• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Upřímně, já bych byl možná radši, kdyby vylítla ojka blokem a dával se novej motor, než tyhle náhodný závady, který jsou evidentně konstrukční vady, který tady my za Mazdu testujeme. A ještě navíc ze mě dělají v servisu vždycky debila, jak je všechno normální. Škubání převodovky je posledních 50 let závada, ale u Mazdy je to normální, stírání stěračů když neprší je taky normální a vrzání je taky normální. Za 800 litrů mě to přestává bavit.

A souhlas, vždycky jde vytáhnout extrémě slabej kus. Mamka má rok starou i30, v práci máme dva starší Ceedy a musím zaklepat, že až na pár hovadin vyměněných bez keců v záruce (ledky ve světle, rozpadlý klíčky atd.) ty auta normálně, hezky jezdí, nevržou, nežerou olej, nic. Já bych si to nekoupil, ale ty auta fungujou.

My jsme si tohle zažili s dvojkovým Superbem 1.8 TSI, nejdřív ve 20 tisících přeskočený rozvody, DSG KO, spotřeba oleje, hádky se škodovkou, kdy šlo auto přímo do Boleslavi, nakonec výměna polomotoru. Ve 40 tisících to začalo zase žrát olej (cca flašku do prahy a zpátky), škubat a hustě bíle kouřit. V autorizáku si to vzali dovnitř, za 10 minut otevřeli vrata, vyvalil se bílej dým a prej: "podle diagnostiky je to auto v pořádku". :joy: Vykoupeno do Škoda Plus, po 4 dnech to nějakej chudák koupil.
 
Mám zatím úplně stejnou zkušenost, pokaždý co s tím jedu tak lituju, že jsem si to koupil. "Japonská konkurence pro Audi, Mercedes a BMW" :joy::joy::joy:. I Hyundai za 400 tisíc je kvalitnější než tenhle kus šrotu. Kdyby to nebylo na leasing a na firmu, už by to bylo na inzerátu.

- Všechno tam rachtá, i na rovině. Teď alespoň opravili vrzání toho displeje v palubce, ale pořád vržou výdechy, sloupky a nedejbože když trefíte nějakou nerovnost. Pro srovnání, měl jsem na daily teď pět let 350Z a to auto se ve 160 tisících na kostkách ani jednou nevrzne, to samý Oktávka se 400 najetejma.
- O převodovce a motoru jsem se tady už jednou rozepisoval. Po městě to škube neustále při řazení nahoru a v Mazdě tvrdí, že to je normální, když to nepíše chyby. Občas takovým stylem, že to prostě po zařazení dvojky začne cukat a na dvě vteřiny přestane jet - plně ohřátý po 300 km jízdě.
- Na podzim několik večerů po sobě jely stěrače 10 minut v kuse, i když ten den nepršelo a nic nebylo zamlžený. Servis - "auto reaguje na mlžné páry" :joy:. -
.
- Po třech měsících ježdění se rozsvítila kritická závada dobíjení a istopu - odstavte vozidlo. V servisu dobili baterku, přehráli software a prý opraveno. Někde jsem vylovil, že o tom mazda ví, ale sere na to a opravuje jen ty auta, který se rozbijou.
- Při koupi - "Opravila mazda tu loupající se barvu?" "Jasně pane Hlaváčku". Takže 4500 na budíkách a kapota plná bílejch teček. A to dodržuju bezpečnou vzdálenost jako málo lidí.
- Skvělej iStop, vydrží 100 sekund a pak napíše "iStop není připraven, protože není zařazen neutrál" (u automatu ?). Nemluvě o tom, že když pustíte tu brzdu, tak se celý auto zaklepe, jak kdybyste startovali roztlačením.
- Zázračnej motor kombinující výhody obou světů zkombinovali asi tak, že to má zvuk jako nafta, je to zdechlý a pokud to nedržíte v SPPCI, žere to jako prase. Dálka po dálnici je spotřeba přes 10 litrů. A když to v úsporným režimu držíte, tak Passat 1.5TSI pořád žřal stejně nebo míň, a aspoň trošku jel. ?

Je to hezký, červená je super, super podvozek, dobře to hraje, dobrej infotainment, ale to nevyváží to, jak mě to auto vytáčí pokaždý co s tím jedu. Nejhorší auto, který sem kdy měl nebo měl možnost používat.
Haha :-) ten zvuk me pobavil. Mazda je muj prvni benzin a parkrat jsem se sam pristihl, jak si v duchu rikam, ze to ma pri rozjezdu za studena zvuk jak poctivy koncernovy diesel.

S tim iStopem jsem mel stejny problem. Nekolikrat se mi stalo, ze po cca 30 vterinach naskocil zpatky motor a ukazala se hlaska "iStop problem, jedte do servisu". Kdyz jsem to v servise rikal, tak zminovali jen podezreni na vybitou baterii, ale s baterii normalne problem nemam. Az na to, ze se mi jednou komplet vybilo, kdyz jsem jej pres den cistil a vysaval. Taky nejaka bezna zavada Mazdy 3 BP.

A s prevodovkou mam podobnou zkusenost, mezi 1 a 2 stupnem obcas v kolone skube a auto poskakuje tak, ze lidi za mnou si musi myslet, ze jsem udelal vcera autoskolu a neumim se rozjet. Pritom je to automat.
 
Automat do trojky nepatří ?

Mám zatím úplně stejnou zkušenost, pokaždý co s tím jedu tak lituju, že jsem si to koupil. "Japonská konkurence pro Audi, Mercedes a BMW" :joy::joy::joy:. I Hyundai za 400 tisíc je kvalitnější než tenhle kus šrotu. Kdyby to nebylo na leasing a na firmu, už by to bylo na inzerátu.

- Všechno tam rachtá, i na rovině. Teď alespoň opravili vrzání toho displeje v palubce, ale pořád vržou výdechy, sloupky a nedejbože když trefíte nějakou nerovnost. Pro srovnání, měl jsem na daily teď pět let 350Z a to auto se ve 160 tisících na kostkách ani jednou nevrzne, to samý Oktávka se 400 najetejma.
- O převodovce a motoru jsem se tady už jednou rozepisoval. Po městě to škube neustále při řazení nahoru a v Mazdě tvrdí, že to je normální, když to nepíše chyby. Občas takovým stylem, že to prostě po zařazení dvojky začne cukat a na dvě vteřiny přestane jet - plně ohřátý po 300 km jízdě.
- Na podzim několik večerů po sobě jely stěrače 10 minut v kuse, i když ten den nepršelo a nic nebylo zamlžený. Servis - "auto reaguje na mlžné páry" :joy:. -
.
- Po třech měsících ježdění se rozsvítila kritická závada dobíjení a istopu - odstavte vozidlo. V servisu dobili baterku, přehráli software a prý opraveno. Někde jsem vylovil, že o tom mazda ví, ale sere na to a opravuje jen ty auta, který se rozbijou.
- Při koupi - "Opravila mazda tu loupající se barvu?" "Jasně pane Hlaváčku". Takže 4500 na budíkách a kapota plná bílejch teček. A to dodržuju bezpečnou vzdálenost jako málo lidí.
- Skvělej iStop, vydrží 100 sekund a pak napíše "iStop není připraven, protože není zařazen neutrál" (u automatu ?). Nemluvě o tom, že když pustíte tu brzdu, tak se celý auto zaklepe, jak kdybyste startovali roztlačením.
- Zázračnej motor kombinující výhody obou světů zkombinovali asi tak, že to má zvuk jako nafta, je to zdechlý a pokud to nedržíte v SPPCI, žere to jako prase. Dálka po dálnici je spotřeba přes 10 litrů. A když to v úsporným režimu držíte, tak Passat 1.5TSI pořád žřal stejně nebo míň, a aspoň trošku jel. ?

Je to hezký, červená je super, super podvozek, dobře to hraje, dobrej infotainment, ale to nevyváží to, jak mě to auto vytáčí pokaždý co s tím jedu. Nejhorší auto, který sem kdy měl nebo měl možnost používat.
Japonská konkurence pro Audi, Mercedes a BMW" :joy::joy::joy:.
Seděl jsi v těch autech? Jelikož jsem míval baworáky tak jsem původně chtěl opět nebo něco z tohohle trojlístku - motory opruz (motory je silné slovo, kafemlejnky) interiér se dal ale zároveň to nebylo to co kdysi a třeba Mercedes s plastovým tunelem a některými pouťovými plastíky vysloveně urážel. Audi už člověk přemýšlí proč když golf vyjde levněji….
BMW jak sem psal vejs jejich výkladní skříň 7 v servisu víc jak na silnici a kamos s 5 vysloveně brečí ze kdysi prodal starou e39 pac ten shit co teď vydávají za 5 ho žere tak ze se toho chce zbavit a jít do CX60 ?
 
Hlavně na trojkach se tu obecně řeší a odchází nejméně věcí. Teď trochu kazí dojem BP z prvních let. Ale tyhle grafy beru jako úsměv pač co stránka to jiné výsledky. Ale obecně Japonci vedou ve spolehlivosti.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jsem zvědav, až si tedy nespokojení majitelé BP, kteří se je chystají prodat a říkají tomu autu "šrot", jaké auto si pořídí, to bude asi vrchol spolehlivosti a nulových závad, doufám že pak dají vědět, ať si takový kousek taky třeba pořídím jako druhé auto, protože patřím do skupiny spokojených majitelů a rozhodně bych neměnil, stačí si pročíst fora jiných značek od uživatelů.
 
Bohužel to neplatí u žádné značky aut včetně TV či mobilu nebo lednice, to že jeden model byl perfektní nikdy neznamená, že nástupce bude také!!!
Spíše je to přesně jak se zde uvádí. Nástupce je skvělý nebo je to šrot....... :sob:
V práci používáme Octavia (slepice) trojky super, čtyřka šrot ......co dodat, Superby 2 šrot, nové trojky ok.

Pak si vyber????;)
 
Jsem zvědav, až si tedy nespokojení majitelé BP, kteří se je chystají prodat a říkají tomu autu "šrot", jaké auto si pořídí, to bude asi vrchol spolehlivosti a nulových závad, doufám že pak dají vědět, ať si takový kousek taky třeba pořídím jako druhé auto, protože patřím do skupiny spokojených majitelů a rozhodně bych neměnil, stačí si pročíst fora jiných značek od uživatelů.
Ja pokukuju o navratu k Toyote, idealne Corolla TS, s 2.0l. Pripadne CX-30 od Mazdy. Nebo Mazdu 3 po roce 2021 ?
 
V práci používáme Octavia (slepice) trojky super, čtyřka šrot ......co dodat, Superby 2 šrot, nové trojky ok.
Zase a za mě, kus od kusu...
Superb II (2.0 TDI s manuálem, limuzína s tím twin-door) jsem odjezdil do 160 tisíc a bez problémů. Jo, byl úzký jako žížala, jo chutnala mu spíše dálnice, ale jinak jsem zařizoval jen spotřební materiál. Superb III dvakrát limuzína opět 2.0 TDI i manuál. Ten starší (2015) ještě bez Ad-blue, opět asi 130 tisíc km a ve firmě jezdí ještě i nyní (220kkm) a nic dramatického stále nevyžaduje. Mladší (2018) už bylo s Ad-blue a tam jsem řešil již 3-4 reklamace... zadní disky i obložení, opakovaně nějaké stabilizátory zadní nápravy a nějakou Ad-Blue pumpu či co. Šel pryč v 90 tisících, vyměnil jsem ho za M6 Wagon ;)
 
Back
Top