• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Scala je v základu ve střední výbavě Ambition za 396400,-. Mator je tam to silnější 1.0 TSI 85 KW a 200 Nm. Akorát pak se připlácí za každý prd

diky za opravu jsem se spletl tou cenou, tak pokud je to za 400tis v Ambi..tak to asi rade rodin jako zaklad bude muset hold stacit. i kdyz koukam s par drobnostmi a jste v tom za 500tis.Kc Takze nevim nevim, kazdej radeji koupi olitanou stribnou Octu v dehtu:(
 
Nova Mazda rozhodne nenabidne lepsi jizdni vlastnosti, zato splni pokrocile emise, otestuje redesign a zlepsi vnitrni vybaveni.
Jenom se chci zeptat na vybavu. Hodne lidi tady zduraznuje adaptivni tempomat a hlidani jizdy v pruzich.
Ja jsem ztratil prvotni nadseni z adtemp po 2 tydnech, protoze auto jede nepredvidave podle ridice pred vami (v CR casto s kreci na plynovem pedalu) tj vetsinou taky trhane a asistent jizdnich pruhu vas pri slucovani pruhu klidne posle pod nakladak.
Navic v Cechach nejezdim podle čar, ale podle vymolu v asfaltu, zvlášť v zimě, pac trpim spolu s podvozkem.
Tak to se fakt divím,adaptivní tempomat spolu s RVM patří dle mého k tomu nejlepšímu z asistentů.Používám je skoro pořád a jiné auto bez nich si nedokážu už představit.Oproti hlídání jízdních pruhů,tam mám off.
 
No je pravda, že Mazda je pořád v Evropě spíš volba znalce, možná stylu, chtít se odlišit. A automobilka se tady tak vlastně i profiluje. Ten segment kompaktních hatchbacků v Evropě tak silný, že by se jim podle mě nevyplatilo vyvíjet něco přímo sem. Takhle mají dle mne skvělé řešení, pro ty, kteří chtějí sice kompakt, ale sami pro sebe, chtějí mít něco stylového, na pohled luxusnějšího ale nemají na MB A, BMW 1 nebo Audi A3.
Věřím, že tady si možná někdo 3ku kupoval pro jízdní vlastnosti, ale jinak 90% lidí nepozná že je vzadu torzka - nedostanou auto nikdy na tu hranu, kde by to v těch jízdních vlastnostech poznat šlo.
Každopádně se musíme smířit s tím, že pokud někdo hledá auto pro rodinu, tak půjde raději ke korejcům, koncernu nebo třeba do Fordu. A nejspíše se to ani nezmění.

Jen pro zajímavost jsem teď našel prodeje Mazdy na celém světě za fiskální rok 2017-18 a: Severní Amerika - 435 000 aut, Čína - 322 000, Evropa - 242 000 a Japonsko 210 000 (celkově pak 1,63 milionu). Na tom každý může vidět, které trhy jsou pro Mazdu důležité. je pak jasné, že nebudou utrácet peníze za úpravy motorů kvůli emisím v Evropě, když tady prodají necelých 15%

Jinak ještě k tomu tématu adaptivní tempomat a asistent v jízdních pruzích. V poslední 6ce používám obojí. Asistent pro jízdu v pruzích vypínám jen na točitých okreskách, resp. když se chci projet a adaptivní tempomat, ten mám zaplý 90% času, tím, že už umí i popojíždět v kolonách, tak se dá jet i ve městě a delší cestu už bych si bez něj nedokázal představit.
 
diky za opravu jsem se spletl tou cenou, tak pokud je to za 400tis v Ambi..tak to asi rade rodin jako zaklad bude muset hold stacit. i kdyz koukam s par drobnostmi a jste v tom za 500tis.Kc Takze nevim nevim, kazdej radeji koupi olitanou stribnou Octu v dehtu:(
Jasný - já se přiznám, že mi Scala přijde sympatická - nekoupil bych si jí, ale zase na druhou stranu ten základní 85 KW trojhrnek jezdí rozumně. V Ambition už je kupa věcí - snad jen desítku za dvouzonový klimatronik a pořád máš kolem 400 obstojné a prostorné auto. Ono to není jen o penězích v maximální hodnotě, ale když si už kupuju auto za svoje zdaněné peníze, tak mě i zajímá ztráta hodnoty a to je většinou čím dražší konfigurace, tím horší a větší ztráta hodnoty. Pak si člověk rozmyslí, zda vyskládá trojhrnek za 550k nebo za 420k. Dneska to už výrobci aut pochopily a nabízí příplatkové výbavy kopec, přičemž v reálu ten rozdíl nemusí být pro hodně lidí vůbec důležitý.
 
Tak dneska v autotipu jsem si precetl ceny nove Corolly (hatchback) v zakladu a musim rict ze to není taky moc levne...Mozna po sleve od dylera to bude levnejsi, ale zaklad za 490000 za 1,2 85kW taky není buhvi jaka parada…
To uz Mazda je slusne vybavena za tu cenu...
 
Co se týče cen, tak všechny nové modely v nižší střední třídě šly nahoru... Jak Scala, tak nová Mazda3, tak Corolla, Civic X nasadil laťku taky vysoko, když nově přišel... a pokud si nakonfigurujete odpovídající výbavy, tak Mazda nedopadá vůbec zle, díky bohaté výbavě. Ale samozřejmě základní cena na 522tsc nebude pro každého.

Na druhou stranu, ČR je opravdu malý rybníček. Za rok 2018 se prodalo 3324 Mazd celkově, což je opravdu malý trh. (pro porovnání pouze modelu Hyundai Tuscon se prodalo 3424ks za rok 2018 :cool:)

Z toho 375ks Mazda 6, 1019ks Mazda CX-3, takže zbývá necelých 2000ks na Mazdu3, Mazdu2, CX-5 a jednotky MX-5. Takže my tady můžem frfňat jak chceme. Důležité je, jak se model osvědčí v US, Austrálii, Číně, Japonsku, případně Německu a UK.
 
fuj, to je hnusné auto, teda já bych ho nekoupil ani za 1 kč, prostě Škoda neumí dělat podle mne pěkné auta (jo, výjimka je Superb a Octa III před facem)
 
Silné slova....
Scala je ok - na nic si to auto nehraje narozdíl od nové trojky
 
prelejblovanej Rampouch,...jako dopravni prostredek z bodu A do bodu B poslouzi(jako ostatne cokoliv jinyho) a spousta lidi vic nehleda.
 
fuj, to je hnusné auto, teda já bych ho nekoupil ani za 1 kč, prostě Škoda neumí dělat podle mne pěkné auta (jo, výjimka je Superb a Octa III před facem)
Ty jsi rocnik 1983? Ja jen, ze takto se vyjadruji deti na 1. stupni ZS ;)
 
prelejblovanej Rampouch,...jako dopravni prostredek z bodu A do bodu B poslouzi(jako ostatne cokoliv jinyho) a spousta lidi vic nehleda.
Nesedel a ani nebol na testovacej jazde s nou ale pre mna snad prva skoda do 500000 ktoru by som zaradil do vyberu keby som teraz kuoval auto. Cenou to uz nie je tak ustrelene a dizajn je fajn. Ked vidim novu mazdu 3 a cennik tak som velmi vdacny ze som kupil pred 2 rokmi trojku po fl.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Panove a damy, jak je to s pujcenim vozu na delší projížďku u dylera ? Chtel bych urcite otestovat ten sky-X ctyrkolku az bude k mani a na to mi nejaka kratka projížďka nestaci...Pujcuji u Mazdy auta na takove testiky ? A za co clovek musí pripadne zaplatit, kolik ? :)
 
Z me zkusenosti - to dlouhodobejsi testovani auta je spise pres znamosti.
 
Zalezi na dealerovi, kazdy to ma jinak. Ja jsem onehda mel pujcenou BN a pak i GJ vzdy na vikend. Puvodni domluva byla, ze to bude 1000,- za den, coz mi pripadne odectou z koupe. Nakonec jsem teda sestku mel zdarma, protoze na to zapomneli, ale jinak ty dva tisice za trojku mi odecetli, kdyz jsem auto platil. Jinde mi zase auto pujcit nechteli mimo kratkou projizdku. Co uz ... koupil jsem tam, co mi pujcili ;).

Ale je to proste o jednani.
 
Na druhou stranu, než manželce kupovat M3 Skyactiv-G122 AT za 585900, tak Scala nabízí za tu samou cenu slušnou výbavu i výkon.
Ahoj Shreku, pri tehle konfiguraci je Scala plne konkurecni a musim rici, ze exterier se mi libi. Uvnitr ale nova Mazda Skodu valcuje..tim neplastovym provedenim, ale kazdy mame jine preference. Zajimave bude jizdni srovnani..diky za namet:) otestuji presne tyto verze.
 
Ahoj Shreku, pri tehle konfiguraci je Scala plne konkurecni a musim rici, ze exterier se mi libi. Uvnitr ale nova Mazda Skodu valcuje..tim neplastovym provedenim, ale kazdy mame jine preference. Zajimave bude jizdni srovnani..diky za namet:) otestuji presne tyto verze.
Tak samozřejmě, můžeš se vykašlat na černou alcantaru, sportovní sedačky a pedály a přihodit 5000 za béžovou kůži/alcantaru... :)
i1.jpg i2.jpg
 
Opravdu nekomu Scala, tedy auto na platforme Seat Ibiza, VW Polo, Seat Arona,za 585tis, s TSI motorem, pripada jako dobra nabidka? :)
 
Víš co to vůbec znamená to zaříkadlo "na platformě" ?
585k za 1,5 TSi se 7s DSG a s naloženou výbavou mě špatné nepřijde - navíc podle insiders není problém 9-11% dolů na zeptání.
 
S automatem a 150 k ano, v čem je podvozek BP jiný?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top