• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Kamos má BMW 5 jeho otec 7 (kupoval ji jako funglovku) obojí je to v servisu častěji jak na silnici, dále firemní Q5 a Touareg taky s tím jsou potíže, další kamos Rencka, bratranec Yeti a služební Octavie 4 - taky potíže…. Dnes auto které je tip top proste nekoupíte - jistou kvalitu a odladenost bych čekal snad jen u značek jako Porsche, Lexus protože potom ty superpremiove luxusní značky se serou ještě víc jen se o tom ,,nesmí” mluvit jinak ti pan Ferrari neprodá už ani přívěsek na klíče.

Já tedy zatím ok až na to ze na volante mám načatou kůži po slabých 35000 km.
 
Není než souhlasit s @Mantaman461 ,dneska už pořádná auta nejsou, kdyby to bylo jak dřív, každý model prošel zkouškami na všemožné,tak by to bylo fajn, i když také lze něco přehlédnout. Automobilky jedou naplno a vše se řeší v záruce, protože dýl jak pět let si lidi auta prostě nenechávají, krom nás pár věrných nadšenců. Já jsem také spokojen,a asi bych neměnil, není za co, stačí si přečíst diskuzní fora jiných modelů. No co mně akorát v poslední době trápí, když pomalu zatáčím doprava, tak asi to vypadá na levé straně něco jakoby vrže,skřípe,vím že se tady něco řešilo, ale zatím ne u BP. Dělá mi to když prší nebo je zkrátka vlhko. Setkal se s tím někdo ?
 
Není než souhlasit s @Mantaman461 ,dneska už pořádná auta nejsou, kdyby to bylo jak dřív, každý model prošel zkouškami na všemožné,tak by to bylo fajn, i když také lze něco přehlédnout. Automobilky jedou naplno a vše se řeší v záruce, protože dýl jak pět let si lidi auta prostě nenechávají, krom nás pár věrných nadšenců. Já jsem také spokojen,a asi bych neměnil, není za co, stačí si přečíst diskuzní fora jiných modelů. No co mně akorát v poslední době trápí, když pomalu zatáčím doprava, tak asi to vypadá na levé straně něco jakoby vrže,skřípe,vím že se tady něco řešilo, ale zatím ne u BP. Dělá mi to když prší nebo je zkrátka vlhko. Setkal se s tím někdo ?
Ahoj, jestli máš doma nějaký řidší mazadlo ve spreji (klidně třeba silikonový olejíček), tak ho zkus nastříkat na silentbloky ramene a příčného stabilizátoru. Stačí sundat kolo a všechno uvidíš. Je to sice hodně mladý auto na to aby to tohle dělalo, ale s vrzající gumou jsem se setkal už i u auta co bylo ani ne půl roku starý (byl to teda Nissan).
L2566482A~2.jpg

1615389468422_bulletin~2.jpeg

Co pozoruji, tak čím novější Mazda, tím je pro fabriku větší vzácnost třeba něco namazat už na montážní lince (konkrétně myslím třeba ten úchyt stabilizátoru).
 
Od zacatku listopadu se mi zacala objevovat uplne stejna linka na displeji. Nastesti mam prikoupenou 3+2 zaruku. Budu to ted resit se servisem, tak muzu dat vedet, kolik by to v autorizaku vyslo.

Jinak mam mazdu 3 BP 2019 sedan od dubna (koupenou jako 2,5 lete auto s najezdem 30t. km a tech problemu mi prijde ze je mraky.
1. resil jsem vrzajici palubovku - servis uplne to nevyresil, ac se snazili. Uz to ale neresim a radeji zesilim radio, kdyz to zacne.
2. zpetne zrcatko ridice - vibruje mi sklo zrcatka pri vyssich rychlostech. Cekam uz 2 mesice na vymenu, servis se zatim neozval
3. ted v zime se mi bezne stava, ze leve nebo prave zpetne zrcatko se plne neodklopi, proste zustane sklopene. Delaji to nahodne, na stridacku. Tohle je fakt otravne, clovek musi zastavit a pomoci tomu. Budu muset do servisu.
4. ted se pridala ta linka na displeji
5. stalo se mi, ze jsme jeli v aute 3, a auto pipalo, ze nekdo neni pripasany. Pritom vsichni tri lide byly pripasani a do spravnych karabin. Pomohlo az vypnout/zapnout motor. Zase otravne.
6. Obcas se auto nechce odemknout pomoci keyless (polozenim ruky na drzadlo). Zaroven ne vzdy se auto automaticky zamkne pri vzdaleni od vozu. Funguje to zase jakoby nahodne.

Mazdu mam poprve, ale vazne premyslim o tom, ze ji prodam a pujdu do neceho jineho. Tohle mi moc jako japonska spolehliva technika neprijde, byt jinak je auto fajn :-( Neumim si predstavit, ze mi skonci zaruka a tohle budu resit a platit opravy.

Zobrazit přílohu 43833
1. mám to stejně, vrzání v palubovce, chrastění HUD displeje, vrzání v B sloupcích a předních dveřích, po reklamacích něco málo ustalo, ale pořád je to jezdící chrastítko.
2. zpětné zrcátko se při rychlosti 90 + , nebo na nerovnostech chvěje 5 x reklamace - je to lepší ale chvění zcela neustalo.
3. výměna těsnění a krytů B sloupků, to pomohlo, těsnění se přestalo v horku roztahovat a trhat o zadní dveře.
4. vrzání těsnění kolem předních dveří. V servise při 2 reklamaci dveře "přitáhli" na zámku. Teď lícování předních a zadních dveří vypadá jako po špatně opravené bouračce, ale trošku to pomohlo. U spolujezdce neřešili, i když jsem to také reklamoval.
5. výměna rezavých šroubů kol v záruce. Po první zimě.
6. výměna pravého zpětného zrcátka, které se od novoty "viklalo" v kloubu.
7. klepání od přední nápravy, technik mi vysvětloval, že to jsou třmeny předních brzd. Zmizelo po přezutí na zimní gumy, takže jen špatně dotažená přední kola z výroby.
8. Od novoty špatná geometrie. Opraveno za flašku při garančce. Bez flašky jsem "vymetl nějakou díru, na což se záruka nevztahuje"..
9. Při jízdě za mokra, nebo při sněžení nefungoval bezklíčový vstup. V záruce měnili kliky obou předních dveří, zatím jsem to nevyzkoušel.
10. nejlepší na konec... chrastění v motoru na volnoběh. Najeto necelých 27.000 km Reklamace 3 týdny před koncem záruky. Auto 5 týdnů v servise bez náhradního vozidla, výměna polomotoru v záruce, jinak 80.000,- Kč.
Rezignoval jsem na takové prkotiny jako naprosto tragický "prémiový" lak s mikro škrábanci už při koupi, poškrábaný "klavírní lak" v interiéru, poškrábané plexi před budíky, mizerné odhlučnění podvozku, tupé brzdy,

Když to srovnám se služební Fábií o rok starší, za 1/3 ceny, kde nic nechrastí, když zabouchnu dveře, tak se nezachvěje plech na střeše a těch dveřích a kde jsem nemusel nic reklamovat, tak lituju, že jsem do toho Japonce šel. Na jaře to půjde z baráku a už nikdy více. Ano, Fabie sice neudělá parádu, ale odveze mě z bodu A do bodu B a bez nervů.

 
Poslední úprava:
Já bych spíše řekl, že jsi chytil nějaký echt špatný kus auta. Všeobecně si na Japonce nikdo nestezuje pač není vlastně na co a ty s tímhle soupisem jsi celkem výjimka. Až se divím, co všechno se sešlo na jediném autě.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
pčesně tak, asi trefil zrovna špatný kus, a tohle se může stát u kažké automobilky
 
Jenže to ho (@Dan XV ) nemusí tak nějak vůbec zajímat. Ano, vždycky budou první várky aut úplně novýho modelu náchylný k všemožnejm poporodním bolístkám, ale na druhou stranu tady nejsme u Tesly, kde výstupní kontrola prakticky neexistuje. Obzvlášť bod 10. je teda fakt "třešnička na dortu" a naprosto se nedivím, že po tom všem se toho auta chce zbavit a další už od této značky nepořídí.
Osobně zastávám názor, že mazda by se neměla pouštět do věcí, který neumí nebo s nima nemá zkušenosti a to obzvlášť pokud její výstupní kontrola probíhá pouze simulacemi na PC a místo toho by měla dál pokračovat ve vylepšování toho co jí de nejlíp a čím si udělala dobrý jméno po světě. Raději dát auto s vyladěným podvozkem a pěkně fungujícím motorem co se perfektně řídí než přemýšlet jestli v autě bude lištička na dveřích v Tokio stylu a tvrdit "jsme prémie".
 
Chlapi, diky moc za vase komentare. Chapu, ze kazdy to mame trochu jinak, kazdy jsme jinak tolerantni, kazdy u veci preferujeme jine vlastnosti. Priznam se, ze to mam jako @Dan XV, Mazdu mam pro to, abych s ni kazdy den jezdil, tydne v ni stravim nekolik hodin a ocekavam, ze me odveze z bodu A do bodu B, vse funguje, 1x za rok jej odvezu na pravidelny servis, parkrat do roka jej vevnitr vycistim a xdesitkrat za rok jej vemu vapkou zvenku. A jinak o autu nevim. Tyto nedostatky mi ale vadi a v urcitem smyslu mi kazi radost z kazdodenniho jezdeni autem (ja se rad do auta tesim). Meli jsme v rodine octavie, passaty, BMW X3, Audi Q5, vse od novoty, nové modelové roky i jiz zabehle. A nikdy jsem se nesetkal s tolika problemy. Moje posledni auto byla Toyota v hybridu. Resil jsem tam pouze taky obcas nefunkcni sklapeni zrcatek, ale jinak za vsechn ty roky zadny problem.

A nesouhlasim, ze toto jsou jen detske nemoci. Pokud bych si nepriplatil za prodlouzenou zaruku, tak sklapeni zrcatek + termostat + linku na displeji bych resil na sve naklady, protoze se projevily az po 3 letech. A to opravdu jako majitel relativne "noveho" auta opravdu resit/platit nechci.

Dam vedet, jak jsem dopadl v servise, i kdyz se mi tam vubec nechce (protoze budu bez auta a kdo vi, jak dlouho to bude trvat), ale uz ted vim, ze Mazdu bohuzel prodam, protoze se obavam toho, ze mi skonci zaruka a tohle budu resit, jak jsem psal, za sve. Byt Mazda jezdi fakt super.
 
Já si myslím ze to porodní bolesti jsou. Co čtu většinou si zde stěžují lidi co mají 2019-2020. Majitele 2021 + jsou většinou v klidu.
Sám mám jediný problém a to tu kůži na volante - dnes hodím foto není to hrůza ale je to načaté (na druhou stranu zničeny volant jsem měl vždy na každém autě i na BMW).
Na autě mám teď 35000 km 3 2021 takže nejezdim tolik jako dřív (byl drahej benzin tak sem to omezil plus doznival covid a td).
Auto mám ještě v 2 leté zaruce tak uvidím co ten volant, ale jinak fajn.
Na Mazdě 2 2019 je 60000 km a za tu dobu se řešilo zrcatko u řidiče - nejakej hajzl ho ohnul a promačklina která byla pod zrcátkem a dala se krásně vytáhnout takže dnes není nic poznat.
Do obou aut se leje jen benzin a mění olej s filtry.

Jak sem psal těch novych aut mám teď v okolí dost ať už BMW kde kamarád velkej fanda - je to jeho 4 BMW v radě a díky tomu ze má tu 5 stále na servisu a jeho táta 7 taky tak řekl ze příští auto už BMW nebude (já sám měl 2 a taky jsem do nej už nešel) a zvažuje právě Mazdu - CX60 pac zadní náhon a 6 válec v benzinu.

Ty škodovky hrůza jak si bratranec stěžuje své Yeti chce prodat dokud to jde slušně a nechá jen firemní Octavií 4 která už taky měla potíže - a jelikož jeho sestra a švagr prodávají Škodovky a VW (švagr vede pobočku - dřívější mechanik) tak vím moc dobře z první ruky jak se to sere a i mi bylo doporučeno koupit si raději Japonce/korejce pokud chci auto na dýl.

Proste v dnešních autech je tam toho tolik ze s tím jak narůstá složitost aut logicky klesá jejich spolehlivost. Auta z 90 neměli potíže protože to byly holátka a tehdy se ještě jelo na dlouhou životnost.

Ale jestli má někdo takové potíže s 3 je to smutné a proč to neprodat, jen ten výběr jiného auta bude složitější a myslím ať vyberes cokoliv pokud to nebude něco co je aspoň ty 3 roky ve výrobě a má celkově fajn spolehlivost tak tě čeká to samé.

i30/Corolla/pro ceed na to bych se koukl ale na každém si najdeš něco jako třeba malé turbomotory a td.
Německa svatá trojka - BMW1/A3/MB A za cenu Mazdy holátka s hroznými motory a interiér spis horší. Servis tě nemine. Mimochodem aktuální přístup servisu BMW - kamos položil masinu - nádrž, blatnik, svody riditka - chtěl znát cenu opravy. V BMW mu řekli ze cenu finální mu řeknou až po složení 20% ceny motorky a buď si to opravit pak za jejich nacenění nechá nebo přijde o těch 20% - hrozná sviňárna a myslím ze dost protizakonná! Sám jsem měl s autorizakem BMW pěkný výstup kdy mi neudělali olej přes to ze jsem přijel jen a jen na olej - po hádce s vedoucím servisu na celou halu ten olej na podruhé udělali!

Takže ono je to dnes těžké - nejlepší auto je to, které nemáš.
 
to @Max6 .Díky za radu, půjdu to prostříknout nějakým tím silikonovým olejem, třeba pomůže, dám vědět. Myslím, že něco obdobného jsem řešil v zimě a vlhku i na minulé CX-3, tak jsem to vyřešil stříknutím oleje shora na tlumič ( asi to zateklo do horního uložení), ale byl klid. Tady na BP to nejde, je to důkladně zadělaný. Uvidíme.
 
to @Max6 .Díky za radu, půjdu to prostříknout nějakým tím silikonovým olejem, třeba pomůže, dám vědět. Myslím, že něco obdobného jsem řešil v zimě a vlhku i na minulé CX-3, tak jsem to vyřešil stříknutím oleje shora na tlumič ( asi to zateklo do horního uložení), ale byl klid. Tady na BP to nejde, je to důkladně zadělaný. Uvidíme.
Ber to jenom jako test jestli to způsobujou tyhle gumy. Kdyby to pomohlo, tak ti pak pošlu odkaz na nějaký mazadlo přímo na gumu, který vydrží dýl.
 
Jako souhlas. Takové zklamání samozřejmě odradí od nákupu aut této značky do budoucna. Ale na druhou stranu jsem v rodině zažil 3 starší Peugeoty co se věčně sypali a jeden ještě stále dodnes trpí na všemožné problémy a stejně bych ho koupil znovu kdyby neměli icockpit a nic moc motory pač po stránce designu jsou pěkný. A je pravda, že mazda by se měla držet toho, co umí. Příkladem i slavná lišta v kožených sedačkách M6, která je všem spíše pro zlost.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já bych spíše řekl, že jsi chytil nějaký echt špatný kus auta. Všeobecně si na Japonce nikdo nestezuje pač není vlastně na co a ty s tímhle soupisem jsi celkem výjimka. Až se divím, co všechno se sešlo na jediném autě.

Samsung S22 256GB Tapatalk

Tak to určite nie. Prečítaj si diskusie a problémy ktoré aktuálna generácia BP má a zistíš že bohužiaľ toto všetko už patrí do kategórie usual things.

Z tých 10 bodov čo vypísal Dan XV mám minimálne 5 aj ja. Niektoré sú také že s nimi človek vie žiť, ale iné sú neskutočne otravné a kazia inak celkový dobrý dojem z auta. Je na každom ako sa s tým vysporiada, niekto je povaha že mu je to viac menej jedno, niekto si to opraví a zmajstruje doma a niekto to neznesie a ak mu to nevedia opraviť ani v servise, hold auto musí z domu.

Viacerí tu píšete že nech sa Mazda drží toho co umí, njn, lenže čo by potom robila? Jednoduché autá s obyčajnými benzínovými motormi ako v minulosti?
Už nie sme v 90-tych rokoch. Vtedy to možno stačilo. Dnes už nie. Konkurencia medzi automobilkami je obrovská a boj o zákazníka extrémne tvrdý, takže o tom či zákazník pôjde do tej danej značky už rozhodujú aj detaily.

Mazda by mala začať kráčať s dobou a naučiť sa robiť veci lepšie a rýchlejšie. Detto ak má prémiové ambície. Pretože prémiový segment prináša často náročných zákazníkov, ktorý obávam sa, nebudú mať prílišnú trpezlivosť s takými chybami aké Mazda aktuálne vo svojich modeloch má.
 
Tak to já zase mám jen: Velmi občasné HUD rattle, problém s termostatem. Jinak ostatní mě míjí. Teď mi teda při tom marasu venku někdy nešly kliky. Stejný období každej rok. Teď už klasicky ok. Mám 09/2019. Podvozkově auto je například jako nový, najeto přes 50, hlavně po ČB (kdo zná ten ví, ze je to tu tankodrom). Jezdím často krátký trasy, auto jezdí pořad krásné. Po zahřátí ho nesetrim a už ho beru jako přepravovadlo. Žádný mazlení, jednou za rok na detailing, dvakrát do roka olej… ale určitě jsem to celkově čekal bezproblémovější. Stejně nevím, jakým autem za podobný peníze bych to ale nahradil. Jezdím firemním Supem a to je teda nuda extrémní nehledě na druhej motor v záruce.
 
1. mám to stejně, vrzání v palubovce, chrastění HUD displeje, vrzání v B sloupcích a předních dveřích, po reklamacích něco málo ustalo, ale pořád je to jezdící chrastítko.
2. zpětné zrcátko se při rychlosti 90 + , nebo na nerovnostech chvěje 5 x reklamace - je to lepší ale chvění zcela neustalo.
3. výměna těsnění a krytů B sloupků, to pomohlo, těsnění se přestalo v horku roztahovat a trhat o zadní dveře.
4. vrzání těsnění kolem předních dveří. V servise při 2 reklamaci dveře "přitáhli" na zámku. Teď lícování předních a zadních dveří vypadá jako po špatně opravené bouračce, ale trošku to pomohlo. U spolujezdce neřešili, i když jsem to také reklamoval.
5. výměna rezavých šroubů kol v záruce. Po první zimě.
6. výměna pravého zpětného zrcátka, které se od novoty "viklalo" v kloubu.
7. klepání od přední nápravy, technik mi vysvětloval, že to jsou třmeny předních brzd. Zmizelo po přezutí na zimní gumy, takže jen špatně dotažená přední kola z výroby.
8. Od novoty špatná geometrie. Opraveno za flašku při garančce. Bez flašky jsem "vymetl nějakou díru, na což se záruka nevztahuje"..
9. Při jízdě za mokra, nebo při sněžení nefungoval bezklíčový vstup. V záruce měnili kliky obou předních dveří, zatím jsem to nevyzkoušel.
10. nejlepší na konec... chrastění v motoru na volnoběh. Najeto necelých 27.000 km Reklamace 3 týdny před koncem záruky. Auto 5 týdnů v servise bez náhradního vozidla, výměna polomotoru v záruce, jinak 80.000,- Kč.
Rezignoval jsem na takové prkotiny jako naprosto tragický "prémiový" lak s mikro škrábanci už při koupi, poškrábaný "klavírní lak" v interiéru, poškrábané plexi před budíky, mizerné odhlučnění podvozku, tupé brzdy,

Když to srovnám se služební Fábií o rok starší, za 1/3 ceny, kde nic nechrastí, když zabouchnu dveře, tak se nezachvěje plech na střeše a těch dveřích a kde jsem nemusel nic reklamovat, tak lituju, že jsem do toho Japonce šel. Na jaře to půjde z baráku a už nikdy více. Ano, Fabie sice neudělá parádu, ale odveze mě z bodu A do bodu B a bez nervů.
Plně rozumím naštvanosti, něco podobného řeší můj soused: Má 1,5 roku Hyundai Tuson 1,6 D, v létě mu měnili polomotor (bez záznamu do servisky) a minulý týden opět odtah do servisu, zase motor. Říkal, že už teto značce nevěří a okamžitě po opravě někdy v únoru 2023 (dříve nemají termín v Praze) to okamžitě prodá, jen neví co koupit následně??? Podobné zkušenosti i s jinými značkami můžeme číst na internetu či od známých atd. Každý máme nějakou oblíbenou značku nejen aut, ale i třeba TV či pračky a ledničky nebo naopak značku , která už nikdy nesmí do domu (u mě například Ford nebo Samsung) a přitom znám spoustu spokojených lidí s uvedenou značkou. Rovněž se mi stalo, že jsem prodal po opakovaných opravách a nový majitel už to nikdy neopravoval...... bohužel to je život!!! :cool: :sob:
Takže určitě to prodej, protože jen tak si vylepšíš sebevědomí..... holt se spojení tvé osoby a toho auta nepovedlo!!
Dříve za socialismu se říkalo, to je vyrobeno v pátek na odpolední...........

Nijak jsem ti nepomohl, ale aspoň se můžeš rozhodnout zda prodáš nebo ne :D: unamused:: unamused:: unamused:
 
to @MK-M3 .Tak dle fotky, jsem to měl obdobně oloupané, ale takový větší místo cca 3x1cm. Ale stejný vzhledově jak to máš Ty. V klidu zajeď na reklamaci, vůbec nic neříkali, ani Mazdě to neposílali na posouzení a schválení, prostě jenom řekli že objednají druhý a až bude tak mám přijet přehodit. Do teď je volant (cca.rok) v pohodě.
 
to @Max6 . tak odpoledne sem vlezl pod auto a nastříkal silikonový olej na všechno cos říkal, akorát jedna část je zadeklovaná, to se mi nechtělo sundávat. Ale jel jsem to hned projet a ticho po pěšině, zatím, ještě budu testovat třeba když bude pršet, ale zdá se že to bylo tím. Tak Jestli mi pošleš prosím Tě odkaz na nějaký dlohodobější mazivo na gumu budu rád. Díky moc za radu, skutečný odborník co se vyzná, se pozná ?
;)
 
A proč by nemohla dál vyrábět skvělá obyčejná auta s benzinovou atmosférou a držet se toho? Právě proto je většina z nás kupuje. Právě proto mají úspěch a svoji komunitu. Pro ten skvělý podvozek, jednoduchý funkční interiér a skvělý motor a skvěle jízdní vlastnosti. Za mě má síly dost a nic mu nechybí. Kdo chce turbo nebo něco extra výkonného tak kupuje jinde. Kdykoli jedu s něčím jiným, tak se jen těším zpět do Mazdy. Naopak svět se ubírá do pekel. Nevzhledné elektrické krabice co jen bzuci bez emocí a uvnitř na vás pipa 5 tabletu a sedačky jsou z pet lahví. Dotyčný měl jen smůlu. Většina majitelů BP je spokojená.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top