• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

550 Nm a 317kw má S55B30T0 z BMW M3 2014-16. Budha už to téměř prozradil.
 
Tak deska jsem byl projet novou M3, ale mel jsem jen půlhodinku takze malo casu. Když jsem nasedal tak jsem se hned bouchnul hlavou o ram strechy. Pozice za volantem je fakt dobra ale s trochou nadsázky bych řekl ze tam je mista jak v mx5...je to fakt stisnene uvnitř. Zkusil jsem par rychlych zatáček a nemam nic co bych te tuhe naprave vytknul. Brzdovy pedal byl na me az moc tvrdy. Manual paradne radi, tam udelali o dost vice práce nez v BM. Head up display je super, oproti tomu sklicku v BMku je promitani na sklo takze parada. Odhlucneni je na dobre urovni. Motor je na me slaby, takze kdybych uvazoval o koupi tak urcite pujdu do sky-X az to někdo otestuje.
 
dneska jsem se u Halfara projel novou M3 122, hodně syrový motor a na letních jsem musel jet o to víc opatrně. Ano, je to pěkné auto v té červené Red Soul, zvlášť jak svítí sluníčko (což bylo i dnes), ale pořád si říkám - chce to více kobylek v motoru. Ale řazení - sakra, to ani nevím, že jsem řadil, fakt super.

No, budu kupovat M3 sedan a uvažuju co koupit - 122 AT nebo 181 manuál? Nejradši bych vzal 181 AT, ale rozpočet mi to nedovolí.
 
jen pro info - dodací termíny na Sky X - nejdříve v říjnu, spíše listopad a později s objednávkou teď či v nejbližší době
 
Tak deska jsem byl projet novou M3, ale mel jsem jen půlhodinku takze malo casu. Když jsem nasedal tak jsem se hned bouchnul hlavou o ram strechy. Pozice za volantem je fakt dobra ale s trochou nadsázky bych řekl ze tam je mista jak v mx5...je to fakt stisnene uvnitř. Zkusil jsem par rychlych zatáček a nemam nic co bych te tuhe naprave vytknul. Brzdovy pedal byl na me az moc tvrdy. Manual paradne radi, tam udelali o dost vice práce nez v BM. Head up display je super, oproti tomu sklicku v BMku je promitani na sklo takze parada. Odhlucneni je na dobre urovni. Motor je na me slaby, takze kdybych uvazoval o koupi tak urcite pujdu do sky-X az to někdo otestuje.
Se vsim souhlasim. Kvuli zmensenemu vnitrnimu prostoru musi nejvetsi evropane na asijskou Mazdu zapomenout. Prodleva pedalu a pritvrzeni brzdy mi taky nesedelo, vse ostatni je pokrok vpred. Mozna ma pripominat tuha brzda zavodni stroje, to je ted takovy imitacni trend, jedno silene BMW ve sportovnim modu schvalne radi trhane, pry pro lepsi sportovni pocit.

dneska jsem se u Halfara projel novou M3 122, hodně syrový motor a na letních jsem musel jet o to víc opatrně. Ano, je to pěkné auto v té červené Red Soul, zvlášť jak svítí sluníčko (což bylo i dnes), ale pořád si říkám - chce to více kobylek v motoru. Ale řazení - sakra, to ani nevím, že jsem řadil, fakt super.

No, budu kupovat M3 sedan a uvažuju co koupit - 122 AT nebo 181 manuál? Nejradši bych vzal 181 AT, ale rozpočet mi to nedovolí.
181 MT. Prijde mi AT do nove Mazdy nepatricna, radi jako v pohadce.
 
Poslední úprava moderátorem:
@eko1980 domlouval sis testovaci jizdu nejak dopredu? Ja tam jedu na garancku se svym, tak ze bych si trojku prubl behem servisu. Diky
 
@eko1980 domlouval sis testovaci jizdu nejak dopredu? Ja tam jedu na garancku se svym, tak ze bych si trojku prubl behem servisu. Diky
Ja jsem tam dneska vezl @Gryllz e pro auto,ktere si tam mel vyzvednout ze servisu a nebyla tam, protože ji mel někdo půjčenou, ale zrovna když jsme chteli odjizdet tak prijeli tak jsme si ji hned pujcili. Takze doporucuji si sjednat jizdu předem ;)
 

Musím říct, že auto se mi začíná docela líbit. Dílenské zpracování vypadá hodně slušně.
 
Poslední úprava:
Ještě co me napadlo, tak jsme nemohli v rychlosti najit vnejsi, vnitrni okruh tlacitko. Jel před nama nejaky smradlavy kourici naftak tak sme rychle chteli vnitrni okruh, ale bohužel. Je tam nejake tlacitko nekde nebo je to bohužel v infotainmentu ?
 
Ještě co me napadlo, tak jsme nemohli v rychlosti najit vnejsi, vnitrni okruh tlacitko. Jel před nama nejaky smradlavy kourici naftak tak sme rychle chteli vnitrni okruh, ale bohužel. Je tam nejake tlacitko nekde nebo je to bohužel v infotainmentu ?
Podivej se na moje fotky. 2.tl zleva nahore.

Chápu a chápu i Mazdu že se snaží auto přiblížit větší sortě zákazníků a opravdu když se nad tím zamyslím, tak je fakt že Mazda teď míří do segmentu kde ještě rok zpět nebylo nic - stylovka s dotekem prémie. Jestli to bude platit na českého zákazníka nevím - tu se buď řeší prachy a pak se jde pro daciu, kiu nebo jsou nějaké love navíc tak se zas koupí kombík či SUV a nebo jsou love neomezeny tak se zaš řeší prémie. Možná pro lidi co nechou TSI Golfa
Strašná škoda že se nedalo motor potočit - obávám se že tam bude problém - Mazda udává zrychlení kolem 10s což je o dost horší než u BN/BM 120g.
Porovnal jsem papirove techn a geometr udaje New Mazda vs Old version. Moje subjektivni pocity se potvrdily. New je nepatrne kratsi a nizsi a ma zmenu v zadni naprave (proto zmena teziste). Ale hlavne vyrazne ztezkla (dan za vyssi tuhost karoserie) o vic jak 14 % !
Tim se krasne vysvetluje ztrata dynamiky u slabsiho modelu 122 PS o 1.5 vteriny/100 km pri stejnych prevodovych pomerech.
A uz chapu, proc je neochota vyplnit dynamicke udaje za SkyX. Pomer vykonu k vaze je u HB;
OLD G122 1.016
NEW G122 0.894
Old G165 1.375
New SkyX 4x4 AT 1.206 (!)
Vazne si myslite, ze revolucni motor X bude rychlejsi, nez "stara" G165, ktera uz nepujde v Evrope koupit?
Podekujme Bruselu.
 
Poslední úprava moderátorem:
Právě že nemyslím, proto mě nová trojka moc nezajímá. Navíc je por mě šok, že je v ní i méně místa - čekal jsem že benefitem právě bude více místa výměnou za multilink
 
Tak jsem se dnes byl projet a rovnou objednal M3 sedan v tmavě modré, měla by dorazit červen/červenec. A pozor, pokud už to zde nezaznělo, tak BPčko se vyrábí v Japonsku, tak snad žádné rezavé sedačky... :-D
 
To mi delate radost, ze vas jich uz tolik objednalo novou trojku. Tesim se, az zacnu na silnicich tohle nadherny auto denne potkavat! Takova skoda, ze my se od ni nevejdeme.
 
Back
Top