• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

to @MK-M3 .Tak dle fotky, jsem to měl obdobně oloupané, ale takový větší místo cca 3x1cm. Ale stejný vzhledově jak to máš Ty. V klidu zajeď na reklamaci, vůbec nic neříkali, ani Mazdě to neposílali na posouzení a schválení, prostě jenom řekli že objednají druhý a až bude tak mám přijet přehodit. Do teď je volant (cca.rok) v pohodě.
Tos mne potěšil. Ono to je taky cca 3x1cm jen to není oloupane ale popraskane. Loupat se to začne časem.
 
A proč by nemohla dál vyrábět skvělá obyčejná auta s benzinovou atmosférou a držet se toho? Právě proto je většina z nás kupuje. Právě proto mají úspěch a svoji komunitu. Pro ten skvělý podvozek, jednoduchý funkční interiér a skvělý motor a skvěle jízdní vlastnosti. Za mě má síly dost a nic mu nechybí. Kdo chce turbo nebo něco extra výkonného tak kupuje jinde. Kdykoli jedu s něčím jiným, tak se jen těším zpět do Mazdy. Naopak svět se ubírá do pekel. Nevzhledné elektrické krabice co jen bzuci bez emocí a uvnitř na vás pipa 5 tabletu a sedačky jsou z pet lahví. Dotyčný měl jen smůlu. Většina majitelů BP je spokojená.

Samsung S22 256GB Tapatalk

Môže, ale evidentne už nechce. Chcú to hrať na prémiu, otázkou zostáva či a ako dlho prerod bude trvať.

Moja prvá skúsenosť s Mazdou je práve BP, nič staršie som pred tým nemal možnosť vyskúšať, ale verím že ako všade, aj u Mazdy bola nejaká tá zlatá éra, ktorá už je dnes len spomienkový optimizmus bývalých majiteľov pretože automobilky skrz na skrz šetria kde sa dá a tie autá potom aj také sú.

Nenazýval by som to smola, ale zlé prevedenie, hlavne z prvých rokov výroby. Ja sa teda v kruhoch majiteľov BP trochu motám a každého koho poznám, už nejaký problém mal alebo má. A spoločný menovateľ sú takmer vždy tieto isté notoricky známe chyby.
Niektoré chyby už sú oficiálne popísané a existuje servisný manuál na opravu/výmenu keďže ide o často vyskytujúcu sa vec.

Najviac ale zamrzí, že výsledok je napriek oprave/výmene neistý!

Nepolemizujme zbytočne, aj nová BP je dobré auto, ja som spokojný. Možno keby Mazda urobila viac preto aby všetky tieto reklamácie mohli byť zdarne vyriešené, tak aby sa už neopakovali, bola by situácia oveľa lepšia a majitelia by si mohli užívať svoje autá omnoho viac.
 
to @Max6 . tak odpoledne sem vlezl pod auto a nastříkal silikonový olej na všechno cos říkal, akorát jedna část je zadeklovaná, to se mi nechtělo sundávat. Ale jel jsem to hned projet a ticho po pěšině, zatím, ještě budu testovat třeba když bude pršet, ale zdá se že to bylo tím. Tak Jestli mi pošleš prosím Tě odkaz na nějaký dlohodobější mazivo na gumu budu rád. Díky moc za radu, skutečný odborník co se vyzná, se pozná ?
;)
Nevím proč, ale tenhle silikonový sprej od Liqui Moly vydrží daleko dýl než ostatní silikonový oleje co jsem měl a tu gumu opravdu změkčí a promaže že přestane vrzat:
 
Počkaj, ja ti odfotím moj volant, mám najazdené 40 tisíc a toto je oproti tomu nič :grinning: zrovna nedávno som objavil vlavo dole také popraskané miesto asi 1x2 cm a pekne ma to sere teda. Ale nech to rozpraská úplne celé, nech mi vymenia celý volant na záruku, to nejak vyhádam o_O
Pošli rád kouknu.
 
Ja som prisiel teraz este s takym divnym problemom resp neni to ani problem ake ked uz sa riesia rozne blbosti v interieru co sa tyka vibracii a chrastenia.
Skuste si nastavit tempomat na rychlost v obci tj. cca 55km/h. Potom plynom pretlacte tempomat ale na 90km/h (mimo obce) a pustite plyn. Tempomat okamzite zacne brzdit aby sa dostal na tych 55km/h. V momente kedy pustim plyn nieco zvlastne zabuchoce od motora. V inom momente sa mi to nedokazalo nasimulovat a nestane sa to ani ked by som z 90km/h prudsie zabrzdil.
 
Mě to hrozně baví co se tu řeší. ?

Jako ve smyslu, když vidím že kamos u nových BMW řeší motor, vstřiky, vzduchový podvozek, nefunkční ventilaci v sedadlech, automat, brzdy ABS….

A tady se řeší vrzání interiéru za displejem, nebo ze v dešti/sněhu nespolehlivě fachá bezklíčové odemykání, chvějící se sklíčko v zrcátku, vrzání těsnění kolem dveří….

Jako nevím no…. Asi mám jinak nastavené priority ?
 
Ale jinak jako chápu, taky by mě to sralo a sere mne ta kůže na volantě nebo extra tenký 70 mikronový lak.
Jen chci říct, že jinde u ,,prémie” lidi řeší na nových autech sakra podstatnější prusery a ty drobnosti co řešíme mi tady oni už třeba ani nezmiňují.

Takže ano mohlo by to byt lepší…..? Mohlo.
Ale taky by to mohlo byt výrazně horší.

A jak tu někdo psal proč Mazda dal nedělá jednoduchá auta? No protože ani nemůže - dnešní emisní a bezpečnostní normy by neumožnili takové auto vypustit na zdejší trh.
 
Ono tady na fóru jsem se přesvědčil i o tom že tu někteří lamentuji nad tím co jim na mazde všechno vadí ale ve výsledku auto mají dále pač přiznávají že není za co vyměnit. Nejvíce mě baví tací, co si koupí atmosféru a pak tu nadávají že to nejede. Ona jede velice dobře, ale nelze očekávat totéž co od turba. Důležité je, že jsou spolehlivé motorove což jiné značky mohou tiše závidět. Kamarádka koupila nového Citroën C3 a po půl roce ko motor a ještě to půjde přes právníka pač prodejce se domnívá, že chyba je způsobena uživatelem. Ale zase nechápu proč několik generací není mazda schopna vyřešit ty zrcátka. Dejme tomu že na mé BN makaji bez potíží celé 4 roky ale rozhodně působí o dost chatrneji než na Ceedovi, kde v zimě nevypinam pač to ani nejde a ty při vyklopeni za úplného tichá rozlamou i led. Na mazde to hlasitě bzuci a praská v nich a každé má jinou rychlost. Ale fungují. Volant jsem měl po prvním uživateli úplně olesteny. Auto mělo 15t km a rok života. V mazde vyměnily v záruce včetně olestene bulvy a další 3 roky provozuji já a obojí vypadá stále jako po výměně. Tak pak spíše nechápu, co za kyselinu má kdo v rukou. 3e9690573893469b720d4f2de398211e.jpg93024df8d531ee863bdaf35ca860f6dd.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ono tady na fóru jsem se přesvědčil i o tom že tu někteří lamentuji nad tím co jim na mazde všechno vadí ale ve výsledku auto mají dále pač přiznávají že není za co vyměnit. Nejvíce mě baví tací, co si koupí atmosféru a pak tu nadávají že to nejede. Ona jede velice dobře, ale nelze očekávat totéž co od turba. Důležité je, že jsou spolehlivé motorove což jiné značky mohou tiše závidět. Kamarádka koupila nového Citroën C3 a po půl roce ko motor a ještě to půjde přes právníka pač prodejce se domnívá, že chyba je způsobena uživatelem. Ale zase nechápu proč několik generací není mazda schopna vyřešit ty zrcátka. Dejme tomu že na mé BN makaji bez potíží celé 4 roky ale rozhodně působí o dost chatrneji než na Ceedovi, kde v zimě nevypinam pač to ani nejde a ty při vyklopeni za úplného tichá rozlamou i led. Na mazde to hlasitě bzuci a praská v nich a každé má jinou rychlost. Ale fungují. Volant jsem měl po prvním uživateli úplně olesteny. Auto mělo 15t km a rok života. V mazde vyměnily v záruce včetně olestene bulvy a další 3 roky provozuji já a obojí vypadá stále jako po výměně. Tak pak spíše nechápu, co za kyselinu má kdo v rukou. Zobrazit přílohu 43871Zobrazit přílohu 43872

Samsung S22 256GB Tapatalk
Tam byla chvíli vada na straně dodavatele "kůže" na volant a proto docházelo k extrémně rychlímu ošoupání/odlupování povrchu + pot na rukou tenhle extrém ještě urychlil.
Podobná věc postihla všechny benzínový Skyactivi na přelomu 2013/2014, kdy v důsledku špatnýho materiálu řemenů co dodával dodavatel (Bando - Gates to nepostihlo) se klínový řemeny doslova rozpadli na prach klidně už po 20000km.
 
JJ právě někdo má velmi agresivní pot. Jen by mě zajímalo - ten starý volant by ti nechali nebo ho posílají výrobci k recyklaci? Kdyby byla možnost ho nechat asi bych si ho nechal přečalounit něčím kvalitním do zásoby.
Ta řadička je tedy hezky vyleštěná. Trochu se bojím, že mi řeknou, že u mne je to málo.... a až to bude dost bude to už po záruce.
 
JJ právě někdo má velmi agresivní pot. Jen by mě zajímalo - ten starý volant by ti nechali nebo ho posílají výrobci k recyklaci? Kdyby byla možnost ho nechat asi bych si ho nechal přečalounit něčím kvalitním do zásoby.
Ta řadička je tedy hezky vyleštěná. Trochu se bojím, že mi řeknou, že u mne je to málo.... a až to bude dost bude to už po záruce.
Šmirgl 800 potom šmirgl 1000 a málo už to nebude :joy:
 
Ahoj, jak tady řešíte ty volanty, tak jsem dnes kouknul na ten můj a našel jsem to co je na fotce. Je to uznatelné v prodloužené záruce? Zatím je to tak 3*0,5cm

IMG_4747.JPG
 
Ja mam ma BN taky volant na leve strane uplne ohoblovanej a kuze na radici pace je jak predkozka Rocca Siffrediho. Necham to nekde precalounit necim kvalitnim a asi si necham usit i kozeny pytel, ten original je silenej.

V potu bych problem nevidel, rozhodne to neni moje prvni auto, spis je to jen parodie na kuzi.
 
to @Bocka . Rozhodně reklamovat, neměl by s tím být problém vyměnit. Měl jsem to obdobně, ještě trochu věrší díru akorát na horní straně. Vyměněný mám cca rok a nic mu zatím není, řekl bych že ten vyměněný je spíš tmavší kůže jakoby do černa,tak původní byla světlejší,tak jak to máš Ty.
 
1. mám to stejně, vrzání v palubovce, chrastění HUD displeje, vrzání v B sloupcích a předních dveřích, po reklamacích něco málo ustalo, ale pořád je to jezdící chrastítko.
2. zpětné zrcátko se při rychlosti 90 + , nebo na nerovnostech chvěje 5 x reklamace - je to lepší ale chvění zcela neustalo.
3. výměna těsnění a krytů B sloupků, to pomohlo, těsnění se přestalo v horku roztahovat a trhat o zadní dveře.
4. vrzání těsnění kolem předních dveří. V servise při 2 reklamaci dveře "přitáhli" na zámku. Teď lícování předních a zadních dveří vypadá jako po špatně opravené bouračce, ale trošku to pomohlo. U spolujezdce neřešili, i když jsem to také reklamoval.
5. výměna rezavých šroubů kol v záruce. Po první zimě.
6. výměna pravého zpětného zrcátka, které se od novoty "viklalo" v kloubu.
7. klepání od přední nápravy, technik mi vysvětloval, že to jsou třmeny předních brzd. Zmizelo po přezutí na zimní gumy, takže jen špatně dotažená přední kola z výroby.
8. Od novoty špatná geometrie. Opraveno za flašku při garančce. Bez flašky jsem "vymetl nějakou díru, na což se záruka nevztahuje"..
9. Při jízdě za mokra, nebo při sněžení nefungoval bezklíčový vstup. V záruce měnili kliky obou předních dveří, zatím jsem to nevyzkoušel.
10. nejlepší na konec... chrastění v motoru na volnoběh. Najeto necelých 27.000 km Reklamace 3 týdny před koncem záruky. Auto 5 týdnů v servise bez náhradního vozidla, výměna polomotoru v záruce, jinak 80.000,- Kč.
Rezignoval jsem na takové prkotiny jako naprosto tragický "prémiový" lak s mikro škrábanci už při koupi, poškrábaný "klavírní lak" v interiéru, poškrábané plexi před budíky, mizerné odhlučnění podvozku, tupé brzdy,

Když to srovnám se služební Fábií o rok starší, za 1/3 ceny, kde nic nechrastí, když zabouchnu dveře, tak se nezachvěje plech na střeše a těch dveřích a kde jsem nemusel nic reklamovat, tak lituju, že jsem do toho Japonce šel. Na jaře to půjde z baráku a už nikdy více. Ano, Fabie sice neudělá parádu, ale odveze mě z bodu A do bodu B a bez nervů.

Mám zatím úplně stejnou zkušenost, pokaždý co s tím jedu tak lituju, že jsem si to koupil. "Japonská konkurence pro Audi, Mercedes a BMW" :joy::joy::joy:. I Hyundai za 400 tisíc je kvalitnější než tenhle kus šrotu. Kdyby to nebylo na leasing a na firmu, už by to bylo na inzerátu.

- Všechno tam rachtá, i na rovině. Teď alespoň opravili vrzání toho displeje v palubce, ale pořád vržou výdechy, sloupky a nedejbože když trefíte nějakou nerovnost. Pro srovnání, měl jsem na daily teď pět let 350Z a to auto se ve 160 tisících na kostkách ani jednou nevrzne, to samý Oktávka se 400 najetejma.
- O převodovce a motoru jsem se tady už jednou rozepisoval. Po městě to škube neustále při řazení nahoru a v Mazdě tvrdí, že to je normální, když to nepíše chyby. Občas takovým stylem, že to prostě po zařazení dvojky začne cukat a na dvě vteřiny přestane jet - plně ohřátý po 300 km jízdě.
- Na podzim několik večerů po sobě jely stěrače 10 minut v kuse, i když ten den nepršelo a nic nebylo zamlžený. Servis - "auto reaguje na mlžné páry" :joy:. -
.
- Po třech měsících ježdění se rozsvítila kritická závada dobíjení a istopu - odstavte vozidlo. V servisu dobili baterku, přehráli software a prý opraveno. Někde jsem vylovil, že o tom mazda ví, ale sere na to a opravuje jen ty auta, který se rozbijou.
- Při koupi - "Opravila mazda tu loupající se barvu?" "Jasně pane Hlaváčku". Takže 4500 na budíkách a kapota plná bílejch teček. A to dodržuju bezpečnou vzdálenost jako málo lidí.
- Skvělej iStop, vydrží 100 sekund a pak napíše "iStop není připraven, protože není zařazen neutrál" (u automatu ?). Nemluvě o tom, že když pustíte tu brzdu, tak se celý auto zaklepe, jak kdybyste startovali roztlačením.
- Zázračnej motor kombinující výhody obou světů zkombinovali asi tak, že to má zvuk jako nafta, je to zdechlý a pokud to nedržíte v SPPCI, žere to jako prase. Dálka po dálnici je spotřeba přes 10 litrů. A když to v úsporným režimu držíte, tak Passat 1.5TSI pořád žřal stejně nebo míň, a aspoň trošku jel. ?

Je to hezký, červená je super, super podvozek, dobře to hraje, dobrej infotainment, ale to nevyváží to, jak mě to auto vytáčí pokaždý co s tím jedu. Nejhorší auto, který sem kdy měl nebo měl možnost používat.
 
Být tebou, tak sepíšu seznam, dodám fotky a videa k vadám a nechám jim to hnít v servisu dokud to neopraví. On se s nima člověk nemůže přátelsky bavit, ale chctít opravy... Mě například 3x opravovali vrzání v palubovce/HUD a nakonec se povedlo, vždycky sem si to nasimulovat (kostky) a poslal jim video.
 
No jsem rád, že jsem šel do klasického benzínu.. to X-ko jsem považoval stále za riskantní a přece jen už pár lidí psalo, že to není úplně ono.
Ale jinak musím říct, že jsem s autem naprosto spokojen. Jel jsem teď v nové Octavii a Mazda je prostě někde jinde... Průměr mám 6.0/100. Hodně problémů bylo u modelů 2019/2020, ale většina byla zřejmě vyřešena, protože je nepozoruji (já mám 2022).
 
Mám zatím úplně stejnou zkušenost, pokaždý co s tím jedu tak lituju, že jsem si to koupil. "Japonská konkurence pro Audi, Mercedes a BMW" :joy::joy::joy:. I Hyundai za 400 tisíc je kvalitnější než tenhle kus šrotu. Kdyby to nebylo na leasing a na firmu, už by to bylo na inzerátu.

- Všechno tam rachtá, i na rovině. Teď alespoň opravili vrzání toho displeje v palubce, ale pořád vržou výdechy, sloupky a nedejbože když trefíte nějakou nerovnost. Pro srovnání, měl jsem na daily teď pět let 350Z a to auto se ve 160 tisících na kostkách ani jednou nevrzne, to samý Oktávka se 400 najetejma.
- O převodovce a motoru jsem se tady už jednou rozepisoval. Po městě to škube neustále při řazení nahoru a v Mazdě tvrdí, že to je normální, když to nepíše chyby. Občas takovým stylem, že to prostě po zařazení dvojky začne cukat a na dvě vteřiny přestane jet - plně ohřátý po 300 km jízdě.
- Na podzim několik večerů po sobě jely stěrače 10 minut v kuse, i když ten den nepršelo a nic nebylo zamlžený. Servis - "auto reaguje na mlžné páry" :joy:. -
.
- Po třech měsících ježdění se rozsvítila kritická závada dobíjení a istopu - odstavte vozidlo. V servisu dobili baterku, přehráli software a prý opraveno. Někde jsem vylovil, že o tom mazda ví, ale sere na to a opravuje jen ty auta, který se rozbijou.
- Při koupi - "Opravila mazda tu loupající se barvu?" "Jasně pane Hlaváčku". Takže 4500 na budíkách a kapota plná bílejch teček. A to dodržuju bezpečnou vzdálenost jako málo lidí.
- Skvělej iStop, vydrží 100 sekund a pak napíše "iStop není připraven, protože není zařazen neutrál" (u automatu ?). Nemluvě o tom, že když pustíte tu brzdu, tak se celý auto zaklepe, jak kdybyste startovali roztlačením.
- Zázračnej motor kombinující výhody obou světů zkombinovali asi tak, že to má zvuk jako nafta, je to zdechlý a pokud to nedržíte v SPPCI, žere to jako prase. Dálka po dálnici je spotřeba přes 10 litrů. A když to v úsporným režimu držíte, tak Passat 1.5TSI pořád žřal stejně nebo míň, a aspoň trošku jel. ?

Je to hezký, červená je super, super podvozek, dobře to hraje, dobrej infotainment, ale to nevyváží to, jak mě to auto vytáčí pokaždý co s tím jedu. Nejhorší auto, který sem kdy měl nebo měl možnost používat.
Rozumím nespokojenosti po přečtení textu, ale spojil bych tě s mým sousedem, který už dostává u Hyundai druhý motor atd s názorem, že tuto značku už nikdy, jen abys nechválil dne před večerem...... ;)
 
Back
Top