- 270
Jasně, hlavně sebeA fotils?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jasně, hlavně sebeA fotils?
Motor je papírově 121 jako dříve, ale není stejně naladěn.Wow, už se těším na podrobnosti! Jsem zvědav na motor, co jsem někde četl, tak minulá generace měla sice papírově "jen" 88 kW, ale v reálu tam bylo přes 100 kW.
Podle lidi co ji jiz ridili.. Dva co vim podvozek a ani torzka rozhodne nezmenili chovani auta..takze se zda, ze to lacinejsi reseni dokazali v Mazde naladit velmi dobre. Kdybych vcera nemel spech uz jsem se take mohl svezt.. Ale kdo si pocka ten se docka..Ja jsem teda zvedavy na ten podvozek. Protoze @Buddha tu byl jednim z kritiku dle papirovych info, tak by me zajimalo, jak vypada realita, kdyz ten uvodni souhrn nevyznel nijak negativne .
Podvozek se velmi povedl, ale je jiný. Někomu bude vyhovovat, někomu ne.Ja jsem teda zvedavy na ten podvozek. Protoze @Buddha tu byl jednim z kritiku dle papirovych info, tak by me zajimalo, jak vypada realita, kdyz ten uvodni souhrn nevyznel nijak negativne .
Klanoví náčelníci, musíte mě brát s rezervou, jsem Mazda zelenáč. Sedlám trojku teprve 5-2 měsíce, před 10 lety jsem měl půjčenou na víkend starší MX-5 a novou MPS, o které jsem nic nevěděl a tak mě pozitivně šokovala. Na každého bude auto působit jinak, já podepíšu, že nová Mazda3 vytváří harmonicky propojený celek, který je lepší, než kusé informace o detailu. Myslím jízdní vlastnosti i pocit, který auto chováním navozuje uvnitř i venku. A je hodně jiná ve srovnání s dožívající generací (to zní fuj, sám ji mám a převažuje spokojenost).@Buddha Sice trochu OT, ale jezdím sem tam s obstarožní 323f BA, která má do dnešních dnů velmi dobré jízdní vlastnosti. Takže jsem věřil, že nová trojka určitě žádný propadák nebude.
Pokusím se vysvětlit mé dojmy, které si zdánlivě protiřečí, je těžké se shodnout na terminologii, když jsou to "pocity". Golfa neznám, ale jezdil jsem s 2-3 generací Passátu i CC a Mondea. VW dokázal projet zatáčkou překvapivě rychle, ale měl jsem sterilní pocit a dlouho jsem se osměloval. Oproti tomu Mondeo vrostlo do ruky po 5 minutách (dnešní generace Mondea nestojí za nic, pls nesrovnávat) a můžete se dočíst, že mělo vynikající podvozek. Kdo to zažil, bude se mnou souhlasit. Ale zastánci koncernu VW mě tady budou grilovat, protože to nikdy neuznají. Je mi to jednoTy jo nevím - napíšeš že auto je míň komunikativní, těžší atd... a tím se přibližuje mx-5? Jel si v ní někdy? To je trochu blbost ne? Spíš mě přišlo jako bys psal o Golfu. Jinak díky za recenzi.
Jak na tom uzkém displayi vypadá navigace?
Půjčené auto, které má 200 km nevytočím na 6000 ot. Brečel bych u toho. Ale stylovka s dotekem a novou emocí fakt může být dobrá volba. Prémie pro lid (rozuměj BMW 3 v textilu s 4válcovým motorem a nejslabším podvozkem polepené M doplňky apod.) má problém se zhoršující se kvalitou a jízdní omšelostí, ale s cenou dolů nechtějí jít. Úžasná příležitost vyplnit meziprostor. Pocitově je nová Mazda příjemná (z pohledu řidiče .Chápu a chápu i Mazdu že se snaží auto přiblížit větší sortě zákazníků a opravdu když se nad tím zamyslím, tak je fakt že Mazda teď míří do segmentu kde ještě rok zpět nebylo nic - stylovka s dotekem prémie. Jestli to bude platit na českého zákazníka nevím - tu se buď řeší prachy a pak se jde pro daciu, kiu nebo jsou nějaké love navíc tak se zas koupí kombík či SUV a nebo jsou love neomezeny tak se zaš řeší prémie. Možná pro lidi co nechou TSI Golfa
Strašná škoda že se nedalo motor potočit - obávám se že tam bude problém - Mazda udává zrychlení kolem 10s což je o dost horší než u BN/BM 120g.
Navigace neoslní . Hendikepuje ji formát a malá výška. Je graficky lepší než původní, ale ne dost. Možná jsem ovlivněn 2x větším displejem v jiném autě, které provozuji. Ale potěší logika a přehlednost ovládání kopírující prémii. Starý infotainment mě ničí, když zapomene předvolený graf spotřeby a musím ťukat milionkrát ho tam vrátit (přepnutí na aplikace - spotřeba - fakt spotřeba, ne modravé potůčky - fakt spotřeba, ne ekokecy - zhasnout dolní lištu...vopruz)ak na tom uzkém displayi vypadá navigace?
Je to kolotoc vzajemneho klamani. Mam neMazdu s cca 3x vetsim kroutakem v prakticky nejsilnejsi motorizaci, stalo to docela balik. Dokoupil jsem nejlepsi podvozek. Je nas jen par v republice, ale za stejnou cenu si desitky predstiracu misto toho koupilila plastoveJo jo - souhlas. Asi máš pravdu - jen mě mrzí že začíná jít o pocity - ty mě z auta vždy rychle vyprchaly a pak nastoupila tvrdá realita (0-100 za 10s atd). Ale máme dobu wanna be - auto musí vypadat sportovně, idálně mít slovo sport v nalzvu (zdravím golf sportvan) ikdyž sportovní není nebo musí být vysoké a mít všude allgrip a 4x4 a pak se zahrabe na mokré trávě atd... Ono ten feeling nového modelu navodí vždy růžové brejle a je dost těžké se podívat na věc střízlivě. Musím se zajet taky projet - mám už okolo Jihlavy krásnou trasu kde jsem protáhl svou trojku, pak MX-5 a teď bych srovnal i s novou trojkou.