaný na záruku tak nic jiného mě netrápí
 
Od zacatku listopadu se mi zacala objevovat uplne stejna linka na displeji. Nastesti mam prikoupenou 3+2 zaruku. Budu to ted resit se servisem, tak muzu dat vedet, kolik by to v autorizaku vyslo.

Jinak mam mazdu 3 BP 2019 sedan od dubna (koupenou jako 2,5 lete auto s najezdem 30t. km a tech problemu mi prijde ze je mraky.
1. resil jsem vrzajici palubovku - servis uplne to nevyresil, ac se snazili. Uz to ale neresim a radeji zesilim radio, kdyz to zacne.
2. zpetne zrcatko ridice - vibruje mi sklo zrcatka pri vyssich rychlostech. Cekam uz 2 mesice na vymenu, servis se zatim neozval
3. ted v zime se mi bezne stava, ze leve nebo prave zpetne zrcatko se plne neodklopi, proste zustane sklopene. Delaji to nahodne, na stridacku. Tohle je fakt otravne, clovek musi zastavit a pomoci tomu. Budu muset do servisu.
4. ted se pridala ta linka na displeji
5. stalo se mi, ze jsme jeli v aute 3, a auto pipalo, ze nekdo neni pripasany. Pritom vsichni tri lide byly pripasani a do spravnych karabin. Pomohlo az vypnout/zapnout motor. Zase otravne.
6. Obcas se auto nechce odemknout pomoci keyless (polozenim ruky na drzadlo). Zaroven ne vzdy se auto automaticky zamkne pri vzdaleni od vozu. Funguje to zase jakoby nahodne.

Mazdu mam poprve, ale vazne premyslim o tom, ze ji prodam a pujdu do neceho jineho. Tohle mi moc jako japonska spolehliva technika neprijde, byt jinak je auto fajn :-( Neumim si predstavit, ze mi skonci zaruka a tohle budu resit a platit opravy.

Zobrazit přílohu 43833
som na tom podobne (tiež 2019 sedan). Až na tú linku (dúfam, že ma nečaká podobné prekvapko). Kedže som servis otravoval hlavne s vŕzganím a zrkadielkom, tak som tieto ostatné veci v podstate neriešil. V zime mám pre istotu automatické sklápanie vypnuté. To s tím pípaním pásov prekvapilo aj mňa. Po riadnom zabuchnutí dverí (aj keď som sám) nezareaguje a nezačne proces uzamykania (prvé pípnutie). Pritom pri otvorení a zatvorení napríklad zadných dverí sa už chytí. Senzor otvorenia na kľučke pri šóferovi mi často (aj v suchu) nereaguje - pri spolujazdcovi zareaguje vždy (prečo nie). Niekedy, keď idem do zamknutého auta len do kufra, tak po zavretí veka bliknú výstražné svetlá pri uzatvorení, niekedy nie - ale zamkne vždy. Jednoducho si to žije svojim životom. Okrem vŕzgania z palubovky mi vŕzgalo niečo aj v oblasti odkladacieho priestoru na okuliare - to mi v servise asi fixli. odlupol sa mi aj kúsok kože z volantu - tiež som to nevyriešil. To vŕzganie palubovky, to je peklo
 
A 7. jsem dohledal i dalsi problem, ktery pozoruju. V tomhle chladnem pocasi se mi stava, ze i po 10 km neni motor ohraty na vice nez 50 stupnu a kdyz pustim AC (ofuk skla), tak teplota motoru poklesne. Resp. bezne fluktuuje malo kdy mam vice jak 75 stupnu (i po dalnici). Problem bude asi tohle viz Shr3k

Vypada to, ze Mazdu odstavim na nejakou dobu do servisu a budu doufat, ze to vsechno opravi. A ja mezitim zacnu vybirat jine auto ??.
Tohle řeším taky. Sice to nemám tak extrémně, ale přece. Měnili už mi jednou termostat za aktualizovanou verzi + aktualizace sw. To pomohlo (circa na rok) až do minulého týdne, kdy se auto ohřeje na 90 a teplota pak hned klesne k circa 75-80 (viz foto). Na teplotu má vliv styl jízdy. Člověk musí auto hnát, jinak je teplota v rozmezí 70-80. Při brždění motorem jde teplota ihned dolu. Na začátku ledna jde auto do servisu na cely týden. Závadu už řeším v prodloužené záruce. Co se tyče vrzajici palubky - začal mi rezonovat HUD. V prodloužené záruce ani náhodou. Pokrývá to je klasická. Je to humorné, přátelé :)

A0D9C102-B5C0-4FBC-AF2C-0EFA08ACF4A1.jpeg
 
Budu to ted resit se servisem, tak muzu dat vedet, kolik by to v autorizaku vyslo
To by si byl hodný,jen tak pro zajímavost.Já na to prdím.Linka se zjevuje jenom na úvodní obrazovce,tak to neřeším.Dokud to nezdechne úplně.Víčko nádrže mám měněné,ale stejně používám to staré.Jenom ho dvakrát za rok zavoskuju z obou stran,aby nepilo vodu a už se neprohýbá.Zrcátko měněno klepe se míň,ale klepe(nic co bych nepřežil.) Automatické zavírání mám vypnuto, když je potřeba zavřu si je sám(jsem tak zvyky).Měněny lišty B slouků na dveřích i s těsněním na horní straně dveří.Největší průser u mě byl ten generátor,ale ten byl naštěstí na záruku vyměněný komplet.Ten bych platit nechtěl,podepisoval jsem cca 42000,-☹️Jinak si auto užívám a po tom co mě tam @shr3k pustí čerty navíc,mě to auto baví ještě víc.?
 
Tohle řeším taky. Sice to nemám tak extrémně, ale přece. Měnili už mi jednou termostat za aktualizovanou verzi + aktualizace sw. To pomohlo (circa na rok) až do minulého týdne, kdy se auto ohřeje na 90 a teplota pak hned klesne k circa 75-80 (viz foto). Na teplotu má vliv styl jízdy. Člověk musí auto hnát, jinak je teplota v rozmezí 70-80. Při brždění motorem jde teplota ihned dolu. Na začátku ledna jde auto do servisu na cely týden. Závadu už řeším v prodloužené záruce. Co se tyče vrzajici palubky - začal mi rezonovat HUD. V prodloužené záruce ani náhodou. Pokrývá to je klasická. Je to humorné, přátelé :)

Zobrazit přílohu 43834
Mám to stejně, nový termostat vydržel cca rok…
 
Mám to stejně, nový termostat vydržel cca rok…
Šup s tím za dealerem. V USA s tím mají taky potíže - prý zavzdušnění systému. Po složitějším odvzdušnění je to ok. Holt inovace není vždy ok. Předchozí 3 měla klasickej termostat jako auta za 90tek a bylo to zřejmě ok. Tady ecu víc řídí teplotu.
 
Šup s tím za dealerem. V USA s tím mají taky potíže - prý zavzdušnění systému. Po složitějším odvzdušnění je to ok. Holt inovace není vždy ok. Předchozí 3 měla klasickej termostat jako auta za 90tek a bylo to zřejmě ok. Tady ecu víc řídí teplotu.
Já už jsem teda po záruce ??‍♂️?
 
5. stalo se mi, ze jsme jeli v aute 3, a auto pipalo, ze nekdo neni pripasany. Pritom vsichni tri lide byly pripasani a do spravnych karabin. Pomohlo az vypnout/zapnout motor. Zase otravne.
Tohle se stává, když se někdo připoutá do špatné zdířky, pak se odpoutá a připne do správné - auto si pak myslí, že na příslušné sedačce sedí někdo nepřipoutaný. Auto si to nedá rozmluvit a musí se, jak píšeš, vypnout/zapnout.
 
Tak já teda mám rok po výměně termostatu a zatím šlape ,čáru na dispeji, no když nastartuju,tak uvítací animace je taková, že se objeví čára vodorovně přes celý displej, ale hned po úvodní animaci zmizí, tak možná to tak má být, asi bych se tím moc nezabýval, pouze pokud by ta čára byla od nastartování po celou dobu jízdy, a to asi nemáte, tak jestli někdo špatně nepochopil autora tohodle v japonsku.Vrzání palubky občas zlobí, ale jenom na malou chvíli a většinou v zimě, kdy sou plasty zmrzlý,páč parkuju venku, jinak zatím žádný problémy nemám,zatím. Měl jsem problémy když pršelo nebo jsem umýval auto, tak drhly lišty u dveří nahoře, ale jednou jsem je tak trochu nabouchal zpět, a od té doby je klid. Mouchy má dnes každé nové auto, hned se ho zbavovat není řešení, spíš až když se tyhle závady opakovaně objeví tak možná (pro @jarin ). Ale dnes na trhu není auto bez problémů, nebo se pletu ? Souhlas s @HHBota , po odemčení je to úplně jiný auto,radost s ním jezdit, s jakou lehkostí zrychluje a spotřeba přitom zůstává cca stejná. Ještě že tu máme @shr3k , kterému znovu děkuji za skvělou práci ?
:cool:
 
Protože dneska se auta neladi a netestuji k dokonalosti ve fabrice ale na uživatelích. Viz třeba koncern a jejich slavný systém který mebyl min rok schopny správně fungovat a ladil se za pochodu. Ale takhle je to bohužel u všech automobilek. A nové modely to měly vždy těžší než když už jde třeba na facelift
A pokud jsou auta v zaruce tak neřeším vůbec nic. Proste se něco posere tak to dam na vyřešení servisu ať se stará. A hotovo.
A určitě nehodlám auto měnit. Protože dlouho jsem se nevozil v něčem tak fajn
 
Back
Top