Mám zatím úplně stejnou zkušenost, pokaždý co s tím jedu tak lituju, že jsem si to koupil. "Japonská konkurence pro Audi, Mercedes a BMW"
. I Hyundai za 400 tisíc je kvalitnější než tenhle kus šrotu. Kdyby to nebylo na leasing a na firmu, už by to bylo na inzerátu.
- Všechno tam rachtá, i na rovině. Teď alespoň opravili vrzání toho displeje v palubce, ale pořád vržou výdechy, sloupky a nedejbože když trefíte nějakou nerovnost. Pro srovnání, měl jsem na daily teď pět let 350Z a to auto se ve 160 tisících na kostkách ani jednou nevrzne, to samý Oktávka se 400 najetejma.
- O převodovce a motoru jsem se tady už jednou rozepisoval. Po městě to škube neustále při řazení nahoru a v Mazdě tvrdí, že to je normální, když to nepíše chyby. Občas takovým stylem, že to prostě po zařazení dvojky začne cukat a na dvě vteřiny přestane jet - plně ohřátý po 300 km jízdě.
- Na podzim několik večerů po sobě jely stěrače 10 minut v kuse, i když ten den nepršelo a nic nebylo zamlžený. Servis - "auto reaguje na mlžné páry"
. -
.
- Po třech měsících ježdění se rozsvítila kritická závada dobíjení a istopu - odstavte vozidlo. V servisu dobili baterku, přehráli software a prý opraveno. Někde jsem vylovil, že o tom mazda ví, ale sere na to a opravuje jen ty auta, který se rozbijou.
- Při koupi - "Opravila mazda tu loupající se barvu?" "Jasně pane Hlaváčku". Takže 4500 na budíkách a kapota plná bílejch teček. A to dodržuju bezpečnou vzdálenost jako málo lidí.
- Skvělej iStop, vydrží 100 sekund a pak napíše "iStop není připraven, protože není zařazen neutrál" (u automatu ?). Nemluvě o tom, že když pustíte tu brzdu, tak se celý auto zaklepe, jak kdybyste startovali roztlačením.
- Zázračnej motor kombinující výhody obou světů zkombinovali asi tak, že to má zvuk jako nafta, je to zdechlý a pokud to nedržíte v SPPCI, žere to jako prase. Dálka po dálnici je spotřeba přes 10 litrů. A když to v úsporným režimu držíte, tak Passat 1.5TSI pořád žřal stejně nebo míň, a aspoň trošku jel. ?
Je to hezký, červená je super, super podvozek, dobře to hraje, dobrej infotainment, ale to nevyváží to, jak mě to auto vytáčí pokaždý co s tím jedu. Nejhorší auto, který sem kdy měl nebo měl možnost používat.