- 1 621
Tak ze by něco z Affalterbachu ?Prihoriva. Ale taky ma svoje mouchy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak ze by něco z Affalterbachu ?Prihoriva. Ale taky ma svoje mouchy
vydrz brzy podam reportPodle prodejcu budes cekat do podzimu. Ja bych nevahal.
Me by osobne zajimalo, jak novou M3 hodnoti nekdo, kdo sedla sestku.
Se vsim souhlasim. Kvuli zmensenemu vnitrnimu prostoru musi nejvetsi evropane na asijskou Mazdu zapomenout. Prodleva pedalu a pritvrzeni brzdy mi taky nesedelo, vse ostatni je pokrok vpred. Mozna ma pripominat tuha brzda zavodni stroje, to je ted takovy imitacni trend, jedno silene BMW ve sportovnim modu schvalne radi trhane, pry pro lepsi sportovni pocit.Tak deska jsem byl projet novou M3, ale mel jsem jen půlhodinku takze malo casu. Když jsem nasedal tak jsem se hned bouchnul hlavou o ram strechy. Pozice za volantem je fakt dobra ale s trochou nadsázky bych řekl ze tam je mista jak v mx5...je to fakt stisnene uvnitř. Zkusil jsem par rychlych zatáček a nemam nic co bych te tuhe naprave vytknul. Brzdovy pedal byl na me az moc tvrdy. Manual paradne radi, tam udelali o dost vice práce nez v BM. Head up display je super, oproti tomu sklicku v BMku je promitani na sklo takze parada. Odhlucneni je na dobre urovni. Motor je na me slaby, takze kdybych uvazoval o koupi tak urcite pujdu do sky-X az to někdo otestuje.
181 MT. Prijde mi AT do nove Mazdy nepatricna, radi jako v pohadce.dneska jsem se u Halfara projel novou M3 122, hodně syrový motor a na letních jsem musel jet o to víc opatrně. Ano, je to pěkné auto v té červené Red Soul, zvlášť jak svítí sluníčko (což bylo i dnes), ale pořád si říkám - chce to více kobylek v motoru. Ale řazení - sakra, to ani nevím, že jsem řadil, fakt super.
No, budu kupovat M3 sedan a uvažuju co koupit - 122 AT nebo 181 manuál? Nejradši bych vzal 181 AT, ale rozpočet mi to nedovolí.
Presne tak, jen dodam ze merim 186 cm a nad hlavou zustal prostor tak cca 5cm dle odhadu.Kvuli zmensenemu vnitrnimu prostoru musi nejvetsi evropane na asijskou Mazdu zapomenout.
Ja jsem tam dneska vezl @Gryllz e pro auto,ktere si tam mel vyzvednout ze servisu a nebyla tam, protože ji mel někdo půjčenou, ale zrovna když jsme chteli odjizdet tak prijeli tak jsme si ji hned pujcili. Takze doporucuji si sjednat jizdu předem@eko1980 domlouval sis testovaci jizdu nejak dopredu? Ja tam jedu na garancku se svym, tak ze bych si trojku prubl behem servisu. Diky
Podivej se na moje fotky. 2.tl zleva nahore.Ještě co me napadlo, tak jsme nemohli v rychlosti najit vnejsi, vnitrni okruh tlacitko. Jel před nama nejaky smradlavy kourici naftak tak sme rychle chteli vnitrni okruh, ale bohužel. Je tam nejake tlacitko nekde nebo je to bohužel v infotainmentu ?
Porovnal jsem papirove techn a geometr udaje New Mazda vs Old version. Moje subjektivni pocity se potvrdily. New je nepatrne kratsi a nizsi a ma zmenu v zadni naprave (proto zmena teziste). Ale hlavne vyrazne ztezkla (dan za vyssi tuhost karoserie) o vic jak 14 % !Chápu a chápu i Mazdu že se snaží auto přiblížit větší sortě zákazníků a opravdu když se nad tím zamyslím, tak je fakt že Mazda teď míří do segmentu kde ještě rok zpět nebylo nic - stylovka s dotekem prémie. Jestli to bude platit na českého zákazníka nevím - tu se buď řeší prachy a pak se jde pro daciu, kiu nebo jsou nějaké love navíc tak se zas koupí kombík či SUV a nebo jsou love neomezeny tak se zaš řeší prémie. Možná pro lidi co nechou TSI Golfa
Strašná škoda že se nedalo motor potočit - obávám se že tam bude problém - Mazda udává zrychlení kolem 10s což je o dost horší než u BN/BM 120g.