Od zacatku listopadu se mi zacala objevovat uplne stejna linka na displeji. Nastesti mam prikoupenou 3+2 zaruku. Budu to ted resit se servisem, tak muzu dat vedet, kolik by to v autorizaku vyslo.
Jinak mam mazdu 3 BP 2019 sedan od dubna (koupenou jako 2,5 lete auto s najezdem 30t. km a tech problemu mi prijde ze je mraky.
1. resil jsem vrzajici palubovku - servis uplne to nevyresil, ac se snazili. Uz to ale neresim a radeji zesilim radio, kdyz to zacne.
2. zpetne zrcatko ridice - vibruje mi sklo zrcatka pri vyssich rychlostech. Cekam uz 2 mesice na vymenu, servis se zatim neozval
3. ted v zime se mi bezne stava, ze leve nebo prave zpetne zrcatko se plne neodklopi, proste zustane sklopene. Delaji to nahodne, na stridacku. Tohle je fakt otravne, clovek musi zastavit a pomoci tomu. Budu muset do servisu.
4. ted se pridala ta linka na displeji
5. stalo se mi, ze jsme jeli v aute 3, a auto pipalo, ze nekdo neni pripasany. Pritom vsichni tri lide byly pripasani a do spravnych karabin. Pomohlo az vypnout/zapnout motor. Zase otravne.
6. Obcas se auto nechce odemknout pomoci keyless (polozenim ruky na drzadlo). Zaroven ne vzdy se auto automaticky zamkne pri vzdaleni od vozu. Funguje to zase jakoby nahodne.
Mazdu mam poprve, ale vazne premyslim o tom, ze ji prodam a pujdu do neceho jineho. Tohle mi moc jako japonska spolehliva technika neprijde, byt jinak je auto fajn :-( Neumim si predstavit, ze mi skonci zaruka a tohle budu resit a platit opravy.
Zobrazit přílohu 43833
1. mám to stejně, vrzání v palubovce, chrastění HUD displeje, vrzání v B sloupcích a předních dveřích, po reklamacích něco málo ustalo, ale pořád je to jezdící chrastítko.
2. zpětné zrcátko se při rychlosti 90 + , nebo na nerovnostech chvěje 5 x reklamace - je to lepší ale chvění zcela neustalo.
3. výměna těsnění a krytů B sloupků, to pomohlo, těsnění se přestalo v horku roztahovat a trhat o zadní dveře.
4. vrzání těsnění kolem předních dveří. V servise při 2 reklamaci dveře "přitáhli" na zámku. Teď lícování předních a zadních dveří vypadá jako po špatně opravené bouračce, ale trošku to pomohlo. U spolujezdce neřešili, i když jsem to také reklamoval.
5. výměna rezavých šroubů kol v záruce. Po první zimě.
6. výměna pravého zpětného zrcátka, které se od novoty "viklalo" v kloubu.
7. klepání od přední nápravy, technik mi vysvětloval, že to jsou třmeny předních brzd. Zmizelo po přezutí na zimní gumy, takže jen špatně dotažená přední kola z výroby.
8. Od novoty špatná geometrie. Opraveno za flašku při garančce. Bez flašky jsem "vymetl nějakou díru, na což se záruka nevztahuje"..
9. Při jízdě za mokra, nebo při sněžení nefungoval bezklíčový vstup. V záruce měnili kliky obou předních dveří, zatím jsem to nevyzkoušel.
10. nejlepší na konec... chrastění v motoru na volnoběh. Najeto necelých 27.000 km Reklamace 3 týdny před koncem záruky. Auto 5 týdnů v servise bez náhradního vozidla, výměna polomotoru v záruce, jinak 80.000,- Kč.
Rezignoval jsem na takové prkotiny jako naprosto tragický "prémiový" lak s mikro škrábanci už při koupi, poškrábaný "klavírní lak" v interiéru, poškrábané plexi před budíky, mizerné odhlučnění podvozku, tupé brzdy,
Když to srovnám se služební Fábií o rok starší, za 1/3 ceny, kde nic nechrastí, když zabouchnu dveře, tak se nezachvěje plech na střeše a těch dveřích a kde jsem nemusel nic reklamovat, tak lituju, že jsem do toho Japonce šel. Na jaře to půjde z baráku a už nikdy více. Ano, Fabie sice neudělá parádu, ale odveze mě z bodu A do bodu B a bez nervů.