- 270
Tak mi přišel reklamní plátek od Mazdy. Vybírám : " ...došlo k prodloužení rozvoru náprav a většímu podílu vysokopevnostní oceli v karosérii. Tím došlo ke zvýšení tuhosti celé karoserie, což s sebou přináší větší odolnost a ochranu, ...ale také pevnější základ pro podvozek a lepší jízdní vlastnosti...dochází také k omezení přenosu vibrací, a tím k nižší hlučnosti a většímu komfortu. To umožnilo inženýrům přepracovat podvozek"
Takto se marketingově prodává zjednodušení zadní nápravy, zvýšení hmotnosti a ceny. Mezi řádky čtu, že prodlužováním rozvoru a zpevňováním karoserie se trojka bude blížit k dnešní šestce a to asi bude trend. Výkon motoru není vnímán jako nejdůležitější parametr. Pokud nová MX-5 má (pouhých) 180 koní, věříte někdo, že SkyActive X budou ladit někdy přes 200? Já nikoliv.
Takto se marketingově prodává zjednodušení zadní nápravy, zvýšení hmotnosti a ceny. Mezi řádky čtu, že prodlužováním rozvoru a zpevňováním karoserie se trojka bude blížit k dnešní šestce a to asi bude trend. Výkon motoru není vnímán jako nejdůležitější parametr. Pokud nová MX-5 má (pouhých) 180 koní, věříte někdo, že SkyActive X budou ladit někdy přes 200? Já nikoliv.